lage marinade av klanen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • magnuslt
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2011
    • 213

    Opprinnelig skrevet av joacim
    Har et veldig godt eksempel på dette..

    det står en stjernepsykopat på felt c, som kjefter på alt som ikke gjør noe ( ref Mykle )
    Dette hjelper selvfølgelig meg som forsanger mye, men folk blir ofte sure og smeller med leppa tilbake.
    jeg tror at folk må tåle litt mer kjefting på feltet...
    Mykle er fortsatt bare én person. Jeg tror at hvis flere backer han (og andre for den saksskyld) ved å snu seg rundt av og til og skrike litt oppover feltet, vise med tydelige bevegelser hvordan det skal gjøres og vise mye entusiasme. Det trenger jo ikke å være direkte kjeft.. Jeg tenker hvertfall at flere av de ihuga burde prøve å få med seg andre folk samtidig. Hvis flere holder på samtidig med å dra med seg andre, så tror jeg det vil hjelpe på. Folk gir lettere etter for "gruppepress".

    Kommentar

    • Skinke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2007
      • 3914

      Opprinnelig skrevet av LasseN
      Enig med mye av det Fugl1120 sier. I tillegg var det noen tilfeller på søpla kampen hvor UFC og Rønnern&Co startet forskjellige sanger omtrent samtidig, dårlig kommunikasjon? Målet bør vel være å vinne tribunekampen mot bortelaget, ikke konkurrere internt på feltet?
      Det er og skal være Rønnern og forsangerfeltet på felt b som skal styret feltet. Alle skal følge forsangeren!
      Daukjøtt Felt C

      Kommentar

      • UltraFo
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2007
        • 800

        Opprinnelig skrevet av LasseN
        Enig med mye av det Fugl1120 sier. I tillegg var det noen tilfeller på søpla kampen hvor UFC og Rønnern&Co startet forskjellige sanger omtrent samtidig, dårlig kommunikasjon? Målet bør vel være å vinne tribunekampen mot bortelaget, ikke konkurrere internt på feltet?
        Målet er ALLTID å lage best mulig liv på LSK kamper, ikke å konkurere internt eller synge ut KFL. Grunnen til at Tony/UFC iblandt starter sanger likt/rett før Rønnern er rett og slett fordi Rønnern bruker alt for lang tid på å dra igang nye sanger, det går opp mot flere minutter før neste sang startes og da starter heller Tony ny sang. Og det fungerer helt fint bortsett fra kanskje 1-2 ganger iløpet av kampen og da blir det rettet opp fort så ser ikke på det som noe problem eller stemnings ødeleggende.

        Jeg tror IKKE evighetssangene er det som ødelegger stemninga, jeg tror rett og slett det er for mye folk som gir faen, står der for å se kamper og ikke har mentaliteten vi andre forventer av de på feltet. For meg er feltet ett mentalitetsfelt! Der står idiota som klapper, skriker, hopper, ryggdanser, flagger, leverer tifoer og alt mulig annet sprøtt. Sånn det er nå står folk å diskuterer gårsdagens Hotel Cæsar og drikker kaffe! DET er ødeleggende! Da tror nye folk og andre som ikke er så gira at det er greit å "ta det med ro" på feltet! Må blir mer gjevt å stå på feltet! Man står ikke der for kaffe eller diskutere ting med naboen, man står der for å støtte fugla som om det var gymtime!
        UFC ~ Gulsvarte Brødre

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          Opprinnelig skrevet av LasseN
          Enig med mye av det Fugl1120 sier. I tillegg var det noen tilfeller på søpla kampen hvor UFC og Rønnern&Co startet forskjellige sanger omtrent samtidig, dårlig kommunikasjon? Målet bør vel være å vinne tribunekampen mot bortelaget, ikke konkurrere internt på feltet?
          Slapp av. Rønnern og jeg hadde god kommunikasjon oss imellom hele kampen og vi prata også sammen i pausen. Vi ble også enige på sangmøte før kampen at vi begge kunne starte sanger såfremt vi kommuniserte om det. Ingen som konkurerer mot noen på feltet.

          Men når feltet er pakka, så blir avstanden så jævlig lang så man må lese på leppene ettersom man ikke hører hva man sier. Derfor ble det noen ganger startet 2 forskjellige sanger siden man ikke hørte at den andre dro igang.

          Jeg gir meg ikke på denne: Skal man få til et samla felt så må alle høre forsangeren. Da trenger man PA-anlegg

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            Opprinnelig skrevet av Tony
            Slapp av. Rønnern og jeg hadde god kommunikasjon oss imellom hele kampen og vi prata også sammen i pausen. Vi ble også enige på sangmøte før kampen at vi begge kunne starte sanger såfremt vi kommuniserte om det. Ingen som konkurerer mot noen på feltet.
            Det er riktig. Jeg opplevde i alle fall ikke at det var noen konkurranse mellom meg og Tony. Vi har en bra tone sammen i forhold samarbeid både på Åråsen og Away. Sånn sett var det flere ganger jeg så på Tony og så at han var klar med en ny sang og da er det bare for ham å gi gass. Synes det var påfallende få ganger det var sangkollisjoner, har vært mye verre før..

            Men, er helt uenig med UltraFo som mener at det var stille på feltet i flere minutter uten forsøk på å starte en sang, det er bare piss!
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • sigurdsen
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 1818

              Opprinnelig skrevet av Tony
              Jeg gir meg ikke på denne: Skal man få til et samla felt så må alle høre forsangeren. Da trenger man PA-anlegg
              lar det seg gjennomføre ??

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                Sitter å fikser filmen fra kampen nå og herregud så få lydtopper vi egentlig hadde. Folka mellom forsangerfeltet og UFC er sykt lite med og det dreper masse av stemningen.

                Her må det virkelig gjøres noe!

                Kommentar

                • Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

                  Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                  lar det seg gjennomføre ??
                  Ja, enten med å bruke høyttalerene som allerede er i taket eller koble megafonen opp mot egne høyttalere. Det beste er selvsagt å bruke høyttalerene som allerede er i taket.

                  Og ja: Kun på feltet. Ikke videre bortover sittan

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    Opprinnelig skrevet av Tony
                    Sitter å fikser filmen fra kampen nå og herregud så få lydtopper vi egentlig hadde. Folka mellom forsangerfeltet og UFC er sykt lite med og det dreper masse av stemningen.

                    Her må det virkelig gjøres noe!
                    Merka at disse ga seg svært fort med flagging på tifoen, og var lite med på flagginga under flaggesangen underveis i kampen og...
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • Tony
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4737

                      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                      Merka at disse ga seg svært fort med flagging på tifoen, og var lite med på flagginga under flaggesangen underveis i kampen og...
                      Generelt lite med på alle kamper. Det er der problemet ligger og der det må jobbes med. På tifodelen tok dem ned flagga med en gang hymna starta. Hadde vært perfekt å kjørt tifoen under hele hymna, men neida.................

                      Kommentar

                      • FUGlinho
                        KFL styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2454

                        Akkurat det irriterer meg grønn! Tenk så pent det hadde blitt om den hadde gått hele hymna, at folk ikke tenker lengre enn det!
                        Kim
                        Styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • Tony
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4737

                          Bare for tribunegruppa å ta tak med en gang det!

                          Kommentar

                          • Serbern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 5496

                            Var ikke mange svarte flagg på høyre siden av det hvite feltet på det bildet. Var vel også det feltet hvor Ronnie prøvde å få folk til å synge. Kom noen stygge gloser fra Ronnie

                            Kommentar

                            • glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1251

                              Burde kanskje delt ut lapper med når, hvor lenge osv siden det er mange som ikke skjønte det.

                              Kommentar

                              • HolterKanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 1603

                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Dog: Visuelt må vi skjerpe oss, både med bruk av hender, flagg og skjerf. Hva kan gjøres?
                                Enkelt. Samle klumpen/Ufc/Psykopatene på ett område. Henvis ALLE som klager over flagg, ikke gidder å synge/klappe, til en annen del av feltet. På en måte som sørger for at folk forstår det selvfølgelig. Det beste hadde muligens vært hvis felt c og halve felt b ble brukt kun til den harde kjernen av supportere.
                                ***Større baller enn vett***

                                Kommentar

                                • Boing
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2005
                                  • 711

                                  Jeg vet ikke om dette har vært tatt opp med LSK, men er det ikke en mulighet for å få flyttet de skiltene som henger under taket, til oppå taket, som slikt:
                                  19-59-41.jpg

                                  Da tror jeg kanskje lyden hadde spredd seg bedre utover stadionen.

                                  Kommentar

                                  • glasgow
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 1251

                                    Opprinnelig skrevet av Boing
                                    Jeg vet ikke om dette har vært tatt opp med LSK, men er det ikke en mulighet for å få flyttet de skiltene som henger under taket, til oppå taket, som slikt:
                                    [ATTACH=CONFIG]2058[/ATTACH]

                                    Da tror jeg kanskje lyden hadde spredd seg bedre utover stadionen.
                                    Kan jo ha mye og si. men det er vel kfl / ufc som må ta jobben / kostnadene.
                                    Vissuelt sett ville det hatt mye og si da skiltene lager mye skygge.

                                    Kommentar

                                    • FUGlinho
                                      KFL styremedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 2454

                                      Opprinnelig skrevet av glasgow
                                      Burde kanskje delt ut lapper med når, hvor lenge osv siden det er mange som ikke skjønte det.
                                      Vi har skjønt nå at det er teskje metoden som må til. Vi trodde folk visste hvor lenge man skulle holde på... Det viktigste vi tenkte på var faktisk at folk ikke skulle drive og vandre med et gult flagg over på det svarte/hvite osv... Hadde faktisk ikke slått meg at folk kom til å ta ned flagga under hymna...
                                      Kim
                                      Styremedlem KFL

                                      Kommentar

                                      • El Caco
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2009
                                        • 2286

                                        Må gjerne starte å sjekke medlemskort ved oppgangen til tribunen neste hjemmekamp. Mot søpla stod jeg ved siden av en familie, som ikke bidro med en dritt. Snakket med SebR om dette forrige dagen, og folk er jævla pripne på penga sine. Øk prisen på KFL feltet til samme som sitteplassene på samme tribune, og man sitter igjen med folk som vil bidra! (De som gir blanke f i de siste 10kr(?) og sesongkortinnehavere)
                                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                        Kommentar

                                        • Boing
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2005
                                          • 711

                                          Opprinnelig skrevet av El Caco
                                          Må gjerne starte å sjekke medlemskort ved oppgangen til tribunen neste hjemmekamp. Mot søpla stod jeg ved siden av en familie, som ikke bidro med en dritt. Snakket med SebR om dette forrige dagen, og folk er jævla pripne på penga sine. Øk prisen på KFL feltet til samme som sitteplassene på samme tribune, og man sitter igjen med folk som vil bidra! (De som gir blanke f i de siste 10kr(?) og sesongkortinnehavere)
                                          Enig i att det burde være kontroll av medlemskap, men la oss få kortene før du begynner å kontrollere. Men jeg enig med deg att det er mange som har billett på KFL-tribunen som kun er der fordi det er billig og fordi man ser bra.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎