Sesongkort 2006

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #61
    Er det noen som har kommet over prisoversikter over enkeltbilletter vs. sesongkortpriser hos konkurrentene og da spesielt de som selger mye sesongkort

    Sjekk på hjemmesidene til de respektive klubbene...

    Mvh
    Gammer`n
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

      #62
      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
      Er det noen som har kommet over prisoversikter over enkeltbilletter vs. sesongkortpriser hos konkurrentene og da spesielt de som selger mye sesongkort
      Sjekk på hjemmesidene til de respektive klubbene...

      Mvh
      Gammer`n
      Det har jeg allerede gjort.
      Mulig at jeg er litt håpløs til å finne ting på nettet eller at jeg var for utålmodig.
      Tenkte at det kanskje var noen som hadde funnet denne informasjonen allerede som kunne dele det med de andre.
      RoyVaadal.

      Kommentar

      • fuglungen
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2004
        • 195

        #63
        Jeg gir iallefall faen i å kjøpe sesongkort. Først cup-pakka, så denne latterlige prisen på sesongkort. Virker som om klubben ikke er interisert i å ta vare på norges beste fans. La heller feltet kun være for medlemmer og senk prisene på både årskort og enkelbilletter!

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #64
          Opprinnelig skrevet av fuglungen
          La heller feltet kun være for medlemmer og senk prisene på både årskort og enkelbilletter!
          Hvorda nskal vi få gjort det? <Prisene er det jo LSK som bestemmer og ikke Kanari-Fansen

          Kommentar

          • fuglungen
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Sep 2004
            • 195

            #65
            Håper da vi har litt innflytelse på klubben. Dette må jo evt være i sammarbeid med sportsklubben om at det ikke lenger vil være mulighet til å kjøpe billett (til feltet) hvis du ikke er medlem av KFL eller LSK.
            Dette kan vel også føre til at flere melder seg inn i KFL ved sesongstart istedenfor når vi evt kommer til en semifinale i køppen.

            Trudde dette var noe du også kjempet for Tony?

            Kommentar

            • Kanariz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 2507

              #66
              prisene var jo greie dem da..... Koster å se norges beste fotball lag LIVE skjønner u

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                #67
                prisene var jo greie dem da..... Koster å se norges beste fotball lag LIVE skjønner u

                Prisene er faan ikke greie: I fjor betalte jeg 4800 kroner for 2 voksne og 2 barn med sitteplass på C-feltet. For de samme plassene neste år skal den helvetes klubben nå ha 6500 kroner - altså 1700 kroner mer! For de som ikke tror meg, så har jeg tatt vare på kvitteringene...
                Dette er så ille at jeg er sterkt fristet til å tipse forbruker-redaksjonene både i NRK og TV2.
                Å behandle sine mest lojale kundene sine på denne måten ville i alle andre sammenhenger før til oppsigelse på dagen !

                PS: Som det dumme nautet jeg er, så kjøpte jeg selvfølgelig kort til neste år også. Men da skal vi stå på feltet alle fire - til tross for store protester fra minstemann som da får trøbbel med å se skikkelig. Pris: 4080 kroner....

                mvh
                Gammer`n
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                • ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

                  #68
                  Dette beviser bare nok en gang at LSK ikke setter stor nok pris på supporterene/Kanari-Fansen..

                  Kommentar

                  • Tobben
                    Jeg elsker å kjøre trikk
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2005
                    • 1666

                    #69
                    Det er skuffendes. Jeg føler meg brukt.
                    Men jeg kommer uansett til å kjøpe sesongkort for sesongen 2006

                    Kommentar

                    • hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

                      #70
                      Nå får folk ta seg sammen her synes jeg. Syting syting syting.

                      For det første, hvis du synes sesongkortet er så jævla dyrt, så har det flere fordeler. Det er for eksempel en glimrende mulighet til å støtte klubben med litt cash (til spillere etc etc!!) uten at kjerringa/morra di/gubben/støttekontakten din har noe å protestere med. Sesongkort må man jo ha.
                      For det andre, køsystemet på Åråsen er ikke akkurat utviklet av noen genier, for en halvtimes billettkø på en ROYAL LEAGUE(!!)-kamp finner man bare på Åråsen. Så tenk dere neste år hvor jævli mye stress dere slipper ved å stå i kø på storkampa mot Vif og Rbk osv..

                      Og sist men ikke minst, vi vil vel ikke at LYN skal selge flere sesongkort enn oss? Da står vi lagelig til for hugg altså...
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

                      Kommentar

                      • gamle-perta
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2418

                        #71
                        Det er for eksempel en glimrende mulighet til å støtte klubben med litt cash (til spillere etc etc!!)
                        Akkurat det har jeg drevet med i mer enn 30 år, så min lojalitet som økonomisk bidragsyter i denne sammenhengen er nok helt grei.
                        Men når familiebilletten blir 1700 kroner dyrere fra den ene sesongen til den andre, så må det være lov å reagere.
                        Ryktene sier også at KFL ikke har vært med i diskusjonen rundt de nye billettprisene. Stemmer dette er det nok et eksempel på at ledelsen egentlig gir f.. i hva vi mener. I mitt hode er det det samme som at de heller ikke bryr seg om vi kommer på kamp eller ikke.

                        Men som de fleste andre, så er jeg selvfølgelig "dum nok" til å kjøpe kort også for 2006. Men denne gangen må jeg nøye meg med ståplasser - det er 120 kroner billigere enn sitteplasser i fjor.

                        Mvh
                        Gammer`n
                        Mvh
                        Gammer´n (Per T)

                        Kommentar

                        • iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av hoyt
                          Nå får folk ta seg sammen her synes jeg. Syting syting syting.

                          For det første, hvis du synes sesongkortet er så jævla dyrt, så har det flere fordeler. Det er for eksempel en glimrende mulighet til å støtte klubben med litt cash (til spillere etc etc!!) uten at kjerringa/morra di/gubben/støttekontakten din har noe å protestere med. Sesongkort må man jo ha.
                          For det andre, køsystemet på Åråsen er ikke akkurat utviklet av noen genier, for en halvtimes billettkø på en ROYAL LEAGUE(!!)-kamp finner man bare på Åråsen. Så tenk dere neste år hvor jævli mye stress dere slipper ved å stå i kø på storkampa mot Vif og Rbk osv..

                          Og sist men ikke minst, vi vil vel ikke at LYN skal selge flere sesongkort enn oss? Da står vi lagelig til for hugg altså...
                          Det her må da være året tynneste unnskyldning for dyrt sesongkort. Hvordan klarer andre klubber seg da?

                          køsystemet på Åråsen er så latterlig at det er flaut.

                          Hvor vanskelig er det å henge opp en plakat som sier hvilken kø man skal stå i når man skulle levere sesongkort "ark". (bare det arket er jo latterlig i seg selv). Snakket med flere som hadde stått i "feil" kø, og måtte gå å stille seg bakerst i en annen kø.

                          Hvor vanskelig hadde det vært å ha en kø for folk som hadde dette arket? Det hadde jo gått vanvittig mye kjappere på den måten.
                          Ta i mot ark, gi 2 billetter. neste.
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                          Kommentar

                          • Bakern
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Sep 2005
                            • 91

                            #73
                            Kvantum, kvalitet og pris er noe markedansvarlige i LSK ikke behersker, for min del kjøper jeg også sesonkort i år, men faen så kjipt det er med sånne priser.
                            Bakern
                            *Stolt medlem nr. 1000*

                            Kommentar

                            • RoyVaadal
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 4055

                              #74
                              Jeg synes ikke sesongkortprisinga er verst i forhold til oss ivrigste som ser omtrent alle hjemmekamper. Noen av oss kjøper likevel.

                              Min drøm er at de som ser 6-10 kamper i året blir frista til å kjøpe sesongkort, og på den måten får et avhengighetsforhold til å gå på Åråsen. Denne kundegruppen er nå helt utelukket.

                              Sesongkortsalget kan man jo like gjerne avvikle fra og med januar. Det kommer ikke til å bli solgt noe likevel.
                              Det er dumt, for markedet for å selge sesongkort er nok aller best i mars 2006.
                              RoyVaadal.

                              Kommentar

                              • Vestfold Kanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Oct 2004
                                • 4583

                                #75
                                Hvis LSK selger færre sesongkort en lyn kan de takke seg sjæl. Dem vil jo ikke ha folk på kampene. Man kan ikke øke prisene så mye når det ikke er i nærheten av å være rift om billetter mer enn 1-2 ganger i året!

                                I tillegg mister vi nok en del tilskuere på kampene pga elendig billettsystem. Vi stod 35 min. i kø i går og måtte bytte kø flere ganger. Det var faktisk flere i køen som snudde og gikk hjem i steden for å se matchen live.

                                Bra jobba LSK, på tide å våkne nå eller? Skjerpings for faen!!
                                LOUD
                                PROUD
                                ULTRA

                                Kommentar

                                • Do'h
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 1891

                                  #76
                                  [quote="Vestfold Kanaris"]I tillegg mister vi nok en del tilskuere på kampene pga elendig billettsystem. Vi stod 35 min. i kø i går og måtte bytte kø flere ganger. [quote]
                                  Så var det denne berømte kiosken på langsia som selger billetter men alltid er tom :P
                                  LSK FOR GULL 2006

                                  Kommentar

                                  • Vestfold Kanaris
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Oct 2004
                                    • 4583

                                    #77
                                    Jada, brødhue :lol: :roll:

                                    Pleier å være i Lillestrøm minst et par tre timer før match, så vi kjøper stort sett alltid på forhånd. Men så er det noen av oss som har jobb i motsetning til deg. Det betyr i noen tilfeller, med 2,5 timers vei til Lillestrøm at vi ikke rekker å kjøpe på forhånd bestandig. Men det er vel ikke så lett å forklare deg...

                                    Jeg tar det ikke så tungt å måtte stå i kø et par ganger i løpet av sesongen, jeg ser matchene uansett. Men andre tilskuere som kanskje ikke er like ivrige, som vi trenger for å fylle opp Åråsen gidder ikke stå i kø særlig lenge for å slippe inn. Hvis de har opplevd en eller to ganger å måtte stå i kø så gidder de kanskje ikke komme igjen. Skjønner du bedre nå? Eller er du travelt opptatt med å samle statistikk om vålerengens if? :roll:
                                    LOUD
                                    PROUD
                                    ULTRA

                                    Kommentar

                                    • e.d
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 688

                                      #78
                                      Hvis man kjøper sesongkort så kjøper man fri tilgang til samtlige hjemmekamper i serien. Hvis man ikke ønsker dette, eller synes dette er for dyrt så er det jo bare å kjøpe enkeltbilletter istedet. Kanarifansen får sesongkort til 1500kr. Jeg synes ikke dette er dyrt i det hele tatt, og viser at LSK faktisk tar hensyn til kanarifansen som får mye billigere sesonkort enn andre. Jeg er overbevist om at det blir solgt flere sesongbiletter til neste sesong enn i år til tross for at prisen er gått opp.

                                      Mye klaging her om at kanarifansen ikke er blitt tatt med på råd i dette spørsmålet. Når det gjelder sportslige beslutninger og økonomiske beslutninger i LSK så er jeg glad de ligger hos LSK og ikke KFL.
                                      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                      Kommentar

                                      • mr.Jordbakke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3845

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av e.d
                                        Kanarifansen får sesongkort til 1500kr. Jeg synes ikke dette er dyrt i det hele tatt, og viser at LSK faktisk tar hensyn til kanarifansen som får mye billigere sesonkort enn andre.
                                        Prisen er kr 1360,- ved kjøp før nyttår. Samtidig var prisen ifjor kun kr 1100,-, altså en prisstigning på ca 25%. Sett i forhold til hva enkeltbiletter koster er det ikke mye å spare. Den eneste fordelen som er igjen er at man slipper å stå i billettkø. Men for de som vet at de ikke kan se absolutt alle hjemmekampene gjør dette den totale utgiften dyrere.

                                        Jeg vet ikke hva slags evaluering LSK gjør hvert år, men det er tydelig at man aldri lærer av egne feil. Ønsker man fulle tribuner må det være en relativ stor differanse på sesongkort i forhold til enkeltbillettene fordi har man først kjøpt sesongkort er sjansen store for at man faktisk prioriterer flere matcher.
                                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                        Mvh
                                        Mr.Jordbakke

                                        Kommentar

                                        • Vestfold Kanaris
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Oct 2004
                                          • 4583

                                          #80
                                          Har LSK satt ned prisene? fra LSK.NO:

                                          500 stk har allerede fornyet sitt sesongkort
                                          Mange benyttet muligheten til å bestille sesongkort på kampen mot FC København og dersom du ikke var tilstede, har du på ny muligheten til dette på søndag foran kampen LSK-Kalmar FF kl 1400 på Åråsen.

                                          De som ikke får benyttet dette tilbudet vil få fornyelsesbrev fra Iticket i løpet av kommende uke og de som ønsker å kjøpe sesongkortet som ny kunde kan ringe iTickets callcenter på tlf. 815 11 500 fra 01.desember. Mer info om dette kommer på www.lsk.no på mandag.
                                          Det har kommet en del reaksjoner på prissettingen av sesongkortet i 2006 og vi ønsker her å sette opp en oversikt som viser prisene kontra 2005 sesongen: prisene er i forhold til kjøp før 31.12.04 og før 31.12.05

                                          Kategori ses.kort 05
                                          ses.kort 06

                                          Sitte, begge langsider, voksen
                                          2000
                                          1910

                                          Sitte, begge langsider, pensjonist/barn
                                          1000
                                          890

                                          Sitte, begge kortsider, voksen
                                          -
                                          1260

                                          Sitte, begge kortsider, pensjonist/barn
                                          -
                                          630

                                          2 voksne + 2 barn, sitte, RB-tribunen
                                          -
                                          2950

                                          1 voksen + 1 barn, sitte, begge langsider
                                          2400
                                          2710

                                          NYHET Consumer VIP (langsidene)
                                          -
                                          3440

                                          Ståplass, voksen
                                          -
                                          1460

                                          Ståplass Pensjonist/barn -
                                          730

                                          Ståplass, Kanarifans + LSK-medlemmer, voksen
                                          1100
                                          870

                                          Ståplass, kanari + LSK-medlemmer, barn
                                          550
                                          370



                                          Inkludert i dette regnestykke ligger det at man får kr 200,- i rabatt + gratis inngang til samtlige kamper (3) i innledende runde i Royal League (Normalpris: 120,- /v og 60,- /b) og man slipper å betale ekspedisjonsavgift på billettene som vil bli inført i 2006.

                                          I tillegg til dette vil man få fordeler som vil utvikles hele sesongen, der man kan spare inn hele investeringen av sesongkortet ved aktiv bruk. Blandt annet kan man se LSKs B-lag GRATIS. For øvrige fordeler, se fordeler under punktet sesongkort.
                                          LOUD
                                          PROUD
                                          ULTRA

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎