Stenger ute bråkemakere

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ranakanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 487

    #41
    Jaja, måtte disse jævla idiotene få en skikkelig omgang juling. Uansett hvilket casual-gjeng som gir disse folkene juling, så vil jeg aldri synes synd på dem eller få noe som helst sympati fra meg. Selv om de måtte være LSK-supporter. Jeg ler av hele mitt hjerte for hver blå veis, blødninger og brekte bein dere måtte få.

    Kommentar

    • superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

      #42
      Ikke for å undergrave problemet med disse grupperingene, dere som leser forumet kjenner godt til mine synspunkter - både i forhold til LSK-sympatisører og andre som danser, men det eneste som linker Lillestrøm til denne slosskampen er at det blir bedt om en LSK-sang. Det kan strengt tatt være plantet og en klassisk smokescreen.

      Det eneste videoen beviser er at folk sloss, og hverken inkluderer eller utelukker enkeltklubber.
      Enøyd i de blindes dal.

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #43
        Vet ikke helt om denne hører hjemme her, men supporterbojkotten i Sverige skriver litt om Bajen's forhold til casuals/huligans:

        Del 1:


        Del 2:


        (anbefaler forøvrig og lese igjennom alle nyhetsartiklene)
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • dennis
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 872

          #44
          Opprinnelig skrevet av superbøffel
          Ikke for å undergrave problemet med disse grupperingene, dere som leser forumet kjenner godt til mine synspunkter - både i forhold til LSK-sympatisører og andre som danser, men det eneste som linker Lillestrøm til denne slosskampen er at det blir bedt om en LSK-sang. Det kan strengt tatt være plantet og en klassisk smokescreen.

          Det eneste videoen beviser er at folk sloss, og hverken inkluderer eller utelukker enkeltklubber.
          Ikke linket til deg superbøffel:
          Om det hadde blitt ropt klubbnavnet Rosenborg/Tromsø hadde idiotene da blitt stemplet som rævbk/tromsø-suppertere plutslig??

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #45
            Opprinnelig skrevet av dennis
            Ikke linket til deg superbøffel:
            Om det hadde blitt ropt klubbnavnet Rosenborg/Tromsø hadde idiotene da blitt stemplet som rævbk/tromsø-suppertere plutslig??
            None taken.

            Jeg tror faktisk det. Evt om det var ropt på HamKam eller Brann hvor det også tidligere har vært støy ville dette blitt linket dit.
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • Laksen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2004
              • 287

              #46
              At det finnes casual fra andre lag som ønsker å utgi seg som noen andre har jeg faktisk ikke hørt om. Mitt inntrykk er tvert i mot at de nyter oppmerksomheten. Men selvsagt, ingenting er umulig. Synd at TV2 ønsker å profilere disse idiotene enda mer. Det beste hadde vert at også media svartelistet de, ikke bare utestedene.

              Hvorvidt dette er folk som gir seg ut som LSK-supportere er egentlig uinteressant. Fint lite vi kan gjøre annet enn å rydde i eget reir.
              Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

              Kommentar

              • KanariGulFugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 454

                #47
                nå vet vi jo 100% sikkert at det var folk fra kanarifansen som bråket i fredrikstad da vi spilte borte mot ffk i sommer da.. de fikk forøvrig skikkelig juling har jeg hørt av ganske sikre kilder, da de møtte kickboksere/boksere eller ettellerannet som har med kampsport og gjøre.. ler av dem, og håper de fikk en lærepenge. er møkkaf*** meg lei av dette tullet

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Laksen
                  At det finnes casual fra andre lag som ønsker å utgi seg som noen andre har jeg faktisk ikke hørt om. Mitt inntrykk er tvert i mot at de nyter oppmerksomheten. Men selvsagt, ingenting er umulig. Synd at TV2 ønsker å profilere disse idiotene enda mer. Det beste hadde vert at også media svartelistet de, ikke bare utestedene.

                  Hvorvidt dette er folk som gir seg ut som LSK-supportere er egentlig uinteressant. Fint lite vi kan gjøre annet enn å rydde i eget reir.
                  Jeg kommer ikke med bastante påstander om hvem de på den nevnte filmen er, men mitt poeng er bare at man skal vokte seg for å trekke konklusjoner, generellt sett, ut av filmer publisert på den måten. Innholdet kan være manipulert.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • glasgow
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 1251

                    #49
                    Har snakket med en aktiv bruker her på forumet som dro kjensel på en av danserne. Han er definitivt LSK mann.
                    Vil ikke si noe mer en det.

                    Kommentar

                    • Brenne(vin)
                      Medlem
                      Bøffel
                      • Dec 2006
                      • 37

                      #50
                      Måtte alle LSK-casuals bli dømt til evig trygdesnylting med postadresse Etterstad, så slepper vi å se dem stå og pisse på fuglas stolte tradisjoner.

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        #51
                        Jeg driter i om folk slår hverandre helseløse på fritida så lenge det ikke går utover uskyldige.

                        Kommentar

                        • fuglungen
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2004
                          • 195

                          #52
                          Medaljens bakside! Eksludere en gruppe mennesker fra åråsen, for så å miste helt kontrollen på dem.

                          Oppgaven med å sørge for at gruppen ikke tyr til slike ting igjen er helt klart politiet sin. KFL og LSK hadde i sin tid mulighet til å hjelpe til med å begrense gruppen, hjelpe til med å hindre rekrutering osv. Men denne valgte vel vi (medlemmene) å si ifra oss. Så nå er det vel bare å vente til man ser dette igjen på nyhetene. Personlig tror jeg desverre det ikke blir lenge til.

                          Kommentar

                          • Bondekanari
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Mar 2004
                            • 146

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av fuglungen
                            KFL og LSK hadde i sin tid mulighet til å hjelpe til med å begrense gruppen, hjelpe til med å hindre rekrutering osv. Men denne valgte vel vi (medlemmene) å si ifra oss.
                            Hvordan mener du at KFL og LSK tidligere hadde noen påvirkning i begrensningen av dette?

                            Kommentar

                            • glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1251

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av fuglungen
                              Medaljens bakside! Eksludere en gruppe mennesker fra åråsen, for så å miste helt kontrollen på dem.

                              Oppgaven med å sørge for at gruppen ikke tyr til slike ting igjen er helt klart politiet sin. KFL og LSK hadde i sin tid mulighet til å hjelpe til med å begrense gruppen, hjelpe til med å hindre rekrutering osv. Men denne valgte vel vi (medlemmene) å si ifra oss. Så nå er det vel bare å vente til man ser dette igjen på nyhetene. Personlig tror jeg desverre det ikke blir lenge til.
                              Det er det dummeste jeg har hør. Virker som du har sett/lyttet litt for mye på holmgang. Hvor hver gang våre nye landsmenn blir nevnt i en negativ sammenheng så skylder man på integrering.
                              ( sikkert noen som føler seg trukket på av den sammenligningen )
                              men det du skriver er faan meg piss.
                              Folk får bli voksne og stå for sine handlinger. Alle er velkommen på Åråsen og i kfl. Uansett farge relgion.....
                              Men folkeskikk er vel for mye og forlange av noen tydeligvis.

                              Kommentar

                              • scages
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 1292

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av fuglungen
                                KFL og LSK hadde i sin tid mulighet til å hjelpe til med å begrense gruppen, hjelpe til med å hindre rekrutering osv. Men denne valgte vel vi (medlemmene) å si ifra oss.
                                Synes ikke KFL skal bruke sine ressurser på barneoppdragelse.
                                Her trengs det psykologhjelp og noen bokser Ritalin og Concerta.

                                Kommentar

                                • Arild_E
                                  I karantene
                                  Bøffel
                                  • Aug 2008
                                  • 32

                                  #56
                                  Jeg fant urovekkende informasjon i den artikkelen i Nettavisen:

                                  "Lillestrøm: Supporterklubbens Fineste (SKF)
                                  Kilde: Tidsskriftet «Norsk politi»"


                                  Hvis dette nå betyr at det også finnes en sånn casuals gjeng inne i supporterklubben dvs KFL er jeg virkelig redd for å gå på kamp framover. Hva gjør egentlig styret mot disse kanarifans casualsene om jeg kan spørre?

                                  Jeg synes også det er flott at filmen vises uten sladd, da får virkelig ondskapen ett ansikt akuratt som han Josef Fritzl i Sveitz.


                                  Mhv. Arild Edvardsen

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3376

                                    #57
                                    Sportsklubbens Fineste, ikke Supporterklubbens, har så vidt jeg vet, vært eksludert i lang tid. Etter hva jeg har hørt har de ikke vært medlem av hverken KFL eller LSK siden de trådde inn i casualsmiljøet.

                                    Meget mulig jeg tar feil, men så kjenner jeg ikke miljøet utenom et par personer.

                                    Av nyskjerrighet tok jeg turen innom Iskoboys hjemmesider, og der er ikke sammenstøtet i juli nevnt overhode. Siste gang LSK ble nevnt der var etter Sandvika. Skulle tro at klansskallene ville publisere en seier. Stiller meg dermed litt usikker til den filmen.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • Arild_E
                                      I karantene
                                      Bøffel
                                      • Aug 2008
                                      • 32

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av MortenA
                                      Sportsklubbens Fineste, ikke Supporterklubbens, har så vidt jeg vet, vært eksludert i lang tid. Etter hva jeg har hørt har de ikke vært medlem av hverken KFL eller LSK siden de trådde inn i casualsmiljøet.

                                      Meget mulig jeg tar feil, men så kjenner jeg ikke miljøet utenom et par personer.
                                      Meget mulig det er to forskjellige grupper, nettavisens kilde er tross alt Politiet tviler på at de tar feil av slik. Nå som sportsklubbens fineste er utestengt mener jeg bestemt at også Supporterklubbens fineste bør bli det!!

                                      Kommentar

                                      • smilefjes
                                        -Engasupporter-
                                        Hoffnarr
                                        • Apr 2006
                                        • 57

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                                        Av nyskjerrighet tok jeg turen innom Iskoboys hjemmesider, og der er ikke sammenstøtet i juli nevnt overhode. Siste gang LSK ble nevnt der var etter Sandvika. Skulle tro at klansskallene ville publisere en seier. Stiller meg dermed litt usikker til den filmen.
                                        Det er fordi Vålerenga ikke er representert på filmen. Leser du artikkelen en gang til så ser du at de har rettet på det.

                                        Kommentar

                                        • El-Gordo
                                          Juniormedlem
                                          Bøffel
                                          • Jan 2007
                                          • 22

                                          #60
                                          Har ikke lsk/kfl leid inn en politimann til flere kamper, den såkalte casual eksperten askilsrud. Hvis klubben eller kfl bruker såpass med midler på dert er det jo litt dårlig av han å ikke en gang finne det ut når de sloss en gang i året virker det som. Hva faen er det han driver med a? bare klør seg i ræva??

                                          jeg er bekymret:neutral:

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎