KFL-banner stjålet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dalen
    Brannsupporter
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 391

    #21
    If heartaches brought fame in love's crazy game,
    I'd be a legend in my time.
    If they gave gold statuettes for tears and regrets,
    I'd be a legend in my time.

    Johnny Cash - A Legend In My Time

    Kommentar

    • Krissern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1017

      #22
      så få de var

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #23
        Opprinnelig skrevet av Krissern
        så få de var
        Vi er vel ikke akkurat i posisjon til å disse andre for dårlig bortefølge
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • dalen
          Brannsupporter
          Myklebust Light
          • Jun 2007
          • 391

          #24
          Opprinnelig skrevet av UltraFo
          Dette kom ut på TribuneKultur.com nå
          Slo deg med 2 minutter der. Faktisk jeg som tok bildet med min Nokia N82
          If heartaches brought fame in love's crazy game,
          I'd be a legend in my time.
          If they gave gold statuettes for tears and regrets,
          I'd be a legend in my time.

          Johnny Cash - A Legend In My Time

          Kommentar

          • Krissern
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1017

            #25
            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
            Vi er vel ikke akkurat i posisjon til å disse andre for dårlig bortefølge
            Litt så..

            Kommentar

            • BlodigHøne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 729

              #26
              Stabæksupporterne sprer KFL sitt glade budskap rundt omkring i det norske land. Er vel snarere enn bjørnetjeneste enn et tyveri?
              Oh, fishy, fishy, fishy fish!
              That went wherever I... did go!

              Kommentar

              • Mr.Bird
                Medlem
                Møteplager
                • Mar 2009
                • 76

                #27
                Opprinnelig skrevet av Folke
                Helt uenig!
                Vis respekt for tiden andre lags supportere har brukt på å lage bannerne og la de henge i fred, uansett!
                Skal man gjøre noe småkult må det i så fall være å lage en banner alla den som ble vist i dag (B-Gjengen), den var mega rå!!
                Selvfølgelig likte jeg dette like lite som deg, og jeg skjønner frustrasjonen (særlig til de som har laget det), men det jeg vil få frem er at jeg tror mange hadde sett humoren om vi viste fram et banner vi hadde rappa fra et annet lag!

                Det er dritt når det skjer med oss, men om vi hadde tatt et banner fra dem på "riktig" måte, hadde kanskje en del sett humoren i det. Det hadde hvertfall jeg gjort, uten at jeg støtter tyveri eller å ødelegge andre supporteres utstyr!
                MCMXVII

                Kommentar

                • Krissern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1017

                  #28
                  Så hvis Tifo gruppa hadde vert tilstede på stadioen så mener du det ikke lenger hadde vert feil å stjele? Det er dårlig gjort å stjele i butikken etter stengetid, men kult hvis det er folk der?

                  Kommentar

                  • Mr.Bird
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Mar 2009
                    • 76

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Krissern
                    Så hvis Tifo gruppa hadde vert tilstede på stadioen så mener du det ikke lenger hadde vert feil å stjele? Det er dårlig gjort å stjele i butikken etter stengetid, men kult hvis det er folk der?
                    Nei ikke slik jeg mente det, og selv om eksemplet ditt om å stjele fra en butikk stemmer, synes jeg ikke det er det samme. I Norge er det svært sjelden at det skjer slike situasjoner, men man skal ikke lenger enn til Sverige før slike hendelser er mer vanlig. Og jeg liker heller ikke at et av våre bannere er stjålet, men tror en del hadde ledd inni seg, om vi hadde gjort det samme.

                    Kall meg gjerne spesiell og si gjerne at det bare er noe " unge pøbler" driver med, men jeg mener det ikke kan sammenlignes med å stjele fra en butikk. Jeg mener også at saken ikke hadde vært så "ille" vi hadde holdt opp SS (eller andre klubber) sitt banner. Og jeg mener ikke at det hadde vært bedre om de hadde stjålet det når Tifogruppa var der, men refererte til tideligere innlegg, der det ble nevnt at måten det ble tatt på var spesiell!
                    MCMXVII

                    Kommentar

                    • Syngende Fugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 415

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Tony
                      Hva var det som skulle vært sabotert? Gikk ikke tifoen som planlagt?
                      Tifoen gikk som planlagt, hvis du ser bort ifra at tekstbanner nr 2 ble sendt oppover tribunen..

                      Når det gjelder ryktene om sabotasje, kan dette kanskje komme av at feil tekstbanner lå øverst.. (altså ""EVENTYRET FORTSETTER")
                      Usikkert på om dette var en pøbelstrek eller litt slurvete arbeid av rigge teamet..
                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)

                      Kommentar

                      • Krissern
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1017

                        #31
                        Jeg syns fortsatt det er totalt unødvendig, det er tyveri! Jeg er 100% imot det uansett hvem som stjeler fra hvem! Sånt syns jeg man bør holde seg for god til!

                        Kommentar

                        • Mr.Bird
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Mar 2009
                          • 76

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Krissern
                          Jeg syns fortsatt det er totalt unødvendig, det er tyveri! Jeg er 100% imot det uansett hvem som stjeler fra hvem! Sånt syns jeg man bør holde seg for god til!
                          Ok da sier vi det sånn!
                          MCMXVII

                          Kommentar

                          • Stabæk87
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Oct 2007
                            • 12

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av veiron
                            Da kan man vel heller påpeke hvor FÅ de var hjemme i den stygge hallen sin?? For en patetisk liten gjeng med shitkids!
                            LSK - Viking 8117

                            Gratulerer..

                            Kommentar

                            • Stabæk87
                              Juniormedlem
                              Bøffelpromp
                              • Oct 2007
                              • 12

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av veiron
                              Kanarifeltet var fullt som vanlig. Si fra når den patetiske gjengen deres klarer å fylle det lille feltet dere har i hallen. Jeg snakka altså om SS. Ok?


                              PS. Hvem tror du kommer til å ha best snitt av LSK og Stabæk i år? I den første kampen deres var 2000-2500 av supporterne tilhørende LSK. Blir værre for dere når Viking kommer.
                              Gleder meg forøvrig til å se tilskuertallet til dritlaget ditt når sola skinner ute!! :lol:
                              Kom det som et sjokk for deg at vi i SS ikke er like mange som KFL? Dette er vi fullstendig klar over.. Men dere har nå hatt litt flere år på å utvikle en tribunekultur.

                              Syns denne bannerepisoden bare var morsom, noen av guttene deres tok banneret vårt ifjor, vi tok deres i år. Dere skal heller være takknemlig for at dere får det tilbake.

                              Kommentar

                              • Andersen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2009
                                • 350

                                #35
                                Uansett hvor mange år dere i Stabæk vil bruke på å utvikle en "tribunekultur", så må dere allikevel se dere slått av en gul og sort overmakt fra Lillestrøm. Face it.

                                Kommentar

                                • Stabæk87
                                  Juniormedlem
                                  Bøffelpromp
                                  • Oct 2007
                                  • 12

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av CFD
                                  Artig at du har et nick som hvor det står stabæk87. Etter måten du oppfører deg og ordlegger deg så skulle man tro at nicket burde være stabæk97
                                  Den satt du! Viktig bidrag til diskusjonen her.

                                  Andersen: Jeg har stor respekt for kanari fansen og alt dere har fått til. Har ingen problemer med å innrømme at dere er norges beste supportergruppe. Men vi har vokst mye de siste årene, så håper og tror vi kommer opp på deres nivå om noen få år.
                                  Last edited by Stabæk87; 23.03.2009, 01:32. Begrunnelse: Rettet Andresen til Andersen.

                                  Kommentar

                                  • Krissern
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1017

                                    #37
                                    Jeg er helt enig med CDF... Det er ikke "kult" å sabotere for andre. Dere hadde fått så mye større utbytte av å bruke den tia på å lage et banner selv.

                                    Kommentar

                                    • Stabæk87
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Oct 2007
                                      • 12

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Krissern
                                      Jeg er helt enig med CDF... Det er ikke "kult" å sabotere for andre. Dere hadde fått så mye større utbytte av å bruke den tia på å lage et banner selv.
                                      Syns ikke det er så veldig kult og dra fra lillestrøm til nadderud for å stjele et Stabæk Support banner midt på natta, for så å sette fyr på det å legge ut videon på youtube. Derfor syns jeg det er litt morsomt at det kom et lite "svar". Banneret ble med en liten tur over fjellet og er på vei tilbake nå. Så håper du ikke mister nattesøvnen krissern.

                                      Kommentar

                                      • Krissern
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1017

                                        #39
                                        Har ikke fått med meg SS banner tyveriet... Link ??

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13272

                                          #40
                                          Tja, dette er jo bare skjemmende for SS. Er jo trist at noen unger som muligens er kanarifans brenner ss-effekter på youtube, men når hele SS stiller seg bak tyvegods som en gjeng tjuvpakk på riksdekkende TV får det hele liksom litt annet innhold og proposjoner. Dette blir jo som om hele kfl skulle begått hærværk på klanens tifo i beste sendetid fordi de to drita klansjentene skar i stykker tromma.


                                          Ellers er det jo hyggelig å høre at SS tar mål av seg til å bli riktig så store. Da var vel ikke dette akkurat reklame for supporterklubben blant nye medlemmer? Med mindre de skal rekrutteres rett fra soningskøen eller ungdomsanstalten?

                                          Kommentar

                                          Working...