Sesongkort 2006

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tobben
    Jeg elsker å kjøre trikk
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2005
    • 1666

    Sesongkort 2006

    Når er det sesongkortene for sesongen 2006 blir lagt ut til salg, og hvor mye vil dette sesongkortet koste?
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    Mere info kommer senere.

    Kommentar

    • Tobben
      Jeg elsker å kjøre trikk
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2005
      • 1666

      #3
      Den er grei
      Takk for svar

      Kommentar

      • pondus73
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 612

        #4
        Klarer vi å slå tilbudet som Stabæk Support har fått??
        600,- for de som kjøper før jul!
        :roll:
        ------eLSKe-------

        Kommentar

        • andee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 1191

          #5
          Mener å ha lest at ståplass voksen på KFL-feltet koster 1350,- før jul, og 1550,- etter jul. Står mer på lsk.no, blant annet at de som hadde sesongkort i år snart får tilsendt mer info i posten.
          TS05 - Felt C

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #6
            Opprinnelig skrevet av pondus73
            Klarer vi å slå tilbudet som Stabæk Support har fått??
            600,- for de som kjøper før jul!
            :roll:
            Selge med tap mener du?
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • pondus73
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 612

              #7
              Opprinnelig skrevet av iL
              Opprinnelig skrevet av pondus73
              Klarer vi å slå tilbudet som Stabæk Support har fått??
              600,- for de som kjøper før jul!
              :roll:
              Selge med tap mener du?
              Det spørs jo om man selger fler kort enn man ellers ville gjort det. Sier ikke at vi skal selge til denne prisen, men en annen prising vil kanskje føre til at flere kommer?! Eller tenker man at de som kjøper gjør det uansett pris?
              ------eLSKe-------

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                #8
                Det er i løpet av få dager mulig å fornye sesongkortet sitt!
                Vi har jobbet med endringer rundt håndteringen av sesongkortene og beklager derfor at de som allerede har ønsket å fornye sesongkortet ikke har fått gjort dette ennå.

                Følg med på www.lsk.no da mer info vil legges ut her i løpet av mandagen.

                Alle sesongkortinnehavere vil i løpet av kort tid få et fornyelsesbrev i postkassen sin. Vi vil overlate håndteringen av sesongkortfornyelsene og utsendelse av dette til vår samarbeidspartner Iticket, noe som står beskrevet i brevet dere mottar. Viktig at alle forholder seg til de datoene som blir nevnt i brevet dersom man ønsker å beholde sin faste plass.

                SESONGKORT 2006

                Etter en sesong der vi slår "nesten" alle rekorder i forhold til besøkende på Åråsen igjennom en sesong vil fremdeles målsetningen være at vi skal fylle tribunene og vi gjør alt for å skape en best mulig ramme rundt kampene, samt opplevelsene for den enkelte publikummer.

                LSK har en av landets flotteste stadioner og som sesongkortinnehaver har du ditt faste sete på Åråsen. Vi har et lag i fin utvikling og har som ambisjon å være blant de beste i landet, sesong på sesong...

                SESONGKORT TILBUDENE TIL LSK VIL FOR FREMTIDEN FOKUSERE MER PÅ DE FORDELENE du som sesongkortinnehaver kan få ved å bruke kortet aktivt gjennom hele året. Dette vil videreutvikles hele tiden, så følg med på www.lsk.no for å være oppdatert på hva du kan oppnå av fordeler som sesongkortinnehaver:

                Vårt mål er at ved aktiv bruk av sesongkortet utenfor Åråsen skal gi deg besparelser som gjør at sesongkortet ditt blir GRATIS!!

                Kanskje en ambisiøs målsetning, men vi mener at dette er mulig.

                Pr i dag har vi følgende fordeler til deg:

                * PLASSGARANTI
                Du er garantert plass når LSK spiller i Royal League, NM, UEFA Champions League eller UEFA Cup. I tillegg får du prioritet hvis LSK kvalifiserer seg til Cupfinalen i NM.
                * NYHET: LSK NYHETSBREV PÅ DIN EPOST
                Du kan få tilsendt regelmessige nyhetsbrev på din epost i løpet av sesongen.
                * NYHET:SPARER AVGIFT
                Vi jobber for tiden med utbedret distribusjon av billettene til våre kamper og som et ledd i dette vil det etter stor sannsynlighet påløpe seg ekspedisjonsgebyr ved kjøp av billetter (kr10,-) dersom man kun kjøper enkeltbilletter. Denne avgiften vil dere som sesongkortinnehaver SPARE.
                * NYHET: LSKs B-kamper på Åråsen
                Nytt av året er at du som sesongkortinnehaver kommer GRATIS inn på samtlige B-kamper som spilles på LSKs hjemmebane

                SPESIELLE TILBUD FRA LSKs SAMARBEIDSPARTNERE
                Vi håper på å kunne sende ut spesialtilbud fra LSKs samarbeidspartnere opp til 4 ganger i året, i tillegg til at det hele tiden vil være faste tilbud/fordeler på attraktive varer og tjenester vil som gjelder deg som sesongkortinnehaver:

                I dag er følgende avtaler/tilbud tilgjenglig for deg:

                Riis Bilglass AS Gratis vindusviskere og en kanne spyleveske ved skifte av bilrute
                Peppes Pizza Lillestrøm Spis stor pizza og betal for liten. Gjelder spising i deres lokaler
                Åråsen Konferansesenter 15% rabatt på lokalleie i VIP-lokalene på Åråsen
                Estetique Lillestrøm 20% på ordinære varer
                Gjensidige Forsikring

                Markedets beste boligforsikring, ring 64 84 09 07 for å avtale tid for møte innen 31.12
                Nordea

                Totalleverandør av finansielle tjenester. Fri etableringskostnad ved boliglån over 500.000,-.
                Sportshuset Lillestrøm 15% rabatt på ordinære varer, gjelder ikke LSK merkede produkter
                Elkjøp

                Alle sesongkort innehavere vil bli invitert til SUPERSØNDAG salghos Elkjøp i forkant av deresordinære kampanjer. Dette betyr at du som sesongkortinnehaver kan komme å kjøpe dine varer FØR det ordinære salget starter, dvs at du slipper å stå i kø og kaos som det ofte er på disse kampanjene til Elkjøp

                PRISER SESONGEN 2006

                Kategori

                enk. bill 06


                ses.kort 06


                kjøp før 31.12.06

                Sitte, begge langsider, voksen


                200


                2600
                kr 200 i rabatt

                Sitte, begge langsider, pensjonist/barn


                100


                1300
                kr 100 i rabatt

                Sitte, begge kortsider, voksen


                150


                1950
                kr 200 i rabatt

                Sitte, begge kortsider, pensjonist/barn


                80


                1040
                kr 100 i rabatt

                2 voksne + 2 barn, sitte, RB-tribunen


                320


                4160
                -

                1 voksen + 1 barn, sitte, begge langsider


                -


                3250
                -

                NYHET Consumer VIP (langsidene)


                -


                4000
                kr 200 i rabatt

                Ståplass, voksen


                150


                1950
                -
                Ståplass Pensjonist/barn

                80


                1040
                -

                Ståplass, Kanarifans + LSK-medlemmer, voksen


                120


                1560
                kr 200 i rabatt

                Ståplass, kanari + LSK-medlemmer, barn


                60


                780
                kr 100 i rabatt


                NYHET!Consumer VIP:

                Vi ønsker å tilby den enkelte sesongkortinnehaver en oppgradering av sitt sete. De sesongkortinnehaverne som ønsker dette vil få tilgang til følgende tilleggselementer:

                - navneskilt på setet

                - tilgang til å hente GRATIS kaffe inne i tidligere sponsorlokale på Notar-tribunen

                - tilgang til å hente gratis program inne i tidligere sponsorlokale på Notar-tribunen

                - tilgang til å hente GRATIS kaffe inne i eget lokale på Strømmen Storsenter-tribunen

                - tilgang til å hente gratis program inne i eget lokale på Strømmen Storsenter-tribunen

                Kommentar

                • sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

                  #9
                  Bedre oversikt over priser her :

                  Kommentar

                  • RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

                    #10
                    Vurdere å kjøpe sesongkort, men har et lite spørsmål:

                    Hvis jeg kjøper sesongkort: "Sitte, begge langsider" har jeg da adgang også til å stå på kanarifeltet (grunnen til at jeg vil velge dette sesongkortet er at jeg noen ganger har med meg min sønn, som har problemer med å se på feltet).

                    Kommentar

                    • iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

                      #11
                      Synes dette var jævli dyrt

                      1560 for kanarifeltet?
                      I fjor betalte vi 1200 før jul.

                      Det står "Kjøp for 31.12.06" så får man 200 i rabatt.

                      1. Dette må da være trykkleif? Eller får man rabatt uansett hele neste år? Tipper det skal stå 31.12.05.
                      2. Blir da prisen 1360 for kanarifeltet? Det er uansett 160 kroner dyrere enn i fjor. Uholdbart spør du meg. Det er en prisøkning på over 10%.
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                      Kommentar

                      • RoyVaadal
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 4055

                        #12
                        Jeg tolker det også til å være 1360 kr for sesongkortet før nyttår og
                        1560 kr etter jul.
                        Det litt pussige med sesongkortprisene er at de er fullstendig uten rabatt etter nyttår. Prisen er lik enkelkamper ganger 13.

                        Dette er jo en prispolitikk som ikke akkurat legger opp til å selge sesongkort.
                        RoyVaadal.

                        Kommentar

                        • gamle-perta
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2418

                          #13
                          Det litt pussige med sesongkortprisene er at de er fullstendig uten rabatt etter nyttår. Prisen er lik enkelkamper ganger 13.

                          Dette er jo en prispolitikk som ikke akkurat legger opp til å selge sesongkort.
                          Tipper Lauritsen & Co regner billett-garantien til E-cupkamper osv inn som en så stor merverdi at de derfor kjører samme pris som for enkeltkamper.
                          At forbrukerne er med på samme tolkning av hva som har verdi er vel å tro på julenissen...?

                          Personlig gir jeg snart opp LSKs politikk/uvilje i forhold til sesongkort-salg. Ser ut som det er gått prestisje i å være nesten nederst på oversikten over antall solgte når dette presenteres i avisene før seriestart.

                          mvh
                          Gammer`n
                          Mvh
                          Gammer´n (Per T)

                          Kommentar

                          • demian
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Apr 2005
                            • 228

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                            Det litt pussige med sesongkortprisene er at de er fullstendig uten rabatt etter nyttår. Prisen er lik enkelkamper ganger 13.

                            Riktig, men da ser du bort fra den nye avgiften:


                            "Vi jobber for tiden med utbedret distribusjon av billettene til våre kamper og som et ledd i dette vil det etter stor sannsynlighet påløpe seg ekspedisjonsgebyr ved kjøp av billetter (kr10,-) dersom man kun kjøper enkeltbilletter. Denne avgiften vil dere som sesongkortinnehaver SPARE."


                            Hvis man går på alle kampene vil man altså spare 130 kr ved å kjøpe sesongkort, hvis jeg har forstått riktig.
                            ULTRAS FELT C

                            Kommentar

                            • iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av demian
                              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                              Det litt pussige med sesongkortprisene er at de er fullstendig uten rabatt etter nyttår. Prisen er lik enkelkamper ganger 13.

                              Riktig, men da ser du bort fra den nye avgiften:


                              "Vi jobber for tiden med utbedret distribusjon av billettene til våre kamper og som et ledd i dette vil det etter stor sannsynlighet påløpe seg ekspedisjonsgebyr ved kjøp av billetter (kr10,-) dersom man kun kjøper enkeltbilletter. Denne avgiften vil dere som sesongkortinnehaver SPARE."


                              Hvis man går på alle kampene vil man altså spare 130 kr ved å kjøpe sesongkort, hvis jeg har forstått riktig.
                              "Vi legger på billettprisen fordi vi skal selge billettene flere steder, så da later vi som dette tjener sesongkort kjøperene på".

                              Og dette går du på?
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

                              Kommentar

                              • RoyVaadal
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2004
                                • 4055

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av demian
                                Hvis man går på alle kampene vil man altså spare 130 kr ved å kjøpe sesongkort, hvis jeg har forstått riktig.
                                Disse vanvittige 130 kronene er også bare noe man sparer hvis det blir en ekstra avgift på 10 kr per billett. Dette er jo ikke sikkert en gang. Og vil det gjelde alle utsalgsstedene? Til nå har det jo vært avgiftsfritt på Åråsen og Effect, mens det har vært avgift f.eks. på Narvesen.

                                Etter det store billettangståret 2005, så hadde vi muligheten til å selge masse sesongkort. Men, nå er nok det løpet kjørt.

                                Jeg skjønner ikke helt hvorfor sesongkort skal være nærmest rabattfrie, mens det deles ut massevis av gratisbilletter i løpet av sesongen.
                                RoyVaadal.

                                Kommentar

                                • demian
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Apr 2005
                                  • 228

                                  #17
                                  Jeg konstaterte bare et faktum.

                                  Hvis det stemmer synes jeg det er et veldig merkelig påfunn for å tjene noen ekstra kroner. Som salgsargument holder det absolutt ikke vann (noe selv jeg kan forstå, hihi). Jeg synes det burde vært mest fokus på å fylle opp den 1/3 av plasser som så og si alltid er ledige på Åråsen, det kunne man gjort hvis man solgte flere sesongkort, men som andre har sagt, det ser ikke ut til at LSK er interessert i det.
                                  ULTRAS FELT C

                                  Kommentar

                                  • gj
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3359

                                    #18
                                    Syns dette var meget skuffende.

                                    Hadde ventet et langt bedre opplegg etter kritikk mot sesongkortopplegget to år på rad.

                                    At prisene ikke er rabatterte er også håpløst dersom man ønsker å selge mer enn grunnfjellet som ligger på mellom 1000-1500 (kanskje de ikke vil?).

                                    Dersom folk går glipp av én kamp (sommerferie?) lønner det seg altså pengemessig å kjøpe enkeltbilletter.

                                    Kommentar

                                    • Vegar Hjermundrud
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 423

                                      #19
                                      Jeg mener å huske at den rabatterte prisen på Kanari-Feltet var 1050,- før nyttår i fjor eller er jeg helt på bærtur?

                                      I sakens anledning føler jeg følgende spørsmål er berettiget: Når markedsavdelingen ser på supporterne på Kanari-Feltet, som mer eller mindre alene skaper stemningen på Åråsen, som er den gruppa som bruker mest penger på supportereffekter, som støtter laget på bortebane, som gir klubben en helhetsopplevelse å selge etc., lurer jeg på om de ser klubbens beste kunder eller en gjeng idioter som skal trekkes for mest mulig gryn?

                                      Jeg har all mulig forståelse for at LSK og LSK ASA skal tjene penger, men dersom folk får en følelse av at de blir utnyttet blir strategien feil. I min verden er det riktig angrepsplan å pøse på med tiltak for å fylle Åråsen, legge forholdene enda bedre til rette for KFL og stadionstemning for dermed skape noe rundt klubben som gjør at øvrig publikum, fjernsynskanalene, andre media og sponsorer vil til Lillestrøm. Når vi så har passert 10 000 i gjennomsnitt er det på tide å se på prisingen av produktet fordi en da har skapt et behov hvor etterspørselen ligger tett opp mot maksimalt tilbud (som er 12000 publikummere på Åråsen). Slik er det imidlertid ikke i dag... Markedsavdelingen må ha ståltro på eget produkt når de klinker til og prøver å selge noe som i grunnen ikke er et tilbud i det hele tatt annet enn å slippe køen på Åråsen. Jeg ser de har planer om å utvide mulighetene rundt sesongkortet og gjøre det mulig å tjene inn hele eller deler av utgiftene til partoutkortet. Tanken er muligens bra, men er det gjort undersøkelser som viser at folk faktisk bruker sesongkortet til annet enn å slippe køene? Jeg tviler...

                                      Jeg sitter igjen med en beklemt følelse - klubben har behov for å tjene mer penger, selvsagt, men trenger de å gjøre det på en måte som får meg til å tro at de ser på meg (stående, syngende supporter) som kun en nyttig idiot?
                                      Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                                      Kommentar

                                      • Gullars
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 355

                                        #20
                                        Dette syns jeg er ekstremt, vesentlig dyrere en mange andre klubber, er vi blandt de dyreste i norge? Har selv muligheten til å gå gratis på Åråsen, men hadde tenkt til å kjøpe sesonkort, for å kunne sitte sammen med kompiser.. men det er jo litt drøyt dyrt..

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎