Holdninger !!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • skotten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 1794

    #41
    Opprinnelig skrevet av Kenneth
    dette er IKKE mentalboys film.
    Heller ingen som har hevdet.

    Opprinnelig skrevet av Kenneth
    det er tv2 som har laget denne filmen!! rett fra tv2 så den ligger på tv2.no..

    ALLE kan laste opp filmer på den siden, akkurat som youtube. Bare fotball relatert
    Det er sant. Men MB's egne sider kan i likhet med hvilke som helst andre sider modereres. Innlegg som kan skade MB og KFL's omdømme ytterligere bør fjernes omgående! Kan ikke se at denne filmsnutten er fjernet ett døgn etter at folk har reagert på den. Må også presisere at jeg personlig mener at videoen i seg selv ikke er graverende å ha på sidene, men at det blir graverende når den frontes med overskriften "Maktmisbruk".

    Opprinnelig skrevet av Kenneth
    å ikke bare det men dette er også bevis for at det er INGEN fra MB eller UFC som sloss
    Jeg har ikke hevdet at noen fra verken MB eller UFC har sloss. Dog hevder jeg at individer fra MB og UFC er med på å hisse opp stemningen, i likhet med mange individer som ikke har tilknytning til gruppene. Jeg hevder også at de individene som ingen vil vedkjenne seg, benytter undergrupperingene til å gjemme seg bak, og at undergrupperingene gjør seg til nyttige idioter for disse individene ved at de ikke holder en lav profil når politiet rykker inn for å fjerne idiotene.

    Hvis ingen i MB selv har lastet opp videosnutten, er dette i så fall nok et eksempel på at MB gjør seg selv til nyttige idioter for elementer KFL ikke trenger. Tar man et klart standpunkt om å fjerne videoen, signaliserer man at man tar situasjonen på alvor - og setter KFL's rykte høyere enn kampen for misforstått ytringsfrihet.

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎