Jörgen Lennartsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Playboy1
    replied
    Hverken Han eller Sungot må for all del ikke lede laget siste kampen/uka , da rykker vi ned.
    vet ikke hvem som skal ha ansvaret for laget ,men alt er bedre enn de to iallefall.

    Leave a comment:


  • occean-fan!
    replied
    spillerne har totalt mistet tilliten til denne mannen. Eneste sjansen for å overleve er om han trekker seg eller får sparken før siste kamp

    Leave a comment:


  • Dumbo
    replied
    Spørsmålet er om han bør trekke seg allerede i dag - og at noen mer litt mer energi kan lede kampen i siste runde. Det virker som verken han eller spillerne har tro på det de holder på med.

    At han i tillegg alltid forklarer tapene med detaljer og tilfeldigheter, vitner om at han ikke evner å se hva som foregår. Både kampplanene og grepene underveis i kampene er under enhver kritikk.

    Leave a comment:


  • Sailor Man
    replied
    Sånn som han framstår i det intervjuet der - det er en slagen mann som totalt mangler kontakt med virkeligheten. Skylder på feil i enkeltsituasjoner på tapet, noe som overhodet ikke gir mening når du slipper til greie 25 avslutninger fra motstanderen. Fy faen, bare det å gå ut med den innstillingen han hadde til kampen er oppsigelsesgrunn alene. Feig og uten guts.

    Takk for innsatsen, kom deg ut av klubben min!

    Leave a comment:


  • Playboy1
    replied
    Han kan dele litt av skylda med Sungot også.
    hva får de lønn for egentlig ?

    Leave a comment:


  • DoubleHi5
    replied
    Opprinnelig skrevet av fredpet76
    Jørgen skal ikke ha all skyld for en dårlig sesong.
    Nei. Han skal ikke ha ALL skyld! Men at han har klart å gjøre dette laget SÅÅ elendig, DET er ene og alene hans feil. Det er faktisk en ganske stor prestasjon, så stor at jeg nesten begynner å lure på om dette er bestilt av styret! At han helt gjennomført sørger for at laget bretter ut skinkene for alle andre lag, det har Lennart ALL skyld for!

    Opprinnelig skrevet av fredpet76
    Jeg er for å beholde Jørgen
    Nei! NEIIII!

    Leave a comment:


  • fredpet76
    replied
    Jørgen skal ikke ha all skyld for en dårlig sesong. Er mange elementer som spiller inn, men ser man på de 10 siste kamper i fjor hadde vi kun to tap. Ikke rart optimisme bredde seg. Jeg er for å beholde Jørgen

    Leave a comment:


  • kunden
    replied
    Når sant skal sies fikk man inn DG, men han har dessverre ikke levert slik det var forventet. Hadde virkelig trua ettersom de traff så godt med DAP og Smara.
    Men er helt enig. Ofkir, Jradi, Fofana, Friday og Erling ut. Da er det mye Gudbrand Gråstein igjen.
    Men faktum er at selvom når vi har hatt disse spillertypene så har vi stort sett i bånn allikevel, så det bildet er nok litt mer komplisert enn bare å hive inn på noen Usain Bolt og Juhani Himanka typer. Men det er absolutt en begynnelse. For pdd er vi ganske tannløse framover

    Leave a comment:


  • _Jonern
    replied
    Opprinnelig skrevet av G-Man

    Men hva kan de gjøre, når kontoen er tom og Mathew-pengene forsvant?

    Den store feilen ble gjort da en svenske med en råtten CV ble ansatt, men han har vi trolig ikke økonomi til å kjeppjage, og så flaks at noen andre vil ha han kan ingen påregne.

    Så da sitter vi der, da. Enten går det ned i OBOS, eller så får Lennart en sesong til. Fucked er vi uansett.
    Stallen skulle hatt en bedre sammensetting av ferdigheter. Vi har total mangel på fart og kreativitet. Det er en skandale at Mesfin og Lennartsson har oversett dette i flere vinduer nå. Jeg skjønner at det er fristende å signere Tamm når man får muligheten, men disse midlene skulle jo vært brukt på en offensiv, kreativ spiller med tempo. Sheriff og Kippe hadde gjort samme nytte bak der. 10 av 11 spillere har sirup under skoa og vi blir løpt i senk gang på gang. Ellers er jeg enig i resten.

    Leave a comment:


  • BD
    replied
    Opprinnelig skrevet av G-Man
    Men hva kan de gjøre, når kontoen er tom og Mathew-pengene forsvant?
    Den største feilen ble gjort da man valgte å leie ut Mathew til en klubb i tyrkisk andredivisjon. Gambling og en amatørmessig avgjørelse.

    Nå fyller han 23 år i januar, og kan vel dermed signere gratis forhåndskontrakt med hvem som helst 01.02.2020.

    Jeg er skuffet over resultatene denne sesongen, men tror dessverre ikke det er taktiske disposisjoner i kamp/trening hos treneren som er det største problemet. Vi har rett og slett en for dårlig tropp.

    Leave a comment:


  • G-Man
    replied
    Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
    Simon og co er sikkert en fin gjeng og vil nok det aller beste for LSK. Men, hva har de gjort i sommer/høst for å gjøre situasjonen bedre?
    Men hva kan de gjøre, når kontoen er tom og Mathew-pengene forsvant?

    Den store feilen ble gjort da en svenske med en råtten CV ble ansatt, men han har vi trolig ikke økonomi til å kjeppjage, og så flaks at noen andre vil ha han kan ingen påregne.

    Så da sitter vi der, da. Enten går det ned i OBOS, eller så får Lennart en sesong til. Fucked er vi uansett.

    Leave a comment:


  • Ketil Cantona
    replied
    Nordlie har vel ikke lov til å påta seg ansvaret i LSK så lenge han er på kontrakt i Skeid? Uansett, egentlig ett fett navn på denne vikaren, tror det handler om små grep. Få inn positivitet, noe nytt på feltet og spille en fotball som tetter igjen bakover samtidig som man ønsker å vinne kamper.

    Sitter absolutt ikke på noen fasit, men bedre å prøve noe nytt enn å gå ned med stoltheten tredd langt opp i hølet.

    Så kan vi senere diskutere det sportslige utvalget. Simon og co er sikkert en fin gjeng og vil nok det aller beste for LSK. Men, hva har de gjort i sommer/høst for å gjøre situasjonen bedre?

    Leave a comment:


  • trigz
    replied
    Leser at enkelte skylder på skader, og at sentrallinja ikke har fått mange nok minutter sammen. Sorry, det duger ikke. Halvannet år, og fortsatt ikke et spillemønster. Ingen vinger som får til en dritt, like dårlige backer fremdeles. Tidenes laveste poengfangst for en hovedtrener i LSK. Laget er i fritt fall. Beklager, men noen må avgå. Dra inn Nordlie i de to siste kampene. Det kan kanskje fungere.
    ​​​

    Leave a comment:


  • OptimistFugl
    replied
    Opprinnelig skrevet av banan
    Fasit så langt i år er 29 poeng, 31 scorede og 45 innslupne.
    For å dele det ned pr kamp så blir det:
    1,03 poeng, 1,10 mål for og 1,60 mål imot.
    Tallene de siste 10 kampene er enda verre, med:
    0,7 poeng pr kamp, 0,8 mål for og fortsatt 1,60 imot.
    Fjerner vi en kamp, og tar utgangspunkt i de siste 9 kampene våre er katastrofen total:
    0,44 poeng, 0,66 mål for og 1,77 innslupne pr kamp.

    Synes det er veldig relevant å få med seg det som Ketil Cantona skriver, at Janne har tatt like mye poeng på 20 kamper som vi har på 28. Ser vi på tallene til Stabæk så var dette fasiten etter de 8 første kampene før Janne kom inn døren: 7 poeng, 6 scorede og og 13 imot. Pr kamp vil det si:
    0,87 poeng, 0,75 mål for og 1,62 mål imot. De var nesten like dårlige som vi har vært de siste 10 kampene. Etter at Janne kom inn døren har det resultert i:
    1,45 poeng, 1,35 mål inn og 1 imot pr kamp.

    Før Janne var de dårligere enn oss, etter mye bedre. Etter at Janne kom inn begynte Stabæk å ta 65 % mer poeng, score 80 % mer mål og slippe inn 61 % mindre mål. Noe som viser hvor stor innflytelse en god trener har på resultatene, og som bekrefter at Lennartsson har mislyktes katastrofalt. Og at store forandringer må til.
    Janne gjør det bra, men forbedringene i Stabæk er ikke kun han. De kjøpte flere gode spillere for pengene fra Boli og Børkeiet. Joachim Jonsson meldt da vinduet stengte at de gjorde et kanon vindu og ville klatre. Absolutt bra av Janne likevel men han har ikke hele forbedringen kun på trenerskiftet.

    Leave a comment:


  • banan
    replied
    Fasit så langt i år er 29 poeng, 31 scorede og 45 innslupne.
    For å dele det ned pr kamp så blir det:
    1,03 poeng, 1,10 mål for og 1,60 mål imot.
    Tallene de siste 10 kampene er enda verre, med:
    0,7 poeng pr kamp, 0,8 mål for og fortsatt 1,60 imot.
    Fjerner vi en kamp, og tar utgangspunkt i de siste 9 kampene våre er katastrofen total:
    0,44 poeng, 0,66 mål for og 1,77 innslupne pr kamp.

    Synes det er veldig relevant å få med seg det som Ketil Cantona skriver, at Janne har tatt like mye poeng på 20 kamper som vi har på 28. Ser vi på tallene til Stabæk så var dette fasiten etter de 8 første kampene før Janne kom inn døren: 7 poeng, 6 scorede og og 13 imot. Pr kamp vil det si:
    0,87 poeng, 0,75 mål for og 1,62 mål imot. De var nesten like dårlige som vi har vært de siste 10 kampene. Etter at Janne kom inn døren har det resultert i:
    1,45 poeng, 1,35 mål inn og 1 imot pr kamp.

    Før Janne var de dårligere enn oss, etter mye bedre. Etter at Janne kom inn begynte Stabæk å ta 65 % mer poeng, score 80 % mer mål og slippe inn 61 % mindre mål. Noe som viser hvor stor innflytelse en god trener har på resultatene, og som bekrefter at Lennartsson har mislyktes katastrofalt. Og at store forandringer må til.

    Leave a comment:


  • Roll75
    replied
    Det er nok å se på rekka av kamper uten seier. Hvis ikke dette får konsekvenser for Jørgen, så skjønner jeg ingenting. Jeg trodde han hadde noe ved seg som skulle få oss godt opp på øvre halvdel av tabellen, men han har motbevist dette på det sterkeste i år. Jeg kan ikke tenke meg at spillerne heller har noe tro på hans disposisjoner, etter det vi har opplevd i denne sesongen. Vi må ha inn en nødløsning nå, helst igår, for å gjøre et forsøk på å holde plassen.

    Leave a comment:


  • Ketil Cantona
    replied
    Janne har trent Stabæk i 20 kamper. Stabæk har tatt like mange poeng under Janne som LSK har gjort på 28 kamper. Det kan også tilegges at Stabæk solgte toppskårer i ligaen rett før/etter ansettelsen. Sier kanskje litt hvor skuta styrer.

    Vi må trolig ut i kvalikk med JL som hovedtrener. Hva har vi å tape på å få inn ett nytt midlertidig ansikt? Er så møkkalei å betale inngangsbillett for å kjede ræva av meg(og fryse). Hvem kjøper kinobillett for å se en Buglarsk romantisk komedie - INGEN!

    Frykter tap borte mot Ranheim... Da er del vel Sarp i siste... Bare å spenne sikkerhetsbeltet, dette blir grusomt.

    Leave a comment:


  • hthaug
    replied
    Opprinnelig skrevet av G-Man

    Det hadde vært så deilig at jeg kan ikke få sagt det. MEN: Da må styre og ledelse bruke det lille vettet de har og ikke komme trekkende med enda en zombiesvenske som egner seg fordi han "kjenner norsk fotball"!
    Aner ikke om det er sant, men du ser på både spillere og trener at det er noe som ikke helst stemmer. Tviler på om klubben evner å finne en bra trener faktisk.

    Leave a comment:


  • G-Man
    replied
    Opprinnelig skrevet av hthaug
    Dette er ikke noe rykte eller noe, men det er tydelig hvor lite glød det er i laget om dagen. Når TLO ble spurt etter kampen mot Stabæk så det ut for meg at han hadde noe på hjertet som han ikke ville si. Ser det på Lenny også at han ikke har det helt bra og at det tydeligvis skjer noe bak lukkede dører.

    Tipper Lenny ryker, og jeg synes det er merkelig stille blant tidligere støttespillere.
    Det hadde vært så deilig at jeg kan ikke få sagt det. MEN: Da må styre og ledelse bruke det lille vettet de har og ikke komme trekkende med enda en zombiesvenske som egner seg fordi han "kjenner norsk fotball"!

    Leave a comment:


  • hthaug
    replied
    Dette er ikke noe rykte eller noe, men det er tydelig hvor lite glød det er i laget om dagen. Når TLO ble spurt etter kampen mot Stabæk så det ut for meg at han hadde noe på hjertet som han ikke ville si. Ser det på Lenny også at han ikke har det helt bra og at det tydeligvis skjer noe bak lukkede dører.

    Tipper Lenny ryker, og jeg synes det er merkelig stille blant tidligere støttespillere.

    Leave a comment:

Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎