MOBILISERING: enga-LSK - lørdag 23. oktober kl. 17:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    Var til tider sinnsykt mektig fra kfl idag. Tony og Rønnern med kjempejobb!

    Gospeln og en annen (husker ikke hvilken det var i farta) var faen meg helt rå!
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • Vestfold Kanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Oct 2004
      • 4583

      Faen så glad jeg er for at man er fuglasupporter og ikke noe annet. Vi kjører over enga i stort sett hele matchen på tribunen, selv om vi ligger under.

      Satt en liten gutt og gråt etter at enga gikk opp til 2-1. Spurte hvorfor han var lei seg, "fordi vi taper".

      Lillestrøm er ekte, Lillestrøm er passion. Alt annet er plastikk.

      Kom igjen Sportsklubben!
      LOUD
      PROUD
      ULTRA

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        Opprinnelig skrevet av scages
        Meget bra jobb av TIFO gruppa.
        Var en tur ute på byen i Oslo etter kampen, og ble kalt bonde av en vålengatufs med nordlandsdialekt på Ivars. Ord blir fattige.
        Nordlendinger er ikke bønder, scages. Det er ikke grønne flekker nok mellom hav og fjell til det :-)

        Men det mest irriterende på i dag var Vålerengasupporterne, iført alt annet enn arbeiderhabitt, som plutselig befant seg rett over hodene våre på tribunen. Hva er det for noe? Mangel på respekt er det i hvert fall, men prøver man aktivt å egge til bråk?
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
          Nordlendinger er ikke bønder, scages. Det er ikke grønne flekker nok mellom hav og fjell til det :-)

          Men det mest irriterende på i dag var Vålerengasupporterne, iført alt annet enn arbeiderhabitt, som plutselig befant seg rett over hodene våre på tribunen. Hva er det for noe? Mangel på respekt er det i hvert fall, men prøver man aktivt å egge til bråk?
          merka omtrent ikke at det var andre enn oss på stadion idag jeg...
          Kim
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • Taz
            Juniormedlem
            Bøffel
            • Apr 2004
            • 20

            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
            merka omtrent ikke at det var andre enn oss på stadion idag jeg...
            ...noen som var på fylla ja.....

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              Opprinnelig skrevet av Stray Cat
              Nordlendinger er ikke bønder, scages. Det er ikke grønne flekker nok mellom hav og fjell til det :-)

              Men det mest irriterende på i dag var Vålerengasupporterne, iført alt annet enn arbeiderhabitt, som plutselig befant seg rett over hodene våre på tribunen. Hva er det for noe? Mangel på respekt er det i hvert fall, men prøver man aktivt å egge til bråk?
              Og ved flere tilfeller blei det kasta små skruer fra etasjen over oss,jeg leverte disse til vaktene.

              Kommentar

              • Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

                Er det film fra 1-1 målet eller? FOR et kaos! Hehe!

                Kommentar

                • UltraFo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2007
                  • 800

                  tror petter filma hele kampen så kommer kanskje noe klipp fra han så får håpe han fikk med scoringa!
                  UFC ~ Gulsvarte Brødre

                  Kommentar

                  • Macho-Morten
                    Ikke KFL-styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2687

                    Faen så legendarisk dette kunne blitt om det ikke var for det f***emålet på overtid...

                    Takk til alle som skreik stemmen av seg og hoppa legga av seg i går. Total utdritning av trendklanen på tribunen. Deilig!

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      Tror ikke vi skal overdrive dette voldsomt. For det første var vi veldig få på tribunen i år også. Det betyr at selv på de sangene hvor "flesteparten" var med, så ble det bra trøkk, men ikke magisk.

                      Det som var veldig bra var at vi lå under stort sett hele matchen, men masse folk med bra mentalitet trøkka til hele veien. Godt fornøyd med Stor-Klumpen som var den motoren jeg forventet. Selv om jeg stadig maser om hender, flagg og gass, så er jeg i det store og hele veldig fornøyd med dere alle sammen.

                      Raset etter scoringa så jeg komme og med tanke på armen i fatle, var jeg vel strengt tatt første mann over muren for å unngå å havne underst med brukket arm. Så jeg tar ansvaret og skjønner at folket bare fulgte meg
                      Surrealistisk å se Fugla-supportere utpå banen og feire scoringa. Det var faen meg så jævla kult.
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        2.omg i går var veldig bra. Når mørket og kulda kom så gikk det en faen i folk. På 1-1 så kunne jeg og Ronnie gått, for feltet styrte seg selv. Gospelen har vel aldri vært bedre!

                        Herlig kaos på scoringa!

                        Kommentar

                        • Simeone
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2008
                          • 761

                          Vi var kanskje få igår, men de som var der var dedikerte fans. Hatet var genuint over hele feltet og det var bare deilig.

                          En ting som dreper engasjementet litt er at det blir kjørt igang trommesanger når det er kontroversielle situasjoner på banen. Ofte kommer det gode spontan/hatsanger da, og jeg tror det er viktig at folk får slippe ut litt frustrasjon da. Da tror jeg mange føler at det blir mindre "monoton robot synging".
                          Ellers en bra jobb av forsangerene som vanlig.

                          Vi må få slutt på den jævla kastinga mot spillere. Luton Shelton var bare noen cm fra å få en mynt i hodet, det er ikke kult. Punktum.

                          Banestorminga var stor idrett, one more please.

                          Skal hilse til alle fra min argentinske venn. Han ble overasket over at det var så mye hopping og synging. Mange hyggelige folk som hadde lest om han på lsk.no og kom bort å hilste på. Til og med en ukjent fyr som spanderte kaffe på han da han bare hadde Euro. God stil.

                          Neste år kommer vi tilbake, da må mobiliseringa startes tidligere også skal vi drite ned enga på tribunen nok en gang.

                          Ingen hobby - en livsstil
                          Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                          para gritarle a la FIFA:
                          ¡Que ellos son el gran ladrón!

                          Kommentar

                          • HolterKanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 1603

                            Opprinnelig skrevet av Simeone

                            Skal hilse til alle fra min argentinske venn. Han ble overasket over at det var så mye hopping og synging. Mange hyggelige folk som hadde lest om han på lsk.no og kom bort å hilste på. Til og med en ukjent fyr som spanderte kaffe på han da han bare hadde Euro. God stil.

                            Ingen hobby - en livsstil
                            Lskgogo som stod for den gitt. Min makker på turen deres. Cred til ufc for god stemning på bussen tilbake til flisbyen. Olli-ultras har brent seg fast på hjernebarken
                            ***Større baller enn vett***

                            Kommentar

                            • Kopperud
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2006
                              • 1697

                              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                              Lskgogo som stod for den gitt. Min makker på turen deres. Cred til ufc for god stemning på bussen tilbake til flisbyen. Olli-ultras har brent seg fast på hjernebarken
                              Har du opplevd Olli ultras glemmer du han ikke for å si det sånn
                              Ultras Felt C 2005x2015

                              Lillestrøm & Bajen

                              Kommentar

                              • SAEDbeger
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2006
                                • 421

                                hva skjedde på vip tribunen bak oss? Var en pent kledd godt voksen søppelsupporter som ble kasta ut av flere vakter.. noen som så det?

                                Kommentar

                                • Petter Ø
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3008

                                  Det så ut fra pressetribunen som vi var flere enn i fjor og hele feltet var med. Og ja, stemningen var magisk. Film kommer. Kaoset etter 1-1 målet var syyk!

                                  ps. Mickinga på tv var helt mongo, ikke stol et sekund på den. Det kommer dere til å høre når jeg får ut filmen på tuben.
                                  Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                  http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                  Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                  Kommentar

                                  • Seb.R
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 4159

                                    Opprinnelig skrevet av SAEDbeger
                                    hva skjedde på vip tribunen bak oss? Var en pent kledd godt voksen søppelsupporter som ble kasta ut av flere vakter.. noen som så det?
                                    Det var flere av de.

                                    Var spesielt en feit klanskalle med narkisjakka si meget godt innkneppa underveis i hele kampen. Idet møkka scorer klarer han så vidt å reise seg opp fra stolen og drar ned glidlåsen for å vise drakta som skjuler seg under et telt av en jakke. Mye likt det Martin Andresen gjorde under veldedighetskampen mot MTG-United.

                                    Det er tydeligvis blitt en kultur det å skjule blådrakta. Skjønner dem godt jeg.
                                    www.sebastianramsland.com
                                    www.twitter.com/sebramsland

                                    Kommentar

                                    • Andersen
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2009
                                      • 350

                                      Gleder meg som en unge til videoen legges ut! I går var jeg en virkelig stolt fugl, bra innsats, dere

                                      Kommentar

                                      • Kanaris93
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Nov 2007
                                        • 232

                                        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                        Det så ut fra pressetribunen som vi var flere enn i fjor og hele feltet var med. Og ja, stemningen var magisk. Film kommer. Kaoset etter 1-1 målet var syyk!

                                        ps. Mickinga på tv var helt mongo, ikke stol et sekund på den. Det kommer dere til å høre når jeg får ut filmen på tuben.
                                        Snakker vi film i løpet av kvelden, eller må man vente til mandag eller tirsdag ? Kjenner jeg gleder meg greit til denna!
                                        I med og motgang <3

                                        Kommentar

                                        • Seb.R
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 4159

                                          Opprinnelig skrevet av Kanaris93
                                          Snakker vi film i løpet av kvelden, eller må man vente til mandag eller tirsdag ? Kjenner jeg gleder meg greit til denna!
                                          Snakket nettopp med Petter. Han redigerer filmen for øyeblikket og håper den er ute i kveld.
                                          www.sebastianramsland.com
                                          www.twitter.com/sebramsland

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎