Vålerengen IF - Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Superstefan
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 2180

    Opprinnelig skrevet av André
    Må si jeg syns forsangera var RÆVA! det er alt jeg har og si. er jævelig skuffa over at vi ikke klarte og prestere en dritt på tribunen. men tapet mot enga tar jeg jævelig tungt. nå fortjener vi å rykke ned etter en jævelig ræva sessong!
    Hvorfor synes du forsangerene var ræva? Synes de gjorde en ok jobb med å prøve og få i gang den stille saue gjengen vi var i dag.
    Fotograf Kreativ Kanaris

    KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

    Kommentar

    • Fugla- patriot83
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2005
      • 1241

      Opprinnelig skrevet av André
      Må si jeg syns forsangera var RÆVA!...
      De få som var forsangere gjorde faktisk en jævlig bra jobb. Det var verre med de tusen som ikke sang og ikke bidro på noen måte! Synes faktisk synd på forsangera og den umulige tunge jobben de hadde med alt det sidrompa døkjøttet som faktisk befant seg på VG Nedre i dag.

      Jævlig tåpelig sagt, André!

      For øvrig gleder jeg meg til å se bilder av TIFO'en! TIFO-gruppa skal ha all verdens cred.!!!!

      Takk for meg for i kveld...
      -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
      Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

      En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

      Kommentar

      • stian
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2004
        • 156

        Der hvor jeg stod var det utrolig stille i dag, og det virket som om forsanngerne heller ville stå nærmere midten der det var LITT bedre liv. og at de ga faen i de som ikke sang rundt meg og noen få andre syngende supportere.

        Karakter til Kanari Fansen= STRYK, minus
        stian;);)

        Kommentar

        • André
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2006
          • 419

          kanskje de ikke var så RÆVA som jeg sa. men de hadde ihvertfall en dårlig dag på jobben. er jævelig forbanna nå så mye som detter ut av meg. men syns ikke de var bra. hadde det vært litt mer trøkk i de ville vi kanskje fått lagd noe bedre liv. men hele kfl genrelt i dag var ræva.
          Last edited by André; 20.10.2008, 23:00. Begrunnelse: Ja, jeg driter i rettskrivning!
          Your life
          A game
          turn it up, turn it up!

          Kommentar

          • mr.t
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Apr 2005
            • 146

            ikke ræva forsangere, men noenganger litt feil sangvalg. Når har egentlig "elsket forhatte" trøkka noe sykt?

            Kommentar

            • Bransjehora
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Mar 2007
              • 13

              Hvis kfl hadde brydd seg mer om og lage bra stemning enn at fosangera må være kfl medlemmer vettu så kunne det kanskje blitt bra i dag, hvis det skal fortsette sånn kommer vi ingen vei.

              Kommentar

              • Macho-Morten
                Ikke KFL-styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2687

                Opprinnelig skrevet av Bransjehora
                Hvis kfl hadde brydd seg mer om og lage bra stemning enn at fosangera må være kfl medlemmer vettu så kunne det kanskje blitt bra i dag, hvis det skal fortsette sånn kommer vi ingen vei.
                Kveldens tåpeligste innlegg? Ser virkelig ikke problemet i at nøkkelpersoner på KFLs tribunearrangementer skal være medlemmer av KFL. Og hva er det egentlig Tony har bevist som automatisk gjør ham til frelseren av tribunelivet vårt? Greit, jeg hører han gjorde manns jobb i Fredrikstad, men vi har da for faen hatt bra kamper under ledelse av både Ronnie og Per Arne også.

                Verre er det at det fortsatt, et halvt år etter tumultene, fortsatt er bitching og knurring fra dere fordi dere ikke får vilja deres. Voks opp.

                Kommentar

                • ChriZza
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 4265

                  Det er bra sagt ...hora når Tony (som er han du sikter til) faktisk hadde en megafon i ihvertfall større deler av andre omgang....

                  Kommentar

                  • Martini
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2007
                    • 294

                    Syns overhodet ikke vi skal legge ALL skylda på forsangerne idag, greit nok at det til tider var litt kaotisk og etter min mening lite/like sanger med trøkk i under første omgang spesielt, men det er hver og en av oss som står på betongen bak våre 11 som faktisk velger om vi skal trøkke til som faen og faktisk bidra eller ikke....

                    Selvom det var så inni helvettes tøft å stå der når 3-1 smalt inn bak Otto...
                    FUGLA TIL VI DØR!

                    Kommentar

                    • Vestfold Kanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Oct 2004
                      • 4583

                      Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                      Kveldens tåpeligste innlegg? Ser virkelig ikke problemet i at nøkkelpersoner på KFLs tribunearrangementer skal være medlemmer av KFL. Og hva er det egentlig Tony har bevist som automatisk gjør ham til frelseren av tribunelivet vårt? Greit, jeg hører han gjorde manns jobb i Fredrikstad, men vi har da for faen hatt bra kamper under ledelse av både Ronnie og Per Arne også.

                      Verre er det at det fortsatt, et halvt år etter tumultene, fortsatt er bitching og knurring fra dere fordi dere ikke får vilja deres. Voks opp.
                      Tåpelig av deg å referere til "dere", hvem sikter du til?

                      Det som er helt sikkert er at Ronnie har verdens største møkkajobb når 90% stort sett holder kjeft når han starter noe. Ikke lett å være forsanger idag.
                      LOUD
                      PROUD
                      ULTRA

                      Kommentar

                      • Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

                        En annen ting er trommas plassering, jeg synes det var vanskelig å høre takta i dag. Noe som gjorde at vi ofte kom i utakt. Hvorfor var tromma plassert nederst?
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

                        Kommentar

                        • Macho-Morten
                          Ikke KFL-styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2687

                          Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                          Tåpelig av deg å referere til "dere", hvem sikter du til?
                          Ikke tåpelig i det hele tatt. Fyren har UFC i signaturen sin, og det er hovedsakelig medlemmer av UFC og MB som skriker om at Tony må være forsanger og har blitt så urettferdig behandla.

                          Ellers er jeg enig i resten av det du skriver i begge innleggene.

                          Edit: Ser at Bransjehora, som jeg refererer til i denne posten, har fjerna signaturen sin siden det forrige innlegget mitt. Men han er/var tydelig affiliert med UFC, så poenget mitt er gyldig.

                          Kommentar

                          • Larsk
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 1053

                            Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                            Ikke tåpelig i det hele tatt. Fyren har UFC i signaturen sin, og det er hovedsakelig medlemmer av UFC og MB som skriker om at Tony må være forsanger og har blitt så urettferdig behandla.

                            Ellers er jeg enig i resten av det du skriver i begge innleggene.

                            Edit: Ser at Bransjehora, som jeg refererer til i denne posten, har fjerna signaturen sin siden det forrige innlegget mitt. Men han er/var tydelig affiliert med UFC, så poenget mitt er gyldig.
                            er vel ikke bare vi som vil ha Tony som forsanger?
                            !!Gunners!!

                            Kommentar

                            • Skinke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2007
                              • 3914

                              Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                              En annen ting er trommas plassering, jeg synes det var vanskelig å høre takta i dag. Noe som gjorde at vi ofte kom i utakt. Hvorfor var tromma plassert nederst?
                              kan være noe med at det kom noen fra enga å ramponerte tromma i pausen. Tromma var ødelagt i 2.omgang faktisk!
                              Daukjøtt Felt C

                              Kommentar

                              • Brækken
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Jun 2007
                                • 109

                                Ramponerte tromma?
                                Det høres villt ut at noen fra enga kom opp på tribunen i pausen, ødelegger tromma, uten at noen på tribunen reagerer?

                                Jeg stod rett bak målet og fikk ikke med meg detta i det hele tatt. Nå fikk jeg ikke en gang med meg at tromma var ødelagt utover i 2. omgangen heller, så jeg har vel ikke så mye jeg skulle ha sagt....
                                Team Wenche Myhre

                                Kommentar

                                • Skinke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2007
                                  • 3914

                                  Vistnok 2 enga damer som gjorde dette i pausen.

                                  ifl trommis jørn.
                                  Daukjøtt Felt C

                                  Kommentar

                                  • Brækken
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Jun 2007
                                    • 109

                                    Hvordan kan VIF-supportere komme seg inn på bortefeltet uten at noen legger merke til det?

                                    Det sier vel litt om vaktholdet, det er jo heller ikke første gang. Skjedde ikke noe lignende med at 8 VIF-supportere tok seg inn på bortefeltet i kampen mot Lyn også?
                                    Team Wenche Myhre

                                    Kommentar

                                    • Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

                                      please, ikke gjør denne tråden også til en UFC versus KFL-tråd, dritt lei det tjaset
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

                                      Kommentar

                                      • Johnny Sack
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Jun 2007
                                        • 127

                                        Kommer det bilder noe sted?

                                        Kommentar

                                        • ChriZza
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 4265

                                          I pausen kom det bort to "nøytrale" damer til Jørn og hun ene av dem ødela tromma.
                                          Vi prøvde først med å bruke baksiden av den, men den holdt ikke lenge.
                                          Matchen hjalp vel ikke akkurat på stemninga den heller..

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎