Vår Sportsdirektør: Simon Mesfin

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3178

    Simon er hverken geni eller idiot. Noe er veldig bra (som f.eks Larsson) og noe er skivebom (Sam Rodgers er vel den verste). Og i sommer er det eksamen...

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4444

      Opprinnelig skrevet av G-Man
      Simon er hverken geni eller idiot. Noe er veldig bra (som f.eks Larsson) og noe er skivebom (Sam Rodgers er vel den verste). Og i sommer er det eksamen...
      Tja, om Larsson er veldig bra vil jeg avvente litt med å felle en dom over. Skal vi snakke om aldrende svensker, så er heller Pettersson mannen å dra fram. Der snakker vi kulthelt som jeg gjerne hadde sett at vi forlenget med.

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3404

        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

        Godt det fortsatt finnes noen optimister blant oss! Jeg frykter at han/de har klart å ødelegge klubben for lang, lang tid fremover. Vi hadde alle tiders mulighet til virkelig å komme oss et skritt nærmere de beste i Norge nå, men det har han/de uten tvil ødelagt. Blir kanskje litt i overkant spennende å se hvor langt ned i systemet de siste åras tjenesteforsømmelse vil føre klubben.
        Eliteserien anno 2024 er kanskje mer kokos enn Obos, så det er tidlig å snakke nedrykk. Etter 10/11 runder, så er skiller det 12 poeng mellom sisteplass og Europacupspill. Selv er vi 6 poeng unna 6. plass, så det er lite som skal til før vi er på øvre halvdel. Når det er sagt, så må trepoengerne begynne å komme før serien virkelig begynner å skille seg.

        Når det gjelder Mesfins rolle i kaoset, så er det tydelig at det må komme flere spillere i sommervinduet. De fleste av oss har vært tydelige på at midtbanen må forsterkes, og i så måte er signeringen av Karlsbakk velkommen. Han beskrives som en spiller med stor løpskapasitet. Det jeg håper er at han også har god fart. Både Ibrahimaj og Åsen løper mye, men det går dessverre altfor sakte. Forhåpentligvis har Karlsbakk høyere toppfart og evne til å dekke rom.

        At Wenderson til slutt valgte å bli i Allsvenskan tror jeg var en skuffelse for klubben som virker å ha lagt mye energi i å få til den overgangen, og han virker som en spiller vi kunne hatt god bruk for. Jeg er fortsatt tydelig på at vi trenger enda en indreløper og en spiss som kan utfordre/komplimentere Lehne. Hvorvidt klubben er enig gjenstår å se.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • Holterkanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2009
          • 570

          Er det noen som vet hvordan det går med Simon?
          ________________________
          TB

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3404

            Opprinnelig skrevet av Holterkanari
            Er det noen som vet hvordan det går med Simon?
            Siste jeg har lest er at han ble operert, og siden det ikke har kommet noe mer går jeg utifra at den var vellykket. I det er håpet der.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • maurakanari
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2005
              • 637

              Opprinnelig skrevet av Holterkanari
              Er det noen som vet hvordan det går med Simon?
              Så han på Åråsen på Tirsdag, så han er nok på jobb.
              VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

              Kommentar

              • kimmern
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2005
                • 1174

                Karlsbalkk, va og nå forhåpentligvis krygård. Det vitner om at de ikke kjøper hvis de spillerne de ikke vil ha, ikke er tilgjengelige istedenfor panikkjøp. Det liker jeg.

                Kommentar

                Working...