Mathisen om TV2 og besinnelse

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CFD
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2319

    #61
    Jeg tok et raskt søk på google og fant dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=173863
    Det er en helt forskjellig sak ,men det viser at uro i en klubb eller supportere så blir sponsorer skeptiske. Og evt velger å ikke fornye sin kontrakt.

    Jeg skjønner ikke at du kan se at det å få et dårlig medieomdømme (pga at de ikke får laget saker om LSK) og de gangene de gjør det så blir sakene vinklet på en negativ måte , bidrar til mindre skjermtid for sponsorer som igjen vil bidra til at klubben blir mindre verdt (mindre skjermtid er jo mindre profilering). Dermed går også inntektene ned og de sportslige prestasjonene går somregel også ned mtp at man må kvitte seg med spillere og mister bredde og sikkert et par toppspillere også.
    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #62
      Opprinnelig skrevet av CFD

      Jeg skjønner ikke at du kan se at det å få et dårlig medieomdømme (pga at de ikke får laget saker om LSK) og de gangene de gjør det så blir sakene vinklet på en negativ måte , bidrar til mindre skjermtid for sponsorer som igjen vil bidra til at klubben blir mindre verdt (mindre skjermtid er jo mindre profilering). Dermed går også inntektene ned og de sportslige prestasjonene går somregel også ned mtp at man må kvitte seg med spillere og mister bredde og sikkert et par toppspillere også.
      Jepp, ser for meg at dette kommer til å skje...
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • CFD
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2319

        #63
        Nok et worst case scenario dette , men når styreleder i LSK sier at fansen har stilt klubben i et dårlig lys , så betyr det at det er noe de ikke ønsker.. Jeg har alltid trodd at supportere skal støtte laget sitt og ikke motarbeide det ,men det er tydeligvis personer her som har et annet syn på det.
        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13271

          #64
          Hvordan sponsorene reagerer kommer seff ikke bare an på supporternes oppførsel. I det øyeblikk vår status bikker i feil retning forsvinner de som et snøskred, og de kommer neppe til å bry seg om vi blir den første klubben som mister sponsorer eller om andre supportere oppfører seg verre enn oss. Det holder med at fjøra mister buksa på TV3.

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #65
            Synes "Fotballåret 2007" var bra. Balansert oppsummering av TL-sesongen, der de fem beste lagene fikk omtrent like mye tid. Dessuten god oppsummering av det som skjedde i Cupen. Bra av TV2 å unngå å fokusere på f.eks. handsen til Sundgot.

            Tommel opp fra meg. Mye bra LSK-stoff!

            Kommentar

            • skotten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 1794

              #66
              Opprinnelig skrevet av Lars
              Synes "Fotballåret 2007" var bra. Balansert oppsummering av TL-sesongen, der de fem beste lagene fikk omtrent like mye tid. Dessuten god oppsummering av det som skjedde i Cupen. Bra av TV2 å unngå å fokusere på f.eks. handsen til Sundgot.

              Tommel opp fra meg. Mye bra LSK-stoff!
              Enig i at det var et bra program. Syns godt TV2 kunne holdt seg for gode til å rippe mer opp i Fevang-saken og kanskje spesielt rasisme-saken Ijeh/Doffen (hvor kun to stykker vet hva som er sant), men ellers ikke noe som irriterte i dette programmet.

              Tenkte ikke over det da jeg så programmet, men slo meg plutselig da jeg leste ovenforstående innlegg. vif ble ikke tildelt et sekunds oppmerksomhet i en timeslang oppsummering av fotballsesongen. Lenge leve sjuendeplasser!

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                #67
                Bra program av TV2. Utenom landslaget var nok LSK som fikk mest oppmerksomhet pga NM-gullet. TV2 fikk litt kritikk for oppsumeringen rett etter serien hvor mye handlet om Brann. Idag fikk de 6 minutter av sendinga. Hadde ventet en halvime... Noe av grumset ble nevnt (Fevang/ Müller-saken, e-cup, Nordlies raseriutbrudd etter Odd kampen, handsen til Sundgot, og alle kortene) men disse situasjonene har vi jo satt oss i selv og det er saker som må ungås i 2008. Det jeg er lei av for TV2 s side er kryssklipping hvor vi blir tillagt meninger vi ikke har. Forhåpentligvis er vi ikke den eneste klubben som blir utsatt for dette. Håper at TV2 i 2008 slutter å konstruere ting. Dette var i hvertfall en god begynnelse, selv om noe også var negativt.

                Kommentar

                • KimFL
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 1410

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av skotten
                  Enig i at det var et bra program. Syns godt TV2 kunne holdt seg for gode til å rippe mer opp i Fevang-saken og kanskje spesielt rasisme-saken Ijeh/Doffen (hvor kun to stykker vet hva som er sant), men ellers ikke noe som irriterte i dette programmet.

                  Tenkte ikke over det da jeg så programmet, men slo meg plutselig da jeg leste ovenforstående innlegg. vif ble ikke tildelt et sekunds oppmerksomhet i en timeslang oppsummering av fotballsesongen. Lenge leve sjuendeplasser!
                  Når denne Müller/Fevang-saken var noe av det mest stygge og spektakulære som skjedde i 2007-sesongen, så er det vel mer eller mindre naturlig at det nevnes i en slik årskavalkade....


                  KimFL

                  Kommentar

                  • Petter Ø
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3008

                    #69
                    Det beste med hele lsk delen var at det stort sett var uten kommentarer
                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎