Det er bare et spørsmål før han blir solgt. Eneste som kan holde han igjen er høyden da mange klubber virker å være besatte av at keepere skal være nær to meter høye.
Mads Hedenstad Christiansen
Collapse
X
-
👍 1Kommentar
-
Henger nok litt sammen med den defensive dødballstyrken vi har ellers i laget. Jeg synes også han har litt igjen når det gjelder ballen i beina, selv om det har sett bedre ut i det siste.👍 2Kommentar
-
Mads har masse igjen å utvikle seg på, selv om han etter min mening har etablert seg som en av Norges beste keepere. Han er top notch hva gjelder skuddstopping, kommunikasjon og til å skape trygghet rundt seg. Utviklingspotensialet hans ligger mest i å bli mer offensiv og dominerende i feltet og i igangsettingene. Han er mye bedre med ballen enn de fleste andre keepere vi har hatt, men fortsatt en klasse under f.eks Haikin.👍 5Kommentar
-
Karlstrøm var vel en hail mary da Mads og Klaesson ble prioritert på yngre.
Hail mary'n falt dog i fisk med tanke på at han er ansvarlig for halvparten av måla Molde har sleppi inn.
Dvs, begge de andre nevnte er nok forran i køen sånn egentlig.
Og Nyland etter hælja..? Må værra bak han og.
Mads tar detta!Kommentar
-
Får heller sende han på A-saminga der han hører hjemme. Uansett. LSK is the business, landsen er hobby👍 6Kommentar
-
Kommentar
-
En klubbløs Nyland, en svak André Hansen og Sten Grytebust er altså foran i køen på landslaget. Håpløst. Eneste Solbakken kan forsvare dette med er at Mads, i likhet med resten av laget, ikke har hatt sin beste periode i det siste.👍 5Kommentar
-
Feigt og kjedelig fra Solbakkens side.Kommentar
-
Solbakken er en gedigen skuffelse som landslagssjef. Fortsetter der andre slapp med å gi spillere i en del klubber i Europa forang foran spillere særlig i B/G og Molde. Gir keepere uten klubb sjansen gang etter gang osv. Den oppyddingen som trengtes i støtteapparatet og bland en del spillere har Solbakken latt glippe og jeg er redd neste mesterskap nok en gang går uten Norge.Kommentar
-
Du tilhører nok et mindretall som har den meningen.
Glimt har de siste sesongene solgt et dusin spillere som har herjet i Eliteserien. Stort sett samtlige sliter med å etablere seg på middels europeiske lag. Solbakken hadde vært en trollmann om han hadde skapt et av Europas beste landslag bestående av disse spillerne👍 4Kommentar
Kommentar