Treningskamper LSK 2017

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3338

    Vi er gode på overganger, vår farligste angrepsvåpen denne første omgangen. Synes vi styrer spillet greit utpå her nå. Vinden gjør dette dog til litt hawaii og tilfeldigheter. Arne klar på at det ikke skal slås crossere..

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3338

      Stor sjanse Malec! Kommer til skudd inne i 16 - men keeper er nede i hjørnet og slår den til hjørnespark.

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        Opprinnelig skrevet av McGuffy
        Jeg misliker Kent Are Antonsen.
        Ja?? Noen grunn?
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3338

          0-0, pause.

          Tromsø startet best og kom til flere farligheter første ti, deretter jevnet det seg ut og LSK tok mer og mer over banespillet. Vi er flinke til å overlappe på kant, spesielt venstresida med nevnte Haakenstad og Brenden. Haakenstad ser ut som både back og ving så mye som han løper fremover og vår bestemann i første omgang. Krogstad og Rafn har fått til lite på høyresida. Erling frisk på topp, men pasningene frem til Erling er gjerne litt for upresise og ender i ingenting. Malec bidrar egentlig ikke så mye i banespillet og mister litt for enkelt ballen etter min mening gjennom sløvhet og slurv i pasningene. Skaper dog vår beste mulighet, men Kongshavn er rask nede og redder.

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3338

            Opprinnelig skrevet av Stray Cat

            Ja?? Noen grunn?
            Var det ikke han som kvesta Riise og (husker ikke i farta..) for ett par sesonger siden?

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              Opprinnelig skrevet av LS89

              Var det ikke han som kvesta Riise og (husker ikke i farta..) for ett par sesonger siden?
              Jepp. Ofkir og Riise i samme kamp. Hukommelsen er ikke hva den aldri har vært.
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • McGuffy
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 5096

                Opprinnelig skrevet av Stray Cat

                Ja?? Noen grunn?
                Tja, han er generelt litt ufyselig. Pluss at han har kvestet både Moa og Lundemo uten å bli utvist.

                Kommentar

                • McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5096

                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat

                  Jepp. Ofkir og Riise i samme kamp. Hukommelsen er ikke hva den aldri har vært.
                  Riise ble tatt av Marcus Hansson. Antonsen tok Ofkir for to år siden, og Lundemo i fjor.

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    Opprinnelig skrevet av McGuffy

                    Riise ble tatt av Marcus Hansson. Antonsen tok Ofkir for to år siden, og Lundemo i fjor.
                    Det der med hukommelsen....
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • McGuffy
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 5096

                      PMO og Origi inn, Bonke ut. Krogstad inn sentralt, PMO på venstre, og Brenden på høyre.

                      Kommentar

                      • Jan Banan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 809

                        Et par gode sjanser nå, bl.a. heading i stolpe etter corner.
                        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                        Stuart Baxter har forstått det.

                        Kommentar

                        • Oldtimer
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2011
                          • 316

                          Greit m Canal Digital og Eurosport på TV for en pensjonist. Brukbar kvalitet og grei kommentator.

                          Dårlig start på LSK, men kom seg, Haakenstad står på, vår beste i første

                          Kommentar

                          • Jan Banan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 809

                            1-0, innbytter Ajeti
                            - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                            Stuart Baxter har forstått det.

                            Kommentar

                            • Nosferatu
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 699

                              1-0, Ajeti (62) etter at han ble byttet inn i 61. Amundsen lemper en dødball, Kind Mikalsen går i en helt fair duell med Kongshavn som glipper ballen, og Ajeti scorer fra fem meter med sin første berøring.
                              For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                              Kommentar

                              • Nosferatu
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 699

                                2-0, Malec (90) - kontring hvor Olsen fører ballen langs venstresiden mens Haakenstad åpner opp forsvaret med et utmerket (og gitt at det var på overtid; imponerende) løp. Olsens innlegg er egentlig litt for dårlig og går forbi alle, men Knudtzon rekker akkurat å legge tilbake i feltet hvor Malec har åpent mål.
                                For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13272

                                  Jesus kristus satan i helvete.Er det ikke regler mot sånt?

                                  Kommentar

                                  • vermu
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2008
                                    • 1729

                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Jesus kristus satan i helvete.Er det ikke regler mot sånt?

                                    Gjermund Åsen, kanskje den spilleren i Eliteserien som kaster seg mest og legger seg ned for den minste ting. F....spiller!

                                    Kommentar

                                    • vermu
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2008
                                      • 1729

                                      Slett ikke værst dette her, La Manga-vinden tatt i betraktning. Vinner fortjent i en jevnspilt kamp. Tromsø et lag vi for øvrig bør ha bak oss på tabellen.

                                      Orig må bli førstekeeper! Kind Mikalsen god sammen med Amundsen bak. Haakenstad fortsetter det gode spillet på venstresiden. Mathew blir bedre og bedre sentralt og er sammen med Bonke kanskje en bra nok midtbane-duo hvis vi skal være på øvre halvdel. Legg penga i en spiss i stedet. Fint og se Brenden fra start, gjør en ok kamp. Ajeti ser ut som en ordetlig målsnik.
                                      Last edited by vermu; 22.02.2017, 21:14.

                                      Kommentar

                                      • McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5096

                                        Opprinnelig skrevet av vermu
                                        Slett ikke værst dette her, La Manga-vinden tatt i betraktning. Vinner fortjent i en jevnspilt kamp. Tromsø et lag vi for øvrig bør ha bak oss på tabellen.

                                        Orig må bli førstekeeper! Kind Makalsen god sammen med Amundsen bak. Haakenstad fortsetter det gode spillet på venstresiden. Mathew blir bedre og bedre sentralt og er sammen med Bonke kanskje en bra nok midtbane-duo hvis vi skal være på øvre halvdel. Legg penga i en spiss i stedet. Fint og se Brenden fra start, gjør en ok kamp. Ajeti ser ut som en ordetlig målsnik.
                                        Jeg syns Krogstad står foran Bonke i køen sentralt nå. Sett at det kun er en plass ledig sentralt, så syns jeg ikke Krogstad har spilt seg ut. Ja, Bonke har vært skadet, men skal han skyve ut Krogstad så må han vise mer enn det han har gjort, føler jeg.

                                        Kommentar

                                        • LS89
                                          Kamptrådkongen
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2013
                                          • 3338

                                          Krogstad er en fin mann å ha hjemme mot lavtliggende lag der vi må styre kampen. Bonke er en herlig mann å ha borte mot Godset f.eks.

                                          Kommentar

                                          Working...