IK Start - Lillestrøm SK - Søndag 13.mars - Seriestart

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3141

    Opprinnelig skrevet av Playboy1
    For høye poeng på Amundsen , Kolstad , Jradi , Friday og Knudtzon.
    Alle disse var direkte svake.
    Gjennomført håpløs børs. Du snakker om å sy puter under armene til folk!

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9365

      LSK har så jævla mange rb+ abonnement at de ikke tørr anna!

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        Mulig jeg har fortrengt mye av det som ble levert i fjor av angrepsspill, men dette var skikkelig svake greier og opp mot det svakeste under Runar Kristinsson offensivt. Ikke skyld på premiere eller noe annet. Dette var tafatt fra start til slutt og man viste liten vilje eller evne til å avgjøre dette.
        Det eneste positive å ta med seg ut av matchen er at vi ikke slipper til Start noe mer enn 2-3 ganger, men det er en fattig trøst når vi ikke skaper noe mer selv.

        1. Vi har ikke utviklet oss i det hele tatt i spill mot etablert forsvar fra i fjor. Ikke at jeg tror det har hatt noen særlig prioritet heller, men jeg har hatt forhåpninger om å i det minste se en plan fra bakre firer og frem til vi har satt opp de offensive spillerne rettvendt i mellomrom eller på kant. Det fantes heller ikke, og de gangene vi lyktes med dette kom det etter at vi vant en andreball eller vant ballen høyt i banen.

        2. Kombinasjonsspillet mellom de offensive spillerne satt ikke i det hele tatt, og det ble med unntak av siste kvarteret for store avstander mellom de, og for mye en og en. Her vil jeg tro det kommer til å bedre seg, da man fikk til dette brukbart i perioder i fjor. Kantene må inn i mellomrom oftere for å linke opp med midtbanen og spissen, samt skape rom for backene.

        3. De gode individualistene som RK setter sin lit til offensivt mislyktes i stor grad. Fred bommer på de få sjansene han kommer seg til, der vi har vært ekstremt effektive igjennom vinteren, og da blir det med en scoring. Jradi viser mye bra en mot en, men det blir nettopp en mot en hele veien, og da har han lite å linke opp med etter han har passert en spiller.

        Oppsummering:
        Svak kamp for LSK sin del fra start av, men samtidig forståelig at man går ut litt avventende og kontrollert mot et Start som vil vise at de er bedre enn omgivelsene sier at de er. I tillegg var det litt usikkerhet rundt de med ny trener og mange nye spillere på plass.

        Når kampen setter seg i større grad, så forventer jeg mer av LSK enn det som ble vist i dag. Ikke minst fordi motstanden viste seg å være ekstremt svak. Vi fikk en del gunstige brudd, men tar ikke mulighetene som byr seg i det hele tatt, men overlater det til de 1-3 spillerne som tilfeldigvis var i nærheten når bruddet kommer.
        Jeg mener at skal man ta overganger, så må man gjøre det med full styrke, selv om vi vet Fred Friday kan gjøre mye på egenhånd på en god dag.
        Defensivt fungerer det ganske bra godt hjulpet av Bonke som leverer en god kamp og redder oss i et par situasjoner der Start kommer i overtall, men allikevel skaper Start en enorm mulighet på 1-1 og kunne like gjerne stukket av med alle tre poengene som at vi gjør det i denne kampen. Vi avslutter kampen en del sterkere og viser at vi er veldig mye bedre enn Start når vi flytter opp noen mann og korter ned på avstanden mellom de offensive spillerne.

        Allikevel er 1-1 et veldig korrekt resultat etter spill og sjanser, selv om begge lagene kunne stjålet med seg seieren med hver sin store sjanse utover scoringen.

        *** Bonke Innocent spiller en god kamp i de fasene han først og fremst skal være god. Hjelper stopperne og hindrer flere overganger i mot der vi er i undertall. Vanskelig å passere en mot en.

        ** Håkon Skogseid er på bærtur en gang, men har ellers full kontroll på sin side uten at han blir satt på de aller største prøvene heller. Offensivt får han de vanskelig når kantene ble stående bredt i banen og ved at han som regel først ble benyttet når rommer foran han var borte. Løser det uansett solid.

        * Martin Malaury gjør jo egentlig få feil og slår gode dødballer. Ikke ofte jeg henger meg på Drillo når han maser om baller i lengderetning, men i går var dette en mangel hos Martin og årsaken til at han ikke havner høyere. Mest fordi verken en av spissene droppet ned eller kantspillere kom inn i banen som ga han alternativer, men da savner jeg at han driver forbi leddet som vi vet han kan, og viste enkelte ganger.

        - Erling Knudtzon var jo helt ute av det her og hadde ingenting å bidra med i det hele tatt. Burde vært tatt av til pause, og kanskje til fordel for en midtbanespiller, slik at vi kunne frigjort en mann til å true mellomrom som ville gjort oss vassere offensivt og gitt oss bedre kontroll over kampen.

        Vi får håpe dette var nerver i første serierunde og at vi slår sterkere tilbake hjemme mot Glimt i neste kamp. Dette var i alle fall en veldig svak prestasjon, selv om resultatet er helt ok i en premiere, selv om Start neppe tar mange poeng denne sesongen.

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3141

          Glimt kommer til å spille ganske likt det Start gjorde i går. Da blir fart i bakrom mindre viktig. I mitt hode betyr det at Arni bør starte som spiss, og at Friday og Jradi får den basiskunnskapen de åpenbart mangler: At fotball er et lagspill.

          Kommentar

          • Bibaboy
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 712

            Jeg synes oppriktig dette var ekstremt svakt. Innsatsen var dårlig, feilpasningene florerte og som mange andre her nevner; fullstendig planløst. Jeg hadde faktisk et håp om at andre sesongen til Runar ville vise at de har en plan! Så feil kan man ta. Jradi var en katastrofe fra første spark på ballen. Han har vært veldig god i alle treningskampene. Håper dette bare var en dårlig dag for hans del. Knudzon var rett og slett ekstremt svak. Tror aldri jeg har sett han så dårlig som i går. Personlig synes jeg bare Bonke, Origi og tildels Skogseide holdt mål i denne kampen. Jeg setter denne prestasjonen på kontoen for premiere nerver og gir gutta en ny mulighet hjemme mot Bodø/Glimt. Da bør det være fullt trøkk fra samtlige mann fra dommern blåser igang kampen.
            Fugla Forever

            Kommentar

            • BD
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2006
              • 1384

              Opprinnelig skrevet av Playboy1
              For høye poeng på Amundsen , Kolstad , Jradi , Friday og Knudtzon.
              Alle disse var direkte svake.
              Synes Amundsen fortjener karakteren, mens Kolstad og Jradi sine karakterer definitivt er for høye.

              Kommentar

              • Simeone
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2008
                • 761

                Har sett Aafk-Stabæk, Odd-RBK, Godset-Brann og Start-LSK denne helgen.

                Er trist å se hvor dårlig kvalitet det var på vår kamp kontra de andre matchene.

                Sorry, men denne får ikke gutta på kontoen for nerver. Hva er det å være så jævla nervøs for? Du spiller foran 3500 på Sør Arena. Hvis du blir nervøs av det kan du like gjerne legge skoene på hylla.

                Er også trist at vi spiller så utrolig bedritent hver gang vi har entusiasme og positivitet rundt laget og klubben.
                Snakk om å skusle bort anledninger. Med godt spill og seier igår hadde vi hatt flyt inn mot Bodø Glimt hjemme, hvor vi mest sannsynlig plukker en 3-poenger.

                Mer og mer skeptisk på en manglende plan over spillet (som andre her). Alt av sjanser kommer fra Start sine feil eller gode enkeltmanns prestasjoner.

                Vi kommer til å bli avkledd mot bedre lag hvis vi forsetter på dette nivået.
                Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                para gritarle a la FIFA:
                ¡Que ellos son el gran ladrón!

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Opprinnelig skrevet av BD
                  Synes Amundsen fortjener karakteren
                  Overhode ikke, da det er han som gang på gang gir Start dødballmuligheter like utenfor egen sekstenmeter ved å lage frispark på feilvendt motspiller, i tillegg til at han har en klarering rett inn i banen som sørger for at Start kan opprettholde trykket og som blir en foranledning til baklengsmålet.

                  Og Kolstad får plusspoeng for å legge til rette for Martin, skal det være en spøk eller?

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3321

                    Skal tydeligvis ikke mye til for å imponere redaksjonen i RB.

                    Skuffende å se vi ikke gjør alle byttene i kampen. Hvorfor får ikke Arni noen minutter her? Erling var elendig og usynlig, og kunne fint fått 20 min av kampen. Brenden kunne fått komme inn for en meget svak Jradi.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      En annen ting, RB mener Jakobsen er trygg med ball, men i kampen i går har han vel ikke et eneste offensivt initiativ med ballen. Jeg visste ikke helt hva vi kunne forvente her på forhånd, men en spiller som både på klubbens egen side og i LSK-magsinet presenterer seg som en utpreget offensiv spiller som midtstopper, får man jo litt forventninger til.

                      Så er det altså allikevel Amundsen som mest tar oppgaven med å føre litt ball fremover, og å slå langt, når selv langpasningens far etterhvert er kritisk til at dette gjøres når det både er så lite bevegelighet på topp og ingen igjennom en hel kamp har gjort jobben i gjenvinningsfasen.

                      Åssen skal dette se ut hjemme mot Glimt, der vi garantert blir tvunget til å føre? Og på det som vil være en ujevn naturgressmatte?

                      Kommentar

                      • _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4376

                        Kanskje litt tidlig å konkludere med om vi har blitt bedre offensivt, dårligere defensivt, elendig på å gjennomføre plan etc etter EN fuckings bortekamp?? Vi er alle enige om at gårsdagen var svak, men det får da faen meg være måte på! Vi tar med oss poeng på bortebane, greit nok. At LSK skal briljere i 30 seriekamper i år hadde jeg ikke regna med uansett. Blir mer og mer skuffa over LSK-supportere. Hvor mange var vi i Kristiansand i går? 150 stk? Skandale på en serieåpning! Istedet florerer det med folk som bare slenger piss og negativitet på nettet. Jeg var jævlig skuffa selv i går, men klapper spillerne av banen fordet for faen! Vi kommer sterkere tilbake allerede til helga.
                        ..................

                        Kommentar

                        • Trooond
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2015
                          • 1039

                          Kun 1 kamp så langt ja, men det var vel mange av oss som ønsket å se noe av det som har blitt prestert i treningskamper.
                          Men, igjen, treningskamper er akkurat det, og betyr ikke allverden, det vises sesong etter sesong. Det er når ligaen begynner man må være til stede.

                          Jeg og syntes det burde vært gjort flere bytter. Greit nok at Arni kanskje ikke har vært så god på trening, men det hadde han vel ikke i fjor heller, når han viste goalgetter tendenser, så han burde hvertfall fått 20 min.

                          Jhradi fungerte ikke i går. Vis Brenden litt tillit, så kanskje han vokser på det. Kunne vel fått 10 minutter slik kampen utviklet seg ?

                          Håper Runar viser litt mer tendenser til å gjøre grep, enn han gjorde forrige sesong. Her har han litt å gå på, men regner med Runar og blir bedre og bedre utover sesongen.

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3499

                            Opprinnelig skrevet av Trooond
                            Kun 1 kamp så langt ja, men det var vel mange av oss som ønsket å se noe av det som har blitt prestert i treningskamper.
                            Har vi egentlig sett så mye bedre ut i treningskampene i det offensive spillet utover effektiviteten og de individuelle prestasjonene da? Er først og fremst defensivt jeg synes vi har fremstått mer tydelig enn i fjor igjennom vinteren. Nå har jeg riktignok ikke sett alle kampene, så er et lite forbehold der om at vi vartet opp med mer mot Fredrikstad, Ull/Kisa og Odd enn i de andre kampene jeg har sett.

                            Ellers er jeg ikke så bekymret for at vi ikke vil ta brukbart med poeng etter hvert.
                            Jradi, Friday og etter hvert Ofkir vil skape en del på egenhånd og i Martin har vi en av de beste dødballfotene jeg har sett i LSK på mange år. Klarer vi å kombinere dette med godt forsvarsspill, så kommer man ganske langt i Tippeligaen, selv om jeg mener det bor så mye i dette mannskapet at man ikke kan slå seg til ro med det.

                            Kommentar

                            • Herman
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 1101

                              Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                              At folk skal evaluere om det er angrepsmønster eller at Runar er feig etter 90 minutter tidlig i Mars.... Nei, ta en kopp kaffe og ro helt ned. Skulle tro noen var bedre egnet til jobben enn Runar og compani.
                              Min påstand om at Runar er feig er ikke kun basert på 90 minutter i mars. Det kommer som resultat av de 30 serierundene vi så i fjor. 5 i forsvar på Lerkendal, defensiv kontringstaktikk på Ullevaal og et ekstremt dypt og forsiktig forsvarsspill i en kamp der vi virkelig hadde ingenting å spille for mot Odd (og likevel tapte 5-0) er noen av eksemplene, og jeg har helt sikkert glemt noen. Nå hadde han sjansen til å vise at LSK 2016 var noe nytt og friskt, med hype og en veldig god spillertropp - men det var det samme gamle, forsiktige, ustrukturerte og som heller ikke denne gangen ga seier. Vi har nå 3 seiere på 16 bortekamper under Runar, og det er ikke tilfeldig. Ingen her inne tror de kan gjøre en bedre jobb enn Runar og jeg tror vi kan gjøre en solid sesong i år, men det må være lov å være bekymret og stille spørsmål til tilnærmingen. Troppen vår er såpass solid og 11eren er såpass spennende at det må kunne stilles krav - for nå har vi virkelig sjansen til å melde oss på i toppen. Men det avhenger av at vi har en trener som også tror på det og bygger et så sterkt kollektiv som mulig, ikke en som lener seg tilbake og håper våre glimrende individualister skal fikse en "forbedring fra fjoråret".
                              Twitter

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                Folk her inne er totalt gale. Jeg jubler hemningsløst for det ene poenget vi fikk. Seier hjemme og uavgjort borte holder til seriegull. Med andre ord vi ligger i rute. Jeg tar lett i mot 1 poeng på en dårlig dag .

                                Kommentar

                                • tilt
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2007
                                  • 813

                                  Jeg er enig i at resultatet i seg selv ikke var hverken uventet eller skandaløst. Ett poeng i serieåpningen er ingen krise i det hele tatt. Jeg antar at grunnen til folks kritikk har grobunn i forventningene som har bygget seg opp i forkant av seriestart, der vi av mange "eksperter" har blitt tippet på 5-6 plass, og fått en minihype. Det så ut til å prege oss i Kristiansand, og er noe gutta må nullstille og vaske vekk med en gang. Mulig vi er bedre enn både prestasjonene og resultatet mot Start tilsier, men da må man nesten vise det. Særlig Fred Friday synes jeg var preget av dette og det virket som "ville" for mye. Han var ego, og ukonsentrert.
                                  Løsningen er enkel. 3 poeng og godt spill mot Bodø Glimt! Et lag de fleste har tippet nord og ned, og som av enkelte idioter har blitt sammenlignet med Leicester etter en hjemmeseier mot Songdal (LOL). Gleder meg over at sesongen er i gang igjen, og ser frem til å dra på Åråsen på Søndag!
                                  livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                  https://twitter.com/#!/KjetiI

                                  Kommentar

                                  • BD
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2006
                                    • 1384

                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Overhode ikke, da det er han som gang på gang gir Start dødballmuligheter like utenfor egen sekstenmeter ved å lage frispark på feilvendt motspiller, i tillegg til at han har en klarering rett inn i banen som sørger for at Start kan opprettholde trykket og som blir en foranledning til baklengsmålet.

                                    Og Kolstad får plusspoeng for å legge til rette for Martin, skal det være en spøk eller?
                                    Jeg irriterte meg også over alle dødballmuligheten vi ga Start, men opplevde ikke at Amundsen var den verste her. Men mulig eg ikke har fulgt godt nok med i timen. Skogseid laget også ved flere anledninger unødvendige frispark mot når vi var i balanse. Av de fire i forsvaret, synes jeg likevel Amundsen ryddet godt unna og var den beste i backrekka i går.

                                    Kolstad sin karakter var for høy, som jeg skrev i det første innlegget! Og Jradi synes jeg var ditto dårlig i går - han må lære seg å orientere seg før han slår innlegg. To ganger førte dette til at mulige sjanser ble skuslet bort.

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Folk her inne er totalt gale. Jeg jubler hemningsløst for det ene poenget vi fikk. Seier hjemme og uavgjort borte holder til seriegull. Med andre ord vi ligger i rute. Jeg tar lett i mot 1 poeng på en dårlig dag .
                                      Om det ble tre, ett eller null poeng er vel ikke det som diskuteres. Jeg sier vel også at ett poeng i seg selv er helt ok i seriepremieren.
                                      Jeg hadde skrevet akkurat det samme om Fred Friday hadde satt sjansen sin og vi hadde vunnet 2-1. Prestasjonen var dårlig og signalene som ble gitt fra laget var dårlige. En ting er det vi ikke evner å gjøre, men noe annet er det vi ikke prøver på en gang.

                                      Foreløpig er vi i rute til å gjenta fjoråret, der vi også tok ett poeng borte mot Start. Så er det sikkert mange her inne som mener LSK ikke er bedre enn at vi skal feire en forbedring av fjorårets 8.plass med fyrverkeri på torvet i Lillestrøm. Jeg er ikke en av de.

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4376

                                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                                        Om det ble tre, ett eller null poeng er vel ikke det som diskuteres. Jeg sier vel også at ett poeng i seg selv er helt ok i seriepremieren.
                                        Jeg hadde skrevet akkurat det samme om Fred Friday hadde satt sjansen sin og vi hadde vunnet 2-1. Prestasjonen var dårlig og signalene som ble gitt fra laget var dårlige. En ting er det vi ikke evner å gjøre, men noe annet er det vi ikke prøver på en gang.

                                        Foreløpig er vi i rute til å gjenta fjoråret, der vi også tok ett poeng borte mot Start. Så er det sikkert mange her inne som mener LSK ikke er bedre enn at vi skal feire en forbedring av fjorårets 8.plass med fyrverkeri på torvet i Lillestrøm. Jeg er ikke en av de.
                                        Men hva forventer du da? Vi kan så jævlig mye bedre enn det vi viste i går, og det kommer vi til å få se. Men at vi skal levere stabilt godt spill hver eneste runde er urimelig! Ja, laget er ekstremt spennende, men på papiret er det definitivt ikke et lag som er topp 5 i utgangspunktet. Det er en av de billigste stallene i hele Tippeligaen, stort sett satt sammen av gratis spillere eller unggutter fra egne rekker (og lån). Tipper laget som starta i går har kosta mellom 1-2 millioner til sammen i overgangspenger. Finner du noe særlig billigere stall bortsett fra kanskje de som er forventa på nedrykk?? Er det fornuftig å forvente at et slikt lag skal være bunnsolide defensivt, ha kontringsstyrke og i tillegg være gode i spill mot etablert forsvar? Vi skal være forbanna happy med det LSK har fått til med så ekstremt lite penger. Se på de lagene som også sliter omtrent like mye økonomisk som oss. De er ikke i nærheten engang over en hel sesong. Start er forresten et av de lagene.

                                        Jeg synes helt ærlig at mange er totalt urimelige når det gjelder forventninger til det LSK-laget her. Og hvorfor snakke om at vi foreløpig er i rute til å gjenta 8.plassen i fjor? Etter EN kamp? Seriøst? Hvis vi skal sammenligne på den måten kan jeg like gjerne si at vi har dobbelt så mange poeng som etter en kamp i fjor og er i kjemperute. Vi er foran RBK på tabellen, men so what? Det der kan man evaluere etter 5-6 runder, tidligst. Ikke etter èn. Jeg var i Kristiansand i 2005, den første kampen til Uwe. Det er noe av det jævligste jeg har sett. Vi ble totalt pissa på og tapte 3-0, men ble nummer 4 til slutt.

                                        Men når det gjelder deg Totti21, så er du en av de beste på analyser etter kamper og ser veldig ofte både plusser og minuser så det er egentlig ikke noe negativt mot deg. Man skal få lov til å mene at vi bør bli bedre på enkelte ting, definitivt. Men jeg mener at ekstremt mange her kun ser det negative hele tiden. F.eks hvor mange trakk frem at vi tross alt fikk et poeng på en ekstremt dårlig dag ? Maks 5 stk!

                                        Meningen min er at selvom vi har noe veldig spennende på gang, så må man ikke glemme realiteten her. Vi KAN med litt flyt og flaks blande oss inn i topp 5, men det er ingen selvfølge. Og vi kommer heller ikke til å levere stabilt i kamp etter kamp, selvom jeg håper det blir bedre enn i fjor. Slapp av, vi er i gang med å plukke poeng i hvertfall. På søndag skal vi ha 3 til og jeg er sikker på at vi løfter oss spillemessig. Snart er Lundemo og Ofkir fit for fight og da er vi enda sterkere!
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        • Lars
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6156

                                          Er prinsipielt enig med _Jonern i at folk klager for mye og er for negative, men akkurat her er jeg på linje med Totti21 og Herman.

                                          Det jeg reagerte på i går, var ikke først og fremst en svak prestasjon, men at kampen var en bekreftelse på det jeg har sett over tid - at laget mangler en spillestil eller i det minste en form for identitet.

                                          Man kan si hva man vil om det forrige regimet (jeg er langt fra udelt positiv), men Haglund viste i det minste tydelig hvor han ville mtp spillestil. Fokuset var på å utvikle spillet mot etablert forsvar, samt at man etter hvert ble OK på hurtig gjenvinning ved balltap. Den beste kampen under Runar er fortsatt Sarpsborg borte 16. mai i fjor, en kamp der laget hentet fram det beste fra Haglund-tida.

                                          Hvilke spillfaser er det egentlig mulig å satse på? Bortsett fra dødballer, er det vel fire (etablert angrep/forsvar og omstilling offensivt/defensivt). Helt fair å nedprioritere etablert angrep - men da må vi vel kunne kreve et godt kontringsspill? Runars LSK er ikke i nærheten av å være et godt kontringslag. Vi har mange gode kontringsspillere, så vi scorer litt på kontringer, men hvordan unngår man å kontre inn noen goaler med Knudtzon, Friday og Ofkir på banen? Vi er ikke i nærheten av å ta ut potensialet her.

                                          Det samme ser vi på gjenvinning (defensiv omstilling), der Haglund etter hvert fikk skikk på sakene. Er det noen som har sett noe til systematisk "gegenpress" når Runars LSK mister ballen? Ikke jeg heller.

                                          I etablert forsvar er laget helt decent, noe det også var under Haglund. Men noe bedre enn de fleste andre lag i TL? Nei. Vi kan takke Arnold for at vi slipper inn litt færre mål enn gjennomsnittet.

                                          MÅ vi ha en klar spillestil for å lykkes? Kanskje ikke, men da må i det minste laget kompensere på en eller annen måte. Det meste nærliggende er å ta det igjen på overlegen innstilling og innsats, litt som Hamréns RBK gjorde ("attityd"). Men heller ikke der har vi noe ekstra. Og det er kanskje det mest skuffende av alt - tross alt snakker ikke Runar om noe som helst annet enn innsats og at laget må "jobbe hardere". Har omtrent aldri hørt ham nevne noe som har med spillet å gjøre.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎