Vålerengen IF - Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dandy
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 346

    Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
    Ikke tåpelig i det hele tatt. Fyren har UFC i signaturen sin, og det er hovedsakelig medlemmer av UFC og MB som skriker om at Tony må være forsanger og har blitt så urettferdig behandla.

    Ellers er jeg enig i resten av det du skriver i begge innleggene.

    Edit: Ser at Bransjehora, som jeg refererer til i denne posten, har fjerna signaturen sin siden det forrige innlegget mitt. Men han er/var tydelig affiliert med UFC, så poenget mitt er gyldig.
    Syntes du det er rart at vi syntes tony bør være forsanger?
    UFC 05!

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      Opprinnelig skrevet av ChriZza
      I pausen kom det bort to "nøytrale" damer til Jørn og hun ene av dem ødela tromma.
      Vi prøvde først med å bruke baksiden av den, men den holdt ikke lenge.
      Matchen hjalp vel ikke akkurat på stemninga den heller..

      Og det var ingen som stoppa disse platahorene og sørget for å få personalia på dem?

      Kommentar

      • ChriZza
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 4265

        De ble tatt med av vaktene og bilder (ihvertfall 1) florerer av dem.
        Vaktene og politiet vet hvem dem er.

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          Opprinnelig skrevet av veiron
          Og det var ingen som stoppa disse platahorene og sørget for å få personalia på dem?
          Når vi skjønte hva som foregikk stoppet vi dem selvfølgelig og overleverte vaktene som tok personalia.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • Superstefan
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 2180

            Først ødlegger de tromma vår,så slår de oss,nekter og la oss gå før de så kaster stein på bussene våre. Hygglig gjeng denne "klanen".
            Fotograf Kreativ Kanaris

            KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

            Kommentar

            • UltraFo
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 800

              Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
              Ikke tåpelig i det hele tatt. Fyren har UFC i signaturen sin, og det er hovedsakelig medlemmer av UFC og MB som skriker om at Tony må være forsanger og har blitt så urettferdig behandla.

              Ellers er jeg enig i resten av det du skriver i begge innleggene.
              Etter FFK kampen var han jo nesten sett på som en gud som forsanger og alle ville ha han der så at det er bare "ultras" gutta som vil det blir litt feil å si synes det. Let gjennom så ser du det
              UFC ~ Gulsvarte Brødre

              Kommentar

              • Martini
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2007
                • 294

                Opprinnelig skrevet av Superstefan
                Først ødlegger de tromma vår,så slår de oss,nekter og la oss gå før de så kaster stein på bussene våre. Hygglig gjeng denne "klanen".
                Hvem faen er kLaNeN???
                FUGLA TIL VI DØR!

                Kommentar

                • Skinke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2007
                  • 3914

                  Sånn jeg ser det så blir denne diskusjonen helt feil. Jeg tror at uansett om Tony eller Rønneren hadde kjørt showet i Fredrikstad ville det være syk syk stemning uansett. All ære til Tony som gjorde en kjempe jobb der, men når folk vil være ”sykopater” så er det samme faen om det er Rønnern, Tony, Gulost eller hvem faen som står der.

                  For eksempel mot Lyn så var Tony forsanger, det var ingen god stemning den kampen heller. Det betyr ikke at Tony gjorde en dårlig jobb eller at Rønnern kunne gjort det noe bedre, men det er faktisk vi på tribunen som suger. Så uansett hvem som er forsanger så er det vi på tribunen som må gjøre vårt for å synge som faen å få med oss flest mulig folk. Funker ikke å legge all skyld på forsangeren.

                  Stemningen var litt under pari med tanke på resultatet og hvordan gutta på banen spiller og ikke minst hvor mange vi var.
                  Daukjøtt Felt C

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    Opprinnelig skrevet av Superstefan
                    Først ødlegger de tromma vår,så slår de oss,nekter og la oss gå før de så kaster stein på bussene våre. Hygglig gjeng denne "klanen".
                    Kasta dem stein på bussa igår?

                    Stemninga igår var dårlig.
                    Men vi fikk til brukbart trøkk på Lillestrøm er de beste/heia heia heia kanaris.

                    Dessverre møter det opp for mange folk som ikke synger, og det blir for spedt med megafonene.

                    Det eneste som vil hjelpe på et så bredt felt er et PA anlegg.

                    Derfor foreslår jeg for KFL styret at dem sjekker priser på et ålreit PA anlegg som man kan bruke på Åråsen og Ullevål. Da får man ut informasjon til alle og alle hører forsangeren som alle skal følge.

                    Ronnie gjorde en fin innsats igår, men når folk ikke synger er det håpløst å stå som forsanger. Skulle ønske vi kunne synge etter 3-1 til enga, men dessverre gjorde vi ikke det.

                    Klanen var ikke noe bedre igår før 3-1. Det hadde vært motsatt hvis vi hadde leda 3-1

                    Kommentar

                    • okb
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2377

                      Opprinnelig skrevet av Skinke
                      Stemningen var litt under pari med tanke på resultatet og hvordan gutta på banen spiller og ikke minst hvor mange vi var.
                      Fra pressetribunen (midt på langsiden) opplevdes faktisk klanen og Kanarifansen som likeverdig fram til 1-0. Etter det datt lufta ut, og etter pause var det lite å høre fra VG-tribunen. Synd. Det er i motgang at laget trenger støtte. Det er faktisk nå engasjementet bør heves, og Åråsen fylles på søndag.

                      Jeg har allerede nå ordnet slik at fire av mine venner som aldri er på Åråsen, men som er LSK-supportere, sitter klare til å støtte laget søndag kveld klokka 18:00. Andre som tar utfordringen?
                      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                      Kommentar

                      • Superstefan
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 2180

                        Opprinnelig skrevet av Tony
                        Kasta dem stein på bussa igår?
                        Det jeg så var at en del vakter kom løpenes bortover mot bussene og siden jeg sto helt fremst hørte at de ga beskjed til alle de ansvarlige tur folkene at de måtte kjøre en omvei fordi de hadde fått beskjed fra en eller flere busser (fikk ikke helt med meg det) om at de hadde fått stein kastet på seg når de kjørte under bruer vekk fra Ullevaal.

                        Derfor ble det en helvettes rundtur i Oslo med politibiler som stoppet trafikken i alle rundkjøringer så alle bussene skulle komme seg frem.
                        Fotograf Kreativ Kanaris

                        KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                        Kommentar

                        • Tony
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4737

                          Ja, jeg fikk beskjed av KFL vakt nr. 1 at vi måtte kjøre omvei grunne tat dem frykta stenkasting.
                          SÅ rett etterpå kommer KFL vakt nr. 2 og sier at vi kjører vanlig vei men politi kjører foran og sjekker alle bruene.

                          Det endte opp med full stopp ved første bru, men vi var så langt bak så så ikke hva som skjedde.

                          Kommentar

                          • Superstefan
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 2180

                            Da veit ikke jeg om det var pga fare for steinkasting eller om det faktisk hendte. Slik jeg forsto hadde det blitt kastet stein men vi må nesten høre fra noen som faktisk satt på bussen hvis vi skal ha ett garantert svar.
                            Fotograf Kreativ Kanaris

                            KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                Fet tifo.

                                Enda fetere da den blåste opp og ga "ballongtifo" ny mening.
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • ChriZza
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 4265

                                  På vegne av alle som har hjulpet til med tifoen: Tusen takk!
                                  Vi lurte på om vi skulle "baile ut" pga vinden, men kjørte på. Angrer ikke.

                                  Kommentar

                                  • Macho-Morten
                                    Ikke KFL-styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2687

                                    Opprinnelig skrevet av Larsk
                                    er vel ikke bare vi som vil ha Tony som forsanger?
                                    Det har jeg heller ikke sagt. Derimot er de fleste som maser om dette medlemmer av UL. Det er uansett ikke verdt å diskutere. Det jeg reagerer på er hvorfor så mange tror at det skal ha så mye å si om Tony eller f.eks. Ronnie er forsanger, noe jeg fortsatt ikke har fått noe tydelig svar på.

                                    Ellers lener jeg meg fullt og helt på Skinkes svar tidligere i tråden.

                                    Kommentar

                                    • mr.sandass
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2005
                                      • 972

                                      Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                                      Kveldens tåpeligste innlegg? Ser virkelig ikke problemet i at nøkkelpersoner på KFLs tribunearrangementer skal være medlemmer av KFL. Og hva er det egentlig Tony har bevist som automatisk gjør ham til frelseren av tribunelivet vårt? Greit, jeg hører han gjorde manns jobb i Fredrikstad, men vi har da for faen hatt bra kamper under ledelse av både Ronnie og Per Arne også.

                                      Verre er det at det fortsatt, et halvt år etter tumultene, fortsatt er bitching og knurring fra dere fordi dere ikke får vilja deres. Voks opp.
                                      Underlig at du ber oss vokse opp når du fronter en hattekultur som de aller fleste trenger 5 i promille for å bruke

                                      Vi stinka igår. Hadde ikke hjulpet med Tony som hovedforsanger heller. Dog litt underlige sangvalg Ronnie til tider.

                                      Jeg er enig med vestfolk. Ronnie må ha hatt verdens værste møkka jobb igår.
                                      www.ultrasfeltc.net

                                      Kommentar

                                      • Simeone
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2008
                                        • 761

                                        Jeg synes Ronnie gjør en kjempejobb jeg, problemet er at ingen hjelper han. Han andre forsangeren som sto foran, ja hva skal jeg si. Han var ingen forsanger.

                                        Synes det er skummelt og se hvor mye engasjementet har gått nedover siden 2005/2006 hvor vi virkelig overkjørte Enga på tribunen. Nei, dette var dårlige greier. Nå må alle sette inn full mobilisering mot trøndera.

                                        Lidenskapen, stolheten over klubben og hatet mot de ekle trøndera må frem.
                                        Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                        para gritarle a la FIFA:
                                        ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                        Kommentar

                                        • superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

                                          Opprinnelig skrevet av Paddis
                                          Det var tidenes dummeste tifo - bare flaut og latterlig!
                                          Hva sto på den?
                                          Enøyd i de blindes dal.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎