Sesongkort 2006

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    petter, hvor mange ganger har ikke vi snakka om at du ikke må late som at du har venner? :lol:

    Syns forøvrig detta er håpløst av Lsk, og heller ikke jeg kjøper sesongkort for 2006.

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      Opprinnelig skrevet av Torolf
      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
      Fredag 2/12 fikk jeg et brev fra LSK og en faktura pålydende kr 10.800 for fornyelse av mine fem sesongkort på C-feltet. Der sto det at jeg var registrert med fire voksne og ett barn, selv om jeg "alltid" har hatt to voksne og tre barn.. Pytt, pytt.

      Mvh
      Gammer`n
      Noen som vet hvor grensen mellom barn og voksen går på Åråsen? Det står ikke noe under sesongkortinfoen på lsk.no. Når jeg har spurt om dette tidligere har jeg heller ikke fått noe klart svar.
      Skal ikke si det for sikkert, men TROR det er 16 år.

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        Fra mailinglista :

        Nok engang beviser LSK sin inkompetanse når det gjelder salg av sesongkort.

        Vi er en gruppe folk som har hatt sesongkort på gamle Sitta i mange år. Iår
        satt vi på C-feltet, men ble plassert helt inntil Kanarifeltet - noe som
        gjorde at vi ikke så deler av banen, pga stående supportere.

        Neste år tenkte vi derfor at vi skulle bytte plasser. Igår fikk jeg brev fra
        LSK om fornyelse av sesongkortene. Èn ting var at det som sto registrert på
        meg var dønn feil, så da jeg ringte Billettluka, som har tatt over salget av
        sesongkort, måtte hun først rette opp en hel haug med feilopplysninger hun
        hadde fått fra LSK.

        Dama på Billettluka vår hyggelig og hjelpsom, og hjalp meg til å finne 9 nye
        plasser, som var ledige. Jeg følte meg veldig heldig, siden hun hadde 9
        plasser etter hverandre på rad 14 på D-feltet - altså rett ved midtlinja.
        Jeg kunne velge og vrake i billetter midt på gamle Sitta.

        Etter at jeg var ferdig med billettbestillingen, begynte jeg å bli
        mistenksom. Jeg har opplevd mye surr og rot ved tidligere års kjøp av
        sesongkort - og det var da rart at det skulle være såpass lett å få
        sesongkort midt i "indrefilèeten" av plasser på Åråsen, tenkte jeg, og
        kjørte likså godt en tur opp dit for å inspisere våre plasser for 2006.

        Og mine mistanker viste seg å være berettiget - da jeg gikk opp på tribunen,
        så jeg at rad 14 var en av de 4 radene som i mange år har vært reservert for
        presse og sponsorer - de plassene med skrivebord foran....

        Så nå lurer jeg på; Har LSK tenkt å flytte sponsorer og presse neste år, og
        åpnet disse radene for vanlig sesongkort-salg, eller har dere nok en gang
        driti på leggen, og glemt å fortelle Billettluka at disse radene er
        reservert ???

        Hvis det siste er tilfelle, beviser det bare at LSK har en fryktelig lang
        vei å gå når det gjelder profesjonalisering av driften sin. Det er ikke nok
        med proffe spillere - markedsavdelingen kan ikke fortsette å være amatører.

        Morten Carlsen (irritert!)

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          Ser at all info vedr sesongkort nå er fjernet fra forsiden på www.lsk.no. Betyr dette at enda et nytt opplegg er på gang, eller har man gitt opp å selge flere?

          Mvh
          Gammer`n
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • Ranakanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 487

            Skulle ringe å bestille meg sesongkort hos iTicket, men fikk en beskjed som jeg skjønte svært lite av, og den bekjeden var som følge:

            Du må vente til over nyttår for å få kjøpe sesongkort siden du ikke hadde i år.

            Stemmer det, eller har dette kvinnemennesket jeg snakket med røyka sokkene sine?? Uansett så gidder jeg ikke å betale enda mer for sesongkort etter nyttår.

            Kommentar

            • sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

              rabatten på sesongkortet er til og med 1. mars.

              Kommer mere info om dette snart.

              Petter

              Kommentar

              • Tobben
                Jeg elsker å kjøre trikk
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2005
                • 1666

                Når er det vi får sesongkortene i posten etter att vi har betalt for det?

                Kommentar

                • KanariGulFugl
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 454

                  Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                  Skulle ringe å bestille meg sesongkort hos iTicket, men fikk en beskjed som jeg skjønte svært lite av, og den bekjeden var som følge:

                  Du må vente til over nyttår for å få kjøpe sesongkort siden du ikke hadde i år.

                  Stemmer det, eller har dette kvinnemennesket jeg snakket med røyka sokkene sine?? Uansett så gidder jeg ikke å betale enda mer for sesongkort etter nyttår.

                  jeg kjøpte sesongkort før jul. hadde ikke i fjord jeg, det var ikke noe problem. men jeg bestilte det på siste rl-kampen da, kanskje det har noe å si?

                  Kommentar

                  • Trondeo
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3062

                    Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                    Skulle ringe å bestille meg sesongkort hos iTicket, men fikk en beskjed som jeg skjønte svært lite av, og den bekjeden var som følge:

                    Du må vente til over nyttår for å få kjøpe sesongkort siden du ikke hadde i år.

                    Stemmer det, eller har dette kvinnemennesket jeg snakket med røyka sokkene sine?? Uansett så gidder jeg ikke å betale enda mer for sesongkort etter nyttår.
                    Jeg har bestilt sesongkortet over iTicket. Jeg hadde ikke i fjor...Var ikke noe problem for meg..

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      Jeg satt inn penger den 16 Desember å igår sendte jeg mail for å høre sånn ca når sesongkortene kommer, men Iticket hadde visstnok ikke mottat min betaling så jeg måtte faxe over en bekreftelse på at jeg hadde betalt. Med tanke på at Lsk har hyret inn Iticket så stoler jeg ikke på at Iticket er de beste på markedet så jeg råder dere andre til å sjekke opp om dem har mottat pengene fra dere så ikke det blir noe rot senere.
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • KanariGulFugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 454

                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                        Jeg satt inn penger den 16 Desember å igår sendte jeg mail for å høre sånn ca når sesongkortene kommer, men Iticket hadde visstnok ikke mottat min betaling så jeg måtte faxe over en bekreftelse på at jeg hadde betalt. Med tanke på at Lsk har hyret inn Iticket så stoler jeg ikke på at Iticket er de beste på markedet så jeg råder dere andre til å sjekke opp om dem har mottat pengene fra dere så ikke det blir noe rot senere.
                        skulle sesongkortet ha kommet om man betalte før jul??

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          Det fikk jeg ikke noe svar på, stilte 2 spørsmål til dem og det ble 1 for mye tydeligvis. Men jeg tror ikke det skulle ha kommet før jul nei.
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • gj
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3359

                            Ikke bli heeelt hysteriske da.

                            Jeg har kritisert LSK nok om sesongkortene (gidder ikke mer; lærer de ikke nå, lærer de aldri).

                            MEN, pointet er at verken LSK eller KFL har sendt ut kort foreløpig. Dette haster da ikke. Det er 76 dager til kortet skal brukes første gang.

                            Kommentar

                            • woody
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 374

                              Har svæææær sprekk i frontruta på bilen - og tenkte jeg skulle benytte "supertilbudet" på ruteskift - som var et av salgsargumentene for sesongkort. Det er jo ikke så lett - så lenge sesongkortet ikke er kommet . . . .
                              woody

                              Kommentar

                              • Gale Isbre
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2005
                                • 1164

                                Opprinnelig skrevet av woody
                                Har svæææær sprekk i frontruta på bilen - og tenkte jeg skulle benytte "supertilbudet" på ruteskift - som var et av salgsargumentene for sesongkort. Det er jo ikke så lett - så lenge sesongkortet ikke er kommet . . . .
                                Jeg falt for det salgsargumentet om å kunne gå på fotballkamper - noen som vet om det fortsatt gjelder?

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  Opprinnelig skrevet av Glenn
                                  MEN, pointet er at verken LSK eller KFL har sendt ut kort foreløpig. Dette haster da ikke. Det er 76 dager til kortet skal brukes første gang.
                                  Jeg trodde sesongkortet skulle gjelde som inngangstegn til brønby-matchen!
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                    Jeg trodde sesongkortet skulle gjelde som inngangstegn til brønby-matchen!
                                    Jeg trodde billetten vi fikk utdelt på den første RL-kampen skulle gjelde som inngangstegn til Brøndby-kampen. Du har vel ikke kastet den, mr. Jordbakke?

                                    Kommentar

                                    • iL
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 10771

                                      Opprinnelig skrevet av Torolf
                                      Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                      Jeg trodde sesongkortet skulle gjelde som inngangstegn til brønby-matchen!
                                      Jeg trodde billetten vi fikk utdelt på den første RL-kampen skulle gjelde som inngangstegn til Brøndby-kampen. Du har vel ikke kastet den, mr. Jordbakke?
                                      hæ? jeg fikk 2 stykk billetter som ble brukt opp til de 2 hjemmekampene, noe 3dje billett fikke jeg ikke.
                                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                                      Kommentar

                                      • Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

                                        Opprinnelig skrevet av iL
                                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                                        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                        Jeg trodde sesongkortet skulle gjelde som inngangstegn til brønby-matchen!
                                        Jeg trodde billetten vi fikk utdelt på den første RL-kampen skulle gjelde som inngangstegn til Brøndby-kampen. Du har vel ikke kastet den, mr. Jordbakke?
                                        hæ? jeg fikk 2 stykk billetter som ble brukt opp til de 2 hjemmekampene, noe 3dje billett fikke jeg ikke.
                                        Jeg har billetten foran meg. LSK-Brøndby IF kl. 20.45 den 19/2 står det på den.

                                        Kommentar

                                        • Fjeller'n
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 905

                                          Her tror jeg det var litt forskjellig praksis fra luke til luke. Jeg fikk 3, kompisen min fikk bare 2.


                                          Stian
                                          "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎