LSK-Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #41
    Opprinnelig skrevet av nob
    Men jeg har en liten anbefaling til forsangeren (som jeg ikke husker navnet på, men han med bleik hud og svær tiss
    He, he, jeg er meget godt utstyr ja. Personlig kaller jeg meg selv bare for metern

    Opprinnelig skrevet av nob
    lillestrøm er de beste
    heia heia heia kanaris

    så må han si (etter at den har gått en stund) NÅ TAR VI I en gang før, slik at timingen blir riktig. slik at når felt c synger lillestrøm er de beste, så må de få beskjed om at NÅ TAR VI I da, ikke 0,3 sekunder før de skal synge igjen!
    Enig med deg, har litt å gå på timinga der. I tillegg var det ikke den beste timingen på sangen heller...

    Opprinnelig skrevet av nob
    Så syns jeg også forsanger skal dra igang sang MED EN GANG dommeren har blåst av kampen. Da dette har skjedd tidligere fører det til at folk blir stående og synge/klappe 2-3 minutter til, noe jeg trur spillere/trenere osv setter pris på.
    For så vidt også enig, men det virket som om folk var mette etter kampen og flere skyndte seg mot utgangen, så jeg følte ikke at det noe ønske om å synge mer. I tillegg har det tidligere vært sanger som har fortsatt etter kampslutt, denne gangen døde det helt.

    Gode innspill dog!
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • nob
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Mar 2007
      • 137

      #42
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      He, he, jeg er meget godt utstyr ja. Personlig kaller jeg meg selv bare for metern



      Enig med deg, har litt å gå på timinga der. I tillegg var det ikke den beste timingen på sangen heller...



      For så vidt også enig, men det virket som om folk var mette etter kampen og flere skyndte seg mot utgangen, så jeg følte ikke at det noe ønske om å synge mer. I tillegg har det tidligere vært sanger som har fortsatt etter kampslutt, denne gangen døde det helt.

      Gode innspill dog!
      Fantastisk og få en slik tilbakemelding! fortsett og stå på!

      Men jeg trudde det var ocean som var meteren jeg....
      "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

      Kommentar

      • Rathsmeister
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 561

        #43
        Opprinnelig skrevet av nob

        Men jeg trudde det var ocean som var meteren jeg....
        Tror nok Rønnern sliter litt med å tolke forkortelsen mm og m....
        Mvh
        Martin Raths

        Kommentar

        • detvarvondtdet
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 398

          #44
          Jeg ville egentlig bare legge til at jeg satt på RB og syntes alt i alt at stemningen var veldig bra. Jeg syntes det ser rett så teit ut når en liten gruppe skiller seg veldig ut med sin helt egen greie. Hun jeg var der med lurte på "hvem i all verden er de kidsa med vanlige klær som hopper rundt med ryggen i mot oss?", og det summerer vel opp hva jeg tenker om det.

          Toppene var veldig bra i dag og det ble spillt på et stort sangregister. Bra tromming og "Klikkinga" på cornere var hysterisk morsomt.. Som nevnt over kan hopping, klapping osv bli bedre.
          "Dere kan sitere meg på dette:
          Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
          Fjøra

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #45
            Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
            Jeg ville egentlig bare legge til at jeg satt på RB og syntes alt i alt at stemningen var veldig bra. Jeg syntes det ser rett så teit ut når en liten gruppe skiller seg veldig ut med sin helt egen greie. Hun jeg var der med lurte på "hvem i all verden er de kidsa med vanlige klær som hopper rundt med ryggen i mot oss?", og det summerer vel opp hva jeg tenker om det.
            Uff da. Det var jo litt dumt da. Neste gang skal vi hoppe riktig vei og ta på oss uvanlige klær.
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • Macho-Morten
              Ikke KFL-styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2687

              #46
              Bruk tåpelige hodeplagg, det anbefales!

              Kommentar

              • Håkon Henriksen
                Administrator
                • Nov 2003
                • 6411

                #47
                Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
                J"hvem i all verden er de kidsa med vanlige klær som hopper rundt med ryggen i mot oss?",
                Jr. Kanaris ? ER vell de eneste "kidsa" på feltet ?
                Bra mentalitet må jeg si de har utviklet da..
                Håkon Henriksen
                -
                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                -
                ALT FOR FUGLA

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
                  Jeg ville egentlig bare legge til at jeg satt på RB og syntes alt i alt at stemningen var veldig bra. Jeg syntes det ser rett så teit ut når en liten gruppe skiller seg veldig ut med sin helt egen greie. Hun jeg var der med lurte på "hvem i all verden er de kidsa med vanlige klær som hopper rundt med ryggen i mot oss?", og det summerer vel opp hva jeg tenker om det.
                  Nei huffameg. Ting skal ikke være greit. Men neste gang skal vi hoppe riktig vei og ikke være så engasjerte, så tipper jeg at feltet ser mye bedre ut sånn helhetsmessig. At vi tar til oss innspill fra "Hun jeg var der med", som jeg er sikker på er veldig opptatt av tribunekulturen, er bare på sin plass. I tillegg så er det flott å høre at du sitter på RB og ikke står på feltet, siden "Jeg syntes det ser rett så teit ut når en liten gruppe skiller seg veldig ut med sin helt egen greie".

                  Hva skilte vi oss ut med?

                  La meg gjette:

                  *klapping hver gang
                  *Hopping
                  *Engasjement

                  Lurer litt på hvordan vi skilte oss ut når alle andre på feltet oppfører seg slik og.

                  God helg "det var vondt det"

                  Kommentar

                  • dennis
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 872

                    #49
                    En ting jeg lurer på : hva er grunnen til at dere ikke har på dere "gule "effekter"?...for det er vel en grunn??

                    Kommentar

                    • Tony
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4737

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av dennis
                      En ting jeg lurer på : hva er grunnen til at dere ikke har på dere "gule "effekter"?...for det er vel en grunn??
                      En ny klesdebatt er uinteressant. Slett innlegget over. vær så snill

                      Kommentar

                      • Skinke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2007
                        • 3914

                        #51
                        Jeg tror faktisk jeg hadde grønngenser sist kamp. (WOW)
                        Daukjøtt Felt C

                        Kommentar

                        • ChriZza
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 4265

                          #52
                          Ingen vits i å ta klesdebatten igjen nei. Men at det er stygt at dere skiller dere ut er jeg helt enig i.

                          Men om noen (fremdeles) lurer, er det bare å søke på forumet så finner man svar.
                          Det er ingen vits i å dra frem klesdebatten igjen og mods vil slette fremtidige innlegg i denne tråden om emnet.

                          Kommentar

                          • Simeone
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2008
                            • 761

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av ChriZza
                            Ingen vits i å ta klesdebatten igjen nei. Men at det er stygt at dere skiller dere ut er jeg helt enig i.

                            Men om noen (fremdeles) lurer, er det bare å søke på forumet så finner man svar.
                            Det er ingen vits i å dra frem klesdebatten igjen og mods vil slette fremtidige innlegg i denne tråden om emnet.
                            Eller så kan man komme bort til folk på tribunen eller pub før kamp og spørre hvis det er noe. Vi dreper ingen og erfaringsmessig så er ikke forskjellene så veldig store når man møtes ansikt til ansikt og snakker.

                            Det er ofte over dølle nettdebatter man skaper seg et inntrykk av folk og bygger "skiller".
                            Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                            para gritarle a la FIFA:
                            ¡Que ellos son el gran ladrón!

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Simeone
                              Eller så kan man komme bort til folk på tribunen eller pub før kamp og spørre hvis det er noe. Vi dreper ingen og erfaringsmessig så er ikke forskjellene så veldig store når man møtes ansikt til ansikt og snakker.

                              Det er ofte over dølle nettdebatter man skaper seg et inntrykk av folk og bygger "skiller".
                              Jeg foreslår at for å bygge ned de kunstige skillene så stiller alle som Baris-Kanaris neste hjemmekamp!
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                #55
                                Jeg syns det hadde sett bedre ut å hoppe med ansiktet mot banen, og ikke snu ryggen til, pluss da å få med flere på det. Blir litt stusselig når en liten del hopper bare.

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                  Jeg foreslår at for å bygge ned de kunstige skillene så stiller alle som Baris-Kanaris neste hjemmekamp!
                                  Da regner jeg med at du også mener at vi må bygge ned skillelne mellom mann og kvinne og at da selvsagt kvinnene også er med som baris-kanaris.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • ChriZza
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 4265

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Simeone
                                    Eller så kan man komme bort til folk på tribunen eller pub før kamp og spørre hvis det er noe. Vi dreper ingen og erfaringsmessig så er ikke forskjellene så veldig store når man møtes ansikt til ansikt og snakker.

                                    Det er ofte over dølle nettdebatter man skaper seg et inntrykk av folk og bygger "skiller".
                                    Ingen av dere som harforsøkt å drepe meg enda ihvertfall, og jeg synes dere er hyggelige karer.
                                    Men fremdeles er jeg uenig med dere om så mangt uten at man behøver å krangle om det.
                                    I enkelte tilfelelr burde man bare bli enige om å være uenige.
                                    Folk er forskjellige og har forskjellige syn på det meste, jo kjappere folk innser det jo bedre.

                                    Kommentar

                                    • superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av xeR
                                      Da regner jeg med at du også mener at vi må bygge ned skillelne mellom mann og kvinne og at da selvsagt kvinnene også er med som baris-kanaris.
                                      Selvsagt. Tar tribunegruppa ansvar for at det blir mye hoppesanger?
                                      Enøyd i de blindes dal.

                                      Kommentar

                                      • Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

                                        #59
                                        Jeg regner med at Chrizza tar ansvar og stiller opp som baris kanaris neste hjemmekamp. ikke fordi man er enig, men man er enig om å være uenig

                                        Kommentar

                                        • ChriZza
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 4265

                                          #60
                                          Chrizza kjører nok aldri baris-kanaris gitt!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎