Gary John Martin

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1211

    Opprinnelig skrevet av McGuffy

    Skulle sitte på benken hvis Kippe måtte kaste inn håndkleet iløpet av oppvarminga.
    Ok, men hvorfor 3 forsvarspillere og ingen reelle angrepspillere på benken da Kippe ble spilleklar? Jørgen har sikkert en god forklaring på det.

    Kommentar

    • OlaG
      Oversetterdrone
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 875

      Opprinnelig skrevet av fredpet76

      Ok, men hvorfor 3 forsvarspillere og ingen reelle angrepspillere på benken da Kippe ble spilleklar? Jørgen har sikkert en god forklaring på det.
      Regner med at planen var å bruke Erling eller Brenden som erstattere hvis en av spissene måtte ut. Alternativt bytte inn Melgalvis (og så skyve Krogstad inn sentralt) eller Ayagwa inn på midten og skyve Matthew frem hvis Smarason måtte byttes.

      Ulempen til Martin er at han ikke (kan) brukes som ving, og med Ødemarksbakken ute -og en viss risiko for at Kippe måtte kaste inn håndkleet i løpet av kampen- så tipper jeg at man gikk for å fylle benken med spillere som kan bekle flere stillinger.

      Kommentar

      • fredpet76
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 1211

        Fotbolti.net

        «Jeg har fortsatt en toårig kontrakt med Lillestrøm, men jeg har inngått en avtale med selskapet om at hvis jeg finner noe jeg liker, vil klubben ikke stå i veien for meg,» sa Martin i en samtale med fotball .net tidligere i vinter.

        Kommentar

        • glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1251

          Greit å avslutte arbeidsforholdet til Gary. Har ikke levert de gangene han har fått starte / Innhopp. Tydeligvis godt betalt også. Bedre å få inn noe nytt. Du scoret mot enga og vil bli husket for det.

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3324

            Opprinnelig skrevet av glasgow
            Greit å avslutte arbeidsforholdet til Gary. Har ikke levert de gangene han har fått starte / Innhopp. Tydeligvis godt betalt også. Bedre å få inn noe nytt. Du scoret mot enga og vil bli husket for det.
            To mål og to målgivende på vesentlig mindre tid enn TLO. Mesteparten av tiden han fikk var også med TLOog Erling som er like spillertyper, og fikk aldri sjansen med Smarason. Jeg tror han ville scoret like mye som TLO dersom han hadde fått muligheten, men det blir hypotetisk nå. Med kun TLO og Moses er det rimelig tynt på spissplass.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎