LSK-Brann mandag 4. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #21
    Opprinnelig skrevet av Tony
    Blir ikke det. Da hadde det vært annonsert for lenge siden. Følg med senere i år for info om marsj til stadion
    Tipper at det blir tidenes fugla tog til Lsk sin kamp nr 1000 den 16 mai..Her håper jeg på massiv blussing og smelling.

    Kommentar

    • okb
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2377

      #22
      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
      Prøvde å kjøpe billetter i sted. Først var jeg på På sparket, der kunne de for det første ikke datasystemet og det var heller ingen linje inn til kortautomaten. Stakk så ned til kiosken på torget, der klarte heller ikke dama bak disken å få ut billetter. Virker som det kan bli lange køer på Åråsen på mandag.
      Klar over at mange ønsker å kjøpe billetter på gamlemåten. Både På Sparket og Effect er steder hvor det skal fungere. Hvis ikke så gi beskjed til LSK på lsk@lsk.no. De andre stedene du kan kjøpe billetter er: Narvesen, 7-Eleven, Billettluka.no og LSK-shop som åpnet i dag.

      Men hvorfor bruker du ikke print@home-systemet? Altså kjøp billetter på LSK.no og skriv de ut hjemme. Funker som fjell. Har planer om å lage videoguide i morgen til de som ikke forstatt vet hvordan.

      mvh
      Ole Kristian
      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        #23
        Opprinnelig skrevet av okb
        Klar over at mange ønsker å kjøpe billetter på gamlemåten. Både På Sparket og Effect er steder hvor det skal fungere. Hvis ikke så gi beskjed til LSK på lsk@lsk.no. De andre stedene du kan kjøpe billetter er: Narvesen, 7-Eleven, Billettluka.no og LSK-shop som åpnet i dag.

        Men hvorfor bruker du ikke print@home-systemet? Altså kjøp billetter på LSK.no og skriv de ut hjemme. Funker som fjell. Har planer om å lage videoguide i morgen til de som ikke forstatt vet hvordan.

        mvh
        Ole Kristian
        Har hatt sesongkort de siste årene, så var ikke klar over at Narvesen og 7-eleven solgte.
        Man får vel ikke kjøpt på kanrifeltet på nett? Så da er vel ikke print@home som er mest aktuelt.

        Kommentar

        • FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

          #24
          kjøp på LSK Shop, her kan du også kjøpe med deg bussbilletter til vif kampen, og rbk kampen fra imorgen ca kl 12-13 (alt ettersom når jeg får karra meg ned dit)
          Kim
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            #25
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Tipper at det blir tidenes fugla tog til Lsk sin kamp nr 1000 den 16 mai..Her håper jeg på massiv blussing og smelling.
            Er bedre at man har tog når hjemmekampen mot enga i september eller mot rbk i oktober. Er ikke så kult med bluss når det er lyst ute.

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #26
              Brann sin boikott kommer til en bli en katastrofe av en missylykke boikott.
              Fordi:

              Dem stopper ikke folk fra å gå inn
              Folk fra Bergen skal kjøre nedover selv
              Bergensere i Østlandet kommer på kampen

              Da mister man poenget emd Bataljonen/BGG ikke setter opp buss til kampen.

              Skulle ønske dem fulgte eksempelet vårt i Haugesund

              Edit: Er vel påtide at KFL kommer ut med hva slags markering det blir denne kampen. Dog skal det sies at jeg støtter en 10-15 min. markering. Men da skal Brann være med også. Ettersom sentrale bergensere blir hjemme er det uaktuelt å holde kjeft hvis østlendingene synger
              Last edited by Tony; 01.04.2011, 11:19.

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #27
                Opprinnelig skrevet av Tony
                Brann sin boikott kommer til en bli en katastrofe av en missylykke boikott.
                Fordi:

                Dem stopper ikke folk fra å gå inn
                Folk fra Bergen skal kjøre nedover selv
                Bergensere i Østlandet kommer på kampen

                Da mister man poenget emd Bataljonen/BGG ikke setter opp buss til kampen.

                Skulle ønske dem fulgte eksempelet vårt i Haugesund

                Edit: Er vel påtide at KFL kommer ut med hva slags markering det blir denne kampen. Dog skal det sies at jeg støtter en 10-15 min. markering. Men da skal Brann være med også. Ettersom sentrale bergensere blir hjemme er det uaktuelt å holde kjeft hvis østlendingene synger
                Er det noe jeg driter i er om det er bergensere på tribunen, jeg er der for og støtte laget mitt ferdig med den saken.Og jeg holder ikke kjeft i 15 minutter.

                Kommentar

                • FUGlinho
                  KFL styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2454

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Er det noe jeg driter i er om det er bergensere på tribunen, jeg er der for og støtte laget mitt ferdig med den saken.Og jeg holder ikke kjeft i 15 minutter.
                  Det er uaktuelt for Kanari-Fansen å holde kjeft i 15 minutter.
                  Kim
                  Styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    #29
                    En ting er at mandagskamper er dritt, men NFF ser ikke ut til å legge noe fokus på hvilke lag som får disse. De kampene som legges til Mandag burde være mellom lag som har en viss geografisk nærhet. Dette burde det være mulig å legge opp ganske bra dersom man har det i tankene når man setter opp sesongen. Denne runden finnes det ikke en kamp der lagene har relativt kort reisevei fra hverandre, men neste runde spiller både vif-stabæk og Godset-Odd. Påfølgende runde spiller vi mot søpla, og viking mot start. Kamper som Start-Viking og Odd-Godset innebærer litt reisevei, men da er det ihvertfall mulig å komme seg frem og tilbake på dugelig tid.

                    Mandagskamp runde 1: FFK-AAFK
                    Burde vært oss mot pannebånda.

                    Mandagskamp runde 2: Oss mot Brann
                    Ingen lokaloppgjør i denne runden

                    Mandagskamp runde 3: Viking-Molde
                    Burde vært Godset-Odd, evt. søpla-Stabæk

                    Mandagskamp runde 4: FFK-RBK
                    Burde vært Start-Viking, Godset-Sarp eller oss mot Søpla

                    Mandagskamp runde 6: Sogndal-Viking... and on we go.......

                    Ikke et såpass lite kompromiss forsøker man å få til. Man har lagt til fredagskamper, som i og for seg ikke er en helt dust idé, om man hadde kjørt fredagskamper I STEDET for mandagskamper. Nå har vi begge deler, og serierundene ser mer og mer ut som det utvanna pisset en Allsvensk serierunde har blitt.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • Lillestrøm Kirke
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2004
                      • 1470

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av andersmm
                      En ting er at mandagskamper er dritt, men NFF ser ikke ut til å legge noe fokus på hvilke lag som får disse. De kampene som legges til Mandag burde være mellom lag som har en viss geografisk nærhet. Dette burde det være mulig å legge opp ganske bra dersom man har det i tankene når man setter opp sesongen. Denne runden finnes det ikke en kamp der lagene har relativt kort reisevei fra hverandre, men neste runde spiller både vif-stabæk og Godset-Odd. Påfølgende runde spiller vi mot søpla, og viking mot start. Kamper som Start-Viking og Odd-Godset innebærer litt reisevei, men da er det ihvertfall mulig å komme seg frem og tilbake på dugelig tid.

                      Mandagskamp runde 1: FFK-AAFK
                      Burde vært oss mot pannebånda.

                      Mandagskamp runde 2: Oss mot Brann
                      Ingen lokaloppgjør i denne runden

                      Mandagskamp runde 3: Viking-Molde
                      Burde vært Godset-Odd, evt. søpla-Stabæk

                      Mandagskamp runde 4: FFK-RBK
                      Burde vært Start-Viking, Godset-Sarp eller oss mot Søpla

                      Mandagskamp runde 6: Sogndal-Viking... and on we go.......

                      Ikke et såpass lite kompromiss forsøker man å få til. Man har lagt til fredagskamper, som i og for seg ikke er en helt dust idé, om man hadde kjørt fredagskamper I STEDET for mandagskamper. Nå har vi begge deler, og serierundene ser mer og mer ut som det utvanna pisset en Allsvensk serierunde har blitt.
                      Enig, men bytt ut NFF med TV2 i første avsnitt.
                      "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                      Kommentar

                      • Skinke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2007
                        • 3914

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av andersmm
                        En ting er at mandagskamper er dritt, men NFF ser ikke ut til å legge noe fokus på hvilke lag som får disse. De kampene som legges til Mandag burde være mellom lag som har en viss geografisk nærhet. Dette burde det være mulig å legge opp ganske bra dersom man har det i tankene når man setter opp sesongen. Denne runden finnes det ikke en kamp der lagene har relativt kort reisevei fra hverandre, men neste runde spiller både vif-stabæk og Godset-Odd. Påfølgende runde spiller vi mot søpla, og viking mot start. Kamper som Start-Viking og Odd-Godset innebærer litt reisevei, men da er det ihvertfall mulig å komme seg frem og tilbake på dugelig tid.

                        Mandagskamp runde 1: FFK-AAFK
                        Burde vært oss mot pannebånda.

                        Mandagskamp runde 2: Oss mot Brann
                        Ingen lokaloppgjør i denne runden

                        Mandagskamp runde 3: Viking-Molde
                        Burde vært Godset-Odd, evt. søpla-Stabæk

                        Mandagskamp runde 4: FFK-RBK
                        Burde vært Start-Viking, Godset-Sarp eller oss mot Søpla

                        Mandagskamp runde 6: Sogndal-Viking... and on we go.......

                        Ikke et såpass lite kompromiss forsøker man å få til. Man har lagt til fredagskamper, som i og for seg ikke er en helt dust idé, om man hadde kjørt fredagskamper I STEDET for mandagskamper. Nå har vi begge deler, og serierundene ser mer og mer ut som det utvanna pisset en Allsvensk serierunde har blitt.
                        Husk at det er noe kommersielt oppi dette også, det er ikke så enkelt.
                        Daukjøtt Felt C

                        Kommentar

                        • El Caco
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2009
                          • 2286

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Skinke
                          Husk at det er noe kommersielt oppi dette også, det er ikke så enkelt.
                          Jobberu for TV2 ell?!?!

                          Hehe
                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                          Kommentar

                          • Skinke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2007
                            • 3914

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av El Caco
                            Jobberu for TV2 ell?!?!

                            Hehe
                            nei, men folk skjønner ikke at nff har solgt sjela si til tv2 og at tv2 selvsagt vil ha de kampene de får fleste seere på, det er bare sånn det er.
                            Daukjøtt Felt C

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Skinke
                              Husk at det er noe kommersielt oppi dette også, det er ikke så enkelt.
                              Jo visst, Tv2 vil ha de attraktive kampene, men dette går jo ofte på bekostning av sporten. En mandagskamp er alltid mindre attraktiv for både hjemme og bortefans. Dessuten har man hittils ikke satt opp kamper som drar særlig flere seere enn alternativene. I fjor fikk jo vi en hel haug med disse. Bl.a. Haugesund kampen. Hvor attraktiv var den egentlig? Haugesund har jo en ganske begrenset del av potensielle seere, og LSK var vel strengt tatt ikke noen attraksjon i tidsperioden rundt denne kampen? Det er jo bare LSK-Brann som står fram som en attraktiv kamp av de mandagskampene som er satt opp hittils. Resten er ganske anonyme oppgjør, uten særlig historie eller spesielle omstendigheter. I starten av sesongen spiller heller ikke tabellposisjon særlig stor rolle.

                              Lokale oppgjør har ofte disse omstendighetene og historien som gjør det til en attraktiv kamp med oppmerksomhet, og det bør gå an å ha geografi i tankene når man setter opp terminlista/TV-kamper, uten at det skal gå på bekostning av TV2s interesser. Problemet er bare at tankegangen ikke eksisterer, hverken hos TV2 som setter opp tv kamper, eller NFF som setter opp terminlista. Med litt effort, så kan man løse ganske mye.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • Tony
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4737

                                #35
                                Det hele det dreier seg om er jo at NFF har solgt ræva si med medieavtalen. Derfor er aksjonen FOTBALL SKAL SPILLES I HELGEN starta for å jobbe mot forandringer i neste medieavtale.

                                Og jo fler som forstår at NFF har solgt seg selv, jo bedre er det. Derfor: Støtt opp om aksjonen, bli Fan på facebook sida http://www.facebook.com/?sk=app_2915...71566986218599 slik at et samla supporternorge sier ifra at nok er nok!

                                Kommentar

                                • Seb.R
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 4159

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Tony
                                  Det hele det dreier seg om er jo at NFF har solgt ræva si med medieavtalen. Derfor er aksjonen FOTBALL SKAL SPILLES I HELGEN starta for å jobbe mot forandringer i neste medieavtale.

                                  Og jo fler som forstår at NFF har solgt seg selv, jo bedre er det. Derfor: Støtt opp om aksjonen, bli Fan på facebook sida http://www.facebook.com/?sk=app_2915120374#!/pages/Fotball-skal-spilles-i-helgen/171566986218599 slik at et samla supporternorge sier ifra at nok er nok!
                                  Antall FB-tilhengere er nå på 1917. Keep it. Keeeep it! Fram til 2. april i hvert fall
                                  www.sebastianramsland.com
                                  www.twitter.com/sebramsland

                                  Kommentar

                                  • Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                    Antall FB-tilhengere er nå på 1917. Keep it. Keeeep it! Fram til 2. april i hvert fall
                                    Skulle akkurat poste det her. Fin fint tall

                                    Kommentar

                                    • Niklas Karlsen
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Aug 2010
                                      • 7

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Ladgi89
                                      Noen som vet om det blir tog fra martins? Og sånn ca. når dette går?
                                      Hadde vært konge hvis det hadde vært! Alltid spesielt med fuglatog!

                                      Kommentar

                                      • UltraFo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2007
                                        • 800

                                        #39
                                        Blir ikke fugla tog, det er en mandag og folk kommer rett til kamp, blir heller ikke tog 16 mai. Slapp av folkens, det blir fugla tog iløpet av året og det blir større enn noen gang!
                                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                        Kommentar

                                        • Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Tony
                                          Derfor er aksjonen FOTBALL SKAL SPILLES I HELGEN starta for å jobbe mot forandringer i neste medieavtale.
                                          Antar at det egentlig menes å jobbe for forandringer?!?
                                          Knurr...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎