Vår Sportsdirektør: Simon Mesfin

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3324

    Jeg skal være enig i at hullene i troppen burde være åpenbare. Hadde også håpet at Mesfin skulle dra inn overganger ingen hadde forventet, ala Smarason og Petterson. Per nå så er spørsmålet om formasjonen eller ambisjonene må tilpasses kartet eller om de satser på å tette hullene i sommervinduet.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2008

      Opprinnelig skrevet av EPA

      S08, Godset, Odd, FFK mener jeg har gjort det bedre enn oss.
      I tillegg var jeg så frekk at jeg slang på Brann og Viking som var tydelige på at de hadde så og si det de trengte/ønsket siden de tross alt hentet litt klasse høsten 2023.

      Det som er viktig å merke seg er vel hvor mange de har hentet som går rett inn i startoppstillingen kontra oss, så det kan godt være mange fler som burde være i listen uten at jeg har pugget alle lagoppstillinger og vurdert spillere de har mistet kontra nye inn og sjekket alle stats på dette.

      Vi ender opp med en ny inn i startoppstillingen, og med unntak av nødløsningen pga Ranger er de fleste et godt stykke unna. De er enten alt for uferdige eller alt for ferdige
      "Bedre enn oss" er et definisjonsspørsmål. Mener du at de har styrket seg mer enn vi har styrket oss? Eller mener du at de har signert spillere som vi gjerne ville ha hatt, eller du mener ville styrket oss?

      FFK
      Styrket seg, men Mai Traore den eneste som ville vært i nærheten av 15 manns tropp for oss etter min mening. Aga på permanent overgang bra for FFK, men ingen ny mann. Ca halve laget mot Glimt var nyanskaffelser eller lån gjort permanent, men det er ikke unormalt for et nyopprykket lag, og betyr ikke nødvendigvis at de har gjort kupp i markedet som mange andre ville ønsket seg. Da kan vi like gjerne ta med Kristiansund og Kåffa, som også har signert en rekke spillere hvorav flere vil styrke dem.

      S08
      Hentet spillere (som alltid), men mistet mye også. Ørjaseter burde vært interessant for oss. Ellers? Stefan Johansen? Nei takk. Kunne sikkert bidratt med erfaring, men der har vi det vi trenger. Sher vet jeg ikke noe særlig om, ser han kom innpå i 2. omgang. Ørjaseter spilte fra start.

      Odd
      Her er jeg delvis enig. De har gjort en del for dem gode signeringer. Hvor mange av de signeringene som ville vært aktuelle for oss er en annen sak. De har fått en god og rutinert keeper i Hansen. Njie, Miettinen, Børven og ikke minst Hussain vil gi dem mye både på rutine og kvalitet. Hadde gjerne tatt Børven og Hussain som squad players, men skeptisk til om noen av dem ville tatt en plass på LSK på søndag. Hansen og Miettinen spilte fra start i serieåpningen, mens Hussain og Njie kom innpå.

      Godset
      Hva mener du de har gjort som er bedre enn oss? Melkersen på permanent overgang er bra, men han var allerede inne. Taaje er vel ellers det mest profilerte, men er vel på nivå med vår Moen Foss overgang. I tillegg har de lånt Gaye fra TIL. Den eneste jeg ville vært interessert i er Melkersen. Alle de nevnte spilte fra start.

      Viking
      Har jo ikke gjort «noenting» i dette vinduet. De hentet noen gode kort i fjorårets sommervindu, men har i mellomtiden mistet Solbakken, Brekalo, Pattynama og Traore. Ingen nyanskaffelser spilte i serieåpningen.

      Brann
      Liten aktivitet i dette vinduet, hentet Kornvik og Hellan som eneste verdt å nevne. Kornvik spilte fra start i serieåpningen.

      Hva har vi signert?

      Felix Vá (Djurgården, lån)
      Eric Larson (OFI)
      Eric Kitolano (Molde)
      Marius Lundemo (Forlengelse)

      Efe Lucky (FC One Rocket)
      August Karlin (Malmö FF)
      Christopher Kjensteberg (Lørenskog)
      Sander Moen Foss (Sandefjord)
      Erling Knudtzon (Molde)

      Stefan Hagerup (Ull/Kisa)
      Dylan Murugesapillai (Træff, tilbake fra lån)
      Uranik Seferi (Strømmen, tilbake fra lån)
      Marcus Paulsen (Strømmen, tilbake fra lån)

      Jeg tar med Lundemo, da han var på utgående kontrakt og i tillegg har meldt overgang fra FC Skade. Alternativt ville han vært ut og blitt erstattet. Sånt sett spilte to «Nyerhvervelser» fra start. Felix Va kom innpå, og ser spennende ut. Eric Larson bør være en soleklar topp 15 spiller, vil sannsynligvis utfordre til startoppstillingen veldig raskt. Knutzon skadefri og i form er bankers i troppen, sannsynligvis i start 11’er. Moen Foss kan gå rett innpå uten stress. Hagerup er en squad oppgradering. I tillegg har vi investert i noen spillere for framtiden. (Lucky, Karlin, Kjensteberg + 2 juniorer fra Nigeria som kommer etter sesongen) Spillerne som er tilbake fra lån tror jeg neppe er i klubben om 2 år, så de tillegger jeg ingen vekt. Spillerne i kursiv forventer jeg at får begrenset eller ingen spilletid og vil ikke ha noen impact på sesongen. Spillere i fet skrift mener jeg er kvalitetsspillere som vil kunne ha en positiv impact på vår sesong.

      Siden i fjor høst har vi mistet Edh og Ranger (skade). Øvrige avganger ville uansett ikke fått spille noe særlig.
      Jeg sier ikke at alt er bra i klubben, men når vi sammenligner oss med hva de andre har gjort i overgangsmarkedet er det faktisk ikke så galt. Molde og Glimt har selvfølgelig styrket stall og førsteelver, men de kan jo bare stille med 11 mann de også ?

      Kommentar

      • EPA
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Aug 2013
        • 140

        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

        "Bedre enn oss" er et definisjonsspørsmål. Mener du at de har styrket seg mer enn vi har styrket oss? Eller mener du at de har signert spillere som vi gjerne ville ha hatt, eller du mener ville styrket oss?

        FFK
        Styrket seg, men Mai Traore den eneste som ville vært i nærheten av 15 manns tropp for oss etter min mening. Aga på permanent overgang bra for FFK, men ingen ny mann. Ca halve laget mot Glimt var nyanskaffelser eller lån gjort permanent, men det er ikke unormalt for et nyopprykket lag, og betyr ikke nødvendigvis at de har gjort kupp i markedet som mange andre ville ønsket seg. Da kan vi like gjerne ta med Kristiansund og Kåffa, som også har signert en rekke spillere hvorav flere vil styrke dem.

        S08
        Hentet spillere (som alltid), men mistet mye også. Ørjaseter burde vært interessant for oss. Ellers? Stefan Johansen? Nei takk. Kunne sikkert bidratt med erfaring, men der har vi det vi trenger. Sher vet jeg ikke noe særlig om, ser han kom innpå i 2. omgang. Ørjaseter spilte fra start.

        Odd
        Her er jeg delvis enig. De har gjort en del for dem gode signeringer. Hvor mange av de signeringene som ville vært aktuelle for oss er en annen sak. De har fått en god og rutinert keeper i Hansen. Njie, Miettinen, Børven og ikke minst Hussain vil gi dem mye både på rutine og kvalitet. Hadde gjerne tatt Børven og Hussain som squad players, men skeptisk til om noen av dem ville tatt en plass på LSK på søndag. Hansen og Miettinen spilte fra start i serieåpningen, mens Hussain og Njie kom innpå.

        Godset
        Hva mener du de har gjort som er bedre enn oss? Melkersen på permanent overgang er bra, men han var allerede inne. Taaje er vel ellers det mest profilerte, men er vel på nivå med vår Moen Foss overgang. I tillegg har de lånt Gaye fra TIL. Den eneste jeg ville vært interessert i er Melkersen. Alle de nevnte spilte fra start.

        Viking
        Har jo ikke gjort «noenting» i dette vinduet. De hentet noen gode kort i fjorårets sommervindu, men har i mellomtiden mistet Solbakken, Brekalo, Pattynama og Traore. Ingen nyanskaffelser spilte i serieåpningen.

        Brann
        Liten aktivitet i dette vinduet, hentet Kornvik og Hellan som eneste verdt å nevne. Kornvik spilte fra start i serieåpningen.

        Hva har vi signert?

        Felix Vá (Djurgården, lån)
        Eric Larson (OFI)
        Eric Kitolano (Molde)
        Marius Lundemo (Forlengelse)

        Efe Lucky (FC One Rocket)
        August Karlin (Malmö FF)
        Christopher Kjensteberg (Lørenskog)
        Sander Moen Foss (Sandefjord)
        Erling Knudtzon (Molde)

        Stefan Hagerup (Ull/Kisa)
        Dylan Murugesapillai (Træff, tilbake fra lån)
        Uranik Seferi (Strømmen, tilbake fra lån)
        Marcus Paulsen (Strømmen, tilbake fra lån)

        Jeg tar med Lundemo, da han var på utgående kontrakt og i tillegg har meldt overgang fra FC Skade. Alternativt ville han vært ut og blitt erstattet. Sånt sett spilte to «Nyerhvervelser» fra start. Felix Va kom innpå, og ser spennende ut. Eric Larson bør være en soleklar topp 15 spiller, vil sannsynligvis utfordre til startoppstillingen veldig raskt. Knutzon skadefri og i form er bankers i troppen, sannsynligvis i start 11’er. Moen Foss kan gå rett innpå uten stress. Hagerup er en squad oppgradering. I tillegg har vi investert i noen spillere for framtiden. (Lucky, Karlin, Kjensteberg + 2 juniorer fra Nigeria som kommer etter sesongen) Spillerne som er tilbake fra lån tror jeg neppe er i klubben om 2 år, så de tillegger jeg ingen vekt. Spillerne i kursiv forventer jeg at får begrenset eller ingen spilletid og vil ikke ha noen impact på sesongen. Spillere i fet skrift mener jeg er kvalitetsspillere som vil kunne ha en positiv impact på vår sesong.

        Siden i fjor høst har vi mistet Edh og Ranger (skade). Øvrige avganger ville uansett ikke fått spille noe særlig.
        Jeg sier ikke at alt er bra i klubben, men når vi sammenligner oss med hva de andre har gjort i overgangsmarkedet er det faktisk ikke så galt. Molde og Glimt har selvfølgelig styrket stall og førsteelver, men de kan jo bare stille med 11 mann de også ?
        Mener de lagene har gjort det bedre på overgangsviduet isolert sett enn oss, altså tatt steg i riktig retning. Ikke at jeg nødvendigvis ønsker de samme spillerne inn i LSK
        Dette handler jo om hvor man er og hvor man skal og de som tidligere lå bak oss har tatt innpå, mens de som var foran har holdt eller økt forspranget... Slik sett har vi gjort et dårligere overgangsvindu enn ganske mange andre i Eliteserien, og fortsetter det slik vil vi på sikt falle nedover heller enn å klatre.

        Slik jeg ser det er er det kun Kitolano som har styrket det vi hadde til den innværende sesongen (enda ikke sett Eric Larsson, og han kan selvfølgelig være knallgod), mens mange av de andre lagene ser ut til å ha kommet styrket ut på flere posisjoner. Det vil si at vi dessverre ikke klatrer på rangstigen, som tross alt er det som spiller noen rolle i til syvende og sist.
        Fremtiden kan være lys og fin den altså med mange spennede typer, men det blir som vanlig litt i overkant langsiktig. Hadde jo vært gøy å oppleve sportslig success nå, og ikke kanskje en gang i 2xxx.

        Syns du er overraskende positiv til Knutzon og Lundemo... Den ene har ikke spilt fotball på 8 mnd og har vel aldri vært klasse (ok, men aldri klasse). Den andre er god, men for treg og sannsynligvis snart ute med skade.. Dessuten har han vært her så lenge at ny er vel å ta i. Da kan du jo kalle Knutzon en overgang inn når kontrakten hans går ut om han klarer å trene seg i form til da og blir resignert.
        Sander Moen Foss er jeg enig i at er en bra spiller, men at han forsterker oss nå blir jo feil siden han ikke spilles pt. og vi har gått over til 2 stoppere. (dessuten kom jo han i fjor sommer på en måte, og hadde neppe vært interessert eller interessant i dette vinduet pgs omleggingen).
        Felix Va er det for tidlig å si noe særlig om, men kan sikkert bli bra eller ikke...

        Svartmaler meg inn i et hjørne og nekter å komme ut igjen med det første

        Kommentar

        • Lars Henrik Dahl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2020
          • 2008

          Opprinnelig skrevet av EPA

          Mener de lagene har gjort det bedre på overgangsviduet isolert sett enn oss, altså tatt steg i riktig retning. Ikke at jeg nødvendigvis ønsker de samme spillerne inn i LSK
          Dette handler jo om hvor man er og hvor man skal og de som tidligere lå bak oss har tatt innpå, mens de som var foran har holdt eller økt forspranget... Slik sett har vi gjort et dårligere overgangsvindu enn ganske mange andre i Eliteserien, og fortsetter det slik vil vi på sikt falle nedover heller enn å klatre.

          Slik jeg ser det er er det kun Kitolano som har styrket det vi hadde til den innværende sesongen (enda ikke sett Eric Larsson, og han kan selvfølgelig være knallgod), mens mange av de andre lagene ser ut til å ha kommet styrket ut på flere posisjoner. Det vil si at vi dessverre ikke klatrer på rangstigen, som tross alt er det som spiller noen rolle i til syvende og sist.
          Fremtiden kan være lys og fin den altså med mange spennede typer, men det blir som vanlig litt i overkant langsiktig. Hadde jo vært gøy å oppleve sportslig success nå, og ikke kanskje en gang i 2xxx.

          Syns du er overraskende positiv til Knutzon og Lundemo... Den ene har ikke spilt fotball på 8 mnd og har vel aldri vært klasse (ok, men aldri klasse). Den andre er god, men for treg og sannsynligvis snart ute med skade.. Dessuten har han vært her så lenge at ny er vel å ta i. Da kan du jo kalle Knutzon en overgang inn når kontrakten hans går ut om han klarer å trene seg i form til da og blir resignert.
          Sander Moen Foss er jeg enig i at er en bra spiller, men at han forsterker oss nå blir jo feil siden han ikke spilles pt. og vi har gått over til 2 stoppere. (dessuten kom jo han i fjor sommer på en måte, og hadde neppe vært interessert eller interessant i dette vinduet pgs omleggingen).
          Felix Va er det for tidlig å si noe særlig om, men kan sikkert bli bra eller ikke...

          Svartmaler meg inn i et hjørne og nekter å komme ut igjen med det første
          Det er en fair definisjon, men det betyr samtidig at lagene under oss vil ha mye større mulighet til å styrke seg, da det krever mindre. Skal man snakke styrket/svekket, må man også ta hensyn til hva som har gått ut. I så fall mener jeg de to siste vinduene i sum har svekket feks Viking. (Kanskje også oss i kraft av at vi har mista Adams)

          Lundemo, Knutzon, Va og Larson har alle spilt på et nivå svært få av de øvrige i stallen har vært i nærheten av. Jeg er positiv til Lundemo i kraft av det han har vist i det siste. Han har noen mangler, men jeg tror neppe vi kan klare å lete på en hylle hvor spillerne ikke har mangler (hvis det finnes noe sånt). At han kan bli skadet (og sannsynligvis blir det) i løpet av sesongen - ja, men p.t. er han etter min mening minst på nivå med det vi har sett av Hoff på sitt beste. Vi kan godt diskutere om han er ny eller ikke, men ut i fra hva han har bidratt med før denne sesongen er han i praksis en "ny" ressurs som styrker laget.

          Knutzon har farta som etterlyses. Han har også ferdigheter som hvis han er i form vil gjøre ham til en opplagt kandidat for startelveren. Hvor mange kamper han får til slutt vil vise seg.

          Sander Moen Foss er en solid reserve på stopperplass, og vil true 11 elveren hvis noen for skader, karantener eller formdupp. Det er ingen lag som kommer til å gå gjennom sesongen med samme stopperpar i alle kamper. At man kan sette inn en annen spiller uten å bli svekket (i motsetning til hva vi så i fjor) er en styrking av laget i min bok. Synes det blir pussig å telle med Brann og Vikings sommervindu, men ikke ta med Moen Foss for oss fordi han ble signert i fjor og kom i år.

          Jeg svartmaler meg også inn i hjørner av og til, men trives best når jeg kommer ut igjen. Prøver derfor å ikke bli der lenger enn nødvendig

          Kommentar

          • hthaug
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2004
            • 400

            Opprinnelig skrevet av EPA

            Svartmaler meg inn i et hjørne og nekter å komme ut igjen med det første
            Tipper flere skal ut i løpet av sommeren, og nye inn. Goggen tror jeg får mye spillerom når det gjelder spillerstall, men vil vel kanskje se litt på om den nåværende troppen håndterer spillermønsteret som skal settes i laget. Ikke vits i å brenne penger heller før man ser om noen blomstrer først.


            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3324

              Opprinnelig skrevet av hthaug

              Tipper flere skal ut i løpet av sommeren, og nye inn. Goggen tror jeg får mye spillerom når det gjelder spillerstall, men vil vel kanskje se litt på om den nåværende troppen håndterer spillermønsteret som skal settes i laget. Ikke vits i å brenne penger heller før man ser om noen blomstrer først.

              Vanskelig å kritisere Mesfin for et overgangsvindu hvor treneren er fornøyd med troppen. Hvor ofte hører man at treneren er fornøyd? Stort sett alle syter over at de mangler spillere. Ellers er jeg enig i at det sannsynligvis vil gjort grep i sommervinduet dersom behovet oppstår.

              Det er også greit å peke på vår tradisjon med elendige sesongåpninger. De neste fem kampene vil gi en bedre pekepinn på hvor vi ligger.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • plantemiddel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2012
                • 800

                Opprinnelig skrevet av MortenA

                Vanskelig å kritisere Mesfin for et overgangsvindu hvor treneren er fornøyd med troppen. Hvor ofte hører man at treneren er fornøyd? Stort sett alle syter over at de mangler spillere. Ellers er jeg enig i at det sannsynligvis vil gjort grep i sommervinduet dersom behovet oppstår.
                At treneren går ut i media og sier han er fornøyd med troppen er sånn det skal være. Hvordan hadde det vært på en arbeidsplass dersom sjefen stadig snakket om at nærværende team var helt ræva og at nye kluter måtte inn. Sikkert inspirerende for de som jobber der tenker jeg.

                Det går an å ha to tanker i hue samtidig, behandle folk godt men samtidig ha seriøse diskusjoner med sportssjefen på «bakrommet» om hvilke ledd det bør signeres spillere. Det går også an å ha disse samtalene uten at supportene kjenner til dem.

                Trenere som i media syter og klager over spillestallen sin er typisk svake ledere imho.

                Kommentar

                • DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 3942

                  Opprinnelig skrevet av plantemiddel

                  At treneren går ut i media og sier han er fornøyd med troppen er sånn det skal være. Hvordan hadde det vært på en arbeidsplass dersom sjefen stadig snakket om at nærværende team var helt ræva og at nye kluter måtte inn. Sikkert inspirerende for de som jobber der tenker jeg.

                  Det går an å ha to tanker i hue samtidig, behandle folk godt men samtidig ha seriøse diskusjoner med sportssjefen på «bakrommet» om hvilke ledd det bør signeres spillere. Det går også an å ha disse samtalene uten at supportene kjenner til dem.

                  Trenere som i media syter og klager over spillestallen sin er typisk svake ledere imho.
                  Det får meg til å tenke på hva den forhenværende treneren sa i det som vel var hans første uttalelse til TV etter at han valgte penga fremfor alt annet: "Det er ikke noe vanskelig å skape et godt fotballag, bare man bruker mange nok millioner." Ytterligere kommentar unødvendig!
                  Elska þetta félag

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3324

                    Opprinnelig skrevet av plantemiddel

                    At treneren går ut i media og sier han er fornøyd med troppen er sånn det skal være. Hvordan hadde det vært på en arbeidsplass dersom sjefen stadig snakket om at nærværende team var helt ræva og at nye kluter måtte inn. Sikkert inspirerende for de som jobber der tenker jeg.

                    Det går an å ha to tanker i hue samtidig, behandle folk godt men samtidig ha seriøse diskusjoner med sportssjefen på «bakrommet» om hvilke ledd det bør signeres spillere. Det går også an å ha disse samtalene uten at supportene kjenner til dem.

                    Trenere som i media syter og klager over spillestallen sin er typisk svake ledere imho.
                    Dessverre virker det å være normen blant trenere.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • Lars Henrik Dahl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2020
                      • 2008

                      Opprinnelig skrevet av MortenA

                      Dessverre virker det å være normen blant trenere.
                      Det mest geniale (dårlig lederskap) treneruttalelse jeg noen gang har hørt må være Mourinho etter slakten i Bodø. "Jeg tar på med det fulle ansvaret. Jeg trodde ikke at våre nest beste spillere var så dårlige". Sikkert ikke 100% presist gjengitt, men essensen er der.

                      Kommentar

                      • Svart og gul
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2004
                        • 256

                        Tydelig dom fra Harde Mottak i episoden etter Glimt-kampen, og jeg er helt enig i at sportsdirektøren ikke har gjort jobben sin denne vinteren. Forventer at vi får en forklaring snart. At vi må sette inn Karlin og Seferi, sier sitt.

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3324

                          Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                          Tydelig dom fra Harde Mottak i episoden etter Glimt-kampen, og jeg er helt enig i at sportsdirektøren ikke har gjort jobben sin denne vinteren. Forventer at vi får en forklaring snart. At vi må sette inn Karlin og Seferi, sier sitt.
                          Jeg mistenker at de byttene ble gjort for at spillerne skulle bli en erfaring rikere, ikke at de skulle endre kampbildet.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • Svart og gul
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2004
                            • 256

                            Opprinnelig skrevet av MortenA

                            Jeg mistenker at de byttene ble gjort for at spillerne skulle bli en erfaring rikere, ikke at de skulle endre kampbildet.
                            Det er godt mulig, men det sier uansett litt om "utvalget". Kunne heller gitt Skaarud eller Furaha sjansen om man ønsket en slik erfaring.

                            Kommentar

                            • MortenA
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 3324

                              Opprinnelig skrevet av Svart og gul

                              Det er godt mulig, men det sier uansett litt om "utvalget". Kunne heller gitt Skaarud eller Furaha sjansen om man ønsket en slik erfaring.
                              Det er mange vurderinger som gjøres både før og i løpet av en kamp. De fleste vil vi aldri få høre om. Selv synes jeg Karlin har ‘noe’ ved seg, og jeg er trygg på at han kan bli god på sikt. At han trenger denne sesongen til å akklimatisere seg til Eliteserien synes opplagt, men han har et blikk og pasningsfot som kan bli bra. Til sammenligning kom Kaan når vi var i Obos, og det gjorde tilpasningen lettere. Sier ikke at Karlin er identisk, men jeg tror han kan bli bra på sikt. Mange slaktet Uba i fjor, men i år er det litt annerledes. Inntil det motsatte er bevist tror jeg Karlin kan stabilisere seg neste sesong.
                              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2858

                                Kan si mye om Simon men vi skal være jævla glad vi ikke har en sportssjef som Vålerenga har. For en fuckings klovn! Etter å ha gjort en historisk dårlig jobb med klubben står han på TV og skjeller ut en ung spiller som nettopp har kommet til klubben og gjør en feil. For en gjøk. Måtte han aldri forlate den klubben
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • Lars Henrik Dahl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2020
                                  • 2008

                                  Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                  Kan si mye om Simon men vi skal være jævla glad vi ikke har en sportssjef som Vålerenga har. For en fuckings klovn! Etter å ha gjort en historisk dårlig jobb med klubben står han på TV og skjeller ut en ung spiller som nettopp har kommet til klubben og gjør en feil. For en gjøk. Måtte han aldri forlate den klubben
                                  I og for seg enig i hvert eneste ord gjøken sa, men ikke at det ble sagt. Synd at ikke Lyn greide å få uttelling i 2. omgang. Spiller sannsynligvis liten rolle. Med det beitet de konkurrerer mot ville det være årets trenerprestasjon å IKKE rykke opp.

                                  Når det gjelder Mesfin har jeg ikke vært like imponert over hans profesjonalitet det siste halvåret, men sammenlignet med sportssjefen i sirkus Vålerenga er han en drøm.

                                  Kommentar

                                  • Svart og gul
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2004
                                    • 256

                                    Leser i RB at Lundemo ikke er i kamptroppen, noe heller ikke Larsson er (og neppe Bolly). Knudtzon kanskje med. Vi får se hvor mange kamper det blir på disse fire denne sesongen. Mye rart som er blitt gjort med spillerlogistikken den siste tiden.

                                    Kommentar

                                    • Børge
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2013
                                      • 2526

                                      Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                                      Leser i RB at Lundemo ikke er i kamptroppen, noe heller ikke Larsson er (og neppe Bolly). Knudtzon kanskje med. Vi får se hvor mange kamper det blir på disse fire denne sesongen. Mye rart som er blitt gjort med spillerlogistikken den siste tiden.
                                      Larsson og Knudtzon kommer til å spille ganske mange kamper. To spillere som historisk sett har vært lite skadet.
                                      Sint og tverr på felt N

                                      Kommentar

                                      • niko
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2008
                                        • 440

                                        Erling på benken idag.

                                        Kommentar

                                        • Svart og gul
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2004
                                          • 256

                                          Vet jeg gjentar meg selv, men kommer til å fortsette til vi får en forklaring/ydmykhet fra sportssjefen. De to siste vinduene har vært elendige. Svesengen skriver at det er kamp om å komme med på benken, men hva har vi egentlig av alternativer der? Tenker spesielt på midtbanen, der et par av starterne er over middagshøyden. På venstrebacken har vi også gjort et par bomkjøp (Tønnessen og Elkær). Må forvente at det kommer flere harde pakker i sommer.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎