enga-LSK Søndag 17.april 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
    Det er stor forskjell på å "ødelegge stoler" og "noen ekstremt rævva stoler på Ullevål løsner fra festene når folk står på de". For oss som liker og være fullstendig mentale i en kamp som det her så følger det med litt tråkking på seter. Ikke for å ødelegge...
    Uansett om du står på de for å ødelegge eller "være mental" så blir resultatet ganske likt, dermed har ikke grunnen til at man gjør det så veldig mye å si...

    Og tullebukk.. Jeg har ikke sagt at det er greit, jeg svarte på spørsmålet ditt om vi var de eneste som gjorde dette...
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
      Det er stor forskjell på å "ødelegge stoler" og "noen ekstremt rævva stoler på Ullevål løsner fra festene når folk står på de". For oss som liker og være fullstendig mentale i en kamp som det her så følger det med litt tråkking på seter. Ikke for å ødelegge...
      Vanlig folkeskikk er å ikke stå på stoler. Selv gjør jeg det en sjelden gang når det skal byttes lyspærer. Junior på snart 4 år har skjønt at man ikke skal stå på stoler.

      Kommentar

      • Thomas fugl
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Nov 2003
        • 137

        Vi ødelegger stoler på åråsen også, er vel som regel ikke hærverk men engasjement som fører til det.. ingen syns vel det er ålreit at stoler blir ødelagt og klubben må betale, jeg selv har så vidt meg bekjent aldri klart å ødelegge en stol selv når jeg har stått på den.

        men gidder vi ærlig talt å engasjere oss så kraftig rundt den problematikken? alternativet er jo å fjerne stolene.. hmmm.. kanskje ikke så dumt! så får vi iallefall bare stående supportere
        - Venter på en ny storhetstid

        Kommentar

        • Superstefan
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 2180

          Jeg ødela en stol under raset, Sto på betongen hele kampen men akkuratt når raset kom satte jeg foten på setet forran og hele greia datt fra hverandre.

          Føler ikke jeg "aktivt" prøvde og ødelegge den akkurat.
          Fotograf Kreativ Kanaris

          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            For ordens skyld: disse bøtene ender til syvende og sist hos KFL i de tilfeller hvor det ikke er mulig å peke ut gjerningsmann/sklie.
            Jeg formoder at de fleste med en IQ høyere enn målforskjellen til RBK skjønner at dette går ut over tilbudet til KFL sine medlemmer.
            Knurr...

            Kommentar

            • Ytre
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2008
              • 773

              Foreslår følgende til neste bortekamp mot Enga:

              Alle river av stolsetet sitt, holder det opp i været, og synger følgende:

              Vi STOLER på Lillestrøm
              De spiller jo som en drøm
              Bergmann og Nosa og Kippe er rå!
              Det kan du STOLE på!

              For å få en fet visuell effekt kan vi gjøre en eksplosiv fremoverbevegelse med setet når vi synger "STOLE", sånn at alle setene beveger seg!
              I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎