15 min stillhet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rælingen kanaris
    Kaptein Reketråler
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 1445

    #41
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    10 år med bedritne resultarer heldig du da for jeg har over 30 år med dette.
    Har du 30 år med bedritne resultater?
    Var det virkelig bedritne resultater på slutten av 80 og tidlig 90? Var vel kun 1 år med virkelig rævva resultater da, 1990. Ellers var det et seriegull, cupfinale, og flere medaljer i serien. Jeg hadde personlig gitt mye for å få være med på den perioden.
    Custodes
    I med og motgang

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #42
      Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
      Har du 30 år med bedritne resultater?
      Var det virkelig bedritne resultater på slutten av 80 og tidlig 90? Var vel kun 1 år med virkelig rævva resultater da, 1990. Ellers var det et seriegull, cupfinale, og flere medaljer i serien. Jeg hadde personlig gitt mye for å få være med på den perioden.
      Seriegull i 89 var jeg i militæret i nord norge husker jeg hadde tyvperm hver gang jeg var hjemme for og se Lsk på søndager på en merkelig måte rakk jeg aldrig flyet før på mandag... Heldigvis var troppsjefen fotball inntressert så det gikk bra hver enenste gang..Ellers som du sier noen medaljer og cupfinaler... Enig i at de siste årene er bedritne men etter masse motgang snur det EN GANG.

      Kommentar

      • 10theri
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2010
        • 438

        #43
        Sitat Gary Martin i nyeste artikkel på RB:

        – Jeg var hjemme hos Stefan Logi før jeg kom hit. Han fortalte med mye om klubben, og det var bare positivt. LSK sliter litt nå og trenger poeng, men jeg fikk høre at klubben har Norges beste supportere som alltid stiller opp. Jeg gleder meg til å spille foran dem, sier Martin.

        Kan kanskje være greit å ta med seg inn i den mildt sagt tøffe og spennende høsten vi går i vente.
        Heia Lillestrøm......

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #44
          Opprinnelig skrevet av 10theri
          Sitat Gary Martin i nyeste artikkel på RB:

          – Jeg var hjemme hos Stefan Logi før jeg kom hit. Han fortalte med mye om klubben, og det var bare positivt. LSK sliter litt nå og trenger poeng, men jeg fikk høre at klubben har Norges beste supportere som alltid stiller opp. Jeg gleder meg til å spille foran dem, sier Martin.

          Kan kanskje være greit å ta med seg inn i den mildt sagt tøffe og spennende høsten vi går i vente.
          Bytt ut har med hadde så blir dette riktig

          Kommentar

          • Funchaloe
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2011
            • 511

            #45
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Bytt ut har med hadde så blir dette riktig
            Herregud, kom med en konkret strategi i stedet for å spre piss! Er du misfornøyd er det anbefalt å komme med en alternativ - og helst praktisk gjennomførbar - løsning på problemet ditt!
            Custodes
            Contra o futebol moderno!

            Kommentar

            • Felt C
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 776

              #46
              Opprinnelig skrevet av Funchaloe
              Herregud, kom med en konkret strategi i stedet for å spre piss! Er du misfornøyd er det anbefalt å komme med en alternativ - og helst praktisk gjennomførbar - løsning på problemet ditt!
              Man skal være ganske blind og døv for å ikke se at LSK ikke har landets beste supportere lenger.Vi er forbigått med god margin av både Godset og rbk.Det er ren fakta.Det er ikke ment som surmaget kritikk fra min side.All ære til de som synger og hopper i hver bidige kamp.

              Kommentar

              • rælingen kanaris
                Kaptein Reketråler
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 1445

                #47
                Tror vel ytterst få fortsatt går rundt å tror vi er best i Norge. Ser vel Funchaloe sitt svar her mer som frustrasjon over at enkelte bare kritiserer, uten å egentlig hverken bidra på tribunen, eller å faktisk komme med noen idéer som kan gjøre oss bedre. I tillegg er det ganske Off-topic for denne tråden...
                Custodes
                I med og motgang

                Kommentar

                • Funchaloe
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2011
                  • 511

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Felt C
                  Man skal være ganske blind og døv for å ikke se at LSK ikke har landets beste supportere lenger.Vi er forbigått med god margin av både Godset og rbk.Det er ren fakta.Det er ikke ment som surmaget kritikk fra min side.All ære til de som synger og hopper i hver bidige kamp.
                  Det er en helt annen debatt. Det er er uvesentlig hvor gode eller dårlige vi er per dags dato. Målet i denne tråden må være å komme frem til en løsning et større flertall på feltet kan leve med, og skal man finne en løsning som feltet kan forenes om er det viktig å komme med konkrete forslag til handlinger, eller i hvert fall en kampstrategi - ikke debattere hvorvidt vi er rævva eller ikke. Om det i det hele tatt er mulig å komme til en god løsning er jeg ikke sikker på heller, men i stedet for å tåkeprate om irrelevante temaer kan man heller komme med et forslag til hva faen som skal gjøres.

                  Jeg har kommet med forslag i den andre tråden, et forslag som er for protester. De som ikke vil ha protester må komme med noen motforslag. Det blir "borgerkrig" på feltet hvis ikke man kommer til en løsning.
                  Custodes
                  Contra o futebol moderno!

                  Kommentar

                  • caLitri
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2007
                    • 634

                    #49
                    Er glad for KFL endelig hadde en markering som dette. For min del gir det et håp om at likegyldigheten som har dannet seg både blant supportere, spillere og klubben kan snu! Kan ikke bare stå dere å se på at klubben blir kjørt i grøfta.
                    Gi alt, stå på LSK

                    Kommentar

                    • Trooond
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2015
                      • 1039

                      #50
                      Lag et banner som vil komme på tv:

                      Runar er verdens beste kamerat, men ingen trener.
                      La kameraten vår bli byttet ut med en trener !

                      Kommentar

                      • Langballa
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2014
                        • 321

                        #51
                        Vil heller kjøre Runar må gå sangen i stedet for å være stille.... alle hører en sang fra full hals, ingen hører stillhet!

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Langballa
                          Vil heller kjøre Runar må gå sangen i stedet for å være stille.... alle hører en sang fra full hals, ingen hører stillhet!
                          Så du mener seriøst en Runar må gå hører hjemme på tribunen... Tror dere virkelig dette hjelper klubben ???

                          Kommentar

                          • Funchaloe
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2011
                            • 511

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Så du mener seriøst en Runar må gå hører hjemme på tribunen... Tror dere virkelig dette hjelper klubben ???
                            Den største tjenesten vi kan gjøre klubben er å få styret til å skjønne at han må gå umiddelbart. Jo fortere Runar ryker, jo fortere kan troppen begynne å spille skikkelig fotball, og dermed kan LSK overleve som toppklubb. Dette handler om klubbens overlevelse.

                            Finnes faen ikke én supportergruppering i Europa som hadde godtatt den situasjonen vi er i nå uten å reagere skikkelig fra tribuneplass. Er bare i Norge hvor man er så redd for konfrontasjoner at man later som om alt er helt OK, selv om tilstanden er kritisk.
                            Custodes
                            Contra o futebol moderno!

                            Kommentar

                            • Langballa
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2014
                              • 321

                              #54
                              Som jeg sier... vil heller høre den sangen enn stillhet.. lenge siden jeg hadde sansem for "trener runar"

                              Kommentar

                              • maurakanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2005
                                • 635

                                #55
                                Har ikke hørt Start-supporterne synge at Steinar må gå, og de har ikke vunnet en kamp enda.
                                Når det er sagt. Har Kfl syngi på Runar enda, altså ikke at han må gå, kun en sang ala Tom Tom Tom Tom Nordlie.Bare spør, for jeg har ikke hørt det, men jeg har heller ikke vært på plass før 10 min før kampstart.
                                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                Kommentar

                                • KFL109
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1958

                                  #56
                                  Innlegga i tråden her viser hvor vanskelig det er å være samstemt og komme opp med en riktig strategi for å markere at nok er nok. Forskjellige meninger om hva som er riktig reaksjon. Forskjellige meninger om tribuna er stedet å reagere på.

                                  Jeg er som vanlig langt på vei enig med ulfpulf (#34). Å pipe mot egne spillere har tidligere i KFL vært ansett som totalt uakseptabelt. Vi har latterliggjort Brannsupporterne, men argumentene fra Bergen har vært veldig like det som kommer fram hos oss nå: Spillerne må tåle å høre at de er rævva.

                                  Jeg vil advare mot å dra misnøye med klubben og trenersituasjonen opp på tribuna, i form av rop, sanger og piping. Man må også passe seg for å vanne ut virkemidlene. Jeg var motstander av å konfrontere spillerne i Sarpsborg, etter at vi hadde gjort det samme i hjemmekampen før. Blir ikke effektfullt av gjentakelse.

                                  Sånn sett har jeg mye mer sans for "holde kjeft i x antall minutter"-aksjoner, men den hadde vært mer virkningsfull om tribuna hadde vært tømt det kvarteret a la aksjonen mot mandagskamper.

                                  Det vanskeligste med å forstå tribuneaksjoner er hvis misnøyen ikke er mot spillerne på banen, men mot klubben.
                                  Hvorfor ikke konfrontere styret? La dem gå spissrotgang gjennom misfornøyde fans før neste møte. Krav om at styreleder kommer ut og forklarer seg. Koordinerte e-postaksjoner på Amnesty-måten.

                                  På tribuna mener jeg at vi må støtte de som er på bana på beste måte. Så lenge ikke klubben tar andre grep, må vi prøve å bidra til at gutta skraper sammen nok poeng til at vi spiller jubileumssesongen i Tippeligaen. Selv om det føles mer som en jobb enn ekte support i den tøffeste motgangen.

                                  Kom igjen, Sportsklubben!
                                  Vidar Evje

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎