IK Start - Lillestrøm SK - Søndag 13.mars - Seriestart

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fredenburg91
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2013
    • 377

    Dårlig kamp, ja, men jeg er ikke altfor skremt. Det er bare første seriekamp, som pleier å være svak av flere grunner. Ett poeng er greit, og etter at vi slår Glimt på Åråsen til helga, vil vi ha fire poeng på to kamper. Det er en helt grei innledning på sesongen, det. Da må selvfølgelig samtlige heve seg, men det har jeg trua på at de gjør på eget gress, foran Norges beste supportere.
    ---------------------------------------------------------------------
    Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
    Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
    ---------------------------------------------------------------------

    Kommentar

    • Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

      Herregud for et elendig nivå. Og hva er greia med å dra ned alle 11 spillere på alle mulige dødballer imot??

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Vi er likt med Molde,Godset og 1 poeng forann Rbk helt Ok åpning dette.

        Kommentar

        • Dole
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 1538

          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Vi er likt med Molde,Godset og 1 poeng forann Rbk helt Ok åpning dette.
          Bortsett fra at både Godset og Rbk viste spill som vi ikke var i nærheten av.

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3154

            Friday var elendig, og desverre var ikke Erling mye bedre, men Jradi var den største skuffelsen for meg.

            I neste kamp håper jeg Moa kan starte, og en heltent Arni likeså.

            Regner med å se betydelig heving i neste kamp.

            Om ikke skal de få høre det, for da debuterer jeg på Kanarifeltet!

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Vi har ikke noe eget spill, derfor klarer vi ikke makte et bedre bunnivå mot så dårlige lag som Start. Det er helt opp til enkeltspillere å stå for kreativitet, og har ikke de dagen får vi prestasjoner som dette. Og da veit jeg ikke helt hva Runar mener når han sier han skal skape et LSK-lag med en spillestil vi kan være stolte av. For med en slik manglende presisjon har man ikke nubbesjangs til å gjenskape prestasjoner.

              Selv om det er første kamp for året bør man klare se noen tendenser i det minste. I dag var det ingenting. Nå har man mye å bevise neste helg.

              Kommentar

              • Tvilling
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 1467

                Vi scorer på vår eneste mulighet i 1 omgang, og vi har noe mer sting i angrepet siste 10 minutter av 2 omg. Jeg synes det dessverre virket som Start ville mest.. Totalt er vi heldige som får 1 poeng.
                Jeg forventer heretter at våre gutter er FØRST på ballen, best på å presse motstander, kvasset på kontringer, og at alle gutta spiller for hverandre - og ser etter hverandre... også i angrep.

                Kommentar

                • Stan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 1071

                  Spillermessig må dette være defintivt bunnivå..

                  Kommentar

                  • ynnor
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 857

                    Liker fortsatt ikke cola og pizzabordet i garderoben etter kampene

                    Kommentar

                    • AG-3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 1081

                      Opprinnelig skrevet av ynnor
                      Liker fortsatt ikke cola og pizzabordet i garderoben etter kampene
                      Med så ungt lag burde det strengt tatt vært Happy Meals og ballonger

                      Kommentar

                      • Herman
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2010
                        • 1101

                        Litt tidlig å få panikk kanskje, men det vi så i dag var skummelt likt de mange elendige borteprestasjonene vi hadde i fjor. Bekymringen startet da vi la oss ekstremt dypt i treningskamp mot Odd forrige uke, og dessverre var det helt bevisst - for vi la oss dypt i dag igjen. I en kamp mot et sjanseløst Start-lag.

                        Å legge seg dypt er isolert sett ikke et stort problem om det gjøres på riktige tidspunkt, men en seriestart når det endelig er litt hype og entusiasme rundt laget og vi møter en nedrykkstippet gjeng er ikke det riktige tidspunktet. Men om vi så skal legge oss dypt må det skje noe når vi vinner ball - det må eksplodere framover. Det så vi på ingen måte i dag; det var å ta vare på ball, trille litt i bakre ledd før vi banket opp en av de sikkert tusen langpasningene vi slo i dag. Var dét planen? Eller hva var planen?

                        At Runar er feig er ikke noe nytt, ei heller at vi ikke har et kollektivt angrepsspill, men det siste der burde vi helst sett en forbedring på. Er det noen som kan peke på noen tydelige mønstre i det offensive spillet vårt, annet enn å håpe at våre gode individualister skal dra av en mann og slå et innlegg? I dag lå vi med begge spissene helt oppe ved forsvarsfireren uten å droppe særlig ned i mellomrom. Det er greit nok, om det enten er et stort bakrom eller om vi har to stk kantspillere som opererer som 10ere. Men bakrommet eksisterte knapt og kantspillerne lå bredt, ergo var det kun de to sentrale midtbanespillerne som jobbet sentralt i banen - og hverken Martin eller Bonke er gode nok med ball til å fikse en sånn jobb. Da hadde vi trengt 2x Johan Andersson. Litt bedre ble det mot slutten da Jradi dro seg innover og Friday/Erling ble mer bevegelige, og da så vi også hvor mye bedre vi er enn Start. Noe som gjør det enda mer frustrerende at vi går utpå banen med en strategi som ser ut å handle om å unngå tap.
                        Twitter

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          Hjelper ikke med bra spill når du står igjen med 0 poeng.

                          Kommentar

                          • Laksen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2004
                            • 287

                            Synd for Steinar Pedersen, som jeg normalt digger, men han fikk for godt betalt i dag. Jeg klarer ikke se at Start skal klare seg i Tippeliagen for det var lite potensiale å se i dag og de var kun en klasseredning fra Opdal unna tap. Vanskelig å se Ajer og Berøfsen kunne snu opp ned på dette.
                            Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

                            Kommentar

                            • Ketil Cantona
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6813

                              Advarte mot dette før kampstart. Bingorunder de første 2-3 serierundene. Molde snubler hjemme mot Tromsø, Godset på rattata mot Brann hjemme osv.

                              Ingen kjempe match, langt i fra men som ventet. Trodde enkelte av dere at LSK skulle rundspille Start på bortebane i første runde.4 poeng på første 2 kampene vil være en godkjent seriestart.

                              Mange av spillerne har litt å gå på. Tror vi får se et helt annet lag mot Bodø hjemme. At folk skal evaluere om det er angrepsmønster eller at Runar er feig etter 90 minutter tidlig i Mars.... Nei, ta en kopp kaffe og ro helt ned. Skulle tro noen var bedre egnet til jobben enn Runar og compani.

                              Hadde Fred satt den på på slutten hadde vi danset av glede og tenkt 3 poeng på en svak dag - helt fantastisk...

                              Kommentar

                              • Trooond
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2015
                                • 1039

                                Vet jeg sa jeg var enig i laguttak, men ikke i plassering av vinger.
                                Bassel skulle spilt på venstre, hvor jeg syntes han har vært best, og Kolstad har vel sine gode kamper på høyre.

                                Bonke og Origi var bra i dag, resten skuffet. Moa viser takter, så han starter når han er klar for det.

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  Knee-jerkers of the world, unite and take over...
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3325

                                    Hehe, på Nettavisen sin artikkel om kampen skriver de at Marus Arnesen (ja, Arnesen) ikke fikk klarert ballen når Start tok ledelsen.

                                    Kommentar

                                    • dollyholly
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2007
                                      • 965

                                      Grattis med et poeng gutta!!

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4376

                                        Skuffende dårlig match. Poeng på bortebane er i utgangspunktet ok, men fytti faen. Det Start-laget der skulle vi slått. Trøsten er at vi tross alt fikk poeng på en begredelig dag, og at spillerne selv synes det var elendig og langt under pari. Opp i ringa mot Bodø nå. Vil se et helt annet trøkk! Og Ofkir inn fra start, samma faen hva. Har vi 4 poeng etter 2 så er det bra!
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        • Playboy1
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 2124

                                          For høye poeng på Amundsen , Kolstad , Jradi , Friday og Knudtzon.
                                          Alle disse var direkte svake.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎