Stemningstråd: RBK - LSK, Fredag 16. mai kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.sandass
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2005
    • 972

    #41
    Vi hørte ikke dem, de hørte ikke oss. Det pleier å være et tegn på at begge har gjort jobben sin.

    Vil ikke akkurat kalle oss selv for super supportere etter denne matchen men syntes allikavel vi bet sånn tålelig greit fra oss.

    Reagerer kun på en ting. Lyd anlegget på Lerkendal er helt fullstendig patetisk. Jeg regner stemmen min for å være relativt kraftig men når jeg prøvde å starte en sang gjennomm megafonen når anlegget var som værst så hørte jeg faen meg ikke min egen stemme og noe sang var det ingen som hørte.

    Syns det er jævlig merkelig at dere rosenborg supportere orker den dritten der hver eneste hjemmekamp.

    Som sagt så var trøkket til tider veldig bra, til tider relativt dårlig. Ser man på resultatet så er det helt forståelig.

    Sandass.
    www.ultrasfeltc.net

    Kommentar

    • Oppdal
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • May 2008
      • 2

      #42
      Ja, lyd annlegget var forferdelig. Det har aldri vært så høyt, og jævelig. Får håpe dette rettes på, da det var uutholdbart!
      Foreøvrig artig å se så mange bortesupportere på Lerkendal

      Kommentar

      • Cheeky Boy
        -Rosenborgsupporter-
        Hoffnarr
        • Aug 2006
        • 43

        #43
        Anngående lydanlegget så driver de å bytter det ut, og ja, det har blitt klaget på det. Tror det var noe om det i kampmagasinet.
        un99

        Kommentar

        • Kjello
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Mar 2008
          • 15

          #44
          I kampmagasinet står det følgene.
          "Rosenborg har den senere tiden utbedret lydanlegget på Lerkendal. Så langt har vi likevel hatt problemer med lyden på stadion, og vi det beklager vi. Lydforholdene på Bygger'n, REMA og Adressa er blitt bedre, mens vi på Adidas-tribunen fortsatt har store problemer. Vi jobber kontinuerlig med å få orden på dette, og beklager nok en gang at dette tar tid."
          Må ha vært etter hjemmekampen mot Tromsø at de byttet ut det. For det har absolutt aldri vært værre enn det var denne gangen.

          Kommentar

          • UFM1
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 2008

            #45
            Opprinnelig skrevet av Oppdal
            Ja, lyd annlegget var forferdelig. Det har aldri vært så høyt, og jævelig. Får håpe dette rettes på, da det var uutholdbart!
            Foreøvrig artig å se så mange bortesupportere på Lerkendal
            jeg var utenfor stadion, før vi fikk slippe inn og han derre kisen som snakker i den høytaller dingsen liker å høre stemmen sin. han klarte jo ikke å være stille.. i 2 min satt han med disse ordene "tester" "1-2-3"
            "test, test" 1 minutt pause og så var det på'n igjen.. jævla irriterene
            Lillestrøm

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #46
              Der jeg sto var det hvertfall bra med synging! Så mitt inntrykk var at det var bra trøkk hele kampen igjennom, selv om det gikk til helvete. Men om det var dårlig andre steder på feltet så er jo det kjipt. Men alikevel tipper jeg det var mer enn godkjent.

              Men jeg står fast på at Kjernen var ræva. Trodde de skulle bli virkelig bra etterhvert, men de var bedre sist gang jeg var der oppe. Da hørte jeg dem hvertfall. Merkelig at norges største klubb, fra en av norges største byer, og ingen konkurranse i mange mils omkrets ikke har bedre syngegjeng. De burde vært større enn Klanen! Mulig det kommer, men de skuffa denne gangen.

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #47
                Opprinnelig skrevet av Oppdal
                Dere var LAAANGT i fra nivået dere hadde på Lerkendal i 2005, DA var dere gode.
                Hele poenget er at vi sang i 90 minutter. Jeg tør påstå at alle supportergrupperinger hadde sunget mindre med 1 i sekken, omtrent ikke med 2 i sekken og holdt kjeft på 0-3 og 0-4.
                Det er det vi er så stolte av å få til, at vi holder nivået oppe, og synger sågår bedre på 0-4 enn kjernen gjør.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • Kjelstad
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 352

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av iL
                  Hele poenget er at vi sang i 90 minutter. Jeg tør påstå at alle supportergrupperinger hadde sunget mindre med 1 i sekken, omtrent ikke med 2 i sekken og holdt kjeft på 0-3 og 0-4.
                  Det er det vi er så stolte av å få til, at vi holder nivået oppe, og synger sågår bedre på 0-4 enn kjernen gjør.
                  Det her innlegget er jeg 100% enig i! Det er dette som KFL til Norges beste fans!
                  -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #49
                    Drit nå i hva andre gjør eller hvem som er Norges beste fans. Å være selverklært Norges beste fans er ikke verdt en dritt. Og jeg personlig gir faen om vi er best i Norge eller ikke, så lenge vi konstant jobber for å bli så mange som mulig og forsøker å støtte maksimalt i med- og motgang.

                    Kommentar

                    • shadwell
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Apr 2008
                      • 4

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av mr.sandass

                      Reagerer kun på en ting. Lyd anlegget på Lerkendal er helt fullstendig patetisk. Jeg regner stemmen min for å være relativt kraftig men når jeg prøvde å starte en sang gjennomm megafonen når anlegget var som værst så hørte jeg faen meg ikke min egen stemme og noe sang var det ingen som hørte.

                      Syns det er jævlig merkelig at dere rosenborg supportere orker den dritten der hver eneste hjemmekamp.


                      Sandass.
                      Tror de til denne kampen skrudde opp lyden på kortsidene på grunn av at høytalerne på adidas ikke fungerte som de skulle. Så, når det forekom øre-skrall på kortsidene, hørte de sikkert greit de på 159 år på Langsiden. (de samme gamlingene klaga på at lyden var for lav sist medlemsmøte...like før 16.mai)
                      ultras nidaros

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎