Sesongen 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9413

    To valg.

    1) Stå i det og handle spillere som faen

    2) Bruke litt av de pengene å avslutte denna foreløpige fiaskoen

    Hva 1) angår så har vi en sinnsyk fallende kurve på spillerlogistikken, så veit ikke om vi er kapable til å handle oss vekk fra det her.

    Kommentar

    • Henke25
      Medlem
      Møteplager
      • Jun 2018
      • 87

      Vi er et stykke unna å håndtere «tiki-taka» på en effektiv måte.

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9413

        Opprinnelig skrevet av knut
        Igjen slipper vi inn mål på at vi ikke har folk som dekker stolpe på corner!

        Vi slipper inn kriminelt mange sånne mål i løpet av en sesong! Faens amøber!
        Drar opp denna igjen og!

        Mener Ruben kunne blokka for første målet om han sto inntil stolpen, som man skal, men når man på død og liv skal stå i ingenmanns-sone, så gikk det som det måtte gå!!!!!

        Elendige møkkafolk som driver med sone!!!!

        edit: fortsatt 16% av måla våre som sleppes inn sånn og dagens første imot var ekstremt utslagsgivende

        Når jeg tenker meg om, så er det å ikke ha folk på stolper oppsigelsesgrunn, så jeg da har jeg vel funnet ut hvor jeg står ifht det sportslige på Åråsen da!
        Last edited by knut; 26.05.2024, 18:16. Begrunnelse: edit

        Kommentar

        • worthy
          Medlem
          Hoffnarr
          • Apr 2011
          • 54

          Og vår manager skulle være dødball ekspert. Han ser bare mer og mer latterlig ut, for et jævla valg. Greit nok at han ikke kan spille kampen, men han velger spillerene og forhåpentligvis gjør noe på treningsfeltet. Det er instrukser dette går på.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7055

            Vi rykker ned med denne ræva treneren og dette veike mannskapet han stiller opp med gang på gang. Jeg tror ikke jeg har sett et svakere Odd noen gang. Måten vi taper på er æreløs og ydmykende.

            Få ham vekk, bruk de neste ukene til å finne en løsning på nær og mellomlang sikt, og rett fokuset mot å berge plassen.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3975

              Sesongen 2024 og prosjekt Georgson: Trist. Som faen.
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • Steinhardt
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Feb 2004
                • 16

                Er det trenerteamet eller spillerlogistikken som er problemet? Jeg tenker det siste.

                Kommentar

                • hekk
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Mar 2019
                  • 232

                  Ting ser jo på ingen måte bra ut for øyeblikket, og det kan fort bli en blytung høst. Om trenerbytte er riktig løsning er jeg dog ikke helt overbevist om (husk at Fagermo og Rekdal er arbeidsledige, så vær forsiktig med hva dere ønsker dere); de siste overgangsvinduene har ikke akkurat gjort det lett for ham. Det som er helt sikkert er at når overgangsvinduet åpner 17. juli MÅ det faen meg være klare forsterkninger på plass, hvis ikke er det i alle fall en sportssjef som burde byttes ut. Og mens man jakter på nye spiller burde i det i det minste legges en plan for en trenersparking så det kan handels raskt om det skulle bli spredningsfare på denne dassbrannen

                  Kommentar

                  • Steinhardt
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Feb 2004
                    • 16

                    Bjarmann hentet Bosmanspillere. Mesfin henter eks Lsk spillere og spiller under Atta Aneke. Det må vel gå an å hente spillere som ikke er lavthengende frukt? Evner de ikke å se utenfor nettverket sitt?

                    Kommentar

                    • bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2887

                      Opprinnelig skrevet av Steinhardt
                      Bjarmann hentet Bosmanspillere. Mesfin henter eks Lsk spillere og spiller under Atta Aneke. Det må vel gå an å hente spillere som ikke er lavthengende frukt? Evner de ikke å se utenfor nettverket sitt?
                      Hvordan er lønnsnivået i klubben? Noe sier meg at vi ligger 10 år etter de andre topp-klubba når det gjelder lønn. Og da mener jeg ikke Glimt og Molde som er i en helt annen liga. Kvalitet koster

                      Atta-linken begynner jo nesten lukte av Krim-Jim Solbakken og Molde. Jeg liker det ikke
                      Last edited by bjarmann; 26.05.2024, 20:41.
                      I år så tar vi alt

                      Kommentar

                      • Holterkanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2009
                        • 570

                        År etter år, skuffelse etter skuffelse. Dette tærer på tålmodigheten. Hvem er vikar for Mesfin?
                        ________________________
                        TB

                        Kommentar

                        • Svart og gul
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2004
                          • 326

                          Opprinnelig skrevet av Holterkanari
                          År etter år, skuffelse etter skuffelse. Dette tærer på tålmodigheten. Hvem er vikar for Mesfin?
                          Han er vel bare delvis sykmeldt, så tror fortsatt Mesfin er sjefen, med støtte fra Olsen og Haavelmoen.

                          Tydelig at noen må gå! Svesengen eller kokken?

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4444

                            Opprinnelig skrevet av knut

                            Drar opp denna igjen og!

                            Mener Ruben kunne blokka for første målet om han sto inntil stolpen, som man skal, men når man på død og liv skal stå i ingenmanns-sone, så gikk det som det måtte gå!!!!!

                            Elendige møkkafolk som driver med sone!!!!

                            edit: fortsatt 16% av måla våre som sleppes inn sånn og dagens første imot var ekstremt utslagsgivende

                            Når jeg tenker meg om, så er det å ikke ha folk på stolper oppsigelsesgrunn, så jeg da har jeg vel funnet ut hvor jeg står ifht det sportslige på Åråsen da!
                            Hehe, tok meg sjæl i å tenke på deg da den corneren seila i mål. Ei lompe i lengste som kunne vært forhindra av en mann på stolpe

                            Kommentar

                            • Holterkanari
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2009
                              • 570

                              Opprinnelig skrevet av Svart og gul

                              Han er vel bare delvis sykmeldt, så tror fortsatt Mesfin er sjefen, med støtte fra Olsen og Haavelmoen.

                              Tydelig at noen må gå! Svesengen eller kokken?
                              Hvor lenge er Mesfin ute da tro? Har vi ikke full klaff i dette vinduet kommer dette til å gå galt
                              ________________________
                              TB

                              Kommentar

                              • Svart og gul
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 326

                                Opprinnelig skrevet av Holterkanari
                                Hvor lenge er Mesfin ute da tro? Har vi ikke full klaff i dette vinduet kommer dette til å gå galt
                                Han har vel uansett sagt at det ikke har hatt, eller kommer til å få, noen innvirkning på spillerlogistikken. Da får vi vurdere den deretter. Full klaff i neste vindu er helt avgjørende, ja.

                                Kommentar

                                • fredpet76
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2004
                                  • 1227

                                  Blir så digg å se mange her inne spise det de skriver når vi får ting til å stemme over tid, og vi får resultatene vi ønsker. Det kommer til å skje, tro meg. Dere ynkelig som hiver dere over sabelen skal da tie og ihvertfall ikke snakke hjem Georgson.

                                  Rom er ikke bygd på en dag, og skal vi gå for en spillemessig endring, så tar det litt tid. Resultatene vil variere. Dette mener jeg relativt oppegående folk bør forstå.

                                  Er også helt fair at vi ikke har bytta halve stallen fra i fjor. Enda. Det skyldes at de vil gi alle en sjanse. Bra. Er heller ikke særlig realistisk å bytte ut alle på en gang.

                                  Jeg er like skuffa som resten, men er helt sikker på at resultatene kommer.

                                  Kommentar

                                  • Svart og gul
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2004
                                    • 326

                                    Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                    Blir så digg å se mange her inne spise det de skriver når vi får ting til å stemme over tid, og vi får resultatene vi ønsker. Det kommer til å skje, tro meg. Dere ynkelig som hiver dere over sabelen skal da tie og ihvertfall ikke snakke hjem Georgson.

                                    Rom er ikke bygd på en dag, og skal vi gå for en spillemessig endring, så tar det litt tid. Resultatene vil variere. Dette mener jeg relativt oppegående folk bør forstå.

                                    Er også helt fair at vi ikke har bytta halve stallen fra i fjor. Enda. Det skyldes at de vil gi alle en sjanse. Bra. Er heller ikke særlig realistisk å bytte ut alle på en gang.

                                    Jeg er like skuffa som resten, men er helt sikker på at resultatene kommer.
                                    Jeg tror de fleste forstår at det tar tid å få en ny spillestil til å sitte, men etter hvert må man faktisk begynne å se på poengfangsten også. Vi kan ikke eksperimentere oss til et nedrykk. Georgson har vist i enkelte kamper at han kan gjøre fornuftige grep, men jeg mener ofte at det har vært motsatt - at han har tatt til dels naive og/eller ukloke beslutninger. Den meningsløse trillingen på tvers gjør oss ikke bedre på kort sikt i hvert fall. Jeg tar heller 30 prosent ballinnehav så lenge vi skaper flere sjanser enn vi gjør nå.

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4444

                                      Opprinnelig skrevet av Svart og gul

                                      Jeg tror de fleste forstår at det tar tid å få en ny spillestil til å sitte, men etter hvert må man faktisk begynne å se på poengfangsten også. Vi kan ikke eksperimentere oss til et nedrykk. Georgson har vist i enkelte kamper at han kan gjøre fornuftige grep, men jeg mener ofte at det har vært motsatt - at han har tatt til dels naive og/eller ukloke beslutninger. Den meningsløse trillingen på tvers gjør oss ikke bedre på kort sikt i hvert fall. Jeg tar heller 30 prosent ballinnehav så lenge vi skaper flere sjanser enn vi gjør nå.
                                      Vi tømmer oss også noe helt enormt når vi jager utligning mot slutten av kampene. Hvor mange mål har vi egentlig sluppet inn fra 85 minutter og ut når vi har ligget under? Føler det skjer hver eneste kamp.

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4444

                                        Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                        Blir så digg å se mange her inne spise det de skriver når vi får ting til å stemme over tid, og vi får resultatene vi ønsker. Det kommer til å skje, tro meg. Dere ynkelig som hiver dere over sabelen skal da tie og ihvertfall ikke snakke hjem Georgson.

                                        Rom er ikke bygd på en dag, og skal vi gå for en spillemessig endring, så tar det litt tid. Resultatene vil variere. Dette mener jeg relativt oppegående folk bør forstå.

                                        Er også helt fair at vi ikke har bytta halve stallen fra i fjor. Enda. Det skyldes at de vil gi alle en sjanse. Bra. Er heller ikke særlig realistisk å bytte ut alle på en gang.

                                        Jeg er like skuffa som resten, men er helt sikker på at resultatene kommer.
                                        Jeg er kjempefan av prosjektet og håper så inderlig at AGRA vil lykkes, men veien fram til sommervinduet og forsterkninger virker enormt lang akkurat nå. Skjerper vi oss ikke innen den tid kan det faktisk være for seint. Selvtilliten til spillerne synker som en stein nå

                                        Kommentar

                                        • Svart og gul
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2004
                                          • 326

                                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                          Vi tømmer oss også noe helt enormt når vi jager utligning mot slutten av kampene. Hvor mange mål har vi egentlig sluppet inn fra 85 minutter og ut når vi har ligget under? Føler det skjer hver eneste kamp.
                                          Det er ikke det største problemet. Om vi taper med ett eller to er ikke så farlig. Hadde vært mer forbannet om vi ikke hadde gjort et ordentlig forsøk på å få med oss noe.

                                          Kommentar

                                          Working...