KFL-banner stjålet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Krissern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1017

    #61
    Finner ingen brukere på youtube med det navnet...
    Fant link til en video som heter "Stolen Banner - Marienlyst Stadion!", men denne er fjernet av brukeren...

    Kommentar

    • Posse
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Mar 2009
      • 5

      #62
      Noen konkluderte med at filmene viste skilt på E18 som indikerte at de kom østfra oslo, pluss at noen hadde Hater NFF-skjerf. Vi tok ikke voldsomt av når det gjaldt det brente banneret, det var kanskje å leke med ilden å ha det hengende ute på norges aller mest åpne arena (nå ligger visst ting like trygt i den mest lukkede..)

      Men uansett er det ikke riktig å ta hevn på den offisielle gruppa for noe en guttegjeng gjør på fritida. Så det var heller ikke grunnen.

      (Videoene het noe med torched banners.)
      Last edited by Posse; 23.03.2009, 19:45. Begrunnelse: + info

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #63
        Denne saken kom også opp i matchball mandag på tv2Zebra, hvor ingen skjønte noenting om hvorfor dette var gjort. Thorstvedt lurte også litt på utdannelsen til stabækfansen
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • Ranakanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 487

          #64
          Har ett forslag til en morsom hevn til hjemmekampen mot stabæk, ta å trekk ett stort banner som det står f.eks. "ja, det er alltid så stille over her" noe sånt noe ned foran ss når lagene entrer banen .

          Uansett så håper jeg ikke noen finner på å hevne dette tullet, for det er jo bare trossalt ett banner som ss har så fryktelig lyst på da det gult og svart er de fineste fargene som ett fotball-lag kan ha.

          Kommentar

          • BrutoBrutalis
            Juniormedlem
            Bøffel
            • Oct 2006
            • 26

            #65
            Opprinnelig skrevet av Posse
            Noen konkluderte med at filmene viste skilt på E18 som indikerte at de kom østfra oslo, pluss at noen hadde Hater NFF-skjerf. Vi tok ikke voldsomt av når det gjaldt det brente banneret, det var kanskje å leke med ilden å ha det hengende ute på norges aller mest åpne arena (nå ligger visst ting like trygt i den mest lukkede..)

            Men uansett er det ikke riktig å ta hevn på den offisielle gruppa for noe en guttegjeng gjør på fritida. Så det var heller ikke grunnen.

            (Videoene het noe med torched banners.)
            Mener å huske at LSK førbø hatfulle ytringer rettet mot NFF??? Hvis så, er det vel liten tvil om at vi her ikke omtaler kanaris.. Tipper enga jeg.. Typisk sånn pøbeldrit de kan finne på...

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #66
              Opprinnelig skrevet av Folke
              Å stæle supporter utstyret til andre lag er faen meg på nivå med det sutretrynet Nannskog løper etter dommern for å vise frem i hver jævla kamp!
              Sånn kan det gå når man ikke har bedre idoler enn Kjeftesmella Nannskog, Feigur Fall Gunnarsson, kyniske Jönsson og Storkjefta Steen Jensen. Eller svinet Inge Andre Olsen for den saks skyld.

              Ingen stil, ingen ære, ingen historie har et navn, en felles nevner: Stabæk. Dette søplete stuntet (der til overmål administrative krefter må være involvert) er likevel ikke like smakløst "off", tacky og humorløst som det derre "vi går hjem 19:45" -banneret. Som var myntet på å legge nazi-Tysklands skyld på en enkeltperson som ikke var født da krigen sluttet.

              Stabæk Support manifesterer sin stilling som en liten, puslete og ussel møkkagjeng.
              At de ikke klarte å fylle stadionet sitt (tross meget god hjelp fra Fugla) under innvielsen sier alt om laget og dens (manglende) support. At de finner på noe sånt under en stadioninnvielse, der LSK er invitert til å lage stemningen, er nedrig. De har plassert seg i samme kategori som VIF-supporterne som kaster det limet de normalt sniffer, rundt omkring i Lillestrøm.
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                #67
                Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                Har ett forslag til en morsom hevn til hjemmekampen mot stabæk, ta å trekk ett stort banner som det står f.eks. "ja, det er alltid så stille over her" noe sånt noe ned foran ss når lagene entrer banen .

                Uansett så håper jeg ikke noen finner på å hevne dette tullet, for det er jo bare trossalt ett banner som ss har så fryktelig lyst på da det gult og svart er de fineste fargene som ett fotball-lag kan ha.
                Nå har vi fått igjen banneret (?), og da syns jeg vi skal legge saken død. Var tross alt "vi" som "starta" dette med å ta et banner fra dem ifjor.
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • MobBoss
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 900

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                  Nå har vi fått igjen banneret (?), og da syns jeg vi skal legge saken død. Var tross alt "vi" som "starta" dette med å ta et banner fra dem ifjor.
                  Var det virkelig vi som startet dette her? Som kungen sier litt tidligere. Så har ikke han hørt noe om dette. Jeg mener selv også at jeg har litt over middels kontroll på det som er av fotball ramp rundt klubben. Og jeg har heller ikke hørt noe om dette. Men kan jo være medlemmer av den siste undergruppen til kfl da. Det er fullt mulig for de har jeg ingen kontroll på.

                  Invicta

                  Ingen er større en klubben

                  Kommentar

                  • Mollari
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Dec 2003
                    • 135

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Posse
                    Noen konkluderte med at filmene viste skilt på E18 som indikerte at de kom østfra oslo, pluss at noen hadde Hater NFF-skjerf. Vi tok ikke voldsomt av når det gjaldt det brente banneret, det var kanskje å leke med ilden å ha det hengende ute på norges aller mest åpne arena (nå ligger visst ting like trygt i den mest lukkede..)

                    Men uansett er det ikke riktig å ta hevn på den offisielle gruppa for noe en guttegjeng gjør på fritida. Så det var heller ikke grunnen.

                    (Videoene het noe med torched banners.)
                    Skilt på E18(som ikke går til Romerike en gang)? Litt drøyt å dra en sånn konklusjon utifra det? Kan jo like gjerne vært VIF-folk, eller FFK for den saks skyld.
                    http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

                    Kommentar

                    • Blitzkrieg
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Jul 2006
                      • 2

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                      Har ett forslag til en morsom hevn til hjemmekampen mot stabæk, ta å trekk ett stort banner som det står f.eks. "ja, det er alltid så stille over her" noe sånt noe ned foran ss når lagene entrer banen .

                      Uansett så håper jeg ikke noen finner på å hevne dette tullet, for det er jo bare trossalt ett banner som ss har så fryktelig lyst på da det gult og svart er de fineste fargene som ett fotball-lag kan ha.

                      Når du poster slike forslag inne på forumet er du ihvertfall sikker på at de ikke blir noe av. Bannere osv. har ofte til hensikt å overraske.

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                        Har ett forslag til en morsom hevn til hjemmekampen mot stabæk, ta å trekk ett stort banner som det står f.eks. "ja, det er alltid så stille over her" noe sånt noe ned foran ss når lagene entrer banen .
                        Alltid like kult med tifoidéer postet på et åpent forum!


                        Edit: ser at jeg ikke var den første til å kommentere det.

                        Kommentar

                        • Simeone
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2008
                          • 761

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Posse
                          Noen konkluderte med at filmene viste skilt på E18 som indikerte at de kom østfra oslo, pluss at noen hadde Hater NFF-skjerf. Vi tok ikke voldsomt av når det gjaldt det brente banneret, det var kanskje å leke med ilden å ha det hengende ute på norges aller mest åpne arena (nå ligger visst ting like trygt i den mest lukkede..)

                          Men uansett er det ikke riktig å ta hevn på den offisielle gruppa for noe en guttegjeng gjør på fritida. Så det var heller ikke grunnen.

                          (Videoene het noe med torched banners.)
                          Det med Hater-NFF skjerf bør heller ikke ha noe spesielt og si, det skjerfet ble solgt til ihvertfall supporterere fra 5 andre lag.

                          Hadde dere hatt noe kule banner å stjele kunne man tatt igjen, men det gyselige ferdigtrykka Stabæk Support banneret skal dere få ha for dere selv.

                          Taper gjeng.
                          Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                          para gritarle a la FIFA:
                          ¡Que ellos son el gran ladrón!

                          Kommentar

                          • Ranakanaris
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 487

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av veiron
                            Alltid like kult med tifoidéer postet på et åpent forum!


                            Edit: ser at jeg ikke var den første til å kommentere det.
                            jøss, jeg trodde ikke noen ville ta det forslaget mitt så seriøst, det var da mest en fleip og ikke noe form for forslag da jeg er 100% sikker på att ss ville ha blitt rimelig forbannet på tribunen hvis vi gjorde noe slikt og att det neppe ville ha blitt gjennomført hvis jeg skulle ha funnet på mailet det til vår fantastiske gjeng som jobber med tifo.

                            Kommentar

                            Working...