Jörgen Lennartsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Henke25
    replied
    Håper for all del du har rett, vermu!

    Leave a comment:


  • vermu
    replied
    Opprinnelig skrevet av Henke25
    Hva blir Lennartsson om plassen berges? Redningsmann?
    Arbeidsledig

    Leave a comment:


  • Henke25
    replied
    Hva blir Lennartsson om plassen berges? Redningsmann?

    Leave a comment:


  • vermu
    replied
    Tror ikke det var penga som spilte stor rolle her. Så lenge treneren har støtte i spillergruppa, er det vanskelig for styret å sparke treneren med kun 1 kamp igjen. Noe burde skjedd etter Stabæk kampen.

    For min del synes jeg situasjonen er så desperat at trener-byttet burde kommet i kveld.

    Leave a comment:


  • LS89
    replied
    Styret spiller russisk rulett med klubbens eksistens og supporterne.

    Leave a comment:


  • Kristian
    replied
    Money talks

    Leave a comment:


  • ynnor
    replied
    Kokkim er en vits

    Leave a comment:


  • knut
    replied
    Ingen går.

    Økonomien er føkka.

    Null handlingsrom.

    Leave a comment:


  • ynnor
    replied
    Ikke bare den dårligste treneren i historien men enda dårligere er styret. Her bør alle gå

    Leave a comment:


  • banan
    replied
    Skulle det ende med at svensken må ut av landet i løpet av kvelden er jeg enig i at Nordlie er den som er best egnet til å lede laget mot Sarpsborg. Han er vel den av kompetente trenere som følger klubben tettest og vet hvilke tråder som bør trekkes i, i tillegg til mye erfaring i tilsvarende situasjoner.

    ​​​​​​Og at styret gjør en veldig mye bedre jobb enn tidligere ved valg av ny permanent trenerduo (for ja, en ny assistenttrener må også inn).

    Leave a comment:


  • LS89
    replied
    Ender styret med å sparke han i kveld sier det det meste om kompetansen styret besitter, ikke at det er feil men dette burde blitt gjort før landslagspausa, som jeg har sagt flere ganger. Det var allerede kjørt. Nå er det kun "dead man walking". Men styret er nødt til å gjøre noe.

    JL er uansett arbeidsledig søndag kveld kl 20.00.

    Leave a comment:


  • banan
    replied
    Nordlie kan vel i så tilfelle bli historisk med to nedrykk i løpet av en sesong.

    Leave a comment:


  • maxpayne
    replied
    Styret samlet ser jeg. Det blir spennende å se hva de kommer med. Jeg mener det ikke finnes så mange andre alternativer enn å fortsette med Lennartsson. Det finnes kun to trenere som jeg kunne tenkt meg i søndagens kamp og det er Nordlie eller Rekdal men fallhøyden tror jeg jammen meg er for stor for de også. Kippe skal også få en bedre avslutning på sin LSK karriere enn å måtte stå til ansvar på søndag. Det aller verste ville være Ordinas. Ikke på sikt kanskje men på søndag er han sjanseløs.

    Leave a comment:


  • DoubleHi5
    replied
    Opprinnelig skrevet av G-Man

    Jeg tar det da som en absolutt selvfølge at vi har en nedrykksklausul som gjør at dette hjelpesløse mennesket kan sendes på dør uten en krone i kompensasjon hvis så skjer??? Hvis ikke er klubbledelsen helt nede på Lennartsson-nivå, og jeg nekter å tro at de virkelig er så evneveike.
    Jeg er redd du kan bli skuffet. Dette sier Lauritsen til VG om hvordan de har forberedt seg på nedrykket: vi er ikke uforberedt, selv om vi ikke har snakket om det ennå

    Som han sier, er de ikke uforberedt.

    Men de har ikke snakket om det...

    Leave a comment:


  • Roll75
    replied
    Det har vel bare vært en eneste skikkelig god kamp i år (borte mot Søpla). Da sier det seg selv at dette ikke holder. Se på rekken uten seier, den ultradefensive kamptilnærmingen, horrible utsagn i media osv. God natt!!!

    Leave a comment:


  • G-Man
    replied
    Opprinnelig skrevet av banan
    Det bør være muligheter for at Lennartsson tar hatten sin og går av egen fri vilje i etterkant av en så bedrøvelig sesong uten å kreve kompensasjon, om man gjør avskjeden smidig og grei.
    ​​​​​
    Jeg tar det da som en absolutt selvfølge at vi har en nedrykksklausul som gjør at dette hjelpesløse mennesket kan sendes på dør uten en krone i kompensasjon hvis så skjer??? Hvis ikke er klubbledelsen helt nede på Lennartsson-nivå, og jeg nekter å tro at de virkelig er så evneveike.

    Leave a comment:


  • DoubleHi5
    replied
    Det kan uansett ikke bli verre uten Jørgen enn med han! Han er selve symbolet på nederlag og mismot. Jørgen har jo ikke en gang forsøkt å vinne en eneste kamp de ti siste kampene; han har håpet på at hans ultradefensive og ultrafeige plan skal slumpe til å gi oss noen poeng. Det har resultert i 4 - fire - poeng av 30 mulige.

    Og nå MÅ vi vinne en kamp og han skal "lede" laget?

    Leave a comment:


  • OlaG
    replied
    Opprinnelig skrevet av fjacob82
    Kjør inn den eneste sukesstreneren LSK har hatt de siste årene på korttidsengasjement--> Hege Riise :-D
    Det er på tide å bare bytte lagene. Kjør herrelaget ut i en egen klubb "LSK Herrer" og få inn damene som flaggskipet for LSK. Konstant fokus på forbedring og vinnerkultur? Ja, takk.

    Leave a comment:


  • banan
    replied
    Planen er så vidt meg bekjent å gjøre en grundig evaluering etter sesongen. Så det blir nok endringer.

    Men at det skal være noe å vinne på å gjøre en rask sparking uten en ny trener noen dager før den viktigste kampen på evigheter tviler jeg på.

    Det bør være muligheter for at Lennartsson tar hatten sin og går av egen fri vilje i etterkant av en så bedrøvelig sesong uten å kreve kompensasjon, om man gjør avskjeden smidig og grei.
    ​​​​​

    Leave a comment:


  • fjacob82
    replied
    Opprinnelig skrevet av Roll75
    Det og ikke gjøre noe med trenersituasjonen vil være å sitte stille og se på at man rykker ned. Her må en midlertidig løsning finnes fort! Noen som kan bekrefte at det er møtevirksomhet og ting på gang på Åråsen?
    Var noen rykter på SoMe igår kveld om at det var noe møteaktivitet. Men nå midt på dagen er det ingen ting som tyder på at noe kommer til å skje, ref. ingen nye rykter. Men man vet jo aldri.

    Kjør inn den eneste sukesstreneren LSK har hatt de siste årene på korttidsengasjement--> Hege Riise :-D

    Leave a comment:

Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎