LSK Sesongen 2018

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3320

    Skjønner ikke helt hvorfor det leserinnlegget kom på trykk i det hele tatt.

    Kommentar

    • vermu
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2008
      • 1729

      Nå kommer det jaggu meg et nytt leserinnlegg på trykk. Fra en ny person, men også denne uten særlig interessant innhold. Det går på selvfølgeligheter som "Dårlig innsats, taper dueller, andre bånnlag gir alt" osv,osv bla,bla,bla

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9365

        Håper for all del det 0 målsinnsluppne midtstopperparet Anton og Frode består! Ikke føkk med noe som fungerer lizzm!

        Smartness > påstått hurtighet

        Kommentar

        • Kjøttkaka
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2012
          • 289

          Opprinnelig skrevet av knut
          Håper for all del det 0 målsinnsluppne midtstopperparet Anton og Frode består! Ikke føkk med noe som fungerer lizzm!

          Smartness > påstått hurtighet
          Jeg håper for så vidt også at de fortsetter, men jeg må innrømme at jeg er livredd før den Stabæk-kampen. Berg-stil med dyktige bakromsspisser mot vårt forsvar er kanskje det verste vi kan få. Det er nesten sikkert at Boli og Ohi kommer til å få muligheter aleine med Maric, så jeg tviler på at vi klarer å holde nullen. Da blir det helt avgjørende å hå opp effektiviteten.

          Kommentar

          • Oldtimer
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2011
            • 316

            Finnes det ikke noe om kampen mot Stabæk? En av årets aller viktigste kamper!

            Kommentar

            • mrognan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2008
              • 845

              Registrerer at kveldens skjebnekamp også er årets #VIERLSK kamp. Bra gjort av klubben å jinxe kampen. Vi har vel ikke vunnet én eneste av de kampene etter at dette påfunnet begynte?
              Morten

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3318

                Opprinnelig skrevet av mrognan
                Registrerer at kveldens skjebnekamp også er årets #VIERLSK kamp. Bra gjort av klubben å jinxe kampen. Vi har vel ikke vunnet én eneste av de kampene etter at dette påfunnet begynte?
                Vi har nå
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • Kroktåa
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2015
                  • 2857

                  Sten på sten... Det bygges en ny struktur på Åråsen. Dette er veldig spennende. Velkommen om bord, Toni Ordinas!

                  Framtida er lys for Fugla!

                  Kommentar

                  • Tvilling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 1462

                    Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                    Sten på sten... Det bygges en ny struktur på Åråsen. Dette er veldig spennende. Velkommen om bord, Toni Ordinas!

                    Framtida er lys for Fugla!
                    Vi burde kanskje lage en tråd for LSK 2019 sesongen, ikke mye vi vet.. sekv om vi tror.. men noen spennende brikker er på plass!

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3318

                      Opprinnelig skrevet av Tvilling

                      Vi burde kanskje lage en tråd for LSK 2019 sesongen, ikke mye vi vet.. sekv om vi tror.. men noen spennende brikker er på plass!
                      Så fort vi er ferdig med årets sesong, men la oss vente litt.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9365

                        Dårligst i landet mot etablert ®

                        Kommentar

                        • Playboy1
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 2105

                          Opprinnelig skrevet av knut
                          Dårligst i landet mot etablert ®
                          Tja... ?
                          Så vel kanskje sånn ut sist søndag.
                          Men kan vel ikke si ellers at vi er dårligst i klassen.
                          Vi scorer vel ikke bare på kontringer å dødball vel....
                          Og statistikkene viser vel at vi er blant lagene som skaper mange sjanser , men er mest inn effektive av alle.
                          Så noe må vi vel ha fått til også mot etablert , uten at jeg sitter med den statistikken ?

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9365

                            For en gjeng med søppel.

                            Står jo faens på innsatsen og, ikke bare ferdighetene.

                            Ned på nivået man hører hjemme nå, hvis man er heldig.

                            ​​​​​​

                            Kommentar

                            • LS89
                              Kamptrådkongen
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2013
                              • 3320

                              Dette laget stinker uten Kippe. Vi så det i Kristiansand og vi så det i kveld. En gjeng med høns med bind for øya. Løper utpå der uten mål og menig. Mesfin har en helvetes jobb med å få dette forsvaret på plass til neste år.

                              Amundsen og Anton må uansett bort.

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3141

                                Ok, nå er det på tide å skrelle vekk alt om dårlige dommere, marginer i mot etc, og se sannheten i øynene. Vi har pr dags dato et lag og en tropp som er blant de 3-4 dårlige i ligaen. Vi har enkeltspillere som holder et høyt nivå, og vi har noen meget spennende talenter, men som helhet holder det ikke over en hel sesong.

                                Enkelte hevder at vi i går så et forsvar som holder OBOS-nivå. Det mener jeg er å gi dem ufortjent høy score. Tre av fire i forsvaret i går holdt ikke engang det nivået.

                                Vi har enkelte såkalte nøkkelspillere som heller ikke holder mål, med Erling som det mest grelle eksempelet denne sesongen.

                                Vi har enkelte spillere, som er sentrale, som tidvis fremviser holdninger som bare er skammelige. Noen som la merke til returløpet til Mathew på 1-3 i går eksempelvis? Og det er ikke første gang.

                                Det er kanskje det som skremmer mest. Det står om nedrykk, og enkelte spillere viser fanden meg mangel på holdninger. Da er det kulturproblemer på høyt nivå.

                                Er det håp? Absolutt, men da må realitetene synke inn nå. Det er ingen automatikk i at vi overlever fordi vi har gjort det mange ganger før.

                                Og kan klubben vennligst gi TLO noen timer hos psykolog? Han er i mine øyne en kvaliteetspiss som vil mye, jobber hardt og kommer til sjanser - som han dessverre brenner, trolig fordi han vil for mye (eller føler at han i for stor grad bærer lagets skjebne på egne skuldre). Kan riktig mann få han til å senke skuldrene, så vil trolig det alene være nok til å redde oss.

                                Kommentar

                                • Roll75
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2007
                                  • 834

                                  Jeg håper og tror at Smarason kan utgjøre en forskjell for oss nå i de siste kampene. Vi er nesten avhengig av det. Dersom andre også kan finne tilbake til seg selv, så takker jeg også for det. Alle må opp i nivå.

                                  Så sier jeg ja takk til plass i Cupfinalen igjen. Kamper onsdag-mandag er da vel ikke noe problem og det vil for meg være feil å spare spillere i semien.

                                  Kommentar

                                  • LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3320

                                    Det forundrer meg stadig vekk hvorfor vi bruker våre sentrale midtbanespillere i så liten grad som vi gjør, og da spesielt på bortebane i går. Vi så det også klart i Kristiansand. Kantene våre er dessverre ubrukelige, og når vi først vinner tilbake ballen så er det om å gjøre å kvitte seg med den kjappest mulig. For meg virker det merkelig at vi ikke tør å bruke ballen mer, og da spesielt Pedersen og Mathew sentralt. Et eksempel på et lag med klar filosofi kontra et lag som bare måker ballen opp uten mål og mening så vi et eksempel på i 2.omgang der vi sto høyt med laget og presset Ranheim ned i eget cornerflagg. Men de viste ro, spilte seg vakkert ut uten og stresse og fikk vendt spillet. Rett og slett en nytelse og se på. I går var possesion på latterlige 65 vs. 35 i første omgang. Jeg synes det er flaut. Det er ikke slik LSK skal opptre.

                                    Dessverre virker det som et lag med alt for høye skuldre uten troen på egne ferdigheter. Jeg forstår hvorfor Ranheim ligger der de gjør. De har en klar filosofi, spiller med lave skuldre og en spillerglede. Stikk i strid med våre gutter.

                                    Uansett er to tap mot Ranheim i år pinlig nok i seg selv. De fleste av disse har jo en jobb ved siden av.

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3320

                                      Så mye middelmådighet i dette laget at jeg veit ikke hvor jeg skal begynne.

                                      Kommentar

                                      • Playboy1
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 2105

                                        Hadde vi bare vært middelmådige , så hadde det da
                                        vært noe....

                                        Kommentar

                                        • G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3141

                                          Er det noen her inne, hvem som helst, som kan si noe som ikke får meg til å tro at dette ender i OBOS?

                                          Anyone?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎