[Etter] Brann-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #61
    Opprinnelig skrevet av xeR
    Offtopic, men finnes det ett Spamfilter her som siler ut alle innlegg fra vestlandet? Eller er det dette som heter Brannmur?
    Er drittlei av at de kommer med det samme pjattet om og om igjen.
    kontrollpanel->ignorer bruker.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • scages
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1292

      #62
      Herlig bergensk misunnelse!!

      Regner med at modsa snart sletter innlegga fra disse skarrebønda.

      Kommentar

      • pistage
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 285

        #63
        Opprinnelig skrevet av xeR
        Offtopic, men finnes det ett Spamfilter her som siler ut alle innlegg fra vestlandet? Eller er det dette som heter Brannmur?
        Er drittlei av at de kommer med det samme pjattet om og om igjen.

        Beste kommentaren jeg har lest hittil på et forum

        Kommentar

        • Lillestrøm Kirke
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2004
          • 1470

          #64
          Opprinnelig skrevet av Bergensgutt
          Ingen skal beskylde Lillestrøm for å være en klubb med en supporterkultur som er beundret og hyllet i fotball-Norge, men etter søndagens nedsabling av Lillestrøm på stadion, sitter man igjen med et, om mulig, enda verre inntrykk av supporterne enn hva jeg hadde før kampen. For maken til en patetisk supportergruppering skal man lete lenge etter. Og da sikter jeg ikke til de patetiske trommene dere har (Tror dere seriøst at dette skaper stemning? Det eneste dere skaper er irritasjon!) eller de evigvarende og monotone sangene dere. Dere synger jo høyere på 0-3 enn dere gjør resten av kampen? Og dette skal være et syltynt forsøk på å bevise at man lever opp den gamle klisjèen om å støtte laget sitt i tykt og tynt? Det er det mest patetiske jeg har sett på stadion på mange år. Og jævlig mange av den tilreisende kanari"fansen" stod med ryggen til banen nesten hele kampen, fullstendig uinteressert i hva som skjedde på banen? Hva faen er dere for noe? Et jævla robot-kor som skal synge med samme styrke uansett? Tror dere virkelig at det er DERE som er underholdningen? At folk kommer for å oppleve dere? Lidenskap og engasjement på tribunen finner du i Bergen. Vi støtter opp uansett, men er ikke likegyldig til det som skjer på banen, og synger ikke høyere og danser jenka (hva faen er det for en ting å gjøre egentllig??) når laget blir rundspilt. Et trist sted, triste supportere, trist stadion og trist spillestil. Det er den nakne sannheten om den patetiske klubben deres.

          Flott banner forresten, den så vi at dere hadde jobbet lenge med.
          Vi klarte å engasjere deg ihvertfall! Var det derfor hjemmesupporterne var så stille i perioder, de var opptatt å følge med hva de stolte gule og sorte gjorde på tribunen. Jeg hverken hørte eller så noen bataljonsklack.
          "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

          Kommentar

          • Bergensgutt
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Jun 2007
            • 1

            #65
            Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
            Vi klarte å engasjere deg ihvertfall! Var det derfor hjemmesupporterne var så stille i perioder, de var opptatt å følge med hva de stolte gule og sorte gjorde på tribunen. Jeg hverken hørte eller så noen bataljonsklack.

            Feil, dere klarte ikke å engasjere meg. Men dere greide å irritere meg, den skal dere heller få.

            Kommentar

            • Cantona
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Jun 2007
              • 2

              #66
              Sutring og atter sutring...hadde vi hatt en spiss!!!

              Synes det er tullete å sutre så inni margen mye rundt dommeren i Bergen, greit nok at han gjorde seriøse feil....men...kampen kunne vært avgjort i løpet av de første 45 hadde Occean vært det har er betalt svært godt for.

              Occean er rett og slett for dårlig for Lillestrøm, han har aldri innfridd, men har klippekort......selg ham og få inn en med litt fart i beina!!!

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #67
                Opprinnelig skrevet av Cantona
                Synes det er tullete å sutre så inni margen mye rundt dommeren i Bergen, greit nok at han gjorde seriøse feil....men...kampen kunne vært avgjort i løpet av de første 45 hadde Occean vært det har er betalt svært godt for.

                Occean er rett og slett for dårlig for Lillestrøm, han har aldri innfridd, men har klippekort......selg ham og få inn en med litt fart i beina!!!
                så 5 mål er for dårlig?
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Bergensgutt
                  Feil, dere klarte ikke å engasjere meg. Men dere greide å irritere meg, den skal dere heller få.
                  Trodde bergensere var sure å grintete hele tiden jeg..
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • Larsk
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 1053

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Bergensgutt
                    Ingen skal beskylde Lillestrøm for å være en klubb med en supporterkultur som er beundret og hyllet i fotball-Norge, men etter søndagens nedsabling av Lillestrøm på stadion, sitter man igjen med et, om mulig, enda verre inntrykk av supporterne enn hva jeg hadde før kampen. For maken til en patetisk supportergruppering skal man lete lenge etter. Og da sikter jeg ikke til de patetiske trommene dere har (Tror dere seriøst at dette skaper stemning? Det eneste dere skaper er irritasjon!) eller de evigvarende og monotone sangene dere. Dere synger jo høyere på 0-3 enn dere gjør resten av kampen? Og dette skal være et syltynt forsøk på å bevise at man lever opp den gamle klisjèen om å støtte laget sitt i tykt og tynt? Det er det mest patetiske jeg har sett på stadion på mange år. Og jævlig mange av den tilreisende kanari"fansen" stod med ryggen til banen nesten hele kampen, fullstendig uinteressert i hva som skjedde på banen? Hva faen er dere for noe? Et jævla robot-kor som skal synge med samme styrke uansett? Tror dere virkelig at det er DERE som er underholdningen? At folk kommer for å oppleve dere? Lidenskap og engasjement på tribunen finner du i Bergen. Vi støtter opp uansett, men er ikke likegyldig til det som skjer på banen, og synger ikke høyere og danser jenka (hva faen er det for en ting å gjøre egentllig??) når laget blir rundspilt. Et trist sted, triste supportere, trist stadion og trist spillestil. Det er den nakne sannheten om den patetiske klubben deres.

                    Flott banner forresten, den så vi at dere hadde jobbet lenge med.
                    info til deg.. dere sutrer hele jævla tia.. og når det først går opp for dere at dere leder 3-0 nei da støtter dere laget, men er dere i litt motgang så blir det buing.. grattis med og bli knust på tribunen av 400 kanaris SOM VEIT HVORDAN MAN LAGER LIV OG STØTTER LAGET, vi sang som F*** når vi lå under 3-0 hva hadde dere gjort da? bua ut laget? og har hørt rykter om at alt man hørte fra dere på tv'en var buing og klapping.. og en gang byen er bergen og laget er brann kom igjen så suger vi 30 mann heia brann brann... og jeg har ikke noe i mot bergensere, har bare mye i mot deg...
                    !!Gunners!!

                    Kommentar

                    • Cantona
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Jun 2007
                      • 2

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av iL
                      så 5 mål er for dårlig?
                      5 mål er i underkant, spesiellt dersom han i liten grad bidrar ellers. Det er rett og slett fantastisk slett å ikke score på de sjansene han fikk mot Brann.

                      Kommentar

                      • Bergensjente23
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Jun 2007
                        • 1

                        #71
                        Ballen er rund...

                        Ja, er fra bergen! Vil først si at slik jeg ser det så er lsk supporterene og brann-supporterene noen av de beste vi har i norge, både på godt og vondt. Har ikke lyst å ta med klanen her rett og slett av den grunn at vif ser jeg helst i 1.div! Vil berømme kanarifansen for at de faktisk ikke fallt i do selv om lsk lå under 3-0; den skal dere få kred for. Brann-fansen er en meget engasjert gjeng som vil det beste for laget sitt og skuffelsen blir da til å ta og føle på når laget ikke presterer. Jeg ser ikke poenget med å sitte å dømme noen av supportergruppene nord og ned, lsk-supporterene er vel noen av de hyggeligste supporterene å ha på besøk.
                        Ang. straffesituasjoner så er det vel liten tvil om at det skulle vært frispark til lsk i forkant til branns straffe...men sånn er det av og til i fotball...brann skulle hatt straffe i fjoråret når en lsk-spiller tydelig handset innenfor 16-meteren.
                        At dommerene alltid er i mot Lsk kan godt være; men så er ikke brann det laget som pleier å ha dommerene med seg til støtt og stadig heller...men dommeren var svak begge veier.
                        I denne kampen var vi heldig som hadde de nødvendige marginene på vår side; men slike ting skifter fort.
                        Lsk har et knallsterkt lag, og er det laget som jeg ser i øyeblikket som er den sterkeste trusselen mot et gull til Bergen. Uansett så er ballen rund, mange poeng å spille om så hvor dette ender får vi se i november.
                        Lykke til i hvertfall! måtte det beste laget ta gull, og for all del la dette ikke være Rbk!

                        Kommentar

                        • Bergensgutt
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Jun 2007
                          • 1

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Larsk
                          vi sang som F*** når vi lå under 3-0 hva hadde dere gjort da? bua ut laget?
                          Det er nettopp dette som er mitt poeng! Dere er så jævla opptatt av dette med å "støtte laget i tykt og tynt", at det nesten virker som flere av dere syntes det er fett nok at laget ligger under, for da kan dere vise at dere er så jævla engasjerte. Dette er nitrist og patetisk. Når laget blir rundspilt slik dere ble i 2.omgang eller når spillerne ikke gjør jobben sin, så er det naturlig å gi uttrykk for frustrasjonen sin. På Stadion pipes det når Brann ikke leverer! Selvsagt gjør det det! Hadde vi ligget under 3-0 hadde vi selvfølgelig gitt uttrykk for frustrasjonen. Hvorfor? Fordi vi bryr oss om laget. Vi forventer innsats og resultater!

                          Å danse jenka på 0-3 er i mine øyne patetisk.

                          Når man i tillegg ser at 15-20 % av LSK-fansen står med ryggen til kampen og driter i det som skjer på banen, da kan man jo spørre seg om de virkelig er så ihugga supportere som de prøver å vise.

                          Og at vi ble sunget ut på stadion er noe av det dummeste jeg har hørt. Når det koker i Bergen er det ingen steder i hele Skandinavia som kan måle seg. Ingen!

                          Kommentar

                          • ChriZza
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 4265

                            #73
                            Det med å danse "jenka" med ryggen til er for å skape en visuelle effekt, men selv er jeg ikke stor fan og hopper heller alene på den..

                            Hvorfor vi trommer?
                            Fordi vi synes den skaper stemning. At motstander supportere irriterer seg grønne over det er kun en bonus.

                            Brann sitt maxtrykk kan vi ikke måle oss med, ihvertfall ikke når vi er på besøk.
                            Men synes det blir feil å dra opp at vi kun "synger 3 sanger" når det er det samme antallet sanger som trykker fra dere når dere først smeller til..

                            Takk for kampen. Og hvem som var best kan diskuteres opp og ned i mente uten at vi kommer til enighet.
                            At TV2 og mikker både opp og ned er heller ingen hemmelighet og bildet man får av stemningen via TV er som regel feil uansett hvilken vei man vender det.

                            Jeg er ihvertfall fornøyd med min egen og KFLs innsats denen matchen, og for meg er det dét som teller.

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #74
                              For det første snakker du bare piss ang. det med at ingen i Skandinavia kan måle seg med et kokende Brann Stadion. Det finnes f.eks. supportere i både Stockholm og København som pisser på Brann Stadion når som helst, kokende eller ei.

                              Du har ikke tenkt på at det finnes andre måter å backe opp laget på enn å pipe/bue? Der man piper på Brann Stadion, synger vi høylytt om at laget skal kjempe, vise stolthet, blø for drakta og våkne opp. Min klare oppfatning er at piping kun er destruktivt, mens vår oppbacking av laget uansett resultat er konstruktiv og til stor hjelp for laget.

                              At man i Lillestrøm er lite opptatt av laget og lagets resultater er så gjennomført piss at det er utrolig at du klarer å skrive noe slikt. Å synge i motgang vitner om et brennende ønske om at laget skal gjøre det bra. Å pipe derimot, vitner om at man kommer for å bli underholdt, og blir man ikke det, kan det være det samme.

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                Det med å danse "jenka" med ryggen til er for å skape en visuelle effekt, men selv er jeg ikke stor fan og hopper heller alene på den..
                                Det han kaller jenka er sidelengs hopping til 7NA. Hoppinga med ryggen til banen ble kun gjennmført før kampen.

                                Kommentar

                                • Gjest

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Bergensgutt
                                  På Stadion pipes det når Brann ikke leverer!
                                  Kanskje derfor Brann aldri vinner serien..hehe. Er ikke lenge til dere piper på gutta deres igjen, noe som fører til mer høye skuldre enn nødvendig, og dårligere resultater. Er nok en sirkel som startet i `70 og som vil vare i all evighet.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13272

                                    #77
                                    År skal det skje,
                                    etter piping siden '63
                                    at publikum holder fred,
                                    og brann rykker ned

                                    Kommentar

                                    • Ola
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1651

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Bergensgutt
                                      Når det koker i Bergen er det ingen steder i hele Skandinavia som kan måle seg. Ingen!
                                      Alltid hyggelig med godt selvbilde, men beklager - Brann stadion på sitt beste, er ikke i nærheten av Parken på sitt beste. Jeg tror også derbyene i Stockholm, Gøteborg og faktisk Oslo/Lillestrøm kan måle seg.

                                      Kommentar

                                      • ChriZza
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 4265

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Lars
                                        Det han kaller jenka er sidelengs hopping til 7NA. Hoppinga med ryggen til banen ble kun gjennmført før kampen.
                                        Vet det da .. Merk gåseøynene...

                                        Anyways.. får leke litt mod her nå og be folk holde seg litt saklige.
                                        Pappaen min er større en pappaen din mentaliteten er lite sjarmerende fra begge parter.

                                        Kommentar

                                        • myggen
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Apr 2007
                                          • 52

                                          #80
                                          HADDE DE VERT 0-3 TIL LSK SO HADDE DE IKJE VERT ANDRE ENN KANARIFANSEN PÅ STADION DA HADDE BRANN GUTTA REIST HEIM...........

                                          BRANN er blant norges beste supportere i medgang, men di verste i motgang..,

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎