LSK Sesongen 2017

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    Opprinnelig skrevet av McGuffy
    The Sun er også på ballen: https://www.thesun.co.uk/sport/footb...ws-lillestrom/

    ...minnows... Føsj!!
    Man leser ikke The Sun. Ferdig snakka.
    Hilsen Liverpoolsupporter.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • Gjest

      Litt fotballnerdinfo i favør Lillestrøm ut i fra treningskampene i år:

      Lillestrøm har det høyeste poengsnittet i treningskampene i vinter med 2,33 poeng, mens Molde, Odd og Vålerenga følger på med 2,13, 2,11 og 2,10 poeng.
      De eneste lagene som har scoret mer enn to mål pr kamp er de nevnte lagene samt Viking. Lillestrøm 2,78, Molde 2,75, Vålerenga 2,40, mens både Odd og Viking ligger på 2,22.
      Lillestrøm har sluppet inn 1 mål i gjennomsnitt. De eneste som har sluppet inn færre er: Strømsgodset, Brann og Vålerenga.

      PS! Alle lagene har så vidt jeg vet 1 treningskamp igjen før det braker løs.

      NB! Lag som RBK og andre har møtt mye bedre motstand enn Lillestrøm, så ser ikke for meg LSK som favoritter til å vinne gullet på bakgrunn av treningskampene i vinter. Men det ser unektelig veldig vakkert ut.

      Kommentar

      • TomLundby
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 616

        Vi leder serien!

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9372

          Keeper
          Knudtzon - Amundsen - Kippe - SKM
          Brenden - Bonke - Krogstad - Haakenstad
          Matthew
          Udoji

          Kjør!

          Kommentar

          • Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3499

            Opprinnelig skrevet av knut
            Keeper
            Knudtzon - Amundsen - Kippe - SKM
            Brenden - Bonke - Krogstad - Haakenstad
            Matthew
            Udoji

            Kjør!
            Med andre ord mener du Arne Erlandsen må endre på spillestilen sin også? Udoji er ikke det oppspillspunktet han benytter i 90% av angrepene våre.
            Jeg mener forøvrig vi stilte vårt beste mannskap i dag ift den fotballen vi spiller. Kun gjennomføringen som var for dårlig.
            Skoda bommer på to store sjanser, men skaper allikevel en del og virker bra. Blant annet kommer den ene av hans egne sjanser etter at han involverer seg langt ned i banen og vender spill, før han selv er sist på ballen. Tror han blir veldig bra for oss.

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9372

              Opprinnelig skrevet av Totti21

              Med andre ord mener du Arne Erlandsen må endre på spillestilen sin også? Udoji er ikke det oppspillspunktet han benytter i 90% av angrepene våre.
              Jeg mener forøvrig vi stilte vårt beste mannskap i dag ift den fotballen vi spiller. Kun gjennomføringen som var for dårlig.
              Skoda bommer på to store sjanser, men skaper allikevel en del og virker bra. Blant annet kommer den ene av hans egne sjanser etter at han involverer seg langt ned i banen og vender spill, før han selv er sist på ballen. Tror han blir veldig bra for oss.
              Kan starte med å fixe forsvaret. Der har jeg fasit.

              Anngående det offensive så er det bare å sette Matthew og Udoji på topp. Smartnessen og kvalitetene demses trur jeg glatt overkjøre dårlig tsjekkisk spenst og elendige innlegg/baller opp på topp og konstant tap av andreballer.

              Matthew må uansett i sentrum offensivt skal det bli noe av det her.
              ​​​​
              Tre poeng på fire kamper lukter promp.

              Kommentar

              • Nosferatu
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 685

                Det virker i alle fall ganske tydelig at Arne ikke vet hva som er den beste elleveren sin ennå. Nå virker det som om han lykker og frommer seg frem med til han finner en kabal som funker offensivt. (Og før man latterliggjør ham altfor mye for det - det er da litt bedre enn Rúnars "gjøre det samme og 'jobbe hårdare'", er det ikke?) Men jeg klarer ikke annet - selv om jeg stritter imot - å nære et håp om at han skal få den kabalen til å gå opp - sannsynligvis involverer den Udoji på topp og Kind M. på venstreback, tror jeg - og at det så skal bli lysere tider.

                Det at han tydeligvis ikke gjør det, er jo sånn passe imponerende.
                For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                Kommentar

                • DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 3954

                  Vi er bare 10 poeng bak Rosenborg. 25 kamper å gjøre det på.
                  Elska þetta félag

                  Kommentar

                  • Roll75
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2007
                    • 834

                    Tipper vi havner nærmere 30 poeng bak trøndera i år. Nei nå ser det blytungt ut.

                    Kommentar

                    • brune stakkeland
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2012
                      • 864

                      Av utespillerne vi har i stallen så er det kun Matthew og Bonke som har et høyere toppnivå inne enn solid eliteseriespiller. Kippe, Amundsen, SKM, Knudtzon og kanskje også Malec vil jeg kalle solide eliteseriespillere, mens resten er ferske evt ikke helt matchfit og KAN bli solide.
                      For at sesongen ikke skal bli krise hele veien er vi avhengige av at de ferske tar nivået veldig snart.

                      Føler meg trygg på at Haakenstad og Melgalvis kommer til å ta det, håper bare at de gjør det litt brennkvikt. Mulig en av de bør hviles litt når Kippe er klar for en full kamp (hadde nok starta mot brann om det ikke var for litt trøbbel med låret tidligere i uka) og SKM tar backen. Samme med Rafn, han kan ta nivået, men bør gjøre det fort, kan varme benken litt eller kanskje få teste høyrebacken.
                      Når Bonke er klar kan Krogstad kanskje få prøve seg på kanten, litt mindre ansvar der, kan være nok til at han blomstrer og blir så god som jeg håper han kan bli. Om ikke Brenden kan få sjansen til å teste om han har nivået inne, mulig det er enklere for Arne å slippe til han når Bonke som er mer solid defensivt er tilbake sentralt.
                      PMO er såpass ung at jeg ikke forventer noe mer av han enn et par friske innhopp gjennom året.

                      På topp har alle fire unektelig kvaliteter og det kan være snakk om dagsform eller tilfeldigheter som avgjør hvem som er riktig å plukke. Arne må ha ekstra flaks med magefølelsen her, om keeper skulle snuble på et tilbakespill ville Ajeti vært rett valg, mens retningen på en stuss i feltet kunne avgjort om det var Udoji eller Skoda man skulle valgt.

                      Det brenner på dass nå og vi er avhengige av at de ferske spillerne løfter seg til rett nivå og at Arne treffer på magefølelsen for hvem som har dagen for at ikke drittlukta skal bli sittende resten av sesongen.

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        Vi har solide ES-spillere i stallen. Hvis de får konsentrere seg om det de kan og har en klar rolle. Det har ikke Haakenstad. Det har ikke SKM, Det har ikke Melgalvis. Det har ikke Matthew. Det har ikke Rafn. Det har ikke Udoji. Så har vi de som aktivt brukes til ting de ikke kan. Som Amundsen, som overhode ikke har ES-standard på noe av det han gjør med ball. Hans frispark fra dypt i banen er bare pinlige å se på, klareringsspillet hans likseså. Og for å topep hele driten tar han også ansvaret for å forsere med ball fra SKM, de ytterst få gangene det får lov til å skje. Som en oppdekker, en ryddegutt liggende litt lavere enn sin stopperkollega, er han derimot av det bedre noen kan ønske seg i ES. Best uten ball? Da er det mye mulig du finner et bilde av Amundsen akkompagnert av den fotballfaglige forklaringa.

                        Haakenstad kunne fungert godt i et lag som vil overbefolke midten og skape muligheter for pasningskombinasjoner gjennom den korridoren. Men hvilket formål han har i LSK er faktisk det aller største mysteriet i den gåten som er Erlandsens 4-4-2 anno 2017. Rafn har som kantspiller ikke engang et finterepetoar å vise til, og det er alt man trenger si om den fadesen. Av alle mislykka konstellasjoner klubben har disket opp må vår venstreside være det største mageplasket noensinne. Skal man spille på feil side kontra sin beste fot må man ha kvaliteter som maskerer dette, og det har ingen av de. De blir tatt på tidsbruk og fomling gang på gang, sånt man ikke hadde kommet unna med på andredivisjonsnivå. Det er jo egentlig synd på begge. Ikke bare må de begge jobbe hardt for å ta nivået, om de ikke også skal fylle roller som overhode ikke passer den spillestilen treneren legger opp til. Og hva legger egentlig Arne opp til? Ikke at det er noen vits å spørre ham, på det punktet er han en erketypisk norsk trener. Det får liksom holde med å sammenligne seg med den nyeste hotte i fotballverdenen, som f.eks. Leicester. Resten er for faglig for vanlige dødelige, vøtt. Ingen åpenhet overhode.

                        Og stakkars Matthew. En spiller så god at han kan vise kvaliteter selv på ett lag med en trener som aktivt undertrykker alt han kan bidra med. Hvem fortjener slikt? Og hvor lenge kan det vare før han ønsker seg vekk? Jeg er ikke en tilhenger av Arne og fotballen han står for, men jeg respekterer den. Og det er elementer i fotballen hans som er forfriskende i denne LSK-utgaven. Som det trykket man f.eks. skapte mot FKH gjennom deler av den kampen. Men jeg mener også at det ikke er tilfeldig at slik fotball ikke lenger er så effektiv som den var, ikke minst fordi det med Bjarmann som øverste sportslige leder var noe man helt fra starten aktivt søkte seg bort ifra. Og det synes i spillertypene.

                        Det er en hundreåring i total identitetskrise.

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2291

                          Haakenstad kunne fungert godt i et lag som vil overbefolke midten og skape muligheter for pasningskombinasjoner gjennom den korridoren. Men hvilket formål han har i LSK er faktisk det aller største mysteriet i den gåten som er Erlandsens 4-4-2 anno 2017
                          Å ta Nordli-testen i 2x45 på kant.
                          Igår så han jævlig puslete ut. Noen forferdelige balltap. Og med ball i beina trippet han mer enn Brenne og Rambekk tilsammen.
                          Vi må rett og slett få inn mere muskler, og håper dette vil bedre seg når Kippe og Bonke er klare. Da får de mer pinglete typene våre:
                          Håkis, Rafn og Elvis kanskje mere spillerom. Heldigvis slipper de møte en Bråten hver helg også. Det er også et poeng faktisk.
                          Faen, så han herja med backene våre igår. Elvis ble selv skadet etter å ha gått inn i duell med Bråten bakfra. Klask! Elvis gikk rett
                          i bakken og vred seg i smerte mens Bråten knapt registrerte at noe traff han.
                          Når dette er sagt så viste de samme gutta en fandenivolsk innstilling inntil AaFK-kampen. Må antagelig ta den psykologiske effekten
                          med i regnestykket her.
                          Men klarer vi ikke snu dette kjapt, kan det fort hende vår juvel, Matthew, også surner. Han er nok ikke mindre intressert å komme seg
                          ut/vekk etter de siste ukenes utvikling. Arne har en del å ta tak i nå.




                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3149

                            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                            Vi har solide ES-spillere i stallen. Hvis de får konsentrere seg om det de kan og har en klar rolle. Det har ikke Haakenstad. Det har ikke SKM, Det har ikke Melgalvis. Det har ikke Matthew. Det har ikke Rafn. Det har ikke Udoji. Så har vi de som aktivt brukes til ting de ikke kan. Som Amundsen, som overhode ikke har ES-standard på noe av det han gjør med ball. Hans frispark fra dypt i banen er bare pinlige å se på, klareringsspillet hans likseså. Og for å topep hele driten tar han også ansvaret for å forsere med ball fra SKM, de ytterst få gangene det får lov til å skje. Som en oppdekker, en ryddegutt liggende litt lavere enn sin stopperkollega, er han derimot av det bedre noen kan ønske seg i ES. Best uten ball? Da er det mye mulig du finner et bilde av Amundsen akkompagnert av den fotballfaglige forklaringa.

                            Haakenstad kunne fungert godt i et lag som vil overbefolke midten og skape muligheter for pasningskombinasjoner gjennom den korridoren. Men hvilket formål han har i LSK er faktisk det aller største mysteriet i den gåten som er Erlandsens 4-4-2 anno 2017. Rafn har som kantspiller ikke engang et finterepetoar å vise til, og det er alt man trenger si om den fadesen. Av alle mislykka konstellasjoner klubben har disket opp må vår venstreside være det største mageplasket noensinne. Skal man spille på feil side kontra sin beste fot må man ha kvaliteter som maskerer dette, og det har ingen av de. De blir tatt på tidsbruk og fomling gang på gang, sånt man ikke hadde kommet unna med på andredivisjonsnivå. Det er jo egentlig synd på begge. Ikke bare må de begge jobbe hardt for å ta nivået, om de ikke også skal fylle roller som overhode ikke passer den spillestilen treneren legger opp til. Og hva legger egentlig Arne opp til? Ikke at det er noen vits å spørre ham, på det punktet er han en erketypisk norsk trener. Det får liksom holde med å sammenligne seg med den nyeste hotte i fotballverdenen, som f.eks. Leicester. Resten er for faglig for vanlige dødelige, vøtt. Ingen åpenhet overhode.

                            Og stakkars Matthew. En spiller så god at han kan vise kvaliteter selv på ett lag med en trener som aktivt undertrykker alt han kan bidra med. Hvem fortjener slikt? Og hvor lenge kan det vare før han ønsker seg vekk? Jeg er ikke en tilhenger av Arne og fotballen han står for, men jeg respekterer den. Og det er elementer i fotballen hans som er forfriskende i denne LSK-utgaven. Som det trykket man f.eks. skapte mot FKH gjennom deler av den kampen. Men jeg mener også at det ikke er tilfeldig at slik fotball ikke lenger er så effektiv som den var, ikke minst fordi det med Bjarmann som øverste sportslige leder var noe man helt fra starten aktivt søkte seg bort ifra. Og det synes i spillertypene.

                            Det er en hundreåring i total identitetskrise.
                            Har ofte sukket og stønnet over dine overpessimistiske analyser, men her synes jeg du treffer særdeles godt. Ta gjerne Rafn som eksempel, en spiller jeg har fulgt i flere år. Får han gjøre det han kan og vil så er han en av de beste i Norge i den rollen. Som han nå brukes er det en enorm sløsing med ressurser.

                            Vi har stallen til en brukbar sesong, men Arne trenger å tenke helt nytt når det gjelder roller og komposisjon av laget.

                            Kommentar

                            • vermu
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2008
                              • 1729

                              Opprinnelig skrevet av G-Man

                              Vi har stallen til en brukbar sesong, men Arne trenger å tenke helt nytt når det gjelder roller og komposisjon av laget.
                              Her treffer du spikern på hue. Arne E er en sta jævel som alltid har tviholdt på sitt. Han kom skjevt ut allerede fra første seriekamp med komposisjonen av laget, og nå fortsetter han med dette.
                              Et lyspunkt er dog at han har blitt mye flinkere til å gjøre endringer underveis når ting ikke fungerer.

                              Kommentar

                              • ulfpulf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 2504

                                Opprinnelig skrevet av kunden

                                Elvis ble selv skadet etter å ha gått inn i duell med Bråten bakfra. Klask! Elvis gikk rett
                                i bakken og vred seg i smerte mens Bråten knapt registrerte at noe traff han.
                                Braaten har sikkert muskler, men det er helt feil å bruke den situasjonen som et eksempel på det. Han gjorde akkurat som han gjorde rett foran Kanari-feltet før i kampen: I stedet for å gå opp i hodeduellen, blir han stående på bakken og bøyer seg framover. Melgalvis timer opphoppet bra, men treffer rett i saltstøtta. Det er umulig å ikke gå rett i bakken da. Helt bevisst, og farlig, av Braaten. En forbanna uting, som dommerne burde gi gult kort for.

                                Kommentar

                                • Kroktåa
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2015
                                  • 2875

                                  En annen ting, er at dommeren dømte hjørnespark, selv om det var tydelig for alle at det var Braathen som var klart sist på den.

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9372

                                    I 2015 sesongen putta Arni to mål og hadde to assist på 709 spilte minutter.



                                    Kan ta med at han hadde hattrick mot Aurskog Høland i køppen året etter.

                                    ​​​​​​Yiiiha!

                                    Kommentar

                                    • Radulovic
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Mar 2016
                                      • 86

                                      Nå må det vel snart være tid for at Tobias Gran, Petter Olsen eller Erik Brenden for sjansen snart? Gjerne alle samtidig for min del, Gran har jo gode avslutter-egenskaper.

                                      Kommentar

                                      • Lillestrøm Kirke
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2004
                                        • 1470

                                        Opprinnelig skrevet av Radulovic
                                        Nå må det vel snart være tid for at Tobias Gran, Petter Olsen eller Erik Brenden for sjansen snart? Gjerne alle samtidig for min del, Gran har jo gode avslutter-egenskaper.
                                        Gran scora ihvertfall 2 i juniorcupen: http://www.lsk.no/nyheter/lsk-jr.videre-i-nm
                                        "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                        Kommentar

                                        • Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3499

                                          Det som har skjedd til nå i sesongen er faktisk verre enn jeg trodde når man igjen valgte å ansette en trener på slump uten en skikkelig prosess og tanke om hvordan klubben skal fremstå på lengre sikt. Faktisk ga også Arne Erlandsen sine ord ift at han har endret seg, og at han er inspirert av lag som Atletico Madrid meg håp om bedring, og at det tross alt kunne bli noe positivt ut av dette.

                                          Man kunne ikke tatt mer feil.

                                          Først av alt; Vi er ikke i nærheten av å spille en fotballstil som ligner Atletico Madrid sin med mindre man mener det de viser i enkelte kamper i CL mot de beste lagene i Europa er representativt for hvordan de spiller fotball. Atletico Madrid er det laget i verden etter min mening som er flinkest til å tilpasse seg kampbildet og motstanden, og ville naturligvis gått i strupen på et lag med 0-8 i målforskjell etter tre bortekamper og utnyttet den usikkerheten de hadde med seg, avbrutt av lange periode med ballbesittelse som Atletico Madrid er så gode på. Så for meg er det tydelig at Arne Erlandsen sammenligner sin spillestil med Atletico Madrid basert på noen ytterst få kamper i CL. Nå er det forøvrig ikke dette så viktig i seg selv, men det forteller meg at han ikke har forandret seg så mye som han selv påstår.

                                          Så kommer det største ankerpunktet mot han og hans utdaterte stil etter min mening, og årsaken til at vi ikke scorer mål.
                                          Vi kommer til en haug med tidlige innlegg fra kant, som skaper et visst press på motstanderen og mange "nestensjanser" og en tro her inne på at det kun er tilfeldigheter som gjør at vi ikke vinner kamper.
                                          Faktum er at disse innleggene er blant de minst farlige angrepsvåpnene i dagens fotball, og at det ikke er uten grunn at de færreste lag slår spesielt mange av de i dag kontra på 90-tallet når "alle" gjorde det. Faktisk viser statistikk fra Premier League og Bundesliga over en tiårperiode at man skal slå rett i underkant av 100 crossere inn foran mål for at det skal scores et mål, kontra 51 angrep der man forsøker å tre seg igjennom midten eller skyter fra distanse. Man dobler altså muligheten for scoring ved å angripe sentralt i banen når man er 35 meter fra mål kontra via et innlegg fra kant.
                                          Forskjellen på et godt og et dårlig innlegg utgjør iflg studiene også langt mindre forskjell enn man skulle tro. Man må produsere 22.86 flere crossere som treffer medspilleren enn motstanderen for at det skal utgjøre et mål i forskjell. Statistikken viser også at man må treffe medspilleren (godt innlegg) på i overkant av 40% av innleggene for å at det skal utjevne forskjellen på å angripe sentralt i banen. Gjenomsnittet i Premier League og Bundesliga er på rett over 20%, så med andre ord er det et lite stykke opp dit for oss også.
                                          Statistisk sett er det faktisk større sjanse for mål om vi skyter fra distanse hver eneste gang vi har mulighet innenfor 25 meter enn å brette spillet ut på kant for et innlegg. Statistikken viser også at om man hadde sluttet helt med å slå innlegg fra kant (uten at man tar høyde for at variasjonen i spillet er det som gjør angrep sentralt i banen så effektivt) ville man scoret 0.4 mål mer pr.kamp.

                                          Nå er uansett fotball litt mer komplekst enn dette, og statistikken har klare svakheter i form av at ikke alle innlegg ender direkte i mål, da noen kan ende med at man vinner andreballen utenfor boksen og scorer på et langskudd derifra også, men da være et resultat av det tidlige innlegget.
                                          Men, i det store og det hele er dette statistikk man har tatt innover seg i fotballeuropa, og i det store ligaene slår man nå 50% færre innlegg enn man gjorde for 10 år siden. De lagene som lykkes med breddeholdere setter som oftest opp trekanter der "innlegget" er en 45 graders pasning utover fra dødlinja innenfor 16-meteren der scoringsraten øker betraktelig. Dette er også årsaken til at lag som Barcelona og Atletico Madrid venter til den muligheten kommer før de slår et innlegg, da det er bedre med 3 av de hver kamp enn 30 av innleggene fra utenfor 16-meteren.

                                          For å oppsummere litt; faktum er at du vil faktisk ikke kunne bli et topplag i dagens fotball med å basere angrepsspillet på det vi gjør om dagen. Selv om det ender i masse nestenfarligheter. Det blir rett og slett for forutsigbart og er ganske enkelt å forsvare seg mot. Det beste laget (basert på kjent statistikk) i nyere historie til å score på dette var Man Utd i 2011/12 sesongen som scoret et mål pr. 43.5 crossere, men da slo de også langt færre en crossere enn de f.eks gjør i dag under Jos Mourinho og vesentlig færre enn de gjorde under David Moyes. Innlegg fra kant derfor kan være en effektiv del av et variert angrepsspill og lede til ca. en scoring pr. 2-3 kamper hvis man er veldig gode på dette, men er ikke effektivt som en hovedstrategi. Det kan skape mange "sjanser", men skaper lite mål.

                                          Dette er basert på to studier som er gjennomført om dette temaet som inneholder ekstremt mye data, så dette er veldig forenklet til resultatene. Kan linke opp til disse når jeg er hjemme senere i dag. Har nemlig en link til et PDF dokument på i alle fall det mest omfattende av disse to studiene.

                                          Det er også viktig å presisere at denne statistikken ikke tar høyde for dødballer, da de er langt mer effektive. Dødballer innenfor 30 meter fra mål som slås inn foran mål vil for de beste lagene, som f.eks Stoke og Chelsea i sine beste sesonger kunne lede til et mål pr. 15 crossere. Får man veldig mange dødballer som vi har gjort kan det i beste fall lede til en scoring pr.kamp, men for de fleste ligger man også her på rundt 30 dødballer pr.scoring i snitt, så Chelsea og Stoke er ekstremtilfeller som kanskje kan minne om det LSK en gang var kjent for også.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎