Fotballstreiken avverget (var: Mulig fotballstreik til helga)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gale Isbre
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 1164

    #61
    Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
    hei hei hei, ikke vær tøff i tryne nå da! jeg har jo sagt at jeg bare ventet på sikre kilder! ikke min feil at fxtv var så forbanna treige :twisted:

    og hvis du fortsetter å være så frekk, så inndrar jeg premien din igjen! hehe
    Vel, av prinsipp ser jeg på meg selv som en langt sikrere kilde enn alt som er infisert av TV2. (Selv om jeg så dette på TV2-nyhetene, da).

    Kommentar

    • pondus73
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 612

      #62
      Fotballstreik avverget!

      RIKSMEKLINGSMANNEN (VG Nett) 20 minutter før fristen gikk ut godtok og vedtok begge partene meklingsmannens fremlagte skisse.


      Det blir ikke fotballstreik

      RIKSMEKLINGSMANNEN (VG Nett) 20 minutter før fristen gikk ut godtok og vedtok begge partene meklingsmannens fremlagte skisse.
      LEDER MEKLINGEN: Meklingsmann Daniel Lunde på terrassen utenfor Riksmeklingsmannens kontor. Foto: Klaus Eriksen


      Dermed blir det full fotballrunde i helgen.

      Følg alle kampene DIREKTE HER

      - Jeg la fram en skisse som partene vedtok. Partene får selv uttale seg om innholdet, men jeg skjønte for et par timer siden at vi gikk mot løsning. Dialogen har vært positiv hele veien, og begge partene ville unngå streik. De ble enig til slutt, og jeg må gi honnør til partene for at de ryddet opp, sa meklingsmann Daniel Lunde til NTB rett etter midnatt.

      VG Nett kommer tilbake med mer

      (VG NETT 26.05.06 kl. 23:40)
      Last edited by iL; 27.05.2006, 07:57.
      ------eLSKe-------

      Kommentar

      • robbie
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Apr 2006
        • 168

        #63
        Nå må gale isbre og hedda slutte og krangle!! Husk det er jeg som deler inn lag på søndag . Dessuten så er det så vanskelige spørsmål nå at ingen av dere klarer det.. har trua på tore denne gang...
        Forresten så er det konge at streiken er avverget.
        LengeLeveLsk

        Kommentar

        • Feldon
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • May 2006
          • 19

          #64
          Men nå ble det jo ingen streik! Så de fleste kan ta det med ro, og vi skal på kamp som planlagt!
          Fugla til jeg dør!

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎