Vålerengen IF - Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #61
    Opprinnelig skrevet av T.Pennant
    Tro meg, de fleste som har tomer opp og ned i Tonys favør i denne tråden har gjort betydlig mer enn deg, over lengere tid, tidligere.
    Er da for faen meg ingen pissekonkuranse dette her.
    Hold kjeft folkens og konsentrer dere om hva som er viktig; Kampen til mandag.

    Vi har snart en lang vinter foran oss der vi kan lage gule streker i snøen helt til vi blir enige frem til sesong start 2009.

    Det er KFL som gjelder, ikke deg, iL, Mykle, Tony, chriZZa, UFC, MB, whatever.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • mr.sandass
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2005
      • 972

      #62
      Opprinnelig skrevet av iL
      Er da for faen meg ingen pissekonkuranse dette her.
      Hold kjeft folkens og konsentrer dere om hva som er viktig; Kampen til mandag.

      Vi har snart en lang vinter foran oss der vi kan lage gule streker i snøen helt til vi blir enige frem til sesong start 2009.

      Det er KFL som gjelder, ikke deg, iL, Mykle, Tony, chriZZa, UFC, MB, whatever.
      Uenig. Det er det og skape den beste støtten til LSK som gjelder. Ikke KFL.
      www.ultrasfeltc.net

      Kommentar

      • synøve
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 425

        #63
        Opprinnelig skrevet av T.Pennant
        Tro meg, de fleste som har tomer opp og ned i Tonys favør i denne tråden har gjort betydlig mer enn deg, over lengere tid, tidligere.

        vet tydeligvis hvem jeg er da el??siden du vet hva jeg har gjort el ikke gjort!! og du??? aldri for sent å begynne
        Last edited by synøve; 14.10.2008, 09:31.

        Kommentar

        • synøve
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 425

          #64
          [quote=UltraFo;294615]Jeg og nok en deeel andre har vært på nok møter, tribunemøter, engasjert meg i mer enn nok til å vite akkurat hvem som styrer det meste.


          har ikke noe problem med å si meningen min og bli hørt!lenge siden du har vært der kanskje?!!

          Kommentar

          • UltraFo
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2007
            • 800

            #65
            [quote=synøve;294647]
            Opprinnelig skrevet av UltraFo
            Jeg og nok en deeel andre har vært på nok møter, tribunemøter, engasjert meg i mer enn nok til å vite akkurat hvem som styrer det meste.


            har ikke noe problem med å si meningen min og bli hørt!lenge siden du har vært der kanskje?!!
            Nope, 3 runder siden eller no

            Opprinnelig skrevet av mr.sandass
            Uenig. Det er det og skape den beste støtten til LSK som gjelder. Ikke KFL.
            Dagens beste innlegg
            UFC ~ Gulsvarte Brødre

            Kommentar

            • Petter Ø
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3008

              #66
              Drar frem denne igjen jeg..
              Opprinnelig skrevet av Tony
              Tribunegruppa har idag kommet frem til opplegget rundt kampen, og det vil IKKE bli lagt ut her, men kommer i info på sangmøte til mandag.

              Tribunegruppa har kommet frem til at jeg ikke skal være forsanger grunnet at jeg ikke er medlem. Ronnie har hovedansvaret og jeg skal stå oppe på tribunen med de andre.

              Diskusjonen rundt forsanger stopper ved denne tråden!

              Vi har en viktig revansj mot Klanen!

              Kom igjen kanaris
              Kan vi diskutere videre og glemme konspirasjonsteorier osv nå? KFL og tribunegruppa er ikke styrt av en diktator og hovedforsangere i KFL må være medlem av KFL. Rønnern og co kommer til å gjøre en god jobb og det er uansett mer enn hovedforsangeren som er avgjørende for stemninga. Tony kommer til å dra igang oppe på tribunen sammen med resten av oss.

              Punkter til kampen sånn jeg ser det:
              -Personlig initiativ. Dra med folk på kamp og dra med folk på synging.
              -Flagging. Bruk flagga som blir plassert ut. Visuell støtte er også viktig.
              -Ikke bruk timene mellom jobb å kamp på å klemme ned sprit. Spar energien til årets viktigste kamp hittill.
              -Drit i "degenererte tapere" som byr opp til dans og stå opp for laget der det teller: På tribunen.
              -Ikke ha igjen stemme på tirsdag.

              Helvete heller, nå skal vi gi alt på mandag!
              Petter Ø - Kreativ Kanaris
              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                #67
                dette begynner å bli en ELENDIG stemningstråd. Med lite fokus på stemning og mye fokus på annen dritt.
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • Raskolnikov
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1452

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                  Kan vi diskutere videre og glemme konspirasjonsteorier osv nå?
                  Diskutere hva da? Kommer jo fram tidligere i tråden at opplegget allerede er spikret.

                  Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                  KFL og tribunegruppa er ikke styrt av en diktator og hovedforsangere i KFL må være medlem av KFL.
                  Synes dette er fornuftig. Den beste forsangeren i KFL er nødvendigvis en som er medlem av KFL. Tony har vel ikke blitt ekskludert så det er hans eget valg at han ikke er medlem. For å skape god stemning er det utrolig viktig at vi er godt organisert og da trenger vi KFL.

                  Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                  Rønnern og co kommer til å gjøre en god jobb og det er uansett mer enn hovedforsangeren som er avgjørende for stemninga.
                  Rønnern har gjort en kjempejobb hele sesongen så det tviler jeg ikke på. At noen andre hadde gjort jobben bedre tviler jeg egentlig på selv om noen andre mener det. For å være litt pessimist tror jeg vi er avhengig av et resultat på banen for å klare oss bra. Forventer dessverre et ganske labert oppmøte fra oss.

                  Ellers enig i alle punktene dine, men vi må snart ta et oppgjør mot alle som skjeller ut folk som flagger. Vi kommer aldri til å bli bra på det visuelle så lenge folk får huden full av kjeft hver gang de er oppe med flagg. Kjeftesmellene er som regel ikke så glade i å synge heller så det hadde vært finfint å bli kvitt de.
                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                  Kommentar

                  • gutt94
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2007
                    • 3271

                    #69
                    Siden jeg har etteler annet rart med brukeren min må jeg stille dette spm her.

                    Jeg og 4 andre sakl på ullevål det er bare jeg som har seongkort på feltet og de 4 andre pleier og sitte på rb.
                    Blir det salg av bileter til vg øvre?
                    Er det numrerte?
                    hvor mange bileter er solgt per tribune?
                    KnutHSolberg

                    Kommentar

                    • Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av gutt94
                      Siden jeg har etteler annet rart med brukeren min må jeg stille dette spm her.

                      Jeg og 4 andre sakl på ullevål det er bare jeg som har seongkort på feltet og de 4 andre pleier og sitte på rb.
                      Blir det salg av bileter til vg øvre?
                      Er det numrerte?
                      hvor mange bileter er solgt per tribune?
                      1) Kom deg/dere ned til VG Nedre
                      2) Nei
                      3) Ikke mange nok
                      www.sebastianramsland.com
                      www.twitter.com/sebramsland

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Seb.R
                        1) Kom deg/dere ned til VG Nedre
                        Vil legge til at dette forutsetter at dere synger som faen.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • gutt94
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2007
                          • 3271

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          Vil legge til at dette forutsetter at dere synger som faen.

                          Vi skal på vg nedre. 4/5 kommer til og synge som faen. 5 man har en god grunn fordi han har framføring om andre verdenskrig på univeritetet i oslo. Lit dumt og miste stemmen før det.

                          Skal nok få disse til og få sesongkort neste år. Er en egen opplevelse i seg selv det.
                          KnutHSolberg

                          Kommentar

                          • Kristiansen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2007
                            • 1332

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av gutt94
                            Vi skal på vg nedre. 4/5 kommer til og synge som faen. 5 man har en god grunn fordi han har framføring om andre verdenskrig på univeritetet i oslo. Lit dumt og miste stemmen før det.

                            Skal nok få disse til og få sesongkort neste år. Er en egen opplevelse i seg selv det.
                            Er bare å synge seg hes under mathcen, sparer stemmen på natta
                            Jeg skal ta BCG testen på Mandag,(som visst nok er jævlig) men skal på ullevåll og skal flagre, hoppe, og synge alt jeg kan!
                            Vi skal faen meg pisse på Klanen!
                            ALT FOR FUGLA!

                            Kommentar

                            • gutt94
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2007
                              • 3271

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av the fugla man
                              Er bare å synge seg hes under mathcen, sparer stemmen på natta
                              Jeg skal ta BCG testen på Mandag,(som visst nok er jævlig) men skal på ullevåll og skal flagre, hoppe, og synge alt jeg kan!
                              Vi skal faen meg pisse på Klanen!
                              ALT FOR FUGLA!
                              lit oftopic: (plz være snille mods jeg kan jo ikke skrive noe annet sted)Og jeg tok bcgen på mandag ohoh

                              Jeg ble på en måte skuffa av den bgen jeg trodde det skulle være smerte i testen men ikke noe annent at lt svie i 10 sek. og bcgen detsammebare der er svingen i mellom 2-5min. ikke noe og grue seg over.

                              Men tilbake til tema.

                              Hvordan tifo blir det. Er det en med mye flag og lgnende eller bre et stort banner?
                              KnutHSolberg

                              Kommentar

                              • Emil B
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 5921

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av gutt94
                                Hvordan tifo blir det. Er det en med mye flag og lgnende eller bre et stort banner?
                                Du har vel spurt om det flere ganger tidligere og fått til svar at det aldri legges ut på forumet før kampen.

                                Kommentar

                                • gutt94
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2007
                                  • 3271

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av VK
                                  Du har vel spurt om det flere ganger tidligere og fått til svar at det aldri legges ut på forumet før kampen.
                                  Har nok ikke spurt om det før. Men jeg kan jo tippe, noe alla cupfinalen i fjor bare i halv størelse
                                  KnutHSolberg

                                  Kommentar

                                  • Vestfold Kanaris
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Oct 2004
                                    • 4583

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av gutt94
                                    Hvordan tifo blir det.
                                    Det blir en ganske ok T.I.F.O. Det skal brennes av ca. 2000 bluss, 1500 røykbomber, 4000 strobes pluss at en naken King_Raymond skal kaste bangers fra øvre vg hele matchen. Har jeg hørt rykter om. Men den som lever får se.

                                    Viktigste er at man stiller opp i vg nedre og gir alt visuelt og verbalt for Lillestrøm. Fortsett sangen uansett om vi får et par baklengs.
                                    LOUD
                                    PROUD
                                    ULTRA

                                    Kommentar

                                    • vEgz
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Aug 2006
                                      • 130

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                      Jeg og nok en deeel andre har vært på nok møter, tribunemøter, engasjert meg i mer enn nok til å vite akkurat hvem som styrer det meste.

                                      Bidra på tribunen og synge osv går nok bra, får bare håpe vi får flagge av de bak da.
                                      Greia er vel at folk misliker flagging ved store målsjanser og viktige situasjoner, noe som hender forekommer. Flagging generelt er da greit.. Vi kan ikke forvente at alle på feltet KUN skal bry seg om tribunelivet.
                                      Jeg sier ikke at du gjør det du heller, men på måten du skriver det virker det som du ikke skjønner hva som ligger bak "klaginga" til folk på flagging.

                                      Kommentar

                                      • gutt94
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2007
                                        • 3271

                                        #79
                                        Når jeg mente tifo mente jeg kun på starte. Altså åpninga. Ikke ut kampen. Jeg er ikke et fan av flag men syntes det er greit under kamstart og ned når dommeren blåser i gang kampen.
                                        KnutHSolberg

                                        Kommentar

                                        • Vestfold Kanaris
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Oct 2004
                                          • 4583

                                          #80
                                          Folk klager på flagging hele tida, ikke kun når det er stoore sjanser. Det sutres ofte tilogmed når ballen er ute av spill. Så jeg skjønner godt at folk tar opp problemet.

                                          Etter min mening skal en ståtribune være levende. Flagg, tvåpinns og skjerf skal vaie gjennom hele kampen.

                                          Nå har folk i tifogruppa oppfordra til bruk av flagg ofte borte mot vålerengens if, så da håper jeg folk følger opp.
                                          LOUD
                                          PROUD
                                          ULTRA

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎