RB: LSK kan få bot for Kanarifansens blussing på cupfinalen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    RB: LSK kan få bot for Kanarifansens blussing på cupfinalen

    Ser at vi kan få en ny bot etter cupfinalen etter at vi blussa,kan noen i styret fra fansen svare meg på følgene.1 Har dere satt av penger til bøter?2 er det vi medlemmene som betaler bøtene?. Nå holder det . Jeg gidder ikke å betale medlemsavgift til Kfl hvis penga mine går til noen idioter som ikke kan holde seg til reglene. Var blussinga avtalt fra styret i Kfl så kan dere bare pakke sammen og si opp vi (jeg) er dritt lei av og betale for andre sine idiotiske ødeleggelser(blussing) oppfordrer alle som ikke gidder dette mer til å melde seg inn i Lsk isteden. Er det mulig å få et svar på noen av Disse tingene .
  • Vicarious
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 391

    #2
    Sånn jeg tolker saken fra RB: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...357#post224357, blir det ikke i noen tilfeller gitt bot til KFL hverken for blussing eller feiring.

    Selv betaler jeg mer enn gledelig 200 kr til KFL, hva pengene brukes til er ett fett. Du tjener jo glatt inn de kronene på rabatten du før... Bare øl-rabatten på Martins er jo nok til å forsvare medlemskapet!

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #3
      Dere som tar tommelen ned bare et spørsmål er dere glad i klubben deres,synes dere det er helt greit at Lsk kommer dårlig ut i media gang etter gang. Og jeg regner med at dere med tommelen ned har penger til overs til å betale bøter,jeg gidder ikke å betale andre sine bøter.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #4
        Opprinnelig skrevet av Vicarious
        Sånn jeg tolker saken fra RB: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...357#post224357, blir det ikke i noen tilfeller gitt bot til KFL hverken for blussing eller feiring.

        Selv betaler jeg mer enn gledelig 200 kr til KFL, hva pengene brukes til er ett fett. Du tjener jo glatt inn de kronene på rabatten du før... Bare øl-rabatten på Martins er jo nok til å forsvare medlemskapet!
        Så bare du får rabbatten din på øl,så driter du i om klubben kommer i dårlig lys,så med andre ord er du mere glad i øl en du er i Lsk.

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #5
          Kanskje feil tråd, men jeg tar sjansen likevel: Er det snart et medlemsmøte i KFL?
          Jeg føler et stort behov for å diskutere pøbelbeskyldninger, hærverk, KFLs uttalelser i media osv. Og jeg håper et slikt møte kan konkludere med et sett etiske kjøreregler for LSK-supportere - og at vi er enige om dem.
          PS: Årsmøte må kanskje til for "å vedta" slike regler, men jeg tror uansett et medlemsmøte kan være bra for å få luftet ut litt.

          Mvh
          Gammer`n
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • ChriseLSKer-LSK
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Jul 2007
            • 158

            #6
            Nff IGJEN !?

            DamN jeg som trodde det var nok med 50 000 i bot etter hærverk

            Er det mulig ??
            1997 på bislet xD
            5-1 Diallo Lekte seg :P

            Kommentar

            • ChriZza
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 4265

              #7
              Hvem sier vi har fått 50 000 i bot etter hærverk?
              Ingen regningen har kommet enda det jeg har hørt ihvertfall.
              Ingen bot for blussinga heller, men vi får se hva som skjer..

              Kommentar

              • ChriseLSKer-LSK
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jul 2007
                • 158

                #8
                Opprinnelig skrevet av ChriZza
                Hvem sier vi har fått 50 000 i bot etter hærverk?
                Ingen regningen har kommet enda det jeg har hørt ihvertfall.
                Ingen bot for blussinga heller, men vi får se hva som skjer..
                Det var jo noen som starta sånn tråd om det :S
                1997 på bislet xD
                5-1 Diallo Lekte seg :P

                Kommentar

                • Fritz
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2004
                  • 1033

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av ChriseLSKer-LSK
                  Det var jo noen som starta sånn tråd om det :S
                  Det har aldri vært snakk om en bot for hærverk. Det har vært snakk om en regning på 50.000 kroner for ødelagte seter på Ullevaal.

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Ser at vi kan få en ny bot etter cupfinalen etter at vi blussa,kan noen i styret fra fansen svare meg på følgene.1 Har dere satt av penger til bøter?2 er det vi medlemmene som betaler bøtene?. Nå holder det . Jeg gidder ikke å betale medlemsavgift til Kfl hvis penga mine går til noen idioter som ikke kan holde seg til reglene. Var blussinga avtalt fra styret i Kfl så kan dere bare pakke sammen og si opp vi (jeg) er dritt lei av og betale for andre sine idiotiske ødeleggelser(blussing) oppfordrer alle som ikke gidder dette mer til å melde seg inn i Lsk isteden. Er det mulig å få et svar på noen av Disse tingene .
                    Ja, det er det.

                    1. Ja, det har vi.
                    2.Nei, pengene fra medlemskap går ikek til å betale bot/bøter

                    Skulle det komme en bot på bruk av bluss, så løser vi det. Når det gjelder ødelagte stoler så er vi i dialog med klubben ang. dette.

                    Hele styret+tribunegruppa var enige om å blusse kun ved seier og etter kampslutt.

                    Hvis folk mener vi i styret må gå pga. dette, så er det noe som er opp til et årsmøte å vedta

                    Håper du er fornøyd med svaret du fikk!

                    Kommentar

                    • UltraFo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2007
                      • 800

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Tony
                      Ja, det er det.

                      Hvis folk mener vi i styret må gå pga. dette, så er det noe som er opp til et årsmøte å vedta
                      aldri i verden, så konge at ett styre faktisk tørr å gå imot de gammle sittende kara på 40 og tørr å gjennomføre noe så bra!
                      UFC ~ Gulsvarte Brødre

                      Kommentar

                      • Vicarious
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 391

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Så bare du får rabbatten din på øl,så driter du i om klubben kommer i dårlig lys,så med andre ord er du mere glad i øl en du er i Lsk.
                        Hmm.. Jeg elsker billig øl... jeg elsker LSK... må jeg velge??

                        Det jeg mener å si er at 200 kr fra min lommebok er nada i forhold til hvor viktig Kanarifansen's innsats er for meg, og at rabattene i seg selv mer enn forsvarer utgiften. Og da stoler jeg 100% på at folka som vier seg til å jobbe for KFL bruker pengene på en bra måte. Blussinga var en verdig markering etter 18 års tørke, ødelagte stoler er en uunngåelig bieffekt av det tribunelivet som KFL skaper.

                        Kommentar

                        • Henrik
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2006
                          • 2110

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Tony
                          Skulle det komme en bot på bruk av bluss, så løser vi det. Når det gjelder ødelagte stoler så er vi i dialog med klubben ang. dette.
                          Betyr dette at dere vurdere å la klubben sitte igjen med regningen/deler av regningen?

                          Kommentar

                          • ON
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3639

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Henrik
                            Betyr dette at dere vurdere å la klubben sitte igjen med regningen/deler av regningen?
                            La dette behandles av LSK og Kanari-Fansens styre. Det er tross alt vi som har valgt de inn i styret. Ikke gi media mulighet til å få mer å skrive om.

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Henrik
                              Betyr dette at dere vurdere å la klubben sitte igjen med regningen/deler av regningen?
                              Ja det er vel det han sier
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • Tony
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4737

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Henrik
                                Betyr dette at dere vurdere å la klubben sitte igjen med regningen/deler av regningen?
                                Nei, på ingen måte. Vi pleier alltid å bli enige med klubben og jeg tviler ikke på at vi skal klare det denne gang heller. Hva løsningen blir er ikke sikkert ennå. Men det blir en løsning begge parter er enige om

                                Kommentar

                                • Kristiansen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2007
                                  • 1332

                                  #17
                                  Jeg synes vi(KFL) burde betale og ikke lsk... hvis noen av oss må betale

                                  Kommentar

                                  • rodeo
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Sep 2006
                                    • 109

                                    #18
                                    Det er ikke Lillestrøm sportsklubb med spillere og styre som får dårlig rykte, det er kanarifansen. Å for å være helt ærlig, så driter jeg i hva folk i det langstrakte land syns om oss (kanarifansen). Det som betyr noe er at spillerne på matta elsker oss, noe de gjør, og at vi klarer å støtte klubben i motgang og medgang.

                                    Det å kalle det som skjedde på Ullevål hærverk syns jeg er helt feil. Tror ingen var ute etter å ødlegge setene bevisst, men når man scorer i en cupfinale, så går det litt hardt for seg på tribunen. Der jeg stod var det ingen som hoppet på setene, men etter kampen så var hele seteraden løs. Folk klikka jo på tribunen, så ekke så rart setene fikk kjørt seg.

                                    Det er ikke vi som gir oss et dårlig rykte. Det er media.

                                    ps: Heia Norge og rævafotball


                                    Kommentar

                                    • skotten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 1794

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av rodeo
                                      Det er ikke vi som gir oss et dårlig rykte. Det er media.
                                      Hvem mener du med vi i dette tilfellet?

                                      Så det var NRK, TV2 og VG m fl som ramponerte setene? Interessante opplysninger du sitter på:o

                                      Kommentar

                                      • supermike
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Apr 2006
                                        • 45

                                        #20
                                        Hm..?

                                        Opprinnelig skrevet av rodeo
                                        Det er ikke Lillestrøm sportsklubb med spillere og styre som får dårlig rykte, det er kanarifansen. Å for å være helt ærlig, så driter jeg i hva folk i det langstrakte land syns om oss (kanarifansen). Det som betyr noe er at spillerne på matta elsker oss, noe de gjør, og at vi klarer å støtte klubben i motgang og medgang.

                                        Det å kalle det som skjedde på Ullevål hærverk syns jeg er helt feil. Tror ingen var ute etter å ødlegge setene bevisst, men når man scorer i en cupfinale, så går det litt hardt for seg på tribunen. Der jeg stod var det ingen som hoppet på setene, men etter kampen så var hele seteraden løs. Folk klikka jo på tribunen, så ekke så rart setene fikk kjørt seg.

                                        Det er ikke vi som gir oss et dårlig rykte. Det er media.

                                        ps: Heia Norge og rævafotball
                                        Må si at jeg også var forholdsvis glad på søndag, men kan ikke huske å ha vært i nærheten av å ødelegge setet mitt eller andres. Ei heller fremstår blussingen for meg som det største høydepunktet denne dagen, noe det for enkelte tydeligvis gjør. Tvert i mot førte denne sanksjonsverdige handlingen til at jeg i noen minutter ikke kunne se hvordan feiringen til spillerne var. Selvfølgelig vil jeg ikke kritisere de eneste sanne supporterne - ufc - for dette. Nei, jeg er jo faktisk over 30 år, har kun vært til stede på 4 cupfinaler med LSK og 15 sesonger som tribunesliter på Åråsen, så jeg veit jo selvfølgelig ikke hva jeg prater om. Dumme meg trodde at synging, klapping og bruk av skjerf/flagg var bra nok. Nå har derimot ufc vist meg hvordan ekte supportere skal feire. Håper derfor alle dere andre ekte supportere gjør som meg neste sesong - dropp fyrverkeri på nyttårsaften - det er vel uansett forbudt - bruk det heller på Åråsen i 2008. Du verden for en "kred" vi da vil få hos de andre supporterne i Norges land...!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎