LSK-Brann mandag 4. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    #81
    Opprinnelig skrevet av Simeone
    Blir så jævla forbanna når man står på, jobber og prøver å få til forandringer også er det så hallveis hele tiden. Laterlig at KFL som skal være supporter lokomotivet på Åråsen ikke kjører denne aksjonen.
    Og jeg blir provosert når du påstår at vi ikke har jobbet noe for denne aksjonen. Jeg med flere møtte opp 4-5 timer før kamp idag for å spraye opp dette banneret som ble brukt, samt at vi har hatt mange samtaler med bataljonen om denne aksjonen.
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #82
      Opprinnelig skrevet av MobBoss
      Det som gjør meg skuffet og forbanna er at forsangerne kjører på etter 4 min med andre sanger. Det at de bukker under for presset synes jeg er for dårlig.
      Når man har blitt enige om å holde på i 10 min så synes jeg man skal holde ut. Det at brann dreit seg ut og ikke klarte å gjøre det man enige om er dems problem.
      Ja jeg vet at man skal støtte klubben 100%. Men jeg mener også at man skal stille seg lojale til de aksjoner og avtaler som man blir enige om. Timing for sånne aksjoner kommer aldri til og bli perfekt. Derfor er det ekstra viktig at vi klarer å gjennomføre de gangene vi kjører....
      Noen av oss registrerte raskt to ting: 1) skarrepakket hadde ingen intensjoner om å vise noen misnøye med mandagskamper, bortsett fra en to-stangs. 2) Klubben vi støtter trengte all den støtte den kunne få fra første spark på ballen.

      Derfor var den noen av oss som ønsket at vi skulle fokusere på å støtte laget. Jeg drar på kamp for å støtte laget i mitt hjerte, aksjonering er for mitt vedkommende underordnet.
      Så får andre ha andre meninger. Det er et fritt land, stort sett.
      Knurr...

      Kommentar

      • MobBoss
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 900

        #83
        Så det du sier da som styremedlem. Siden du sikkert ikke tok avgjørelsen som privatperson. Er at dere følger kun de avtalene som blir gjort om det passer dere.
        Ok husk det neste gang dere evt beskylder andre for å være illjoale.

        Invicta

        Ingen er større en klubben

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #84
          Opprinnelig skrevet av MobBoss
          Så det du sier da som styremedlem. Siden du sikkert ikke tok avgjørelsen som privatperson. Er at dere følger kun de avtalene som blir gjort om det passer dere.
          Ok husk det neste gang dere evt beskylder andre for å være illjoale.
          Nei, jeg sier det som meg selv.
          Styret var 100% enige om at vi skulle kjøre aksjonen sammen med bergenserne. Men som de fleste andre planer, så viste også denne seg å ikke holde vann i møte med virkeligheten. Og for å si som salig Abraham Lincoln: "When the facts change, I change my mind, Sir. What do You do?"

          Det er mye vi kan lære av denne uheldige saken. Det viktigste er trolig at vi må sørge for å ha klare avtaler mer enn én time i forveien. Og mye av skylda for dét ligger som forklart over, i bergen.
          Knurr...

          Kommentar

          • Simeone
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 761

            #85
            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
            Og jeg blir provosert når du påstår at vi ikke har jobbet noe for denne aksjonen. Jeg med flere møtte opp 4-5 timer før kamp idag for å spraye opp dette banneret som ble brukt, samt at vi har hatt mange samtaler med bataljonen om denne aksjonen.
            Du/dere har holdt på i 4-5 timer, vi har holdt på i 4-5 måneder.
            Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
            para gritarle a la FIFA:
            ¡Que ellos son el gran ladrón!

            Kommentar

            • FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

              #86
              Opprinnelig skrevet av MobBoss
              Så det du sier da som styremedlem. Siden du sikkert ikke tok avgjørelsen som privatperson. Er at dere følger kun de avtalene som blir gjort om det passer dere.
              Ok husk det neste gang dere evt beskylder andre for å være illjoale.
              Syns det er ganske drøyt å kalle oss illojale her. Jeg og morten har jobba med denne aksjonen mye de siste dagene, og har til tider vært veldig oppgitte over bataljonen.

              Aksjonen skjærer seg halvveis mest pga at vi får noen mål i fleisen.
              Kim
              Styremedlem KFL

              Kommentar

              • MobBoss
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 900

                #87
                Men det var flere enn kfl og brann som var med på denne avtalen.
                Og vi ble ikke spurt om råd før forsangerne bare begynte å kjøre andre sanger etter 4.min
                Jeg måtte oppsøke medlemmer av styret for å få sagt hva vi mente...

                Invicta

                Ingen er større en klubben

                Kommentar

                • MobBoss
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 900

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                  Syns det er ganske drøyt å kalle oss illojale her. Jeg og morten har jobba med denne aksjonen mye de siste dagene, og har til tider vært veldig oppgitte over bataljonen.

                  Aksjonen skjærer seg halvveis mest pga at vi får noen mål i fleisen.
                  Jeg sier ikke noe på at dere har jobbet mye med den osv, men jeg mener at dere er illojale ovenfor den aksjonen som dere selv har satt igang...
                  Jeg mener at dere skulle kjørt den gjennom uansett. Og at man er feige som ikke gjorde det.
                  Hva om vi hadde tatt ledelsen med to mål? Hadde den skjært seg da og?
                  Det er ingen tidspunkt som er perfekt for en slik aksjon. Derfor mener jeg at når vi en skjelden gang har en sånn aksjon så må vi være disiplinerte og gjennomføre den helt. Selv om motstanderene kanskje ikke er med 100%

                  Invicta

                  Ingen er større en klubben

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av MobBoss
                    Jeg sier ikke noe på at dere har jobbet mye med den osv, men jeg mener at dere er illojale ovenfor den aksjonen som dere selv har satt igang...
                    Jeg mener at dere skulle kjørt den gjennom uansett. Og at man er feige som ikke gjorde det.
                    Hva om vi hadde tatt ledelsen med to mål? Hadde den skjært seg da og?
                    Det er ingen tidspunkt som er perfekt for en slik aksjon. Derfor mener jeg at når vi en skjelden gang har en sånn aksjon så må vi være disiplinerte og gjennomføre den helt. Selv om motstanderene kanskje ikke er med 100%
                    Som sagt, vi prøvde å fortsette, men det viste seg nesten umulig. Istedet for å bli med på sangene ble det buet og ropt mot oss. Som fugl1120 også nevnte, så ble 10 min kanskje litt i overkant lenge for enkelte.

                    Jeg mener den hadde skjært seg da ja, kanskje enda raskere og.

                    Men ting blir ikke bedre av at vi krangler om dette her... Vi får heller bare ta lærdom av dette til en eventuell neste gang.
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • taraldsen
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Sep 2006
                      • 161

                      #90
                      Helt seriøst.... Disse "capone" må byttes ut.... er som å se på et parr giddalause tullinger som er like passive og pessemistiske som Ludvik i flåklypa.... NULL engasjement... NULL timing... NULL guts.... NULL peil på hvordan en capo skal være.... De som "rager" høyest i midten av denne berykta "klumpen" er de som ser og får meg seg MEST av kampen av omtrent samtlige på feltet... Det er jo fullstendig krise.... De har jo ikke kontakt med verken felt C eller felt A....
                      Dette innlegget blir vel slette pga kritikk rettet mot KFL sine "capoer"... men håper de som leser er enig... Sikkert på at både lydnivå og visuelt har et ekstremt stor potensial med en ANNEN capo.

                      Kommentar

                      • MobBoss
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 900

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                        Som sagt, vi prøvde å fortsette, men det viste seg nesten umulig. Istedet for å bli med på sangene ble det buet og ropt mot oss. Som fugl1120 også nevnte, så ble 10 min kanskje litt i overkant lenge for enkelte.

                        Jeg mener den hadde skjært seg da ja, kanskje enda raskere og.

                        Men ting blir ikke bedre av at vi krangler om dette her... Vi får heller bare ta lærdom av dette til en eventuell neste gang.
                        Men forsangerne hadde jo byttet sang lenge før vi to og macho diskuterte.....

                        Invicta

                        Ingen er større en klubben

                        Kommentar

                        • LSK N/B
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 830

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Simeone
                          Er det noen som klarer å finne noen gamle tråder her hvor UFC blir beskyldt for illojalitet?
                          Hva faan er poenget med ett samarbeid når ting ikke blir fulgt?

                          Blir så jævla forbanna når man står på, jobber og prøver å få til forandringer også er det så hallveis hele tiden. Laterlig at KFL som skal være supporter lokomotivet på Åråsen ikke kjører denne aksjonen.
                          Ey en ny de/vi diskusjon, alltid moro med nye temaer. Historien viser jo at spilttelse blant LSK supportere pleier å gjøre underverker for tribunelivet. Shit happens, ta deg en bolle!
                          03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                          Nei til NFF!

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av MobBoss
                            Men forsangerne hadde jo byttet sang lenge før vi to og macho diskuterte.....
                            Det ble ikke startet av Ronnie såvidt jeg fikk med meg, mener at den ble startet av noen lenger opp på feltet. Ronnie startet sin første sang først etter at flere av oss hadde et "møte" i klumpen...
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • taraldsen
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Sep 2006
                              • 161

                              #94
                              Rart ikke "sjefs capoen" klarte å stoppa at andre sanger hvis han var med på aksjonen.. Selv så jeg at han var mer en villig til å ta opp roperten og gira opp resten til å fortsette sangene som ble starta Rart med det der...

                              Kommentar

                              • Simeone
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2008
                                • 761

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                                Ey en ny de/vi diskusjon, alltid moro med nye temaer. Historien viser jo at spilttelse blant LSK supportere pleier å gjøre underverker for tribunelivet. Shit happens, ta deg en bolle!
                                Dås du da. Hvis man ikke kan gi noen direkte tilbakemeldiger uten at det blir splittelser så kan man heller starte syklubb. I trondheim er nok alt i skjønneste
                                orden igjen skal du se. Ses der?
                                Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                para gritarle a la FIFA:
                                ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                Kommentar

                                • LSK N/B
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 830

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Simeone
                                  Dås du da. Hvis man ikke kan gi noen direkte tilbakemeldiger uten at det blir splittelser så kan man heller starte syklubb. I trondheim er nok alt i skjønneste
                                  orden igjen skal du se. Ses der?
                                  Du spurte direkte om noen kunne dra opp noe gammel dritt, som jeg håper vi er ferdig med. At du er skuffa over at ting du har jobbet hardt for ikke fungerer, og ønsker å ventilere har jeg ingen problemer med. Stå på for det du mener!

                                  Skal ikke til Trondheim, men god tur, og gi barta hælvete!
                                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                  Nei til NFF!

                                  Kommentar

                                  • Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

                                    #97
                                    Cred til de i KFL som jobba for aksjonen!

                                    Stor tommel ned til dere som piper mot medfans. Historien gjentar seg og det er DERE som ødelegger tribunelivet i Lillestrøm. Det er også dere som holder kjeft når Fugla gjør det dårlig

                                    Ronnie/iL: Hvor er kommunikasjonen? 3 ganger iløpet av kampen hadde vi øyekontakt. Det er ille når Felt A og Felt C har bedre kommunikasjon enn med hovedfeltet. I tillegg blir pauser for lange mellom sanga. Derfor vi kjørte på i går

                                    Dette må bedres kraftig til neste hjemmekamp

                                    Kommentar

                                    • HolterKanaris
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 1603

                                      #98
                                      And the drama goes on...

                                      Dårlig å pipe på ufc som prøver å gjennomføre, dårlig av ufc å fortsette aksjonen når alle på felt c og øvre del av b ønsker å støtte gutta etter ett raskt mål i trynet. Ronnie har absolutt hatt bedre dager som forsanger, men alle har vel dårlige dager.

                                      Det vi så i går, både på banen og tribunen, var en følge av enorme mengder selvtillitt og entusiasme som fikk seg en alvorlig knekk etter 3 minutter. Frem til målet var jo faktisk alle jeg kunne se fra min posisjon, med på aksjonen.

                                      Jeg er veldig enig med ufc i de fleste tilfeller, men akkurat her retter dere kritikken mot feil personer. Det samme gjelder kfl.

                                      BTW. Jeg mener vi må begrave alle spor av den gamle stridsøksa og innse at vi er mye bedre med ufc og kfl som en samlet enhet på midten. Voks opp unger!
                                      Last edited by HolterKanaris; 05.04.2011, 07:49. Begrunnelse: tillegg
                                      ***Større baller enn vett***

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Tony
                                        Cred til de i KFL som jobba for aksjonen!

                                        Stor tommel ned til dere som piper mot medfans. Historien gjentar seg og det er DERE som ødelegger tribunelivet i Lillestrøm. Det er også dere som holder kjeft når Fugla gjør det dårlig

                                        Ronnie/iL: Hvor er kommunikasjonen? 3 ganger iløpet av kampen hadde vi øyekontakt. Det er ille når Felt A og Felt C har bedre kommunikasjon enn med hovedfeltet. I tillegg blir pauser for lange mellom sanga. Derfor vi kjørte på i går

                                        Dette må bedres kraftig til neste hjemmekamp
                                        Tusen takk for den Tony, nå er jeg blitt en som ødelegger tribunelivet også. Jeg valgte med letthet og avblåse aksjonen i går da brannfansen overhode ikke var med på dette. Jeg står ikke og hører på at vi blir pissa på av motstanderfans på hjemmebane.. Men når jeg velger og støtte Lsk så ødelegger jeg tribunelivet da eller???????? Nå er vi tilbake der vi var før Ufc mot Kfl... Jaja jeg trodde Kfl var til for og støtte Lsk jeg da om ikke må jeg vurdere og melde meg ut og finne på noe annet.

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9373

                                          I går ble vi underlagt agendaen "Fotball skal spilles i helga" med en "lovnad" om at Brannsupportera var med på opplegget og at det skulle bli så fint atte...

                                          Brannfægsa vifta med flagg og sang som faen.
                                          Mål: 0-1 Kim Ojo (7), 0-2 Diego Guastavino (10)

                                          ...
                                          :neutral:

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎