LSK-Brann mandag 4. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HolterKanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 1603

    #61
    Opprinnelig skrevet av MobBoss
    Hvor jævlig vanskelig er det å følge opp og gjennomføre det man blir enige om?
    Her går vi ut og forteller hva som skal skje og det som skjer er at forsangerne starter sanger etter 4 min. Det er helt håpløst. Ja jeg vet at brann ikke ble med, men er det noe grunn til å gi faen? NEI mener jeg. La bergenserne drite seg ut ifred, trenger ikke å trekke oss ned...(Var det virkelig noen som trodde at bergenserne kom til å klare det? Ikke jeg siden de boikottet matchen.)
    Det som er grunnlinja her er at når vi blir enige om å gjøre noe så gjennomfører vi det.
    Er vel ikke sånn at vi gjør en avtale også gjennomfører vi det om det passer oss? For da kommer dette til å bli ett intr år.
    Grunnen til at folk ga faen var jo fordi det var ganske tydelig at spellera trengte støtte. Og da mener jeg laget er viktigere enn en aksjon. I og med at aksjonen var mislykket allerede under innmarsj var det vel ingen grunn til å fortsette. Vi fikk bra trøkk på sangen de gangene vi tok den så da fikk vi frem noe av poenget. Uansett så ble stemningen idag helt ufattelig rævva så det er viktigere å fokusere på å fikse det.
    ***Større baller enn vett***

    Kommentar

    • MobBoss
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 900

      #62
      Opprinnelig skrevet av MoBee
      Dårlig info er grunnen til at dette ikke gikk. Overalt der jeg stod var det høylytt kjefting og folk skjønte ikke hvorfor vi ikke støtta laget. Når vi skal innlede en kamp som denne (!) med en aksjon, MÅ infoen til de som ikke sitter her inne være bedre... Ikke noen grunn til å ta forsangerne for dette.
      Selvfølgelig er det grunn til å ta forsangerne på det. De kan styre hvilke sanger som kommer og evt drepe dem.
      Og selv om aksjonen er delvis mislykket, så er man da tilbake til det greia med at skal man kun følge de avtalene som man lager når det passer hver enkelt.

      Invicta

      Ingen er større en klubben

      Kommentar

      • MoBee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 958

        #63
        Hovedsaklig infoen jeg mener er dårlig.

        Kommentar

        • MobBoss
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 900

          #64
          Opprinnelig skrevet av MoBee
          Hovedsaklig infoen jeg mener er dårlig.
          Det er jeg enig med deg i. Selv om det sto på flyerne som ble delt ut. Men når infoen ikke når frem så kan forsangerne bruke sin posisjon til å fremme budskapet og ikke bare starte andre sanger som dermed saboterer aksjonen.

          Invicta

          Ingen er større en klubben

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #65
            Trekker tilbake kommentaren!
            Last edited by Lars; 04.04.2011, 22:54. Begrunnelse: Var dust.

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #66
              Sorry men denne aksjonen støtta jeg ikke ,det viktigste for meg er alltid laget..Og når brann dreit i hele boikotten blei det bare for dumt og vi dreit oss ut både på tribunen og banen di første 10 minutta.

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                #67
                For det første, grunnen til at det ble dårlig med info om hva som skulle gjøres på aksjonen, er fordi bataljoen var veeeeldig trege på å svare på våre henvendelser. Vi startet dialog med de forrige mandag, da tok det 2 dager før vi fikk svar. Da svarte de noe sinnsykt merkelig, og vi svarte på nytt. Denne svarte de på først igår kveld, og det de da spør om er om de er velkomne på martins før kampen, de nevner ikke aksjonen med ett ord! Det ender med at vi ringer de idag, og da blir vi enige. Da la vi ut info så fort vi kunne etter dette. Vi merket ganske tidlig at aksjonen ikke kom til å bli som ønsket.

                Når det gjelder hva som skjedde på tribunen så var vi med på aksjonen helt til det ble piping og klaging på at vi ikke sang for LSK. Det var ikke kun mot ufc, men det ble også ropt ned mot klumpen. Da bestemte vi oss for å gi opp aksjonen, og heller fokusere på LSK. Selv om vi ble enige om 10 min, så må man se an litt og, man kan ikke kjøre så hardt på når reaksjonen fra størsteparten av feltet ble som den ble, mest fordi kampen ble som den ble.

                Skjønner ikke hvorfor dere er så forbannet på oss. Det er bataljonen som har fucka opp denne aksjonen! Folk på feltet rett og slett gadd ikke når bataljonen ikke gadd.

                Det er KFL som laget banneret som ble holdt opp og det er KFL som tok kontakt med bataljonen for å få til en samlet aksjon. Dette ser det ut som dere har glemt..?
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • MobBoss
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 900

                  #68
                  Det som gjør meg skuffet og forbanna er at forsangerne kjører på etter 4 min med andre sanger. Det at de bukker under for presset synes jeg er for dårlig.
                  Når man har blitt enige om å holde på i 10 min så synes jeg man skal holde ut. Det at brann dreit seg ut og ikke klarte å gjøre det man enige om er dems problem.
                  Ja jeg vet at man skal støtte klubben 100%. Men jeg mener også at man skal stille seg lojale til de aksjoner og avtaler som man blir enige om. Timing for sånne aksjoner kommer aldri til og bli perfekt. Derfor er det ekstra viktig at vi klarer å gjennomføre de gangene vi kjører....

                  Invicta

                  Ingen er større en klubben

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    #69
                    Hvilken effekt har aksjonen når over halve feltet står og skriker på at vi skal synge for fugla istedet for "fotball skal spilles i helgen".

                    Syns uansett budskapet kom bra fram. Vi hadde banner som markerte aksjonen, og ropet hørtes bra på tv.
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • MobBoss
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 900

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                      Hvilken effekt har aksjonen når over halve feltet står og skriker på at vi skal synge for fugla istedet for "fotball skal spilles i helgen".

                      Syns uansett budskapet kom bra fram. Vi hadde banner som markerte aksjonen, og ropet hørtes bra på tv.
                      Vi hadde fint ropt høyere enn de som hadde skreket. Om vi virkelig hadde gått inn for det....

                      Invicta

                      Ingen er større en klubben

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        #71
                        Denne aksjonen bør gjenomføres på Ullevål når vif og Lsk skal spille .Da kan jeg mere en gjerne holde kjeft i 15 minutter om klanen gjør det samme..Men jeg klarer bare ikke holde kjeft når brann fansen står og synger oss ut på åråsen og gutta på banen trenger støtte..... Prøv og få med klanen på en boikott så er jeg med .......Og slutt å skyld på kanarifansen .

                        Kommentar

                        • MobBoss
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 900

                          #72
                          Legger ikke skylden på kfl. Legger den på forsangerne....
                          Respekterer at du er uenig.
                          Men det som jeg har sagt hele tiden er at når man lager en avtale så får man holde den.

                          Invicta

                          Ingen er større en klubben

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #73
                            planen har aldri vært å holde kjeft, tullebukk, men vi skulle ha et rop sammen med bataljonen. Da dette falt i grus var det et godt tiltak å dele det på feltet.

                            Syns det funka ganske bra. Men da den døde ut så ble det nesten umulig å få med nok folk igjen til at det ville bli bra, pluss at det skapte dårlig stemning på tribunen da vi prøvde å fortsette med den. Da syns vi det var bedre å heller droppe det, enn å skape enda dårligere stemning blant folk på tribunen.
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • FUGlinho
                              KFL styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2454

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av MobBoss
                              Legger ikke skylden på kfl. Legger den på forsangerne....
                              Respekterer at du er uenig.
                              Men det som jeg har sagt hele tiden er at når man lager en avtale så får man holde den.
                              Jeg skjønner også at dere er skuffa over at det ikke ble 10 minutter, det er vi og. Men når det ble som det ble, så mener vi at det var riktig å gjøre det som ble gjort.
                              Kim
                              Styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Lars
                                Det eneste det er noe feil med, er innsiden av hodene til de som fortsatt holder på med en idiotisk "aksjon" når LSK ligger under på hjemmebane...
                                Tja, veit ikke om det er noe feil med innsiden av hodet mitt jeg. Jeg for min del lever og ånder for tribnekulturen i Lillestrøm. Du også gjorde det for noen år siden så du burde ikke ha noen vanskeligheter med å sette deg inn i hodet på de som jobber for å få til forandringer. Du er på de fleste hjemmekamper og en og annen bortekamp, mens jeg og mange andre reiser på alt som er av fuglakamper. For oss er det viktig å prøve å få fjernet mandagskampen. Det at LSK spillera ikke får høre fugla sanger i en 10 minutters periode i andre serierunde er noe jeg er sikker på de kan overleve hvis en aksjon som idag kunne bidratt til at de hadde sluppet å spille uten LSK supportere en Mandag i Haugesund f.eks.
                                Ultras Felt C Lillestrøm

                                Kommentar

                                • MobBoss
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 900

                                  #76
                                  Og det er det valget jeg er uenig i. Der mener jeg at det idag ble tatt den feige og lettvinte avgjørelsen. Og at man heller skulle holdt ut i de ti min..

                                  Men dette blir vi nok aldri enige i uansett.... :P

                                  Invicta

                                  Ingen er større en klubben

                                  Kommentar

                                  • FUGlinho
                                    KFL styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2454

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av MobBoss
                                    Og det er det valget jeg er uenig i. Der mener jeg at det idag ble tatt den feige og lettvinte avgjørelsen. Og at man heller skulle holdt ut i de ti min..

                                    Men dette blir vi nok aldri enige i uansett.... :P
                                    Nei, vi blir nok ikke det. :P

                                    Men vi får legge det bak oss, og stå samlet for å knuse trøndra i neste runde.
                                    Kim
                                    Styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • Lars
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6156

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                      Tja, veit ikke om det er noe feil med innsiden av hodet mitt jeg. Jeg for min del lever og ånder for tribnekulturen i Lillestrøm. Du også gjorde det for noen år siden så du burde ikke ha noen vanskeligheter med å sette deg inn i hodet på de som jobber for å få til forandringer. Du er på de fleste hjemmekamper og en og annen bortekamp, mens jeg og mange andre reiser på alt som er av fuglakamper. For oss er det viktig å prøve å få fjernet mandagskampen. Det at LSK spillera ikke får høre fugla sanger i en 10 minutters periode i andre serierunde er noe jeg er sikker på de kan overleve hvis en aksjon som idag kunne bidratt til at de hadde sluppet å spille uten LSK supportere en Mandag i Haugesund f.eks.
                                      Som sagt er jeg fortsatt motstander av mandagskamper, selv om jeg har blitt TV-supporter. Jeg synes timingen for aksjonen i dag var veldig dårlig, men den totalt usaklige kommentaren min trekker jeg tilbake, den ble skrevet i frustrasjon over tapet. Har stor respekt for at dere kjemper for det dere brenner for, så det var synd at denne aksjonen ikke ble noen suksess. Noe det helt sikkert var flere grunner til. Vi får satse på at neste aksjon blir mer vellykket.

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        #79
                                        Spør du meg var denne "aksjonen" en fiasko på alle mulige måter.

                                        Som godt over middels LSK-interessert har jeg lest tilnærmet samtlige innlegg på forumet siden Stabæk-matchen og har ikke hørt en dritt om denne aksjonen. Forøvrig synes jeg at 10 minutter med "fotball skal spilles i helgen" er way overkill. Hvilken effekt skal liksom dette ha? Tror dere virkelig NFF eller TV2 bryr seg nevneverdig om vi synger i 10 minutter? Denne demonstrasjonen preger Lillestrøm sportsklubb langt mer enn den preger markedskreftene. Banneret fikk fint fram KFLs synspunkt, personlig synes jeg det hadde holdt i massevis. Flyern jeg fikk tildelt var et informasjonsskriv om hva "fotball skal spilles i helgen"-aksjonen er for noe, det sto absolutt ingen ting om at det skulle synges hverken ditten eller datten i 10 minutter.

                                        Jeg er helt enig i at mandagskamper er en uting for tilreisende bortesupportere og gjør det særdeles vanskelig for lidenskapelige sjeler å følge laget sitt hver eneste kamp i Tippeligaen. Jeg synes likevel det er grenser for hvor mye man skal aksjonere mot det ene og det andre, jeg tviler på at "hater NFF" og "hater TV2" rop fra tribunen vil utgjøre den store forskjellen, ei heller dette. Den beste måten å gjøre noe med problemet på er å gå gjennom supporternes organisasjoner og ta opp dette direkte med NFF, ikke få en masse på 200 supportere til å stille seg på barrikadene og gjøre opprør fra tribunen. I dag trengte laget støtte, spesielt med 2 møkkamål i fleisen i løpet av 10 minutter. Det var ikke mye å hente fra feltet, til vårt forsvar var det en ekstremt uengasjert og tafatt gjeng som traska rundt etter 2-0 resten av matchen.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        • Simeone
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2008
                                          • 761

                                          #80
                                          Er det noen som klarer å finne noen gamle tråder her hvor UFC blir beskyldt for illojalitet?
                                          Hva faan er poenget med ett samarbeid når ting ikke blir fulgt?

                                          Blir så jævla forbanna når man står på, jobber og prøver å få til forandringer også er det så hallveis hele tiden. Laterlig at KFL som skal være supporter lokomotivet på Åråsen ikke kjører denne aksjonen.
                                          Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                          para gritarle a la FIFA:
                                          ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎