Treningskamper LSK 2017

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5096

    #41
    Rafn er jo en åpenbaring de første 10 av andre omgang!

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3325

      #42
      Krogstad med enorm ro, oversikt og gode pasninger.

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3325

        #43
        Mathew brenner straffe..

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3325

          #44
          Ny straffe. Krogstad sikker som banken. 1-0

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3325

            #45
            1-1.

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3325

              #46
              1-2. Pinglete forsvarsspill.

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2529

                #47
                Opprinnelig skrevet av McGuffy
                Tips til de som sliter med streamen. Et kjapt trykk på pause og så play nede til venstre, når den henger, så er den i gang igjen.
                Har sett kampen med Chromecast. Har stoppa en gang, men raskt i gang igjen med en gang. I tillegg har bildet hakket 2-3 ganger.

                Sliter mer med at LSK slipper inn to mål og ikke har putta med "ballen i spill".
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2529

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Børge

                  Sliter mer med at LSK slipper inn to mål og ikke har putta med "ballen i spill".
                  Takk, Brenden. Takk!
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3325

                    #49
                    3-2 LSK. Vi har snudd kampen, fult fortjent. Nye nigerianeren på prøve som scorer.

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3325

                      #50
                      Krogstad sjef på midten. Savnet av Lundemo ikke merkbart. Haakenstad (prøve) gjorde en god figur på venstreback synes jeg. Sandberg ikke heldig på målene i mot, men han er tross alt bare 16 så nyttig erfaring. Rafn god. Ble ikke veldig imponert over Ajeti og Knudtzon i dag selv om de skaper mye rom.

                      Kommentar

                      • Gjest

                        #51
                        Av keeperne så synes jeg han som stod i førsteomgang gjorde bra inntrykk, med god fotballforståelse og flink med å få ballen rask i spill. Ellers synes jeg Rafn gjorde en veldig god figur med veldig god teknikk og overblikk, i tillegg til afrikaneren som scora som var veldig på - ville ha ballen, var aggressiv og virket også å være god på hodet.

                        Kommentar

                        • Gjest

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av LS89
                          Krogstad sjef på midten. Savnet av Lundemo ikke merkbart. Haakenstad (prøve) gjorde en god figur på venstreback synes jeg.
                          Jeg synes Krogstad kun får godkjent minus i denne kampen. Han hadde altfor mange feilpasninger, men så prov på at han har klasse i seg gjennom gode dødballer og noen strøkne gjennomspill. Haakenstad er jeg enig i at gjorde en god figur. God defensiv og sikker med høyrefoten. Offensivt så synes jeg ikke han fikk vist seg nok fram og er skeptisk til at han er høyrebeint venstreback/kant.

                          Kommentar

                          • Mingus
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Mar 2004
                            • 193

                            #53
                            Haakenstad burde vel være nær kontrakt etter denne kampen. God fysikk, teknikk og godt nok tempo. Hadde grei kontroll på sine spillere, men kunne likevel vært interessant å se han mot bedre motstand. Fordel at han kan bekle både høyre og venstre back.
                            Keeper i første omgang, Jarosinski, hadde veldig fine i gangsettinger, ellers ikke stor forskjell på han og spanjolen.
                            Krogstad hadde en grei kamp med fine gjennomspill. Kunne kanskje styre spillet enda mer. Likevel står han ikke noe tilbake for Lundemo slik han har vært de siste par åra.
                            MegaElvis er flink til å dirigere medspillere og har fine innlegg fra kant.
                            Spissene på prøve viste ikke noe som minnet om Ujah klasse på tross av det ene målet. Likevel virket de fysisk sterke og hadde greit tempo. Positivt at de klarte å komme i scoringsposisjon et par ganger. Må nok se en del mer av dem for å eventuelt bli overbevist.

                            Kommentar

                            • vermu
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2008
                              • 1729

                              #54
                              Vant så vidt 3-2 etter at linjemann prøvde å annullere sekunder før slutt. Heldigvis hadde vi fjerdedommeren (altså hjemmepublikummet) som satte skapet på plass og fikk linjemann til å ombestemme seg. Ingen stor kamp, men jeg tror jeg telte 9-2 i målsjanser.

                              Synes Megalvis på høyrebacken var vår beste spiller. Meget god høyre fot som han viste fram både i pasningsspillet og med noen gode innlegg. Tror han også er rimelig kvikk i føttene.
                              Fredrik Krogstad har et bra nivå inne. Gode ferdigheter på flere områder og tar tak i kampen, men også mange feil i dag.
                              Positiv innhopp av Simen Rafn.

                              Mats Haakenstad gjør en ok kamp. Ingen tvil om at han stor fart og gode finter, men jeg er skeptisk til høyrebeinte på venstrebacken. Men passer ikke han bedre som kantspiller?

                              Afrikanerne fikk lite tid til å vise seg fram på. Men for meg var det liten tvil om at han som ikke scoret, Adah virket som en spennede spiller. Tøff, relativt stor og meget god touch.

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4376

                                #55
                                Såvidt jeg vet er Haakenstad egentlig høyre back/kant. Regner med at han måtte bytte side i dag fordi Kind Mikalsen spilte stopper og det ikke var noen andre alternativer på venstre back. I såfall løste han den oppgaven greit.
                                ..................

                                Kommentar

                                • McGuffy
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 5096

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                  Såvidt jeg vet er Haakenstad egentlig høyre back/kant. Regner med at han måtte bytte side i dag fordi Kind Mikalsen spilte stopper og det ikke var noen andre alternativer på venstre back. I såfall løste han den oppgaven greit.
                                  Leste jeg ikke en plass at Haakenstad trivdes best og foretrakk venstresiden, på tross av at han er høyrebeint? Eller har jeg drømt?

                                  Kommentar

                                  • vermu
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2008
                                    • 1729

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                    Såvidt jeg vet er Haakenstad egentlig høyre back/kant. Regner med at han måtte bytte side i dag fordi Kind Mikalsen spilte stopper og det ikke var noen andre alternativer på venstre back. I såfall løste han den oppgaven greit.
                                    Da må han jo prøvespille på den plassen han er aktuell for. Og høyreback trenger vi ikke flere av ( Melgalvis og Rafn)

                                    Kommentar

                                    • McGuffy
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 5096

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av McGuffy

                                      Leste jeg ikke en plass at Haakenstad trivdes best og foretrakk venstresiden, på tross av at han er høyrebeint? Eller har jeg drømt?
                                      Jeg drømte ikke:

                                      RB:

                                      Petter Mathias Olsen (19) har ikke opplevd en helt skadefri sesong siden han var 13 år. LSK-spilleren håper at 2017 blir hans år.


                                      Han er høyrebeint, men starter lørdag som venstreback.
                                      –Det er der jeg ønsker å spille. Av en eller annen grunn trives jeg best på venstresiden både defensivt og offensivt, sier Haakenstad.

                                      Kommentar

                                      • Oldtimer
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2011
                                        • 316

                                        #59
                                        Noen som vet noe om kampen i dag, lagoppstilling etc?

                                        Kommentar

                                        • Gjest

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Oldtimer
                                          Noen som vet noe om kampen i dag, lagoppstilling etc?
                                          Grunnet småskader og hvile pga harde treninger, starter LSK trolig med dette laget mot Kongsvinger (4-4-2): Daniel Fernandes (Matvei Igonen) – Aleksander Melgalvis, Erik Tobias Sandberg, Simen Kind Mikalsen, Nikolas Walstad–, Erling Knudtzon, Ifeanyi Mathew, Fredrik Krogstad, Simen Rafn–, Thomas Malec, Bajram Ajeti.

                                          Og kampen sendes direkte på RB kl 13:00.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎