LSK - Rosenborg, 25. juni kl. 20

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bema0806
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2011
    • 521

    Noen som vet ståa på de som gikk av i går, med skader?

    Kommentar

    • maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1212

      Vi har noen spennende ungutter men jeg vil minne om at det er de rutinerte som drar det største lasset. Hellands skade tidlig i kampen kom egentlig som manna fra himmelen etter min menig da vi fikk inn DG som gjør en aldeles glimrende jobb defensivt. Mathew bare bedre og bedre. Kairinen begynner å skjønne at grovjobben må komme først. Åsen en vinnerskalle. Dragsnes kunne sikkert spilt 90 minutter kamp igjen allerede klokka 23 i går. TLO helt uvurderlig i føsteforsvarpresset og klarer i pressede situasjoner å holde på ballen lenge nok. I går fikk også Ranger plutselig konkuranse på sin plass og Edh imponerte med ett fotballhode som så ut til å tenke langt kjappere enn Ranger. Edh bør få suge på denne karamellen en liten stund og Ranger bør inn igjen i laget mot Brann med visshet om at det må presteres.

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        Opprinnelig skrevet av maxpayne
        I går fikk også Ranger plutselig konkuranse på sin plass og Edh imponerte med ett fotballhode som så ut til å tenke langt kjappere enn Ranger. Edh bør få suge på denne karamellen en liten stund og Ranger bør inn igjen i laget mot Brann med visshet om at det må presteres.
        Ikke bare Ranger. Edh er i utgangspunktet ikke høyreback, og legger press på omtrent hele laget med den prestasjonen.

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4318

          Opprinnelig skrevet av HSft

          Ikke bare Ranger. Edh er i utgangspunktet ikke høyreback, og legger press på omtrent hele laget med den prestasjonen.
          Ja, man så jo tydelig i går at han besitter ferdigheter man kan få bruk for lenger fram i banen og. Er vel litt sånn typisk at unggutter på midtbanen omskoleres til back og blir poteter dersom de ikke virkelig stikker seg fram. Baccay, Ringstad, SKM etc etc var vel alle opprinnelig kanter. Selv Helland fikk sine første kamper for RBK som back.

          Satser på å se mer av dette i årene som kommer: https://www.lsk.no/nyheter/ukas-pres...e-med-et-smell

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4318

            Ble ingen straff på Mollins eller? Er vel som venta det. Forskjellsbehandlingen lenge leve.

            Kommentar

            • plantemiddel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2012
              • 801

              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
              Ble ingen straff på Mollins eller? Er vel som venta det. Forskjellsbehandlingen lenge leve.
              Fikk to kampers karantene iflg vg:
              Rosenborg-spiss Guillermo Molins er utestengt i to kamper etter borteoppgjøret mot Lillestrøm. Han sonet den første av dem i helgen.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎