Vålerengen IF - Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    Ny info:

    - Martin’s åpner kl 14. (OBS! Ny åpningstid!)
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

    Kommentar

    • Bobbythabird
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Aug 2005
      • 115

      Er det lov å ha med seg egene flagg! Tenkte å ta med en stort ett som jeg har! Dritt hvis en av vaktene tar det ifra meg fordi jeg kan skade andre med det!
      Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        Opprinnelig skrevet av Bobbythabird
        Er det lov å ha med seg egene flagg! Tenkte å ta med en stort ett som jeg har! Dritt hvis en av vaktene tar det ifra meg fordi jeg kan skade andre med det!
        Skal ikke være noe problem det. Men man vet aldri, møter du feil vakt så kan det hende dem ser på det som et drapsvåpen på linje med en paraply, og da er det ikke sikkert du får det med deg inn.
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • Fugla- patriot83
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2005
          • 1241

          Opprinnelig skrevet av Bobbythabird
          Er det lov å ha med seg egene flagg! Tenkte å ta med en stort ett som jeg har! Dritt hvis en av vaktene tar det ifra meg fordi jeg kan skade andre med det!
          Jeg husker jeg hadde med meg jubileumsflagget fra '97, som er større enn de flagga som selges nå, til cupfinalen i '05. Jeg ble fratatt flagget på vei inn og måtte krangle med sikkerhetsvakten om å få ta det med inn.

          Heldigvis så jeg en med makan flagg på en annen tribuneseksjon så da brukte jeg at det "skulle være likt for alle". Tyttebæret dro frem walkie-talkie, prata med diverse folk, ga meg motvillig flagget tilbake. Lo godt for meg selv da, der jeg igjen kom inn på stadion igjen...

          Har ikke tatt med flagg siden så veit ikke hvor strenge de er nå.
          -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
          Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

          En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

          Kommentar

          • Hoho
            -Engasupporter-
            Forumsadist
            • Oct 2006
            • 140

            Opprinnelig skrevet av Bobbythabird
            Er det lov å ha med seg egene flagg! Tenkte å ta med en stort ett som jeg har! Dritt hvis en av vaktene tar det ifra meg fordi jeg kan skade andre med det!
            Vaktene på Ullevaal har (som på alle andre steder i Norge vel?) instrukser om at flagg med stiv stang ikke kommer inn. Dersom du har ett sånt hvitt rør som brukes på stort sett alle flagg på tribuner i Norge så går det helt fint. Dersom du ikke har det, så får du kjøpt det på Clas Olsson feks. Da skal det gå helt fint. Har hvertfall ikke vært noe problem før i år for oss på andre siden. Heller ikke når trøndera var på besøk (Noen på skolen holder med RBK, møtte opp med egne flagg og fikk ingen problemer). Kan ikke helt se grunnen til at det skal være noe annerledes mot LSK.

            PS; Alle kamper går jo som "null-risiko" kamper for tida uansett, så de kan vel ikke kreve noe ekstra strenge tiltak på denne kampen?
            Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

            JA, det er det

            *Hoho er en skapfugl*

            Kommentar

            • Bobbythabird
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Aug 2005
              • 115

              Flagget er ett Jubileums flagg fra 97, eller noe å har hvit stang, relativt hard! Gidder ikke drasse med meg flagget hvis jeg må krangle med noen ape vakter for å i det hele tatt få det med inn!


              Forza Fugla,-La oss vise hvem som er best i norge!!!!
              Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

              Kommentar

              • Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

                Ser ut til å bli en kjip pauseunderholdning:

                "Angelo Kelly skal underholde i pausen i matchen mot Lillestrøm når han synger Mitt Vålerenga sammen med Klanen."

                LOUD
                PROUD
                ULTRA

                Kommentar

                • Kanariz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 2507

                  Opprinnelig skrevet av Hoho
                  Vaktene på Ullevaal har (som på alle andre steder i Norge vel?) instrukser om at flagg med stiv stang ikke kommer inn. Dersom du har ett sånt hvitt rør som brukes på stort sett alle flagg på tribuner i Norge så går det helt fint. Dersom du ikke har det, så får du kjøpt det på Clas Olsson feks. Da skal det gå helt fint. Har hvertfall ikke vært noe problem før i år for oss på andre siden. Heller ikke når trøndera var på besøk (Noen på skolen holder med RBK, møtte opp med egne flagg og fikk ingen problemer). Kan ikke helt se grunnen til at det skal være noe annerledes mot LSK.

                  PS; Alle kamper går jo som "null-risiko" kamper for tida uansett, så de kan vel ikke kreve noe ekstra strenge tiltak på denne kampen?
                  Jeg har aldri blitt stoppa i døra på ullevaal pgr av "feil type" stang. Har hatt alt av tjukke stokker til bambus stenger med metall i enden. Så dekker man litt til med gaffa teip, så ordner alt seg

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    Satser på att Tåpelige Hodeplagg Kanaris mobiliserer hardt og plasserer seg strategisk med hensyn til kameraenes plassering. Vi trenger absolutt en høyere klovnefaktor i KFL.

                    Bonusen er at KFL blir latterliggjort av de tøffe ultrasgrupperingene rundt omkring i Norge. Det har vært altfor lite med tante- og klovnebeskyldninger i det siste fra Eru & Co, på tide å legge litt mer ved på bålet.
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • Macho-Morten
                      Ikke KFL-styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2687

                      Tåpelig Hodeplagg-Kanaris må dessverre skuffe med sitt fravær denne gangen, da THK 08 er ment som et langturprosjekt. Vil komme sterkere tilbake i Ålesund!

                      Tåpelig Hårsveis-Kanaris vil derimot møte opp, muligens i samarbeid med Baris-Kanaris.

                      (Til Facebookfugler: Baris-Kanaris har egen gruppe der inne som dere gjerne må bli med i.)
                      Last edited by Macho-Morten; 18.10.2008, 19:55. Begrunnelse: glemte påbudt årstall ved forkortelsen til undergruppa

                      Kommentar

                      • Jaren-kanari
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Mar 2004
                        • 185

                        Det er sikkert allerede tenkt ut et opplegg for dette, men jeg slenger likevel inn et ønske for denne kampen. Som nevnt, håper jeg Forza fugla blir dratt i gang under hymnen deres. Når matchen starter, ønsker jeg "evig og for alltid" med full trøkk. Når den synges med trøkk, syns jeg den er en av våre beste sanger. Kan også bli bra visuelt dersom vi får med folk til å vifte med skjerfa når tromma kommer inn i sangen. Kan vi ikke gjørra det'a ??? - Pliis....
                        Jaren-kanari
                        Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

                        Kommentar

                        • Bobbythabird
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Aug 2005
                          • 115

                          Uansett sang på mandag, Vi skal synge ut ape folket på deres hjemmebane! Vi har klart det før og vi skal klare det igjen!!!

                          Vi er Norges beste og på mandag skal vi vise det forran Tv Norge!!!
                          Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

                          Kommentar

                          • Dandy
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 346

                            Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                            Tåpelig Hodeplagg-Kanaris må dessverre skuffe med sitt fravær denne gangen, da THK 08 er ment som et langturprosjekt. Vil komme sterkere tilbake i Ålesund!

                            Tåpelig Hårsveis-Kanaris vil derimot møte opp, muligens i samarbeid med Baris-Kanaris.

                            (Til Facebookfugler: Baris-Kanaris har egen gruppe der inne som dere gjerne må bli med i.)
                            Merker jeg blir flau...
                            UFC 05!

                            Kommentar

                            • MartinRE
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2008
                              • 738

                              ALLE MANN TIL ULLEVAAL!
                              Jeg aner ikke hva vi skal ha jeg men det må være noe drit tøft som vi kan mose enga med ...:twisted:
                              "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                              Kommentar

                              • morten
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 2156

                                Alarm - bøfla kommer!

                                Av: Espen K (19. oktober 2008 08.57)



                                Nå er det er kamp igjen og noen av våre verste fiender er på vei. Alle, denne gangen også Heimevernet, beordres til å møte i full gru, mandag 20/10 kl 19:00 zulu. Slaget skal utkjempes på Ullevåll Stadion og det er på tide å børste støv av gammelt hat.
                                Ingen oppfordres til verken å drite ut seg sjøl, Vålerenga eller Klanen, men vi skal vise bønna hvem som skreiv boka om mengden og trykket på tribunen. Undervurderer vi motstanderen gjør vi en klassisk rekruttfeil. Finn plassen din på Gaza eller på Vestbredden, og sørg for at stemmen på forhånd er smørt med frukt og urter. Bøflas eneste fattige våpen er ei kjip tromme og et trillebårlass med bønder som for en gangs skyld, eller skal vi si to ganger i året, møter opp for å prøve å synge de samme døve sangene sine.
                                Som nevnt innledningsvis om Heimevernet har Klanen i år vist tegn på hovmod, men nå er det rev i seila igjen. Vi må minne om at vi er en strategisk brikke i krigsbildet. I møtet på Bohemen sist var Martin tydelig på at Klanen med to stridsklare divisjoner, med så å si kontinuerlige luft- til bakkeangrep, kan avgjøre enkeltbevegelser og valg i kampen på bakken.
                                Som supportergjeng har vi i mange år vært overlegne, men i det siste har vi møtt flere utfordringer. Nå handler det ikke om snørr og barter eller kornsorter som klint eller hvete, nei det handler kort og godt om å vise at det kun er en by i Norge. Det er ikke det at pip-pippene er så flinke, det handler om å kjenne sin besøkelsestid og ta ansvar som borger av Oslo. Slår vi bøfla drar vi fra dem på tabellen. Skrekkscenarioet er det motsatte.
                                Da vet alle hva som er taktikken. Vi skal synge dem hjem til slaktebenken på Romerike.
                                Bøfler er ment å ende opp som slakt, så enkelt er det bare.
                                Espen Knutsen
                                Talsmann

                                www.nåla.com
                                Badekar
                                http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                Kommentar

                                • Jaren-kanari
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Mar 2004
                                  • 185

                                  Ha ha, de er jo søte også da!!! Klanen overlegne i mange år??? Ler meg i hjel av de nissene. Akkurat som jeg gjør av mange mine medborgere fra HADELAND, som reiser inn til byen for å hetse bønder. Artig paradoks! I morgen skal trøkket fra KFL blåse blånisseluene (blå/røde er de vel )av "fleskenakkene" i apeberget....

                                  FORZA FUGLA !!!!
                                  Jaren-kanari
                                  Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

                                  Kommentar

                                  • ChriZza
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 4265

                                    Opprinnelig skrevet av Jaren-kanari
                                    Det er sikkert allerede tenkt ut et opplegg for dette, men jeg slenger likevel inn et ønske for denne kampen. Som nevnt, håper jeg Forza fugla blir dratt i gang under hymnen deres. Når matchen starter, ønsker jeg "evig og for alltid" med full trøkk. Når den synges med trøkk, syns jeg den er en av våre beste sanger. Kan også bli bra visuelt dersom vi får med folk til å vifte med skjerfa når tromma kommer inn i sangen. Kan vi ikke gjørra det'a ??? - Pliis....
                                    Desverre runger ikke Forza Fugla på samme måte som i 2005 og den har mista trøkket.
                                    Men fortvil nå ikke, vi skal nok klare å overdøve den fordømte salmen deres alikevel!

                                    Kommentar

                                    • Martini
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2007
                                      • 294

                                      Nå håper jeg alle er skikkelig LADD!! før morgendagens hatoppgjør!
                                      Jeg har gleda/grua meg til denna matchen i laaang tid nå, og blir ikke mindre motivert når innlegget til våre kjære Espen slår imot meg på første sida...!

                                      La våre sanger til sportsklubben RUNGE utover Ullevaal imorra, og virkelig slå imot de narkomane i BEND IT på motsatt side av pleddet...!

                                      GI ALT, STÅ PÅ, LSK!!!!
                                      FUGLA TIL VI DØR!

                                      Kommentar

                                      • Harvest
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2006
                                        • 855

                                        Jeg er så gira som jeg kan få bli. Får ikke sove for fem flate øre, og sitter istedet og drikker noen øl. Har tatt på meg drakta allerede, og kommer sikkert til å sovne i den i natt, når det enn måtte bli...
                                        Iron Maiden's gonna get you.

                                        Kommentar

                                        • Per Arne
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 2347

                                          Måtte regn og kulde herje oss - og gutta legge grunnlaget for nye baris-eskapader. Synges i kveld, bøfler!
                                          Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎