MOBILISERING: enga-LSK - lørdag 23. oktober kl. 17:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13244

    #41
    Gelius og hans meni(n)g(sløs)het har begynt oppladinga. Forsiden på dagbladet.no

    Skremmende sammensurium av høysang, urin og lesbiske orgier

    Virker som Gelius er med på hva som helst.
    Les mer
    og artikkelen...
    SEXLIV: I den nye boka som kommer nå, byr sokneprest Einar Gelius på detaljerte skildringer fra sitt eget sexliv. Foto: Jørn H. Moen/Dagbladet

    Gelius-cocktail
    Hjelpe og trøste hva man får til hvis bare viljen er der!

    ANMELDELSE: Presten Einar Gelius setter seg fore å ny-lese Bibelen for å finne hold for sitt ny-vitalistiske livssyn, men for å få til det, må han nærmest fyllekjøre mellom Bibelens bud.

    Prosjektet skal vise oss at Bibelen «oser av sex og erotikk»!

    Heftig sex
    Men dette er jo å snu tingene fullstendig på hodet. Gelius leter med lys og lykter mellom bibelske linjer for å finne livsbejublende kjønnsliv. Fangsten er syltynn, og de få tekststedene som egner seg, må tværes ut og gjentas i kapittel etter kapittel.

    Når kong Xerxes' harem blir nevnt, forkynner Gelius at der kan det ha foregått lesbiske orgier - selv om det overhodet ikke finnes spor av noe sånt i teksten.

    Når Rut legger seg ved Boas' føtter og han sier til henne «Bli liggende til i morgen tidlig», kommenterer Gelius: «Her var det ingenting å vente på! Het og heftig sex ble praktisert...» Hæ?

    Våt erotikk
    Aller verst blir det når Gelius forteller om sine egne seksuelle eskapader. Han har tydeligvis fått en forkjærlighet for fetisjisme og «våtsex», og tolker dermed Høysangens vakre bilder om dryppende myrra til å dreie seg om ejakulerende kvinners urin. Hjelp!

    Kan man oppfinne Bibelen på ny? Kan man vifte bort årtuseners fortolkning av syndsbegrepet? For Gelius dreier synd seg ikke om handlinger, men om å «velge redselens og fryktens vei». Det kan viftes bort.


    Kysk blanding
    Og hvordan er det mulig å presentere så tilfeldig sammenraskede illustrasjoner uten å oppgi andre kilder enn «Wikimedia commons»? Vel er disse daterte bildene med vovet tilsnitt fri for copyright, men de er jo lagd av noen, til et formål. Her får vi en anonymisert suppe av Dorés bibelillustrasjoner, gresk mytologi og «franske postkort», en slags kysk cocktail som skal høve seg det bibelsk-vovede temaet.

    Det «oser» ikke av sex ett eneste sted i Bibelen. Men denne boka oser av spekulativ forlagsvilje og et ufromt ønske om å ligge ved de mange juletrærs føtter. Gelius er en snodig fyr. Det virker som han er villig til å være med på hva som helst.

    AAHAHAHAHAHAH! Jeg ler så jeg griner!!!! Mannen ber jo om å bli offentlig hånet!

    Offentlig klansmann nr 1 og sjefsinnpisker i "Vålenga kjerke" liker å bli pissa på! Er vel ikke lenge før det er kø for å få brent ned hele dritten med Gelius inni. Tenk å få bestemor gravlagt av tissesex-presten!
    Last edited by reka; 19.10.2010, 20:20.

    Kommentar

    • CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

      #42
      Blir det mulig å kjøpe på Stadion? Ser kun på innformasjonen at de selger i Lillestrøm. Hvis ikke det er salg. Noen som kunne tenkt å kjøpt 2 biletter og overlevert dem på Ullevål (kan overføre peng på nettbank ASAP) Skal se Oslo City - Aafk 2 før kampen (kl 13-15) og rekker ikke ned til Lillestrøm før kampen.
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

      Kommentar

      • okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

        #43
        Opprinnelig skrevet av CFD
        Blir det mulig å kjøpe på Stadion? Ser kun på innformasjonen at de selger i Lillestrøm. Hvis ikke det er salg. Noen som kunne tenkt å kjøpt 2 biletter og overlevert dem på Ullevål (kan overføre peng på nettbank ASAP) Skal se Oslo City - Aafk 2 før kampen (kl 13-15) og rekker ikke ned til Lillestrøm før kampen.
        Selvsagt kan du kjøpe i inngangen på Ullevaal, men det kan bli kø. Vær derfor tidlig ute.

        Her er mer info:
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #44
          Hater jævla enga!

          Kommentar

          • sparwasser
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3185

            #45
            Ser i dagens RB at vi "Vil vinne over klanen .... ved hjelp av barn på Romerike"..... Liker ikke vinklingen, av den enkle grunn at "man sender ikke barn ut i krigen eller man sender ikke barn for å gjøre en manns jobb", for den saks skyld.

            Mulig jeg er litt hårsår, men bare for å slå fast en ting før kritikken brer seg utover på forumet.
            Dette var ikke mitt poeng med å stå fram i avisen. Kort sagt, dette er ikke mine ord.

            Resten av artikkelen er grei nok.

            Kommentar

            • HolterKanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 1603

              #46
              Flere enn meg som er over gjennomsnittet nervøse idag? Men samtidig gleder jeg meg utrolig mye. Vi ska fæn meg knuse det jævla møkkalget sønder og sammen. Lykke til mine gulsvarte venner!!!
              ***Større baller enn vett***

              Kommentar

              • ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

                #47
                Har vært innom potta allerede 3 ganger i dag.. ikek klarer jeg å sitte i ro heller, så jeg står. Uff.. Nerver i høyspenn!!

                Kommentar

                • morten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2156

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av ChriZza
                  Har vært innom potta allerede 3 ganger i dag.. ikek klarer jeg å sitte i ro heller, så jeg står. Uff.. Nerver i høyspenn!!
                  Treffer du potta da?
                  Badekar
                  http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                  Kommentar

                  • ChriZza
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 4265

                    #49
                    Sitter jeg, så sjeldent jeg skvetter utafor hehe..

                    Kommentar

                    • ulfpulf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 2504

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av ChriZza
                      Sitter jeg
                      Nei, det gjør du ikke:
                      Opprinnelig skrevet av ChriZza
                      Har vært innom potta allerede 3 ganger i dag.. ikek klarer jeg å sitte i ro heller, så jeg står.
                      Ditt innlegg nr. 3333 motsier nr. 3332. Du virker virkelig litt nervøs.

                      Kommentar

                      • ChriZza
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 4265

                        #51
                        Haha..- Uff.. Ja jeg ER nervøs.. Men sitter når jeg tisser og står når jeg jobber. Godammit.. Hater disse oppgjørene og dagene foran dem..

                        Kommentar

                        • ChriZza
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 4265

                          #52
                          Men seriøst, det kan d aikke bare være meg som er nervøs!?

                          Pokkern meg like jævelig hvert eneste år og..

                          Er nervøs for stemninga, og oppmøtet. (Selv om jeg håper folk forstår at her er det meldeplikt) Og kampen selvsagt.

                          Vil alle oppmøtte være i stand til å gi alt så gutta får den lille ekstra tenninga som kan få dette til å vippe vår vei?

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av ChriZza
                            Men seriøst, det kan d aikke bare være meg som er nervøs!?

                            Pokkern meg like jævelig hvert eneste år og..

                            Er nervøs for stemninga, og oppmøtet. (Selv om jeg håper folk forstår at her er det meldeplikt) Og kampen selvsagt.
                            Ikke noe å være nervøs for. Dette vinner vi lett - både på banen og tribunen.

                            Kommentar

                            • ChriZza
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 4265

                              #54
                              Akkurta sånne meldinger gir meg hetta.. Må ikke jinxe det sånn da

                              Kommentar

                              • ragnarrock
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 937

                                #55
                                merkelig nok.. så tar jeg dette som et kompliment..

                                *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                -RagnarRock-

                                Kommentar

                                • morten
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2156

                                  #56
                                  Stemningsvideon fra vif-tv..

                                  Advarsel: Patetiske scener..

                                  Badekar
                                  http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5914

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                    Men seriøst, det kan d aikke bare være meg som er nervøs!?
                                    Du er i godt selskap ChriZza. Mine kolleger og venner er temmelig lei hele kampen nå, Jeg er stressa og slitsom å forholde seg til visstnok. Logistikk med fly, barnepass og overnatting er fixa, så nå er det bare å vente og det er ille! Verst blir det å gå og tråkke fem timer i Lillestrøm før bussene går.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • HolterKanaris
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 1603

                                      #58
                                      Kan trøste deg med at jeg sannsynligvis er minst like nervøs Chrizza. Har vært så nervøs denne uka at jeg har utviklet tics. Håper disse gir seg før kampen går igang eller så kan fort sidemannen få noen slag Toalettet på jobben frekventeres hyppigere enn NAV kontoret på Furuset og jeg føler ingen form for glede foran det som skal skje i morgen. Hvis smertene ved fødsler og manneforkjølelser er 10 på en skala fra 1-10 så vil jeg påstå at jeg ligger på en god 12er nå. Klarer ikke lenger glede meg og det blir desto værre i kveld når jeg skal på fest hos grossisten vår som holder til ved Grorud og er infisert av enga-folk
                                      ***Større baller enn vett***

                                      Kommentar

                                      • HolterKanaris
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 1603

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av morten
                                        Uten noe som helst innslag av ironi kan jeg si: TUSEN TAKK!

                                        Du snudde nå nervøsiteten og smerten min over til å bli sinne. Det kan være godt å ha med seg i morgen når tenninga skal være 110%

                                        Chrizza: I morgen, i morgen, i morgen, i morgen!!!
                                        ***Større baller enn vett***

                                        Kommentar

                                        • Stray Cat
                                          Moderator
                                          • Aug 2008
                                          • 5914

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av morten
                                          Lov meg at vi aldri, aldri, aldri skal danse jenka på tribunen. D..ven så dumt det ser ut.
                                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎