Noen som tror Muller blir solgt i sommer?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    Opprinnelig skrevet av MortenA
    Synes mange er veldig ensporet i jakten på Jarstein som en eventuell erstatter for Heinz. Leste for kort tid siden at Tom før sesongen vurderte Otto som veldig nær Heinz i kampen om førstekeeper rollen, og hvis dette stemmer er det kanskje ikke kritisk å hente inn en ny keeper til enhver pris.
    Vårsesongen har lært oss at det blir snaut med to keepere i stallen, derfor må vi ha inn minst en ny hvis Heinz forsvinner. Så kan vi diskutere om vi jakter på et første- eller annetvalg i målet.

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3377

      Det er jeg enig i, men jeg tror vi har en annenkeeper i Otto som er klar for nye utfordringer, og ikke nødvendigvis må ut og kjøpe Jarstein til enhver pris. Jeg ser heller at Fjøra bruker litt tid og finner den riktige keeperen, og ikke nødvendigvis kjøper en for å kjøpe en.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        Det er vel mulig vi må på jakt etter mer enn en keeper. Otto sin kontrakt går vel også ut etter endt sesong.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

          Må innrømme at jeg er langt fra tilfreds med tilstanden på keepersiden slik det ser ut pr. dags dato, det ser rett og slett skummelt ut. Muller med kontrakt som går ut etter sesongen og for tiden i dialog med en utenlandsk klubb(kanskje kommer flere til etterhvert...) og andrekeeper Fredriksson også med kontrakt som går ut etter sesongen.

          Ingen stor spådom å si at det blir lite sommerferie på Jan Åge denne sommeren!

          Kommentar

          • sparwasser
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3185

            Sakset fra forumet til Barnsley-fansen:


            "Daily Star Sunday: BARNSLEY have been told to up their £250,000 bid for Lillestrom keeper Heinz Muller, 29. The Norwegian club's director and ex-Tykes striker Jan-Aage Fjortof said: "We have to decide wheter to sell, but the first offer was too low."

            "Tabloide" Daily Star er vel ikke akkurat verdens mest troverdig avis, for å si det sånn.

            Kommentar

            • sparwasser
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3185

              Fjørtoft slipper ikke Heinz Müller til Barnsley før en erstatter er på plass.
              Hentet fra nyhetstråden.



              Opprinnelig skrevet av sparwasser
              Fra BBC sport:



              Barnsley must wait to bag Muller


              Barnsley have been told they must wait to see if they can sign keeper Heinze Muller from Norwegian side Lillestrom.


              "Stage one is for us to see if we can get a replacement for Heinze," Lillestrom Sporting Director Jan Age Fjortoft told BBC Radio Sheffield.

              "If we can we enter stage two which is discussions with Barnsley, but if we can't, Heinze will stay at Lillestrom. "With our Uefa Cup matches next week and the fact we are third in the league we still have a lot to play for."
              Fjortoft added: "Heinze is out of contract at the end of our season in November and my understanding is that he has spoken to Barnsley under the Bosman ruling and agreed a contract, but he will not be allowed to leave until we have found another goalkeeper."

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                Nå er det vel på tide å åpne lommeboka skikkelig selv om jeg egentlig er i mot lønningene i TL. Heinz har vist at han holder international klasse med untak av noen blemmer.

                Han har mange år igjen som toppkeeper.

                Men jeg er redd for at seriegull og CL er det som eventuellt vil holde han tilbake. Barnsley har jo fetere lommebok en oss.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • erlando
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 858

                  Slik som det ser ut nå, så blir Jarstein en i overkant dyr (og uvillig?) mann å få tak i.

                  Dersom vi fortsatt mangler keeper ved sesongslutt, synes jeg vi skulle legge oss etter den av Vikings keepere som ikke har fått spilletid på høsten. Begge deres keepere er mer enn gode nok - og jeg tviler på at noen av dem er interessert i å sitte på benken sesong etter sesong.
                  Ja til pause i pausen!

                  Kommentar

                  • Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

                    Opprinnelig skrevet av erlando
                    Slik som det ser ut nå, så blir Jarstein en i overkant dyr (og uvillig?) mann å få tak i.

                    Dersom vi fortsatt mangler keeper ved sesongslutt, synes jeg vi skulle legge oss etter den av Vikings keepere som ikke har fått spilletid på høsten. Begge deres keepere er mer enn gode nok - og jeg tviler på at noen av dem er interessert i å sitte på benken sesong etter sesong.
                    Asper er jo solgt. Da har de Austbø og Myhre igjen. Austbø er jo spennende, men spørs om Myhre tar fra han plassen med det første.

                    Kommentar

                    • Smukken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2004
                      • 718

                      Opprinnelig skrevet av Serbern
                      Asper er jo solgt. Da har de Austbø og Myhre igjen. Austbø er jo spennende, men spørs om Myhre tar fra han plassen med det første.
                      Tror Myhre er "over the hill" og sånn sett ikke veldig interessant for oss.
                      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13271

                        Hvis vi ikke kan få Jarstein så ønsker jeg meg en jevnt presterende keeper i mål . Vil heller ofre litt stjerneglans for å få en som ikke gjør brølere på enkle lomper, lobber (hører du Johnsen) og tilbakespill - forsvaret vårt er uansett godt, og det blir ikke mange som kommer alene med keeperen vår i år. En eller to tapte kamper på keepertabber kan bli skjebnesvangert, mens jeg tror mulighetene til å berge poeng på fantomredninger blir få i år.

                        Kommentar

                        • aguado
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 448

                          En keeper har opptil flere fantomredninger i hver kamp. Müller har reddet mange poeng for oss hittil i år. Tror ikke du skal kimse av den fordelen det er å ha en stjernekeeper som Müller i stallen.

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎