IK Start - Lillestrøm SK - Søndag 13.mars - Seriestart

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Opprinnelig skrevet av Trooond
    Det at han bevisst har 11 spillere tilbake på corner, liker jeg ikke.
    Det synes jeg er trangsynt taktikk, da man ved å ha selv bare en hurtig spiller ved midtbanen, vil binde opp 2 av motstanders spillere. Ble det stilt spørsmål om mer forklaring på det?
    Der er vi 100% enige. Mener det er meget viktig at Erling ligger igjen på midtstreken. Ikke la motstanderne få tid og rom til å slå inn igjen på første forsøk.

    Så er spørsmålet, hvor mange mål har vi sluppet inn på 2. ball etter corner. Mål for er lik null i hvertfall på kontring etter dødball i mot.

    Kommentar

    • Trooond
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2015
      • 1039

      Opprinnelig skrevet av Ugla
      Dette svarte Runar på ifjor. Ligger referat med podkast på forumet.
      Ja, jeg hørte hva han sa i fjor, men er fundamentalt uenig. Derfor lurte jeg på om noen har spurt om hvorfor han gikk tilbake til det denne sesongen, når han etter min mening med hell, endret på det noen kamper i fjor.

      Syntes ikke Erling har noe innenfor egen 16 å gjøre uansett, det ga jo straffe i mot og farlige situasjoner i fjor !

      Kommentar

      • gorken
        Administrator
        • May 2006
        • 1483

        Opprinnelig skrevet av Trooond
        Ja, jeg hørte hva han sa i fjor, men er fundamentalt uenig. Derfor lurte jeg på om noen har spurt om hvorfor han gikk tilbake til det denne sesongen, når han etter min mening med hell, endret på det noen kamper i fjor.
        I have this condition.

        Kommentar

        • Trooond
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2015
          • 1039

          Takk, da er spørsmål videresendt

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎