Stemningstråd: LSK-Ålesund, søndag 8. juni kl. 16, Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Petter Ø
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3008

    Opprinnelig skrevet av superbøffel
    Det hadde vært fint å få til det, men det som skjer om det dras igang en annen sang enn "Lillestrøm *klapp klapp klapp*" er at folk setter seg ned igjen med en gang. Jeg tviler på at det vil endre seg heller - det er lite ultras på Felt F og andre sitta-felt.
    Er det for få fanatikere på felt F også?
    Petter Ø - Kreativ Kanaris
    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
      Det ble dratt igang Vidar Riseth 3xklapp fra nedre felt A tidlig i kampen. Ellers jomet Jooooon-ropet ofte fra Jon Lie Crew avd. C ofte
      Jon rocker og har den feteste spillersangen!

      Enkelt og greit.

      Jooooooooooooooooon
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        Opprinnelig skrevet av xeR
        Jon rocker og har den feteste spillersangen!

        Enkelt og greit.

        Jooooooooooooooooon
        nåja... fra langsida ble det rapportert at det hørtes vi sang "Ooooh oooh ooh oh oh oh!"

        Denne må synges MYYYYYYE saktere, og trekkes lengre ut før man korter ned.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • Petter Ø
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3008

          Opprinnelig skrevet av iL
          nåja... fra langsida ble det rapportert at det hørtes vi sang "Ooooh oooh ooh oh oh oh!"

          Denne må synges MYYYYYYE saktere, og trekkes lengre ut før man korter ned.
          Den begynner veldig sakte, men flere må følge med når Joooon-armen kommer å slenge seg på med en gang
          Petter Ø - Kreativ Kanaris
          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
            Den begynner veldig sakte, men flere må følge med når Joooon-armen kommer å slenge seg på med en gang
            Det jeg prøver å si er at den går over til fort fart, altfor fort
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • Hoho
              -Engasupporter-
              Forumsadist
              • Oct 2006
              • 140

              Opprinnelig skrevet av FUGlinho
              Man burde med det nye elektroniske systemet klare å få regnet fort ut hvor mange som faktisk var på åråsen. Imponerende at vi hadde flere folk enn vif hjemme mot kamma.. (dette tallet tror jeg er mere riktig)
              Imponerende utregning du

              Dere var ifølge denne tråen 7590 BETALENDE tilskuere. Dvs at ALLE som hadde billett/sesongkort måtte møte opp. Noe enhver kan se at ikke stemte... hehe

              VIF hjemme mot HamKam var 8377 tilskuere. Og på ullevaal teller dem hvor mange som faktisk går igjennom portene.

              Det vil gi en differanse på 787 tilskuere. Så kan du igjen trekke fra de som ikke møtte opp som hadde billett til kampen deres. Da er vi nok godt over 1000 flere tilskuere enn det var på åråsen. Noe som ikke er så værst med tanke på at vi møter laget som ligger på bunn av tabellen på en torsdag.
              Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

              JA, det er det

              *Hoho er en skapfugl*

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                Ettersom din tilstedeværelse på Forumet irriterer folk, bør du være ekstra nøye med å lese innleggene du svarer på, slik at man unngår ytterligere irritasjon. Les hva FUGlinho skriver en gang til. Vi hadde 8.758 tilskuere mot Kamma, nesten 400 flere enn vif hadde mot samme lag.

                Forøvrig er det rimelig patetisk å se hvordan du forsøker å forklare at 8.377 tilskuere "ikke er så verst" for vif hjemme mot Kamma...

                Kommentar

                • kinstad
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2007
                  • 406

                  Opprinnelig skrevet av Hoho
                  Imponerende utregning du

                  Dere var ifølge denne tråen 7590 BETALENDE tilskuere. Dvs at ALLE som hadde billett/sesongkort måtte møte opp. Noe enhver kan se at ikke stemte... hehe

                  VIF hjemme mot HamKam var 8377 tilskuere. Og på ullevaal teller dem hvor mange som faktisk går igjennom portene.

                  Det vil gi en differanse på 787 tilskuere. Så kan du igjen trekke fra de som ikke møtte opp som hadde billett til kampen deres. Da er vi nok godt over 1000 flere tilskuere enn det var på åråsen. Noe som ikke er så værst med tanke på at vi møter laget som ligger på bunn av tabellen på en torsdag.
                  Tror dere var flere på hamkam enn de som stilte på åråsen mot Aafk, men det skal ikke så mye til. Hvis jeg husker riktig var LSK fansen fler mot hamkam, og uansett så taper dere prosentvis oppmøte. Dårlig oppmøte mot hamkam av VIF, dårlig gjort ovenfor spillerene, men de vant jo 3-0 så kanskje det er bedre at ikke alle supporterene er der samtidig da historien forteller at det ofte fører til massiv piping på spillerene.
                  ________
                  -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                  Kommentar

                  • semper fi
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 823

                    Opprinnelig skrevet av Hoho
                    Imponerende utregning du

                    Dere var ifølge denne tråen 7590 BETALENDE tilskuere. Dvs at ALLE som hadde billett/sesongkort måtte møte opp. Noe enhver kan se at ikke stemte... hehe

                    VIF hjemme mot HamKam var 8377 tilskuere. Og på ullevaal teller dem hvor mange som faktisk går igjennom portene.

                    Det vil gi en differanse på 787 tilskuere. Så kan du igjen trekke fra de som ikke møtte opp som hadde billett til kampen deres. Da er vi nok godt over 1000 flere tilskuere enn det var på åråsen. Noe som ikke er så værst med tanke på at vi møter laget som ligger på bunn av tabellen på en torsdag.
                    Hva er det du svarer på egentlig? Vi var flere enn dere hjemme mot Kamma, og det var vel det som var poenget her!! Ikke hvor mange vi var mot Aafk kontra hvor mange dere var mot Kamma.
                    Last edited by semper fi; 12.06.2008, 02:46. Begrunnelse: Lars kom meg i forkjøpet....
                    -After Dark Ultras-

                    Kommentar

                    • mr.sandass
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2005
                      • 972

                      Opprinnelig skrevet av Hoho
                      Imponerende utregning du

                      Dere var ifølge denne tråen 7590 BETALENDE tilskuere. Dvs at ALLE som hadde billett/sesongkort måtte møte opp. Noe enhver kan se at ikke stemte... hehe

                      VIF hjemme mot HamKam var 8377 tilskuere. Og på ullevaal teller dem hvor mange som faktisk går igjennom portene.

                      Det vil gi en differanse på 787 tilskuere. Så kan du igjen trekke fra de som ikke møtte opp som hadde billett til kampen deres. Da er vi nok godt over 1000 flere tilskuere enn det var på åråsen. Noe som ikke er så værst med tanke på at vi møter laget som ligger på bunn av tabellen på en torsdag.
                      Faen og du begynner å bli irriterende.
                      www.ultrasfeltc.net

                      Kommentar

                      • Tobben
                        Jeg elsker å kjøre trikk
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2005
                        • 1666

                        Det er lov å misforstå her. Skjønner ikke hvorfor enkelte skal fyre seg opp over en misforståelse når vedkommende som misforstår overhodet ikke har noen hensikt i å spre eder og galle på forumet.

                        Kommentar

                        • Harald_88
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 550

                          Opprinnelig skrevet av Tobben
                          Det er lov å misforstå her. Skjønner ikke hvorfor enkelte skal fyre seg opp over en misforståelse når vedkommende som misforstår overhodet ikke har noen hensikt i å spre eder og galle på forumet.
                          kanskje fordi vi er lillestrøm og fordi vi aldri har likt søpla eller vålerenga om du vil spesiellt godt?
                          Alt For Fugla

                          Gå Av Grønlund

                          Kommentar

                          • CFD
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 2319

                            Utgir man seg for å være supporter av et motstanderlag så må man regne med at det ikke er lov å lese feil på et innlegg og at alt det man sier blir tatt fra hverandre og kritisert hvis dette er mulig. Det er desverre slik
                            Alle som bidrar til at forumet holder høyere kvalitet er etter min mening hjerterlig velkommen. Slik som denne "hoho"
                            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                            Kommentar

                            • Martini
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2007
                              • 294

                              Opprinnelig skrevet av Hoho
                              Imponerende utregning du

                              Dere var ifølge denne tråen 7590 BETALENDE tilskuere. Dvs at ALLE som hadde billett/sesongkort måtte møte opp. Noe enhver kan se at ikke stemte... hehe

                              VIF hjemme mot HamKam var 8377 tilskuere. Og på ullevaal teller dem hvor mange som faktisk går igjennom portene.

                              Det vil gi en differanse på 787 tilskuere. Så kan du igjen trekke fra de som ikke møtte opp som hadde billett til kampen deres. Da er vi nok godt over 1000 flere tilskuere enn det var på åråsen. Noe som ikke er så værst med tanke på at vi møter laget som ligger på bunn av tabellen på en torsdag.

                              Ser at det går ann å misforstå detta innlegget,men det mest irriterende er at du "skryter" av bra oppmøte....Litt over 8000 hjemme mot kamma, når dere er midt på tabellen er jo rett og slett FLAUT....

                              Det bor jo ikke mer enn 600 000 i byen med "ett" lag heller så...kan vel ikke forvente stort mere tilskuere da...
                              FUGLA TIL VI DØR!

                              Kommentar

                              • Hoho
                                -Engasupporter-
                                Forumsadist
                                • Oct 2006
                                • 140

                                Opprinnelig skrevet av Martini
                                Ser at det går ann å misforstå detta innlegget,men det mest irriterende er at du "skryter" av bra oppmøte....Litt over 8000 hjemme mot kamma, når dere er midt på tabellen er jo rett og slett FLAUT....

                                Det bor jo ikke mer enn 600 000 i byen med "ett" lag heller så...kan vel ikke forvente stort mere tilskuere da...
                                Jeg beklager så mye. OK jeg missforsto ett innlegg og skal ikke lage mer ut av det. Ser noen her skriver at jeg allerede er irriterende på forumet her, og vil hvertfall si at jeg prøver å holde meg på ett saklig nivå. Dersom noen brukere har et sterkt behov for å ytre sine meninger uttover hva som anngår tråden er dere velkomne til å skrive på PM. Det er mulig for alle brukere å missforstå ett innlegg, og skal så klart lese nøyere før jeg quoter andre innlegg, men ja... Det er fult mulig å missforstå innlegg.

                                Ville jeg provosere folk med vilje ville innleggene mine hatt en litt annen tone. Som sagt, jeg prøver å holde meg saklig. Er generelt interissert i fotball og bruker derfor forumet deres til å få litt andre impulser enn hva jeg får av mine "klans-skalle" venner. Håper ikke dette er noe stort problem.

                                Som jeg har skrevet i andre innlegg, så er jeg her kun for å diskutere, og mener ikke å irritere. Er det ett stort problem for faste brukere på dette forumet at jeg skriver her kan jeg så klart la være. Send meg en PM med en god begrunnelse på hvilke innlegg som er årsaken, så skal jeg vurdere det. Håper på litt tolleranse, selvom jeg er fra "feil" lag.

                                Mvh
                                André Trosvik
                                Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                                JA, det er det

                                *Hoho er en skapfugl*

                                Kommentar

                                • Syngende Fugl
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 415

                                  Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                  Syns det kan være greit å dra andre en Lillestrøm (klappklappklapp) etter å ha sunget reis opp(..), f.eks bli med å hoppe(snurre) hvis du elsker lillestrøm.
                                  Det hadde vært sinnsykt kult å få til det ja.. Har vi ikke greid det en gang før? Var det cupfinalen kanskje?
                                  Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)

                                  Kommentar

                                  • SurFaen
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Jun 2008
                                    • 40

                                    Opprinnelig skrevet av Syngende Fugl
                                    Det hadde vært sinnsykt kult å få til det ja.. Har vi ikke greid det en gang før? Var det cupfinalen kanskje?
                                    Det har jo blitt gjort flere ganger og burde bli fast.
                                    Bare SurFaen!

                                    - 4 5 6 - bokstavkjeks! -

                                    Kommentar

                                    • Trondeo
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3062

                                      Opprinnelig skrevet av SurFaen
                                      Det har jo blitt gjort flere ganger og burde bli fast.
                                      Passe på at vi ikke blir for lite impulsive her nå da. Gjøre ting sånn det faller inn er noe mye bedre enn å velge å vrake hva som skal kjøres fast.

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎