Brann - Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sigurdsen
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 1817

    Opprinnelig skrevet av lsk_rob

    Enig, på defensiv dødball har vi veldig mye å gå på. Men jeg regner med at det kommer en reaksjon etter gårsdagens kamp som slettes ikke var spesielt bra, så hele klubben ønsker nok å vise seg frem på en mye bedre måte i neste kamp. Kaan er helt sikkert tilbake fra start, og Tobias Svendsen kommer helt sikkert til å få flere minutter enn han fikk idag, vi hevet oss etter de kom inn. Herlig å se Tobias slippe seg løs etter hva han har vært igjennom!

    Angående Ranger sitt kort igår, jeg lurer på hva i alle dager dommer gir gult for? Fulstendig skivebom fra dommeren...
    Jeg tror dommeren dømte på at han tok ballen med hendene etter å blitt meid ned, altså at han ikke mente det var frispark til Ranger først.

    Kommentar

    • lsk_rob
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Mar 2016
      • 139

      Opprinnelig skrevet av sigurdsen

      Jeg tror dommeren dømte på at han tok ballen med hendene etter å blitt meid ned, altså at han ikke mente det var frispark til Ranger først.
      Uansett helt elendig dømt da frisparket han skulle hatt var soleklart...

      Kommentar

      • Fugggel
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2020
        • 489

        Litt overaskende at vi slet på defensiv dødball i går. Synes vi har forsvart de bra i det siste, mot rbk som er ekstremt tunge på dødball ble det sjeldent farlig.

        Kommentar

        • Tjodleif
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2017
          • 850

          Mulig noe av problemet på dødball i går var innleggsfoten til Petter Strand. Knallharde legg på mål. Og husk motsola i 1. omgang. Ble vel bedre i 2.?

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3150

            Opprinnelig skrevet av maxpayne
            Ellers så er det bare å fortsette å rose hva Garnås har fått til etter nærmest å ha blitt avskiltet av særdeles mange.
            Helt enig i den. Garnås er udiskutabelt konge bakover. Om han i tillegg finsliper pasningsfoten en smule er the sky the limit.

            Kommentar

            • niko
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2008
              • 444

              Opprinnelig skrevet av G-Man

              Helt enig i den. Garnås er udiskutabelt konge bakover. Om han i tillegg finsliper pasningsfoten en smule er the sky the limit.
              Strøken crosspasning over til DG i første omgang. Ser gjerne mer av det

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4316

                Opprinnelig skrevet av Fugggel
                Litt overaskende at vi slet på defensiv dødball i går. Synes vi har forsvart de bra i det siste, mot rbk som er ekstremt tunge på dødball ble det sjeldent farlig.
                Brann-spillerne var flinke til å slå Dragsnes i trøbbel på innlegg. Smart taktikk det, gitt Vetles manglende rutine som stopper. Tror Slørdahl ville rydda bedre unna i lufta.

                Solholm Johansen og gjengen blir uansett veldig skummelt. Blir å benke seg foran TVen om et par timer for å studere.

                Kommentar

                • Fugggel
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2020
                  • 489

                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                  Brann-spillerne var flinke til å slå Dragsnes i trøbbel på innlegg. Smart taktikk det, gitt Vetles manglende rutine som stopper. Tror Slørdahl ville rydda bedre unna i lufta.

                  Solholm Johansen og gjengen blir uansett veldig skummelt. Blir å benke seg foran TVen om et par timer for å studere.
                  Tja, etter min menig så er det en av de tingene Slørdahl har slitt med. Først og fremst har han slitt med ball, men han har slitt i duellspillet også.

                  Min analyse går først og fremst på at at de fikk angrepet cornerne før de traff Garnås i sone. Da er det vanskelig å forsvare, bør være en liten sak å justere på før Mjøndalen.

                  I tillegg så møtte vi en av de beste føttene i landet i Petter Strand, den kvaliteten har ikke Mjøndalen i samme grad. Men de har dog tyngre spillere i boks.

                  Kommentar

                  • BD
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2006
                    • 1386

                    Opprinnelig skrevet av BD
                    Ble med ett bekymret da jeg så forventet lagoppstilling. Fire nye spillere inn siden forrige startellever, i tillegg til en omskolering av Dragsnes, er litt i overkant. På grunn av tett kampprogram og dårligere treningsgrunnlag enn normalt forstår jeg at vi må rullere, men jeg tror dessverre vi blir betydelig svekket av dette nå. Håper jeg tar feil.

                    Vi må vel spille litt annerledes når Krogstad kommer inn. Dersom Krogstad skal spille som Kairinen og Mathew, med teknikk, dragninger og presise kortpasninger, er det for stor fare for personlige feil og unødvendige frispark. Dersom han skal spille "som seg selv" mister vi litt av det som har vært suksessoppskriften i det siste.

                    Jeg er også skeptisk til Dragsnes som stopper. Tror det er fare for at han gjør kampavgjørende feil i ny posisjon, selv om han klarte seg greit mot rbk. Gustafsson er imidlertid en god erstatter på vingbacken.

                    Spennende blir det i hvert fall.
                    Samhandlingen offensivt ble skadelidende som følge av mange bytter/omrokkering, Krogstad taklet ikke oppgaven og Dragsnes glapp markering på Bamba ved scoringen. 3 av 3

                    Dragsnes spilte for øvrig en ok kamp, men tror alle våre tre andre midtstoppere hadde gått i duellen og forstyrret Bamba så mye at det ikke hadde blitt scoring. Det er som forventet at det gjøres noen slike feil i løpet av en kamp når man er uerfaren som stopper.

                    Forhåpentligvis er Slørdahl og Kairinen tilbake mot Mjøndalen. I så fall er jeg ganske overbevist om at vi vinner.

                    Kommentar

                    • banan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2018
                      • 438

                      Får håpe at Makani er i samme gavmilde hjørnet mot oss..

                      Kommentar

                      • Lars Henrik Dahl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2020
                        • 2123

                        Opprinnelig skrevet av McGuffy
                        Ett poeng er ok i en bortekamp mot et desperat Brann-lag. Det som bekymrer meg er problemene vi har på defensiv dødball, når Mjøndalen er neste motstander.
                        Vi sleit ikke så rent lite mot dem i treningskampen før sesongstart, med akkurat det samme. Nøkkelen må være å ikke la dem få 10 cornere, slik Brann fikk. Mjøndalen har ikke godt nok grunnspill til at det skal være nødvendig å dra på seg så mange dødballer. Litt mer fram i skoa etter en dårlig kamp mot Brann, så har vi 3 poeng til. Hvis vi ikke er på fra start, kan vi fort slite.

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎