Er Åråsen stadion for liten?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fuglefar
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2006
    • 202

    #41
    Svingen er tingen

    Bygg sving på alle steder det er mulig. Det blir mye helere inntrykk av hele stadion.
    Ellers er jeg ikke enig i de som mener at det er bra for billett salget at stadion er liten (det med at folk får panikk og bare må kjøpe billetter). Kjenner folk som vil sitte ved siden av verandre som heller tar kampen på tv, fordi det bare er 1 og 2 ledige plasser her og der på tribunene.

    Det må jo være mulig å bygge en sving med tunnel, som er like brei som gangfeltet mellom NOTAR og banen. Men før dette gjøres så må logistikken på kioskene forbedres betraktelig. Skal da ikke være nødvendig å stå i kø 30 min for å kjøpe en brus/pølse. Trodde faktisk at klubben tjente en liten slant på dette salget også.

    :lsk:
    Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

    Kommentar

    • RuneK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 861

      #42
      Enig i mye av det du sier, mest enig i at kiosksalget er bedritent. Det er ikke det at de ikke gjør så godt de kan, men kiosken er liten og det er få folk der. Burde helt klar ha vært 2-3 kiosker til på årårsen.

      R
      Støtt FuglaTifo
      Kontonr: 6201 05 41919

      Kommentar

      • RuneK
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 861

        #43
        Opprinnelig skrevet av fredpet76
        Men etter sesongslutt begynner oppussing av den gamle sittetribunen, der vi bl.a får gule seter på hele tribunen. Det er jo blitt bekreftet for en god stund siden.

        Dette er nesten 100% lite sannsynlig, slik jeg oppfattet det i samtale med Birger Karlsen for 1,5 mnd siden. Tror ikke det er snakk om å gjøre en drit før de vet konkret hva som skjer på Kjeller flyplass.

        Jeg elsker Åråsen, og synes plasseringen er genial. Bla annet pga promenaden fra sentrum som gjør dette spesielt.

        Forslaget må være å rive hele gml sittan og bygge en ny, stor og moderne tribune som er konstruert for flere plasser og for supportere.
        For at fansen skal få bedre kår må tribunen komme nærmere banen, bli brattere og høyere, samt at taket ligger uten søyler som står midt imellom feltene og begrenser mega fete tifo`s. +++ Stort kjeller lokale til å lage tifo i, ca 300kvm.
        Per Berg, Please give us that!!


        R
        Støtt FuglaTifo
        Kontonr: 6201 05 41919

        Kommentar

        • GulMann
          Medlem
          Hoffnarr
          • Sep 2006
          • 43

          #44
          Størrelses messig mener jeg åråsen i dag er nermest perfekt i størrelse.
          Vi fyller ofte store deler av den og på stokamper er det stinn brakke.
          Se Lyn på ullevål, storkamp og halv stadion, samme er det jo med
          VIF de fyller muliges halve stadion på storkamper.
          og ikke minst som i Molde, som virker nærmest tom selv om det skulle være 8-10 000 tilstede.

          Kommentar

          • Harvest
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 855

            #45
            Opprinnelig skrevet av GulMann
            og ikke minst som i Molde, som virker nærmest tom selv om det skulle være 8-10 000 tilstede.
            Tja, Aker Stadion tar 11.167 tilskuere, så om du modererer deg til 4-5000 kan jeg være enig.
            Iron Maiden's gonna get you.

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #46
              Aker stadion virker nokså tomt besatt også med 6000-6500 tiskuere. Mye av grunnen kan sikkert komme av at publikummet er nokså lydløst også.
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎