Vålerengen IF - Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    #41
    Fåssja fulla!!!
    Last edited by Vestfold Kanaris; 13.10.2008, 19:44.
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • Martini
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2007
      • 294

      #42
      Opprinnelig skrevet av gutt94
      HAdde tenkt og ta bussen jeg

      Hadeland bussen, kjører den forbi rotnes?

      Pris?

      Når?

      Hvor ved ullevål stopper den?
      Vil med all sannsynlighet tro at bussene stopper ca 100 meter bortafor VG svingen, altså i enden av byggeplassen utafor stadion... Var ihvertfall her vi blei sluppet av sist mot hårfønerne, så går utifra at det samme gjelder mot søpla....
      FUGLA TIL VI DØR!

      Kommentar

      • Martini
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2007
        • 294

        #43
        Ellers håper jeg alle med gult og svart hjerte virkelig går i seg selv før denna matchen, og tenker over hvorfor vi skal være TOPP motiverte for å gi alt på tribunen og være hese ut uka....

        Sportsklubben fra Åråsen spiller for å beholde plassen i TL, spiller for å havne over søpla på tabellen, og at vi synger for å holde landets selvutnevnte beste supportere med nesa høyt opp i sky nede på jorda....

        Dessuten er dette en tribunekamp der alle MÅ gi 100%, dersom KFL som organisasjon skal fortsette skryte av Norges beste supportere i motgang denna sesongen....
        FUGLA TIL VI DØR!

        Kommentar

        • Emil B
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 5921

          #44
          Får ikke Tony lov til å være forsanger fordi han ikke er medlem av kfl? Kan noen forklare meg hvorfor?

          Kommentar

          • Simeone
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 761

            #45
            Herlig! Vi bruker ikke den beste forsangeren vi har fordi han ikke er medlem i KFL.

            Trodde toppen var nådd i sommer da dere ulovlig hentet ut informasjon uten samtykke fra vårt forum og fikk hengt ut folk på nett og på kamp.

            Men jeg får bare gratulerere, småligheten når nye høyder.

            PS: Venter spent på ny kommunike, statuetter og retningslinjer.
            Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
            para gritarle a la FIFA:
            ¡Que ellos son el gran ladrón!

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #46
              Tribunegruppa har idag kommet frem til opplegget rundt kampen, og det vil IKKE bli lagt ut her, men kommer i info på sangmøte til mandag.

              Tribunegruppa har kommet frem til at jeg ikke skal være forsanger grunnet at jeg ikke er medlem. Ronnie har hovedansvaret og jeg skal stå oppe på tribunen med de andre.

              Diskusjonen rundt forsanger stopper ved denne tråden!

              Vi har en viktig revansj mot Klanen!

              Kom igjen kanaris

              Kommentar

              • UltraFo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 800

                #47
                Synd og skam vi ikke bruker den beste, ikke vondt ment mot verken osten eller Ronnie, men Tony er mye bedre enn dere begge. Virkelig synd! Antar det er den faste personen som alltid prater på tribune møtene som har bestemt dette?
                Last edited by UltraFo; 13.10.2008, 21:09.
                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                Kommentar

                • mr.sandass
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2005
                  • 972

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av UltraFo
                  Synd og skam vi ikke bruker den beste, ikke vondt ment mot verken osten eller Ronnie, men Tony er mye bedre enn dere begge. Virkelig synd! Antar det er den faste personen som alltid prater på tribune møtene som har bestemt dette?
                  Sterkt enig! Alt dette pratet om og sette seg sjøl foran andre osv. Hvem kliner til og setter seg sjøl foran trøkket og tribunelivet her?

                  Faen så brutalt irriterende.
                  www.ultrasfeltc.net

                  Kommentar

                  • Scorpio
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2006
                    • 411

                    #49
                    Inne på stadion er det ikke noen konkret oppskrift på suksess på tribunen, det veit vi alle, men tribunegruppa/FuglaTifo er i full gang med å lage et best mulig opplegg.
                    Hmmm.... Kan ikke se at det beste opplegget er å ikke bruke den beste forsangeren vi har, men kanskje det bare er meg...

                    Kommentar

                    • Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

                      #50
                      Nå tror jeg folk missforstår her. Tribunegruppa er ikke ett sted der Mykle kommer å forteller hva resten av folket skal si utad. Dette er ett fora der alle aktive i kfl kan være med å bidra med sitt syn på hvordan organiseringen skal være mot enga og foran andre store kamper.

                      Det at folk driver å langer ned på Ronnie og Osten starter jeg å bli temelig dritt lei nå! Rønnern har gjort en helt enorm innsats på tribunen i år, det finnes neppe en person som blir mer likt blandt kfls medlemmer enn han. Nå skal vi faen ikke glemme at gutta på banen har sugd pikk i så og si samtlige kamper, mens rønnern har faen meg gitt bånn gass på stolen for LSK og for Kanari-Fansen Lillestrøm.

                      Nå er det faktisk under en uke igjen til kampdag. På tide å mobilisere som faen til kamp, til synging, til å være årets mest psykopate gjeng på ullevål. Vi skal trøkke til fra start, pisse på enga under kjerke sangen dems og kjøre bånn fitte hele matchen.
                      Daukjøtt Felt C

                      Kommentar

                      • UltraFo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2007
                        • 800

                        #51
                        Enig at Rønnern har gjort en god innsats, ingen som klager på det da Skinke. Men når omtrent alle synes Tony er bedre, omtrent alle vil ha Tony. Hvorfor kan ikke da Tony være? det skjønner ikke jeg helt, men er kanskje bare meg
                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

                        Kommentar

                        • ChriZza
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 4265

                          #52
                          Ingen vits i å kverulere kun for å kverulere. Dere vet godt hvorfor han (Les: Tony) ikke er hovedforsanger så bare la det være.
                          Ingen som hindrer han i å hjelpe til med å dra igang stemninga bare fordi han ikke har en megafon.

                          Se frem ikke tilbake. Ta ansvar for dere selv og mann dere opp til å lage et helvetes liv sjøl istedenfor å mase om alle andre.

                          Kommentar

                          • UltraFo
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2007
                            • 800

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av ChriZza
                            Ingen vits i å kverulere kun for å kverulere. Dere vet godt hvorfor han (Les: Tony) ikke er hovedforsanger så bare la det være.
                            Grunnen til det? omtrent ALLE vil ha han der jo? Skjønner det bare ikke, veit jeg er blond og bonde men finnes grenser.

                            Opprinnelig skrevet av ChriZza
                            Se frem ikke tilbake. Ta ansvar for dere selv og mann dere opp til å lage et helvetes liv sjøl istedenfor å mase om alle andre.
                            Litt liksom det vi på en måte liksom står for da azza så lix tror det skulle gå bra, fått fin trening i landslags pausen
                            UFC ~ Gulsvarte Brødre

                            Kommentar

                            • Per Arne
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2347

                              #54
                              Det er ingen dramatikk eller personkonflikter, bak dette.

                              Rønnern kommer til å gjøre en knalljobb med hele Kanari-Fansen i ryggen.

                              Det er vi som skal gjøre jobben, og synge til prolapsen tar oss.

                              På Ullevål skal det være 2000 huer som er gærne etter å vinne tribunekampen.
                              Det er det jeg skal bruke energien min på resten av uka, og regner med at resten av dere også gjør!

                              Alle mann til Ullevål mandag 20/10!
                              Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Skinke
                                Det at folk driver å langer ned på Ronnie og Osten starter jeg å bli temelig dritt lei nå! Rønnern har gjort en helt enorm innsats på tribunen i år, det finnes neppe en person som blir mer likt blandt kfls medlemmer enn han. Nå skal vi faen ikke glemme at gutta på banen har sugd pikk i så og si samtlige kamper, mens rønnern har faen meg gitt bånn gass på stolen for LSK og for Kanari-Fansen Lillestrøm.
                                Takk for vennlige ord Skinke. La det være klart for alle at dette ikke er noen egotripp fra en enkelt person, ei heller noe ønske fra undertegnede om nok en gang stå med ryggen mot kampen. Dette er noe som ble vedtatt nå på siste Tribunegruppemøte.

                                Nå er vi tre kamper unna ferdigspilt sesong og vi kjemper fremdeles mot nedrykk. Så får vi ta en pust i bakken etter sesongen og spikre opplegg for neste sesong og da vil vi involvere alle som ønsker å være en del av KFL og støtte opp om supporterklubben. Denne sesongen har vært en parodi på hvor mye dritt en bra gjeng som KFL kan oppleve.

                                Opprinnelig skrevet av Skinke
                                Nå er det faktisk under en uke igjen til kampdag. På tide å mobilisere som faen til kamp, til synging, til å være årets mest psykopate gjeng på ullevål. Vi skal trøkke til fra start, pisse på enga under kjerke sangen dems og kjøre bånn fitte hele matchen.
                                Støttes. Avgjørelsen om forsangere er tatt og enten vi liker det eller ikke, så er det arbeidsbetingelsene frem mot og på matchen. Så får alle gå i seg sjøl og vurdere om det verdt å forsøke å ri en død hest til Ullevaal eller om man skal kjøre opp stemninga og mobilisere de siste hengehuene.
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • mr.sandass
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2005
                                  • 972

                                  #56
                                  Hvis grunnen er som jeg har oppfattet den så er det bare helt ekstremt latterlig.

                                  Men har enkelte bestemt seg så er det tydeligvis det som gjelder for alle.
                                  www.ultrasfeltc.net

                                  Kommentar

                                  • T.Pennant
                                    I karantene
                                    Forumsadist
                                    • Jul 2008
                                    • 121

                                    #57
                                    Visse personer slår til igjen. Hvorfor i helvette skal man ikke bruke den beste forsangern mot VIF?

                                    Kommentar

                                    • synøve
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 425

                                      #58
                                      visse personer?? igjen skal det sies at dette ikke er bestemt av en enkelt person, men av 15 stk,(de som faktisk møter opp) og i stedet for å gjemme seg bak disse tåpelige beskyldningene på forumet,burde vel endel personer kanskje begynne å engasjere seg litt, og heller møte opp og si sin mening.. men det er vel kanskje der det stopper opp? er kanskje litt skummelt? bidra nå heller med å lage ett sinnsykt liv på tribunen, er vel det som er det viktige,forsangerene klarer ikke det alene, det er OSS som står rundt som må hyle halsen sår!!

                                      Kommentar

                                      • UltraFo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2007
                                        • 800

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av synøve
                                        visse personer?? igjen skal det sies at dette ikke er bestemt av en enkelt person, men av 15 stk,(de som faktisk møter opp) og i stedet for å gjemme seg bak disse tåpelige beskyldningene på forumet,burde vel endel personer kanskje begynne å engasjere seg litt, og heller møte opp og si sin mening.. men det er vel kanskje der det stopper opp? er kanskje litt skummelt? bidra nå heller med å lage ett sinnsykt liv på tribunen, er vel det som er det viktige,forsangerene klarer ikke det alene, det er OSS som står rundt som må hyle halsen sår!!
                                        Jeg og nok en deeel andre har vært på nok møter, tribunemøter, engasjert meg i mer enn nok til å vite akkurat hvem som styrer det meste.

                                        Bidra på tribunen og synge osv går nok bra, får bare håpe vi får flagge av de bak da.
                                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                        Kommentar

                                        • T.Pennant
                                          I karantene
                                          Forumsadist
                                          • Jul 2008
                                          • 121

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av synøve
                                          visse personer?? igjen skal det sies at dette ikke er bestemt av en enkelt person, men av 15 stk,(de som faktisk møter opp) og i stedet for å gjemme seg bak disse tåpelige beskyldningene på forumet,burde vel endel personer kanskje begynne å engasjere seg litt, og heller møte opp og si sin mening.. men det er vel kanskje der det stopper opp? er kanskje litt skummelt? bidra nå heller med å lage ett sinnsykt liv på tribunen, er vel det som er det viktige,forsangerene klarer ikke det alene, det er OSS som står rundt som må hyle halsen sår!!

                                          Tro meg, de fleste som har tomer opp og ned i Tonys favør i denne tråden har gjort betydlig mer enn deg, over lengere tid, tidligere.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎