LSK - Særp 16. mai klokka 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9382

    Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

    Som tidligere dommer så vet jeg at det du sier er unyansert og tildels feil.
    Jeg sitter selvfølgelig ikke på no svar rundt detta her, men så lenge den norske dommergjerningen er i fritt fall på FIFA ranken, så gjør ikke dommerstanden det heller.

    Men nok om det i denna tråden!

    Fortjent seier i dag! Mannen med dårligst skuddfot i Skandinavia; Matthew, var best på plan!

    Og Fort Åråsen er ikke lenger bare en floskel!

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2870

      Har vi vært bedre bakover siden 80 tallet? Tror ikke det. Hadde lagt livet mitt i henda på de bak der!!! Dette kan nå langt folkens
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Lars Henrik Dahl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2020
        • 2151

        Opprinnelig skrevet av bjarmann
        Har vi vært bedre bakover siden 80 tallet? Tror ikke det. Hadde lagt livet mitt i henda på de bak der!!! Dette kan nå langt folkens
        Vårt siste seriemesterskap i 1989 vant vi suverent etter å ha scoret 31 mål på 22 kamper. Vi slapp da inn 13. Det gir 0,59 baklengs per kamp. Så langt ligger vi på 0,57. Vi scoret da 1,41 per kamp, men hadde en fantastisk evne til å vinne jevne kamper 1-0. Så langt ligger vi på 1,86 mål i år. Bedre både framover og bakover. Hvor langt og lenge kan dette holde?

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3324

          De 4 bak altså, herre fred for en gjeng med granittblokker. Måtte de aldri forlate LSK

          Kommentar

          • Lars Henrik Dahl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2020
            • 2151

            Opprinnelig skrevet av knut

            Jeg sitter selvfølgelig ikke på no svar rundt detta her, men så lenge den norske dommergjerningen er i fritt fall på FIFA ranken, så gjør ikke dommerstanden det heller.

            Men nok om det i denna tråden!

            Fortjent seier i dag! Mannen med dårligst skuddfot i Skandinavia; Matthew, var best på plan!

            Og Fort Åråsen er ikke lenger bare en floskel!
            Meg bekjent rangeres ikke nasjonene av FIFA, men enkeltutøvere. I et såpass lite land vil vi være påvirket av avgang av høyt rangerte dommere som Terje Hauge og Rune Pedersen. Mener å huske at vi klagde på dommerne da også

            Uansett- enig. La oss heller glede oss over prestasjoner og tabellsituasjon.

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9382

              Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

              Meg bekjent rangeres ikke nasjonene av FIFA, men enkeltutøvere. I et såpass lite land vil vi være påvirket av avgang av høyt rangerte dommere som Terje Hauge og Rune Pedersen. Mener å huske at vi klagde på dommerne da også

              Uansett- enig. La oss heller glede oss over prestasjoner og tabellsituasjon.
              Skreiv feil! Mente Uefa ranken! Det er pandemien de bruker som årsak for manglende uttelling der. Vi får se. Ser ikke for meg at vi har noen dommer med internasjonalt snitt akkurat nå.

              Tabellen snakker jeg uansett ikke om. Uvirkelig!

              Kommentar

              • Lars Henrik Dahl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2020
                • 2151

                Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                Vårt siste seriemesterskap i 1989 vant vi suverent etter å ha scoret 31 mål på 22 kamper. Vi slapp da inn 13. Det gir 0,59 baklengs per kamp. Så langt ligger vi på 0,57. Vi scoret da 1,41 per kamp, men hadde en fantastisk evne til å vinne jevne kamper 1-0. Så langt ligger vi på 1,86 mål i år. Bedre både framover og bakover. Hvor langt og lenge kan dette holde?
                Vil legge til at vi så langt har tatt et poeng per kamp mer enn bydelslaget

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3152

                  Stopperne våre er bare helt hinsides bra, og med en keeper på samme nivå bak dem er LSK nesten ikke til å kjenne igjen. ENDELIG gjør det vondt å møte LSK igjen!!!

                  Kommentar

                  • Sailor Man
                    Moderator
                    • Jun 2007
                    • 1340

                    Opprinnelig skrevet av G-Man
                    Stopperne våre er bare helt hinsides bra, og med en keeper på samme nivå bak dem er LSK nesten ikke til å kjenne igjen. ENDELIG gjør det vondt å møte LSK igjen!!!
                    De er gode, men det har hele laget blitt uten ball nå. Når vi ligger i 5-4-1 kommer motstanderen nesten aldri noen vei, og når vi ser returløp på kontringer som fra Edh i dag - da blir det ikke mange baklengs!

                    Trenerteamet har virkelig gjort en fantastisk jobb med å bygge et solid kollektiv, særlig i forsvar. Fortsatt er det masse å jobbe med i det offensive spillet, men dette ser altså bedre ut enn på nesten 20 år!

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3361

                      Normalt er Tore Hansen landets beste dommer, men han var ikke på sitt beste i går. Han tillater mye fysikk i duellene og er ikke like glad i å blåse som mange av sine kolleger.

                      Når det gjelder laget vårt, så lurer jeg på hva Sves hadde fått i seg. Karakter 8 på Adams og Edh, 7 på Mathew, og 6 på resten er meget sjenerøst. Jeg ville trukket alle ett steg ned. Åsen fikk knapt til noe som helst, Ogbu var uvanlig rotete bakerst, og vi ble nok en gang presset hardt både i starten og på slutten. Fordelen er som Nordlie sier at det føles som at laget fremdeles har mye å gå på. S08 er et bra lag, men de er ikke Glimt på sitt beste, og da blir karakterene for høye.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • EPA
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Aug 2013
                        • 160

                        eLSker samholdet, eLSKer måten de ofrer seg for hverandre, eLSKer gleden de utstråler... Faen blir det bedre nå får jeg snart trua på medalje!

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎