MOBILISERING: enga-LSK - lørdag 23. oktober kl. 17:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Stemningstråd MOBILISERING: enga-LSK - lørdag 23. oktober kl. 17:00

    Massene skal samles i VG svingen!

    Jeg minner om denne tråden:http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ad.php?t=15693

    Her må alle parter i Fugla miljøet våkne!
    Ja, du ja!
    LSK
    KFL
    LF
    UFC
    UFC Juniors
    Junior Kanaris
    DU
    DU
    DU
    DU
    Ja, du ja!

    Nå er det påtide å massemønstre LSK supportere til VG svingen. Oppfordre ALLE gule og svarte om å komme i VG svingen. Starte bussbillettsalg fort som fy. Billettsalget må startes fort.

    Nå må det skje noe fra alle parter.

    KFL: Kom igjen og kjør på allerede nå og ikke vent i flere uker
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

    #2
    Deilig med lørdagskamp!!! Ta med en venn og be vennen ta med en venn! Ullevaal skal fylles, vi skal snyte enga for gullet!!!

    Kommentar

    • Seb.R
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 4159

      #3
      Delta og inviter:
      Log på Facebook for at starte med at dele og komme i kontakt med dine venner, din familie og folk, du kender.
      www.sebastianramsland.com
      www.twitter.com/sebramsland

      Kommentar

      • Vestfold Kanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Oct 2004
        • 4583

        #4
        Skjer det noe her? Håper kfl får ut turopplegg snart. Mange tidlige påmeldelser fører til at andre igjen melder seg på.

        Ufc har fylt 1 buss foreløpig.

        Kom igjen folkens. Alle til Ullevaal. Ta ned gamle flagg og skjerf fra veggen og bruk dem samtidig som du synger 3x45!

        Hater vål****** 7 dager i uka!
        LOUD
        PROUD
        ULTRA

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          #5
          Denne er kinkig. Hva velger man når man er tvunget til å velge? Enga eller siste hjemmekamp?
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #6
            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
            Denne er kinkig. Hva velger man når man er tvunget til å velge? Enga eller siste hjemmekamp?
            Enga er lørdagskamp med masse vill feiring etterpå det kan du ikke gå glipp av eller

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #7
              Opprinnelig skrevet av Stray Cat
              Denne er kinkig. Hva velger man når man er tvunget til å velge? Enga eller siste hjemmekamp?
              Nei, den er ikke kinkig bortsett fra at det blir 1 uke mer du ikke får sett Fugla. Enga borte eller Viking hjemme er et enkelt valg.

              Viking hjemme blir en like kjedelig kamp som det høres ut som, mens Enga borte kan bli enda kjipere, eller 1000x bedre.

              Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt Enga borte uten å nøle!

              Kommentar

              • merch
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2007
                • 938

                #8
                Håper man kan få kjøpt billetter til denne på neste hjemmekamp!
                lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5914

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Tony
                  Nei, den er ikke kinkig bortsett fra at det blir 1 uke mer du ikke får sett Fugla. Enga borte eller Viking hjemme er et enkelt valg.

                  Viking hjemme blir en like kjedelig kamp som det høres ut som, mens Enga borte kan bli enda kjipere, eller 1000x bedre.

                  Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt Enga borte uten å nøle!
                  Hehe... folket har talt. Det må visst bli Enga. Men med det går jeg gjennom denne sesongen uten en eneste hjemmekamp, med unntak av etpar preseason-kamper i LSK-hallen og det kjennes sært. Valgets kvaler er plagsomme, så takk for hjelp :-)
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                    Hehe... folket har talt. Det må visst bli Enga. Men med det går jeg gjennom denne sesongen uten en eneste hjemmekamp, med unntak av etpar preseason-kamper i LSK-hallen og det kjennes sært. Valgets kvaler er plagsomme, så takk for hjelp :-)
                    Når du etterhvert får se videoen fra forrige hjemmekamp og det oppmøte som var der så kommer du ikke til å tenke at "dette var synd jeg gikk glipp av"

                    Tro meg!

                    Kommentar

                    • Kanariz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 2507

                      #11
                      Noen som vet når det kommer turinfo til denne kampen? Er litt lettere å få med folk når man bare kan stikke og kjøpe billetter.

                      Kommentar

                      • KFL109
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1958

                        #12
                        Det blir oppretta kontakt med vif i dag i forhold til kampbilletter. Det vil bli forhåndssalg av disse på LSK-shopen når de kommer i hus. For å unngå billettkaos på Ullevaal og for å få folk tidlig nok inn på tribunene før kampen oppfordrer vi alle supportere til å kjøpe billett på forhånd.

                        Kanari-Fansen kommer selvfølgelig til å sette opp busser og ha kampopplegg etter kjent mønster: Samling på Martins - Bussarmada rett inn til Ullevaal - Fylle og dominere tribunen - Vinne matchen - Busser rett tilbake til Lillestrøm - Seiersfest.

                        Detaljer om priser, billetter, klokkeslett og annen info vil komme først på mandag. Det som kan gjøres av hver enkelt fram til dette er å sørge for at venner, bekjente, naboer, klassekamerater og kollegaer er kjent med at kampen spilles lørdag 23. oktober kl 17 - og at tidspunktet må holdes av!
                        Vidar Evje

                        Kommentar

                        • Tony
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4737

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av KFL109
                          Detaljer om priser, billetter, klokkeslett og annen info vil komme først på mandag.
                          Her synes jeg dere er 1 uke for sent ute. Man kan fint selge bussbilletter uten at kampbillettene har kommet.

                          Husk at enga away ikke er som Sandefjord borte. Her trengs det maks pushing for å fylle svingen mest mulig. Man kunne hatt 3 pushe uker, men får dessverre bare 2

                          MEN nå må alle begynne å tenke på denne kampen og prate med venner, bekjente, arbeidskollegaer, dama/typen etc. etc. Lillestrøm "sliter" sportslig for tiden, noe som gjør at folk ikke kommer av seg selv!

                          Kommentar

                          • glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1251

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av merch
                            Håper man kan få kjøpt billetter til denne på neste hjemmekamp!

                            Du kan kjøpe billetter utenfor stadion som alltid.
                            Blir ikke utsolgt på bortefeltet. Det har det aldrig hvert.

                            Kommentar

                            • Kanarijenta
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 504

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av glasgow
                              Du kan kjøpe billetter utenfor stadion som alltid.
                              Blir ikke utsolgt på bortefeltet. Det har det aldrig hvert.
                              Jo, i 06 (?). Vi fikk tildelt et ekstra lite felt på VG øvre..
                              Men selvfølgelig, da var det andre tider
                              Super Kanaris

                              Kommentar

                              • lillestroom
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 1020

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av KFL109
                                Det blir oppretta kontakt med vif i dag i forhold til kampbilletter. Det vil bli forhåndssalg av disse på LSK-shopen når de kommer i hus. For å unngå billettkaos på Ullevaal og for å få folk tidlig nok inn på tribunene før kampen oppfordrer vi alle supportere til å kjøpe billett på forhånd.

                                Kanari-Fansen kommer selvfølgelig til å sette opp busser og ha kampopplegg etter kjent mønster: Samling på Martins - Bussarmada rett inn til Ullevaal - Fylle og dominere tribunen - Vinne matchen - Busser rett tilbake til Lillestrøm - Seiersfest.

                                Detaljer om priser, billetter, klokkeslett og annen info vil komme først på mandag. Det som kan gjøres av hver enkelt fram til dette er å sørge for at venner, bekjente, naboer, klassekamerater og kollegaer er kjent med at kampen spilles lørdag 23. oktober kl 17 - og at tidspunktet må holdes av!

                                Jaaa.. På tide å legge ut billettene? Jeg er klar for å kjøpe slik at jeg kan gå forbi kjøleskapet hver dag å se at de henger der, mens jeg teller ned dager!

                                Kommentar

                                • KFL109
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1958

                                  #17


                                  Bussbillett og kampbillett selges i forbindelse med medlemsmøtet onsdag på Martin's.
                                  Vil være i vanlig salg på LSK-shopen fra torsdag.

                                  Følgende steder selges kamp- og bussbilletter samla fra torsdag:
                                  Martin's
                                  På sparket
                                  YX Sørumsand

                                  Medlemspris på KFL-bussene er 100 kroner for voksne, 50 for barn under 16.
                                  Last edited by KFL109; 14.10.2010, 20:09. Begrunnelse: Fikk ikke til utsalg på Bjørkelangen.
                                  Vidar Evje

                                  Kommentar

                                  • UltraFo
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2007
                                    • 800

                                    #18
                                    over på stemning:

                                    Folk MÅÅ være forbredt på at vi kan få trøkker i trynet tidlig i kampen og senere. Det er DA vi skal vise vi er bedre enn Klanen og synge de ut uansett stilling. Skal faen meg pisse på dem! De har hentet flere sanger fra oss den siste tiden og vi skal vise dem åssen de egentlig skal synges!

                                    Og for oss som var i Molde, kampen ekke slutt før dommern blåser så er ikke vits å slutte å synge heller
                                    UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                    Kommentar

                                    • KFL109
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1958

                                      #19
                                      På denne kampen skal forsangerne behandles som guder. Deres ord er lov, hvert minste vink skal følges opp. Tenke sjøl kan vi gjøre dagen etter.

                                      Samstemt tribune - og full dominans!
                                      Vidar Evje

                                      Kommentar

                                      • Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

                                        #20
                                        Blir det en stor masseklump som ifjor bak målet?

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎