Fusjon LSK og LSK KVINNER

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7026

    #41
    Takk og lov for at denne fusjonen aldri ble noe av.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • ChrisK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2013
      • 295

      #42
      Økonomisk krise i LSK Kvinner. Delvis permitteringer av alle ansatte med unntak av spillerne, kutt i treningstid osv, skriver TV 2. Godt at klubben havnet på riktig side og slipper å subsidiere en lite bærekraftig satsing.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4283

        #43
        Flott! Få det vekk, så kan vi heller bruke energi på å støtte det ekte kvinnelaget

        Kommentar

        • maurakanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 634

          #44
          Veldig glad for at vi ikke lot oss lure inn i noe samarbeid der, da hadde det snart vært kroken på døra for oss og.
          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

          Kommentar

          • EPA
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Aug 2013
            • 129

            #45
            Det er synd men sant, men markedskreftene gjelder i sport som overalt ellers, så jeg er også glad det ikke ble aktuelt med sammenslåing. De sliter med underskudd i RBK kvinner også, og der må herrene ta smellen (som om de ikke har nok å slite med økonoomisk allerede).
            Tæring etter næring gjelder også i fotball, men jeg må si jeg føler veldig med de involverte og spesielt allle de flinke damene som ønsker å spille ball og legger hundrevis med timer i jakten på å bli bedre i den sporten de elsker!

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎