Thomas Lehne Olsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1206

    Bør ha råd til svær husbåt lengst sør i Mjøsa nå. Kan ikke pendle fra Moelv i 4 år

    Kommentar

    • EPA
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Aug 2013
      • 132

      Opprinnelig skrevet av BD

      Å signere han ut 2024 hadde vært større - han er tross alt 31 år nå og har fått kontrakt til han er 35. De fleste holder ikke nivået så lenge. Det fremkommer av artiklene at en så lang kontrakt var nødvendig for å få til signeringen.

      Likevel er dette naturligvis en god signering og rett beslutning av klubben.
      Han er dønn seriøs og viser seg nok en gang som en hedersmann, så dette ser jeg på som 100% uproblematisk. Hadde dette vært noen andre enn TLO ville jeg vært spektisk, men akkurat når det gjelder denne karen har jeg ikke det minste tvil engang om at dette er en fantastisk avgjørelse av klubben. Først signerer han en forlengelse når vi rykker ned, så går han foran i krigen for å få oss opp og deretter til Europa... Stikker så en snartur og skaffer oss 4,5 Mill inn i klubben for å ta en "permisjon" på et halvt år og deretter velger han å komme tilbake når det finnes en drøss med mye mer lukrative avtaler liggende på bordet. Tar han oss til Gull i løpet av et år eller to så er det bare å bestille en ny statue!

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4284

        Skulle det ikke være PK med Thomas i dag klokka 14? Står nå det på LSK.no

        https://www.lsk.no/nyheter/pressekon...g-klokka-14.00

        Strømmes ikke til publikum? Gleda meg til å høre den deilige Hedmarks-dialekta til Lehne-bassen igjen jeg!

        Kommentar

        • Nosferatu
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 667

          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
          Skulle det ikke være PK med Thomas i dag klokka 14? Står nå det på LSK.no

          https://www.lsk.no/nyheter/pressekon...g-klokka-14.00

          Strømmes ikke til publikum? Gleda meg til å høre den deilige Hedmarks-dialekta til Lehne-bassen igjen jeg!
          Ikke for å være åpenbar, men https://www.rb.no/se-pressekonferans...v/5-43-1861431
          Your importance in this world is incalculable.

          Now get some sleep.

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4284

            Opprinnelig skrevet av Nosferatu
            "Takker som faen"-knappen er savnet!

            bladde gjennom forsiden til RB, men fant ingenting. Ser nå at man må klikke "meny" oppe i høyre hjørne og deretter velge temaet "LSK". Godt gjemt!

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3933

              De to måla til Thomas i dag er ikke ferdigscora! Det er betryggende å se at han velger helt riktig både teknikk og timing. Kan se ut som målteften er på vei mot 2021-nivå igjen!
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4284

                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                De to måla til Thomas i dag er ikke ferdigscora! Det er betryggende å se at han velger helt riktig både teknikk og timing. Kan se ut som målteften er på vei mot 2021-nivå igjen!
                Gauseth presterer å kalle 3-1 (edit: 3-0 selvsagt) en "dårlig avslutning, midt i mål". Thomas finta jo juksepaven i Viking-målet langt oppi pølseboden før han enkelt trilla ballen i mål. Ha litt respekt da, Gauseth, please.
                Last edited by Kanarivogel89; 11.10.2022, 16:28.

                Kommentar

                • Kroktåa
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2015
                  • 2857

                  3-1?

                  Kommentar

                  • Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4284

                    Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                    3-1?
                    3-0 selvsagt. Har blitt litt for vant til å havne bakpå i det siste

                    Kommentar

                    • DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 3933

                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                      Gauseth presterer å kalle 3-1 (edit: 3-0 selvsagt) en "dårlig avslutning, midt i mål". Thomas finta jo juksepaven i Viking-målet langt oppi pølseboden før han enkelt trilla ballen i mål. Ha litt respekt da, Gauseth, please.
                      Timingen er jo perfekt der han kommer aLehne () mot mål, han har lang tid til å tenke og eventuelt velge feil, men han venter til det helt rette øyeblikket med å sende ballen forbi Viking-keeperen. Strålende profesjonelt!

                      Akkurat i dette tilfellet går det nok vel så mye på manglende fotballforståelse som på manglende respekt fra Gauseth sin side!
                      Elska þetta félag

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎