lage marinade av klanen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • 307
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2007
    • 358

    Opprinnelig skrevet av Boing
    Enig i att det burde være kontroll av medlemskap, men la oss få kortene før du begynner å kontrollere. Men jeg enig med deg att det er mange som har billett på KFL-tribunen som kun er der fordi det er billig og fordi man ser bra.
    Da må det være kontroll ved kjøp. Hvor skal de sendes dersom det er fullt på stadion? Hva med sesonkort innehavere som ikke er medlemmer. Folk kan ikke nektes å stå på feltet uten medlemsskap.

    Kommentar

    • Skinke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2007
      • 3914

      Hva med å se det fra en annen vinkel, å fjerne folk fra feltet gjør ikke stemningen nødvendigvis noe bedre.

      Nå har vi hatt så og si fult felt de 2 første hjemmekampene, mye bedre stemning mot enga i år enn i fjor, bedre stemning mot rbk i år enn i fjor. Om vi klarer å få så og si fult felt de neste kampene ville det vært helt magisk og da må vi jobbe enda mer med å bygge sterkere forsangerfelt, kanskje en gjeng høyere på felt b som tar litt tak der også, samt felt c stolen nærmere felt b. Ikke glem at når vi virkelig trøkker til på feltet så synger så og si alle, vi må få det til oftere, om det er å skifte sanger raskere mellom evighetsanger og rop eller om det hjelper å styrke forsangerfelt får vi finne ut av.
      Daukjøtt Felt C

      Kommentar

      • A.Bilet
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2005
        • 808

        Først og fremst tror jeg det vil komme seg når vi begynner å vinne. Jeg tror litt av grunnen til at stemningen ikke har vært optimal i år er at samtlige på feltet er så fuckings nervøse hele kampen, og det vil gå utover noen.

        Når det er sagt så må jeg nesten si at stemningen i år har vært bra. Vi har en god utvikling. Likevel synes jeg denne diskusjonen er bra for at vi kan bli så gode som mulig. Det er definitivt ting vi kan ta tak i som kan gjøre stemningen enda bedre. Vurdere capoen, hvor klumpen fungerer best osv.

        Når det gjelder "å flytte ufc dit", så tror jeg ikke det er noe vits å diskutere her, da UFC selv velger hvor de ønsker å stå.

        Det kan være et problem hvis vi skal begynne å kaste ut folk som ikke synger nok (sett i de mest aktives øyne). Kanari-Fansen må være inkluderende og åpen for alle.
        A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

        Twitter-bruker

        Kommentar

        • Boing
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 711

          Opprinnelig skrevet av 307
          Da må det være kontroll ved kjøp. Hvor skal de sendes dersom det er fullt på stadion? Hva med sesonkort innehavere som ikke er medlemmer. Folk kan ikke nektes å stå på feltet uten medlemsskap.
          Hvordan skal billettselgeren vite att ikke medlemskortet er lånt av en kompis som allerede har kjøpt seg en billett?? Du har vel også lagt merke til att det pleier å være kø ved billettlukene, den blir ikke noe kortere hvis man skal drive å sjekke om folk har gyldig medlemskap i KFL eller LSK. En løsning er att ved alle utsalgsstedene så skal det henge ett synlig skilt som forklarer att man må ha gyldig medlemskap i KFL eller LSK for att billetten skal være gyldig.

          Så her må bare folk som blir tatt for å "snike" til seg billett på feltet uten medlemskap i KFL eller LSK, bare ta konsekvensen og straffen som er å gå til standen til LSK/KFL og melde seg inn.

          Muligens noen synes dette er strengt. Så jeg kommer dem litt i møte, i alle kamper, bortsett fra mot rbk og søppla, så kan turistene få komme på feltet.

          Kommentar

          • FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

            Alle utssalgssteder SKAL egentlig spørre om medlemsbevis når de selger billetter. Her er de altfor slappe. Så langt i år har det vært vanskelig siden det har vært forsinkelser på korta til KFL. Men de er på vei ut nå snart, så da må vi ta en runde med utsalgsstedene om at de må bli bedre på dette.
            Kim
            Styremedlem KFL

            Kommentar

            • FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

              Det vil IKKE bli aktuelt å utestenge personer fra feltet pga nivået på engasjement. MEN det kan bli aktuelt å innføre medlemssjekk igjen.

              Styret oppfordrer heller folk til å gå i seg sjøl og få med flere av de som står på feltet til å synge, hoppe osv.

              Mvh
              Styret.
              Kim
              Styremedlem KFL

              Kommentar

              • 307
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2007
                • 358

                Opprinnelig skrevet av Boing
                Hvordan skal billettselgeren vite att ikke medlemskortet er lånt av en kompis som allerede har kjøpt seg en billett?? Du har vel også lagt merke til att det pleier å være kø ved billettlukene, den blir ikke noe kortere hvis man skal drive å sjekke om folk har gyldig medlemskap i KFL eller LSK. En løsning er att ved alle utsalgsstedene så skal det henge ett synlig skilt som forklarer att man må ha gyldig medlemskap i KFL eller LSK for att billetten skal være gyldig.

                Så her må bare folk som blir tatt for å "snike" til seg billett på feltet uten medlemskap i KFL eller LSK, bare ta konsekvensen og straffen som er å gå til standen til LSK/KFL og melde seg inn.

                Muligens noen synes dette er strengt. Så jeg kommer dem litt i møte, i alle kamper, bortsett fra mot rbk og søppla, så kan turistene få komme på feltet.
                Det vil alltid være turister på feltet. Det kommer vi ikke utenom. Det er ikke noen garantier at folk med medlemskort er bare folk som bidrar til tribunelivet. Og man kan ikke nekte folk å kjøpe billett til feltet evt å tvinge de til å melde seg inn. Er alle hos de alternative medlemmer i kanari fansen??? Skal de komme på feltet sjøl om de skaper liv på tribunen uten at de er medlemmer??

                Kommentar

                • FUGlinho
                  KFL styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2454

                  Opprinnelig skrevet av 307
                  Det vil alltid være turister på feltet. Det kommer vi ikke utenom. Det er ikke noen garantier at folk med medlemskort er bare folk som bidrar til tribunelivet. Og man kan ikke nekte folk å kjøpe billett til feltet evt å tvinge de til å melde seg inn. Er alle hos de alternative medlemmer i kanari fansen??? Skal de komme på feltet sjøl om de skaper liv på tribunen uten at de er medlemmer??
                  Akkurat det jeg har utheva kan man. Det er KFL som "eier" og "drifter" Kanarifeltet, sier vi at feltet kun er for medlemmer må man være medlemmer av KFL/LSK for å stå der.

                  Når det gjelder de alternative, så gjelder det samme hos de. Medlemskap hos KFL eller LSK.
                  Kim
                  Styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                    Akkurat det jeg har utheva kan man. Det er KFL som "eier" og "drifter" Kanarifeltet, sier vi at feltet kun er for medlemmer må man være medlemmer av KFL/LSK for å stå der.

                    Når det gjelder de alternative, så gjelder det samme hos de. Medlemskap hos KFL eller LSK.
                    Og sånn går nu runddansen. Da er vi tilbake til en gammel diskusjon. Hvordan skal man legge rammene for god rekruttering, hvis ingen skal få "prøve seg" på feltet?
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

                      Hvis ingen får prøve seg? Det var nesten 1900 på feltet mot vif, og ikke veldig mange færre mot rbk... Så nok av folk har fått prøve seg så langt i år, og de mange årene før dette hvor vi ikke har hatt sjekk..
                      Kim
                      Styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • Boing
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2005
                        • 711

                        Opprinnelig skrevet av 307
                        Det vil alltid være turister på feltet. Det kommer vi ikke utenom. Det er ikke noen garantier at folk med medlemskort er bare folk som bidrar til tribunelivet. Og man kan ikke nekte folk å kjøpe billett til feltet evt å tvinge de til å melde seg inn. Er alle hos de alternative medlemmer i kanari fansen??? Skal de komme på feltet sjøl om de skaper liv på tribunen uten at de er medlemmer??
                        Att det finnes folk som ikke vil melde seg inn i KFL av ulike årsaker må vi akseptere, men da er det mulig å melde seg inn i LSK, det finnes det ingen årsak til å ikke gjøre. Å melde seg inn i LSK burde være en selvfølge hvis man er LSK-supporter.

                        Som jeg har sagt tidligere, mot rbk og søppla så synes jeg det er rett og rimelig å forlange att folk er medlem av LSK eller KFL for å slippe inn på feltet. Resten av kampene kunne man ha droppet medlemskontroll, og brukt disse kampene til å verve og selge medlemskap i LSK eller KFL.

                        Kommentar

                        • 307
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2007
                          • 358

                          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                          Akkurat det jeg har utheva kan man. Det er KFL som "eier" og "drifter" Kanarifeltet, sier vi at feltet kun er for medlemmer må man være medlemmer av KFL/LSK for å stå der.

                          Når det gjelder de alternative, så gjelder det samme hos de. Medlemskap hos KFL eller LSK.
                          Hvis dette stemmer så kan ikke LSK ta betalt for en billett og KFL nekte de å bruke plassen. Det er vel LSK som eier stadion. Trur ikke KFL har noen rett til å nekte noen innkomst på grunn av at personer ikke er medlemmer av KFL. Må ha andre grunner til det.

                          Kommentar

                          • iL
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 10771

                            Veldig OT nå folkens.

                            finnes mer egnede tråder for en slik billett diskusjon.
                            Kanarifugla flyr høyt i år!

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              Jeg regner med at KFL etterhvert da skal måtte opparbeide et register over hvilke medlemmer som er godkjent for deltagelse på feltet, og hvilke som ikke er det. Og at LSK må gjøre tilsvarende. La oss få en skikkelig "oss" og "dem" inndeling, først som sist.

                              (Og for den som ikke forstod det, så var det ironi. Gå hjem og let opp The Wave på internjetet....)
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • FUGlinho
                                KFL styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2454

                                Opprinnelig skrevet av 307
                                Hvis dette stemmer så kan ikke LSK ta betalt for en billett og KFL nekte de å bruke plassen. Det er vel LSK som eier stadion. Trur ikke KFL har noen rett til å nekte noen innkomst på grunn av at personer ikke er medlemmer av KFL. Må ha andre grunner til det.
                                Det er KFL som har lagt masse penger for å gjøre tribunen klar for så mange stående personer. Derfor har Kfl full råderett over feltet. Såklart gjør vi ingenting uten å snakke med klubben om det, men klubben er helt enige i at det er vi som styrer feltet. Hvis vi vil ha medlemssjekk på feltet så er de med på det.

                                Som jeg også skrev tidligere så skal alle utsalgssteder be om medlemsbevis før de selger billetter til feltet. Noe de er ganske slappe på.
                                Kim
                                Styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

                                  Opprinnelig skrevet av iL
                                  Veldig OT nå folkens.

                                  finnes mer egnede tråder for en slik billett diskusjon.
                                  Flytt OT diskusjonen til en egnet tråd da, sjef
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  • Jørn
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2006
                                    • 659

                                    Løsning: alle på feltet får utdelt hver sin decibelmåler, og må fylle ut ett evalueringskjema etter kampen med vurdering av egen innsats.
                                    Trommer er for bønder

                                    Kommentar

                                    • Superstefan
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 2180

                                      Fotograf Kreativ Kanaris

                                      KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                                      Kommentar

                                      • magnuslt
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Oct 2011
                                        • 213

                                        kjempe stemningsfilm! Men hva har egentlig kjedd med Kreativ Kanarislogoen? Ser så stusselig med bare det gule skjoldet. Hva har skjedd med de kule vingene?

                                        Kommentar

                                        • Petter Ø
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3008

                                          Opprinnelig skrevet av magnuslt
                                          kjempe stemningsfilm! Men hva har egentlig kjedd med Kreativ Kanarislogoen? Ser så stusselig med bare det gule skjoldet. Hva har skjedd med de kule vingene?
                                          Det er et medlem av Kreativ Kanaris som har brukt feil fil. Vi ønsker å rydde opp i dette internt og lover at den skyldige vil bli knallhardt straffet
                                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎